więcej okazji z Fly4free.pl

Kłopoty Small Planet. Przez awarie samolotów lawina opóźnień i setki wściekłych pasażerów

Zamów powiadomienia o takich ofertach
Foto: Wikimedia Commons
Poniedziałek to czwarty dzień, gdy samoloty czarterowej linii mają ogromne, sięgające nawet doby opóźnienia. Na kilku polskich lotniskach na wylot czekają setki turystów. Przewoźnik uspokaja, że od wtorku loty będą już realizowane według normalnego rozkładu.

Problemy znanej czarterowej linii zaczęły się w piątek, gdy awarii uległy 2 należące do przewoźnika samoloty, które leciały na trasie z Katowic do Zakynthos. Jak czytamy w portalu Bankier.pl, każdy z nich obsługuje po 8 lotów dziennie, spowodowało to więc lawinę opóźnień, wynoszących nawet po kilkanaście godzin. Efekt? Na kilku polskich lotniskach po kilka godzin koczowały setki turystów narzekających, że przewoźnik nie informuje ich o tym, kiedy będą mogli polecieć na urlop.

Duże opóźnienia były we Wrocławiu, gdzie w piątek nie wystartowały planowane loty przewoźnika do Grecji. Samolot lecący na Kos miał wylecieć w sobotę o godz. 18.10, ostatecznie wystartował tuż po północy z niedzieli na poniedziałek.

Podobne problemy miały miejsce w Poznaniu, gdzie na lotnisku czekało kilkuset pasażerów. Opóźnienia też są bardzo duże – samolot do Heraklionu na Krecie, który miał wystartować w niedzielę o 12.50, wyleci z Poznania dopiero dzisiaj o 14.50.

W Katowicach na opóźnione loty czekało z kolei w piątek aż 540 pasażerów.

smallpozna

W poniedziałek sytuacja nie uległa zmianie i wszystkie loty będą mocno opóźnione. Niektóre, jak np. lot z Katowic do Burgas – aż o 18 godzin.

smallkato

Przedstawiciele Small Planet Airlines zapowiadają, że od wtorku wszystkie połączenia będą już realizowane zgodnie z rozkładem lotów. Aktualne informacje o godzinach wylotów możecie znaleźć TUTAJ.

A my przypominamy, że wszyscy podróżni, których loty są opóźnione, mają prawo w tej sytuacji domagać się od przewoźnika odszkodowania.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
no to popłyną na odszkodowaniach
don, 27 czerwca 2016, 14:22 | odpowiedz
Wet-lease na te kilka dni byłby o wiele tańszym rozwiązaniem niż teraz straty z EU261.
luziczek, 27 czerwca 2016, 14:49 | odpowiedz
Rozporządzenie UE nr. 261/2004 reguluje wspólne zasady odszkodowań za opóźnione loty i gwarantuje odszkodowanie w wysokości do 600 euro za opóźnienie, trwające przynajmniej 3 godziny.2 lata temu miałem podobny przypadek.Lot Katowice-Burgas opóźnienie 18 godzin.Po powrocie od razu skarga do przewoźnika za opóźniony lot.Odmowa wypłaty odszkodowania z powodu rzekomo złej pogody.Ponowna skarga tym razem do ULC. Po pół roku od pierwszej skargi prośba od przewoźnika o podanie nr.konta-wypłata za 2 osoby 500 euro.
marorl, 27 czerwca 2016, 14:58 | odpowiedz
chyba na tym firemka zakończy swój żywot, a samoloty niebawem trafią do innej spółeczki z flotą całych 2 samolotów. Nie będzie im się opłacało już ratować tej firemki i wypłacać odszkodowań. Ryzykowny model biznesowy - 8 lotów dziennie to jakieś 16h czystego lotu, plus pobyt na lotnisku, tankowania, serwis itd. Jak widać zemściło się oszczędzanie na wszystkim...
ja, 27 czerwca 2016, 15:03 | odpowiedz
Mam wylot z nimi 8.07 na Zakyntos. Miałem wylatywać o 10.00 a już przesunęli wylot na 16.30.Tak samo z powrotem z 22.00 na 14,30
luzik, 27 czerwca 2016, 15:08 | odpowiedz
Leciałem z nimi z Drezna na Majorke 9 czerwca. Była awaria i lot opóźniony o dobę. Na szczęście nie czekaliśmy na lotnisku tylko w hotelu na koszt przewoźnika. Powrót odbył się bez opóźniania. Powodem była usterka samolotu. Złożyłem już roszczenie o odszkodowanie.
Mateusz, 27 czerwca 2016, 15:32 | odpowiedz
luzik Mam wylot z nimi 8.07 na Zakyntos. Miałem wylatywać o 10.00 a już przesunęli wylot na 16.30.Tak samo z powrotem z 22.00 na 14,30
To jest dopuszczalne w/g regulaminu przewoźnika przesunięcie godzin wylotu z wcześniejszym powiadomieniem.O odszkodowanie za opóźniony lot możesz domagać się jeśli w dniu wylotu lot jest opóźniony co najmniej 3 godziny z powodu przewoźnika.
marorl, 27 czerwca 2016, 15:57 | odpowiedz
Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
Agnieszka, 27 czerwca 2016, 16:03 | odpowiedz
CO TO ZA ŚMIESZNA FIREMKA? JAKI ONI SĄ PRZYGOTOWANI DO SEZONU WAKACYJNEGO?!!!!!
turysta, 27 czerwca 2016, 16:11 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
W jaki sposób mogę się z tobą skontaktować?
jurko, 27 czerwca 2016, 16:43 | odpowiedz
jurko
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
W jaki sposób mogę się z tobą skontaktować?
marko, 27 czerwca 2016, 17:11 | odpowiedz
Avatar użytkownika
i znowu komentarze specjalistów którzy potrafią wyliczyć straty i ile popłyną ile rejsów dziennie robi ich samolot .... oaza specjalistów - SKORO NASTĄPIŁO OPÓŻNIENIE to z powodu np. usterki lepiej polecieć dobę póżniej z bezpiecznie niż polecieć samolotem z usterką ale " specjaliści od wszystkiego " tutaj zajęli się głównie ODSZKODOWANIAMI jak dobić przewożnika , jak się cieszyć że popłyną ..... chwilami nie rozumiem logiki wielu z WAS , a ja trzymam kciuki by wyszli na prostą i by wszyscy bezpiecznie polecieli i wrócili z wczasów - a niektórym komentującym należy wytoczyć proces ale myślenia , bo to co wypisujecie jest żałosne
MUC2014, 27 czerwca 2016, 17:35 | odpowiedz
Avatar użytkownika
turysta CO TO ZA ŚMIESZNA FIREMKA? JAKI ONI SĄ PRZYGOTOWANI DO SEZONU WAKACYJNEGO?!!!!!
jaki bełkot kret..a .... LOT też ma co chwilę awarie NOWYCH DREAMLINERÓW z tym że za nie płacimy my wszyscy podatnicy bo LOT od lat generuje straty , a small planet jest prywatną firmą , mam nadzieję i życzę im by wszystko wyszli na prostą bo nie mogę czytać tego kretyńskiego hejtu
MUC2014, 27 czerwca 2016, 17:41 | odpowiedz
Witam Proszę o kontakt email: violadabek@vp.pl bo juz od roku sprawa w sądzie i cisza. Pozdrawiam Viola
viola, 27 czerwca 2016, 20:04 | odpowiedz
luziczek Wet-lease na te kilka dni byłby o wiele tańszym rozwiązaniem niż teraz straty z EU261.
nie było skąd wziąć. Nawet privilege nie mógł pomóc. W zeszłym tygodniu był lot z callsignem "small planet heavy" - w acmi leciał 747, ale po ciuchu.
czarownik, 27 czerwca 2016, 20:54 | odpowiedz
MUC2014 i znowu komentarze specjalistów którzy potrafią wyliczyć straty i ile popłyną ile rejsów dziennie robi ich samolot …. oaza specjalistów – SKORO NASTĄPIŁO OPÓŻNIENIE to z powodu np. usterki lepiej polecieć dobę póżniej z bezpiecznie niż polecieć samolotem z usterką ale ” specjaliści od wszystkiego ” tutaj zajęli się głównie ODSZKODOWANIAMI jak dobić przewożnika , jak się cieszyć że popłyną ….. chwilami nie rozumiem logiki wielu z WAS , a ja trzymam kciuki by wyszli na prostą i by wszyscy bezpiecznie polecieli i wrócili z wczasów – a niektórym komentującym należy wytoczyć proces ale myślenia , bo to co wypisujecie jest żałosne
a ja wolałbym kupować u przewoźników, którzy podchodzą do biznesu poważnie. Nikt nie mówi, aby latać zepsutym samolotem, wszyscy mówią aby latać z głową i być przygotowanym na przynajmniej podstawowe problemy jak przestój 24h maszyn. Jakoś cały cywilizowany świat sobie z tym radzi, dziadowanie odbija się na jakości, bo żeby utrzymać cenę i wypłacić wszystkim odszkodowania będą musieli ją podnieść. Powiedz też klientom biur, którzy nie mają wpływu na wybór przewoźnika, że tygodniowe wakacje na które czekali rok skrócą im się o 3 dni, bo przewoźnik ma wszystko w d....
ja, 27 czerwca 2016, 20:56 | odpowiedz
samolot na Kos z Poznania wylecial dzisiaj o godz 9 z 47 godzinnym opoznieniem. komunikacja w tym czasie ze small planet zerowa a z ITAKA zenujaca , nic nie wiedzieli
pasazer z Poznania, 27 czerwca 2016, 21:03 | odpowiedz
Czy ktoś wie ile dni jest na zlożenie reklamacji? Aktualnie jestem na urlopie i nie wiem czy jak wrócę po 12 dniach nie będzie zapózno? Wielkie dzięki za info!
Sylvie, 27 czerwca 2016, 21:28 | odpowiedz
MUC2014 i znowu komentarze specjalistów którzy potrafią wyliczyć straty i ile popłyną ile rejsów dziennie robi ich samolot …. oaza specjalistów – SKORO NASTĄPIŁO OPÓŻNIENIE to z powodu np. usterki lepiej polecieć dobę póżniej z bezpiecznie niż polecieć samolotem z usterką ale ” specjaliści od wszystkiego ” tutaj zajęli się głównie ODSZKODOWANIAMI jak dobić przewożnika , jak się cieszyć że popłyną ….. chwilami nie rozumiem logiki wielu z WAS , a ja trzymam kciuki by wyszli na prostą i by wszyscy bezpiecznie polecieli i wrócili z wczasów – a niektórym komentującym należy wytoczyć proces ale myślenia , bo to co wypisujecie jest żałosne
Zgadzam się, że bezpieczeństwo ponad wszystko. Tylko dlaczego temu przewoźnikowi zdarza się to permanentnie? Nie tak dawno też było o nich głośno z powodu opóźnień. Sam zresztą w 2013 czekałem 26 godzin by samolot wreszcie wystartował. Później tylko rok walki o przelew na konto z tytułu odszkodowania. Zresztą i tak niezgodnego z UE nr. 261/2004 (później dopiero się o tym dowiedziałem)
Mariusz, 27 czerwca 2016, 21:47 | odpowiedz
proszę o kontakt na meila
Kaja, 27 czerwca 2016, 22:09 | odpowiedz
Small Planet - jeden wielki smiech na sali. Praktycznie co drugi lot opzniony, wiekszosc opozniona pow 3 godz. Firma ma maksymalnie obladowny kalendarz lotow, bez jakichkolwiek rezerw, bez zapasowych samolotow... w przypadku jednej usterki sypie sie cala siatka polaczen... Poslizgi rzedu 15 godz? W Europie? W XXI wieku? Gdzie bez problemu mozna podnajac samolot... oczywiscie pod przykrywka bezpieczenstwa oszczedza sie kazda zlotowke, kazdego euro centa... ludzi traktuje sie jak bydelko... brak informacji, infolinia w sytuacji kryzysowej - a taka sytuacja wlasnie miala miejsc kilka dni temu w Katowicach - czynna do 16... kontakt mailowy z centrala firmy - niemozliwy przez weekend - na zapytanie z piatku odpowiedz - nic nie wyjasniajaca - przyszla w poniedzialek... Jeszcze raz powtarzam - SMIECH NA SALI... ludzi powinni masowo ubuegac sie o odszkodowania to moze wtedy firma zastanowi sie na przyszloscia... I wszystkich obroncow Small Planet prosze o nie pisanie postow typu LOT tez sie psuje, to prywatna firma... itp
Darek, 28 czerwca 2016, 0:16 | odpowiedz
Darek Small Planet – jeden wielki smiech na sali. Praktycznie co drugi lot opzniony, wiekszosc opozniona pow 3 godz. Firma ma maksymalnie obladowny kalendarz lotow, bez jakichkolwiek rezerw, bez zapasowych samolotow… w przypadku jednej usterki sypie sie cala siatka polaczen… Poslizgi rzedu 15 godz? W Europie? W XXI wieku? Gdzie bez problemu mozna podnajac samolot… oczywiscie pod przykrywka bezpieczenstwa oszczedza sie kazda zlotowke, kazdego euro centa… ludzi traktuje sie jak bydelko… brak informacji, infolinia w sytuacji kryzysowej – a taka sytuacja wlasnie miala miejsc kilka dni temu w Katowicach – czynna do 16… kontakt mailowy z centrala firmy – niemozliwy przez weekend – na zapytanie z piatku odpowiedz – nic nie wyjasniajaca – przyszla w poniedzialek… Jeszcze raz powtarzam – SMIECH NA SALI… ludzi powinni masowo ubuegac sie o odszkodowania to moze wtedy firma zastanowi sie na przyszloscia… I wszystkich obroncow Small Planet prosze o nie pisanie postow typu LOT tez sie psuje, to prywatna firma… itp
ale wysmarowałeś wypociny nie da się tego czytać - śmiech na sali ? LOT jak ma awarię to płacimy my podatnicy bo oni od kilku lat nie generują zysków to z czego podnajmują nowy samolot ? :) z zysków których nie ma idż się połóż kolo bo gorszego bełkotu i wierszówy dawno nie czytałem .....to sa wypociny , skoro jest awaria to chyba lepiej opóżnić wylot niż wysłać niesprawny samolot PUKNIJ SIĘ W GŁÓWKO KOLO
warszafffka, 28 czerwca 2016, 1:03 | odpowiedz
pasazer z Poznania samolot na Kos z Poznania wylecial dzisiaj o godz 9 z 47 godzinnym opoznieniem. komunikacja w tym czasie ze small planet zerowa a z ITAKA zenujaca , nic nie wiedzieli
47 godzin mniej na Kos, powinienes sie cieszyć.
Zielony, 28 czerwca 2016, 9:06 | odpowiedz
marko
jurko
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
W jaki sposób mogę się z tobą skontaktować?
UMÓW SIĘ NA KAWE :D
EPKT, 28 czerwca 2016, 9:25 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
my mieliśmy 6 godzin opóźnienia, jest sens starać się o odszkodowanie?
sjusta, 28 czerwca 2016, 10:52 | odpowiedz
marko
jurko
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
W jaki sposób mogę się z tobą skontaktować?
można za pośrednictwem e maila aga.januszek@wp.pl
Agnieszka, 28 czerwca 2016, 12:41 | odpowiedz
Sylvie Czy ktoś wie ile dni jest na zlożenie reklamacji? Aktualnie jestem na urlopie i nie wiem czy jak wrócę po 12 dniach nie będzie zapózno? Wielkie dzięki za info!
Jakimi liniami lecieliście? aga.januszek@wp.pl
Agnieszka, 28 czerwca 2016, 12:48 | odpowiedz
Czytaj ze zrozumieniem - oczywiscie ze awaria dyskryminuje wylot... bezpieczenstwo najwazniejsze... ale nie mozna miec awarii 5 dni i zadnego samolotu na podmiane... o tym pisze - ze oszczedzaja kase na wynajeciu samolotu z zewnetrznych zrodel.,.. A Ty chyba pracujesz w/dla Small Planet skoro atakjujesz moj post w ten sposob,,, Nie pisze o podatkach, zrodlach finansowania, pisze ze Small Planet olewa pasazerow trzymajac ich po nascie godzin na lotniskach, i kilka dni maja giga poslizg w rozkladzie bo "sie popsulo" Nie o awarii, a o braku samolotu pisze
Darek, 28 czerwca 2016, 13:21 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
Witam. Właśnie utknelisny z rodziną z dzieckiem w Burgas. Lot miał być o 13:25 rano zadzwonili że 3h opóźnienia i czekaliśmy w hotelach. Teraz jesteśmy na lotnisku, wylot opóźniony miał być o 16:25. Do tej pory nie dali żadnej informacji co jest grane. Na swoją rękę sprawdziliśmy i nasz samolot DOPIERO po ok 18 ma wylatywac z Pyrzowice do Burgas. Na co wychodzi że ok 22-23 dopiero może wylecimy... Prosze o kontakt
jana1992, 28 czerwca 2016, 15:45 | odpowiedz
jana1992
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
Witam. Właśnie utknelisny z rodziną z dzieckiem w Burgas. Lot miał być o 13:25 rano zadzwonili że 3h opóźnienia i czekaliśmy w hotelach. Teraz jesteśmy na lotnisku, wylot opóźniony miał być o 16:25. Do tej pory nie dali żadnej informacji co jest grane. Na swoją rękę sprawdziliśmy i nasz samolot DOPIERO po ok 18 ma wylatywac z Pyrzowice do Burgas. Na co wychodzi że ok 22-23 dopiero może wylecimy… Prosze o kontakt
mogę państwu sprawdzić w Polsce godziny - może tutaj jest jakaś informacja, w razie pytań zostawiam e mail aga.januszek@wp.pl
Agnieszka, 28 czerwca 2016, 17:22 | odpowiedz
Właśnie small planet, mieliśmy 8h opóźnienia, zero informacji co sie dzieje, linie nie wykazały zadanej inicjatywy żeby zająć się pasażerami idt. Dzieki za maila.
Sylvie, 28 czerwca 2016, 21:18 | odpowiedz
w tamtym roku 12 h opóźnienia z Heraklionu do Katowic. Czekam na odszkodowanie
karolina, 28 czerwca 2016, 23:11 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
hej, możesz napisać jaka była procedura?
Marcin, 29 czerwca 2016, 9:39 | odpowiedz
Czy mogłabyś mi pomoc my 10 h czekaliśmy firma small chce wypłacić 75euro od osoby co robic
kacha, 30 czerwca 2016, 16:26 | odpowiedz
Jakie linie lotnicze otrzymują najwięcej skarg? Brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) stworzył listę linii lotniczych, z których usług pasażerowie mieszkający w Wielkiej Brytanii byli najbardziej niezadowoleni. Ranking powstał na podstawie liczby skarg, jakie złożono na poszczególnego z przewoźników. Pierwsze miejsce w tym niechlubnym zestawieniu zajęły litewskie linie Small Planet Airlines. Na milion pasażerów, korzystających z ich usług, 1 805 osób złożyło zażalenie, zawiadamiające o niezadowoleniu z lotu. Na drugim miejscu znalazł się Thomas Cook Airlines, brytyjski czarterowy przewoźnik z siedzibą w Manchesterze (799 skarg). W porównaniu do roku 2009, linie te odnotowały aż 40-krotnie więcej skarg składanych przez klientów. Dziennik "Telegraph" zwraca uwagę, że mieszkańcy Zjednoczonego Królestwa chętniej niż przed kilkoma laty dają znać o swoim niezadowoleniu z usług wybranych linii lotniczych. Jest to związane głównie z wprowadzonym w 2012 roku orzeczeniem Trybunału Europejskiego, które pozwala ubiegać się o odszkodowanie w chwili, gdy lot opóźniony jest więcej niż 3 godziny. Raport ten ujawnia ponadto dość zaskakujące informacje, zwłaszcza dla krytyków Jedynie 30 pasażerów Ryanaira (na milion) złożyło zażalenie, co jest liczbą Ranking linii lotnicznych, które otrzymały najwięcej skarg pasażerów: (W nawiasach liczba osób na milion pasażerów, która była niezadowolona) 1. Small Planet Airlines (1 805) 2. Thomas Cook Airlines (799) 3. Vietnam Airlines (734) 4. Thomson Airways (337) 5. Monarch (294) 6. Malaysian Airlines (226) 7. US Airways (215) 8. Pegasus (198)
small, 4 lipca 2016, 15:17 | odpowiedz
27 czerwca miałam opóźniony lot z Heraklionu do Gdańska o 7 godzin, złożyłam roszczenie o odszkodowanie 28 czerwca i jak na razie nie dostałam żadnej odpowiedzi. Czy ktoś wie jak wygląda i ile trwa procedura ?
Gosia, 12 lipca 2016, 9:02 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
Witam. Ja równiez złozyłam o odszkodowanie 2dni temu.narazie zero odpowiedzi. Jak długo Pani oczekiwała na odszkodowanie?Pozdrawiam
Wiolka, 15 lipca 2016, 10:41 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
Hej, widze ze mialas tez problem z opoznionym lotem. Mi proponuja ugode po napisaniu reklamacji w kwocie 100 euro na ktora sie oczywiscie nie zgodze poniewaz wedlug prawa nalezy sie 400 Euro. Masz jakis pomysl jak wyslac kolejny dokument?
Konrad, 28 lipca 2016, 22:30 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
IWONNA, 1 sierpnia 2016, 13:24 | odpowiedz
Linie plajtują juz 24 godz opuznienia z Krakowa do burgas
Zabakot, 5 sierpnia 2016, 19:12 | odpowiedz
bardzo proszę o kontakt.
ekk, 6 sierpnia 2016, 11:05 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
prose o podpowiec co robic
rekin, 9 sierpnia 2016, 11:30 | odpowiedz
Agnieszka Odzyskałam odszkodowanie za opóźniony lot oraz za overbooking w hotelu. Gdyby ktoś miał problem, pomogę
lado, 9 sierpnia 2016, 14:07 | odpowiedz
jak mogę sie z Panią skontaktować?
lado, 9 sierpnia 2016, 14:08 | odpowiedz
ja miałam podobną sytuację w ubiegłym roku, wracałam z dzieckiem i z mężem z urlopu. Nie bardzo wiedzieliśmy jak ugryźć temat odszkodowania bo nikt nie poinformował nas o przysługujących nam prawach.Skorzystaliśmy z usług firmy Fly&I, załatwili za nas wszystko i po 3 miesiącach, w sumie niecałych 4 dostaliśmy pieniądze na konto.
Krystyna, 9 sierpnia 2016, 20:51 | odpowiedz
Czy ostatecznie otrzymał ktoś kwotę rekompensaty za opóźniony lot jak to określa small planet jako ich gest handlowy ?
Woymis, 16 sierpnia 2016, 21:23 | odpowiedz
Woymis Czy ostatecznie otrzymał ktoś kwotę rekompensaty za opóźniony lot jak to określa small planet jako ich gest handlowy ?
Mi właśnie minął miesiąc od dnia złożenia reklamacji. Nie dostałem od nich nawet żadnej odpowiedzi. Pozostaje chyba skarga do ULC.
konradkam, 22 sierpnia 2016, 16:53 | odpowiedz
Mnie również minął miesiąc, nie odpowiadają na emalie, nie odbierają telefonów, będę pisać do ULC
Martas, 25 sierpnia 2016, 19:37 | odpowiedz
Podpisałem ugodę którą otrzymali 2 sierpnia ,( jak to napisali przelew natychmiast ) - następnie otrzymałem maila że przelewy są wykonywane do 3 tygodni. Później dostałem maila że do 4 tygodni. A ostatnio napisali że pismo zostało przez nich odebrane 10 sierpnia i od tego czasu 4 tygodnie... mail idzie 10 dni :D tak czy inaczej do tej pory nie otrzymałem "gestu handlowego" - pozostaje ULC? pozdrawiam
Mateusz, 5 września 2016, 21:17 | odpowiedz
Skoro small planet jest nie pewnym przewoźnikiem dlaczego biura podróży ich biorą ? Cena odgrywa role od bezpieczeństwa i komfortu podróżnych ?
Marek, 5 września 2016, 21:38 | odpowiedz
Czy otrzymał Pan w końcu kwotę która Panu przyznali?
Agnieszka, 25 października 2016, 14:37 | odpowiedz
MUC2014 i znowu komentarze specjalistów którzy potrafią wyliczyć straty i ile popłyną ile rejsów dziennie robi ich samolot …. oaza specjalistów – SKORO NASTĄPIŁO OPÓŻNIENIE to z powodu np. usterki lepiej polecieć dobę póżniej z bezpiecznie niż polecieć samolotem z usterką ale ” specjaliści od wszystkiego ” tutaj zajęli się głównie ODSZKODOWANIAMI jak dobić przewożnika , jak się cieszyć że popłyną ….. chwilami nie rozumiem logiki wielu z WAS , a ja trzymam kciuki by wyszli na prostą i by wszyscy bezpiecznie polecieli i wrócili z wczasów – a niektórym komentującym należy wytoczyć proces ale myślenia , bo to co wypisujecie jest żałosne
Tok myślenia zależy od miejsca siedzenia i ja nie życzę Tobie, żebyś akurat leciał, którymś z ich super samolotów, który złapie jakąś awarię w powietrzu. I wierz mi lepiej, żeby taka firma upadła wcześniej przez np wypłacone odszkodowania niż ma dojść do tragedii. Po to są napisane te przepisy, które dają prawa do tych odszkodowań. Pozdr
Dada, 26 listopada 2016, 15:10 | odpowiedz
Mateusz Podpisałem ugodę którą otrzymali 2 sierpnia ,( jak to napisali przelew natychmiast ) – następnie otrzymałem maila że przelewy są wykonywane do 3 tygodni. Później dostałem maila że do 4 tygodni. A ostatnio napisali że pismo zostało przez nich odebrane 10 sierpnia i od tego czasu 4 tygodnie… mail idzie 10 dni ? tak czy inaczej do tej pory nie otrzymałem „gestu handlowego” – pozostaje ULC?pozdrawiam
Nie podpisujcie żadnej ugody, sama tak zrobiłam pod koniec sierpnia, ugoda na 50% kwoty jaka nam się należała i mamy koniec listopada i nadal nie zapłacili. Nie wiem co dalej robić, na maile nie odpowiadają tak samo nie odbierają telefonów, sama nie wiem, ale chyba nie mam siły pisać już do ULC i czekać kolejne miesiące.
T.ada, 26 listopada 2016, 15:18 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »