W ankiecie przeprowadzonej przez brytyjski serwis Which?, pasażerowie ocenili linie lotnicze na krótkich i długich trasach. Ponad 7,5 tys. osób biorących udział w badaniu, opowiedziało o swoich doświadczeniach z różnymi przewoźnikami. Sprawdź, które linie cieszą się największym uznaniem podróżujących na krótkich rejsach, a które powinny jeszcze wiele poprawić.
Już na pierwszy rzut oka widać jakimi liniami najczęściej latają, a które nie były oceniane prawie w ogóle (np. LOT, Air France czy Alitalia). Zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim brytyjscy przewoźnicy i tanie linie.
Linie lotnicze oceniane były w następujących kategoriach:
– odstęp pomiędzy siedzeniami (dane z serwisu seatguru.com);
– punktualność – procent lądowań między 1 a 15 minutą rozkładową (lub wcześniej);
– wchodzenie na pokład – ile trwa i jak długie są kolejki;
– komfort w kabinie – światło, temperatura, wygląd;
– obsługa klienta na pokładzie;
– posiłki i napoje – wybór oraz smak i jakość;
– zadowolenie klienta.
PoprzednieObraz 3 z 23Następne
21. Ryanair
Na 3. miejscu od końca uplasował się irlandzki przewoźnik. Któż z nas nie latał Ryanairem? Była to jedna z najczęściej ocenianych linii w tej ankiecie. Podobnie jak w przypadku przewoźnika Vueling, pasażerowie nie zostawili suchej nitki na tej linii w kategoriach wygodnych foteli i posiłków oferowanych na pokładzie. Ogólna ocena satysfakcji klientów to 50%.
fot. Andrew Thomas / flickr
Na 3. miejscu od końca uplasował się irlandzki przewoźnik. Któż z nas nie latał Ryanairem? Była to jedna z najczęściej ocenianych linii w tej ankiecie. Podobnie jak w przypadku przewoźnika Vueling, pasażerowie nie zostawili suchej nitki na tej linii w kategoriach wygodnych foteli i posiłków oferowanych na pokładzie. Ogólna ocena satysfakcji klientów to 50%.
fot. Andrew Thomas / flickr
PoprzednieObraz 3 z 23Następne