więcej okazji z Fly4free.pl

Kolejna duża inwestycja Ryanaira w Polsce! Z Warszawy będą obsługiwać pasażerów z całej Europy

Foto: FREEDOMPIC / Shutterstock
Duże zmiany w polskim oddziale Ryanaira. Irlandczycy kupili nowy biurowiec w warszawskim Mordorze, gdzie już za kilka miesięcy zacznie działać Customer Service Escalation Centre. Znajdzie w nim zatrudnienie 200 osób, a jego celem będzie szybkie rozwiązanie najbardziej skomplikowanych przypadków, czyli np. masowych odwołań lotów, opóźnień wywołanych pogodą czy problemami z kontrolerami lotów i konieczności błyskawicznej pomocy pasażerom.

To kolejna duża inwestycja Ryanaira w Polsce, który m.in. ma we Wrocławiu swoje IT Labs, czyli centrum innowacji i technologii, a także dużą bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów. Z kolei już jesienią w Krakowie zacznie działać pierwsze w regionie Centrum Symulatorowo-Treningowe, w którym szkolone będą załogi lotnicze. Teraz przyszedł zaś czas na kolejną inwestycję, czyli CS Escalation Centre, które powstanie w Warszawie.

Jest to pierwszy tego typu projekt Ryanaira, którego celem ma być wspieranie pasażerów w sytuacjach dużych zakłóceń lotów. Takimi przypadkami mogą być na przykład opóźnienia lub odwołania lotów wynikające z problemami z kontrolerami ruchu lotniczego, złą pogodą lub ograniczoną przepustowością lotnisk.
Jak czytamy, centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie  aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwanie alternatywnych połączeń w przypadku anulowanych lotów. Co ważne, centrum ma być proaktywne, co oznacza, że w przypadku anulowania lotu jego pracownicy sami będą się kontaktowali z poszkodowanymi pasażerami.

Jak czytamy, CSEC ma się opierać przede wszystkim na narzędziach cyfrowych z wykorzystaniem elementów AI, czyli sztucznej inteligencji. Zatrudnienie w centrum zanjdzie 200-osobowy zespół specjalistów, których Ryanair chce zatrudnić jeszcze w tym roku. Kiedy Escalation Centre zacznie działać?

Plan zakłada, że po przeszkoleniu wszystkich nowych pracowników ruszy ono pełną parą w przyszłorocznym letnim rozkładzie lotów. Ale pierwsze prace ma zacząć już jesienią – wtedy też planowane jest przeniesienie obecnej siedziby Buzza, czyli polskiej spółki Ryanaira, do nowego budynku – będzie to jeden z biurowców przy ul. Domaniewskiej w Warszawie.

– Nowe centrum w Warszawie to ogromny krok naprzód w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi naszych klientów. CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów – mówi Tracy Kennedy, dyrektor działu Customer Care w Ryanairze.

Na początku czerwca Ryanair planuje zorganizować w Warszawie dzień otwarty dla zainteresowanych podjęciem pracy. Jednocześnie trwa już rekrutacja do zespołu – więcej szczegółów pod tym linkiem.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »