więcej okazji z Fly4free.pl

Absurdalni klienci i ich urlopowe żądania. Czy pieniądze dają wszystko?

Foto: santorines, shutterstock
Podobno pieniądze szczęścia nie dają. Ale gdy je masz, możesz znacznie więcej niż typowy turysta. Czy wiesz czego żądają od biur podróży Ci spośród klientów, którzy przyzwyczajeni są do spełniania ich wszystkich zachcianek?

Szukając tanich lotów i ciekawych budżetowych ofert na spędzenie wakacji, zapominamy czasami o tym, że istnieje typ podróżników dla których cena nie gra roli. Dla nich liczy się jedno: możliwość realizacji każdego życzenia. Nawet najbardziej absurdalnego.

 

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Właściwie to wcale te żądania nie były takie ekstremalne. Wbrew pozorom nawet przejazd na Hawaje - za odpowiednie pieniądze na pewno można wynająć prom, na którym kierowca może nawet nie wysiadać z samochodu (oczywiście, to nie do końca to samo, ale spróbować nie zaszkodzi, może klient będzie zainteresowany). W ramach ciekawostki związanej ze spełnianiem zachcianek, polecam trochę informacji o konsjerżach (choćby tutaj: http://www.sukcesmagazyn.pl/artykul/1133990.html).
ambrozykleks, 24 sierpnia 2016, 20:34 | odpowiedz
Idiotyczne zadania polskich turystów : 1. Zeby zdjęcia hotelu miały odzwierciedlenie w rzeczywistości 2. Zeby jedzenie było zjadliwe 3. Zeby rezydent był dostępny i mówił w języku kraju w którym jesteśmy 4.zeby samolot wyleciał punktualnie I jeszcze wiele innych fanaberii
Santelmo, 24 sierpnia 2016, 21:57 | odpowiedz
panie redaktorze Pawle, kocham pana za pana artykuł "Niebezpieczne państwa świata" z poprzednich dni, typowy strzał w stopę.
piotr, 24 sierpnia 2016, 22:36 | odpowiedz
Santelmo Idiotyczne zadania polskich turystów :1. Zeby zdjęcia hotelu miały odzwierciedlenie w rzeczywistości2. Zeby jedzenie było zjadliwe3. Zeby rezydent był dostępny i mówił w języku kraju w którym jesteśmy4.zeby samolot wyleciał punktualnieI jeszcze wiele innych fanaberii
Janusze wymagają dużo więcej :) Ad. 3. Rozumiem, że chcesz żeby rezydent w Chorwacji mówił po chorwacku, a w Egipcie po arabsku? Tylko po co ten rezydent, skoro cała obsługa mówi w tym języku? :) Ad. 4. Chyba musisz zacząć sam organizować wycieczki. Na ponad 50 moich lotów 1 był odwołany, jeden opóźniony 1h10min i jeden dwie i pół godziny. :)
AzazelPazuzu, 24 sierpnia 2016, 22:40 | odpowiedz
Artykuł oczywiście na poziomie poniżej średniej. Ale .... przypomniało mi się, jak Pancie z rosyjskiej grupy były bardzo niezadowolone 5* hotelem w Wiedniu, bo .... na śniadanie nie było żarienoj kartoszki s łukom i sałom (ziemniaków smażonych ze słoninką i cebulą). Byłem świadkiem :-)
tomwie, 25 sierpnia 2016, 9:45 | odpowiedz
Jak przyjeżdżam do chotelu na moje all clusiwe to jusz pierwszego dnia wypuszczam ze słoika karaluchy przywiezione z mojego domu i robię zdjecie a potem zadymę na recepcji. Opłaca się, po powrocie do kraju te 70-80 ełro zawsze zwracają.
typowy Janusz z Bożeną, 25 sierpnia 2016, 16:27 | odpowiedz
Bardzo ładnie i czytelnie napisany artykuł. Widać, że Paweł włożył w to mnóstwo pracy, brawo!
scorpion1077, 26 sierpnia 2016, 16:20 | odpowiedz
Ja bym z chęcią przeczytał artykuł o kretyńskich zachowaniach polaków na wakacjach. Myślę, że bez problemu można by zaczerpnąć źródło bezpośrednio z forum. Każdy dodałby coś od siebie, przemyślcie to! :)
scorpion1077, 26 sierpnia 2016, 16:23 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »