W ankiecie przeprowadzonej przez brytyjski serwis Which?, pasażerowie ocenili linie lotnicze na krótkich i długich trasach. Ponad 7,5 tys. osób biorących udział w badaniu, opowiedziało o swoich doświadczeniach z różnymi przewoźnikami. Sprawdź, które linie cieszą się największym uznaniem podróżujących na krótkich rejsach, a które powinny jeszcze wiele poprawić.
Już na pierwszy rzut oka widać jakimi liniami najczęściej latają, a które nie były oceniane prawie w ogóle (np. LOT, Air France czy Alitalia). Zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim brytyjscy przewoźnicy i tanie linie.
Linie lotnicze oceniane były w następujących kategoriach:
– odstęp pomiędzy siedzeniami (dane z serwisu seatguru.com);
– punktualność – procent lądowań między 1 a 15 minutą rozkładową (lub wcześniej);
– wchodzenie na pokład – ile trwa i jak długie są kolejki;
– komfort w kabinie – światło, temperatura, wygląd;
– obsługa klienta na pokładzie;
– posiłki i napoje – wybór oraz smak i jakość;
– zadowolenie klienta.
PoprzednieObraz 21 z 23Następne
3. Scandinavian Airlines
3. miejsce na podium należy do największego przewoźnika krajów nordyckich. Z usług linii SAS zadowolonych jest 75% pasażerów. Punktualność samolotów tego przewoźnika wynosi 83%.
fot. Hakan Dahlstrom / flickr
3. miejsce na podium należy do największego przewoźnika krajów nordyckich. Z usług linii SAS zadowolonych jest 75% pasażerów. Punktualność samolotów tego przewoźnika wynosi 83%.
fot. Hakan Dahlstrom / flickr
PoprzednieObraz 21 z 23Następne






