Kolejna duża inwestycja Ryanaira w Polsce! Z Warszawy będą obsługiwać pasażerów z całej Europy
To kolejna duża inwestycja Ryanaira w Polsce, który m.in. ma we Wrocławiu swoje IT Labs, czyli centrum innowacji i technologii, a także dużą bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów. Z kolei już jesienią w Krakowie zacznie działać pierwsze w regionie Centrum Symulatorowo-Treningowe, w którym szkolone będą załogi lotnicze. Teraz przyszedł zaś czas na kolejną inwestycję, czyli CS Escalation Centre, które powstanie w Warszawie.
Sharm El Sheikh od 2417 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
Costa Blanca od 2415 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Kreta Zachodnia od 2814 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
Jest to pierwszy tego typu projekt Ryanaira, którego celem ma być wspieranie pasażerów w sytuacjach dużych zakłóceń lotów. Takimi przypadkami mogą być na przykład opóźnienia lub odwołania lotów wynikające z problemami z kontrolerami ruchu lotniczego, złą pogodą lub ograniczoną przepustowością lotnisk.
Jak czytamy, centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwanie alternatywnych połączeń w przypadku anulowanych lotów. Co ważne, centrum ma być proaktywne, co oznacza, że w przypadku anulowania lotu jego pracownicy sami będą się kontaktowali z poszkodowanymi pasażerami.
Jak czytamy, CSEC ma się opierać przede wszystkim na narzędziach cyfrowych z wykorzystaniem elementów AI, czyli sztucznej inteligencji. Zatrudnienie w centrum zanjdzie 200-osobowy zespół specjalistów, których Ryanair chce zatrudnić jeszcze w tym roku. Kiedy Escalation Centre zacznie działać?
Plan zakłada, że po przeszkoleniu wszystkich nowych pracowników ruszy ono pełną parą w przyszłorocznym letnim rozkładzie lotów. Ale pierwsze prace ma zacząć już jesienią – wtedy też planowane jest przeniesienie obecnej siedziby Buzza, czyli polskiej spółki Ryanaira, do nowego budynku – będzie to jeden z biurowców przy ul. Domaniewskiej w Warszawie.
– Nowe centrum w Warszawie to ogromny krok naprzód w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi naszych klientów. CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów – mówi Tracy Kennedy, dyrektor działu Customer Care w Ryanairze.
Na początku czerwca Ryanair planuje zorganizować w Warszawie dzień otwarty dla zainteresowanych podjęciem pracy. Jednocześnie trwa już rekrutacja do zespołu – więcej szczegółów pod tym linkiem.






Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?