więcej okazji z Fly4free.pl

Kierowca Flixbusa zostawił 13 pasażerów na postoju i odjechał z ich dokumentami i bagażami!

Foto: frantic00 / Shutterstock
13 pasażerów podróżujących Flixbusem z Berlina do Warszawy przeżyło dramatyczne chwile, gdy podczas postoju na toaletę kierowca autokaru zostawił ich i odjechał z ich bagażami oraz dokumentami. Pasażerowie wściekają się, że przerwa w podróży trwała znacznie krócej niż zapowiedział kierowca, a Flixbus przeprasza.

Jak donosi „Bild”, do zdarzenia doszło kilka dni temu na trasie z Berlina do Warszawy. Autokar miał wyjechać z dworca w stolicy Niemiec o godzinie 6 rano i miał przybyć do Polski 8 godzin później. W środku był niemal komplet pasażerów, a ponieważ w autobusie nie działała toaleta, kierowca postanowił zatrzymać się na jednym z przystanków przy autostradzie w Polsce.

Sprawdź najlepsze oferty na wczasy
Reklama interaktywna, dane dostarczone 2025-09-30T01:57:01.104Z przez Wakacje.pl

Z relacji podróżnych wynika, że kierowca zapowiedział 10 minut postoju, a z autokaru wysiadło ok. 20 osób. Jednak gdy po kilku minutach 13 podróżnych wróciło na miejsce, okazało się, że… autokar odjechał, a wraz z nim bagaże i dokumenty pasażerów.

Podróżni relacjonują, że próbowali skontaktować się z infolinią przewoźnika, jednak nie uzyskali tam pomocy. Poradzono im, aby łapali autostop i próbowali dogonić autokar, który następny przystanek miał zaplanowany w Łodzi. W efekcie część osób wybłagała przypadkowych kierowców o dowiezienie ich na następny postój, niektórzy pojechali zaś prosto do Warszawy.

– Dotarliśmy do celu sześć minut przed autobusem Flixbus. Kierowca tylko głupio się uśmiechnął i nie przeprosił – relacjonuje jedna z pasażerek.

Ma jednocześnie pretensje do kierowcy, bo jak tłumaczy, postój autokaru nie trwał dłużej niż 5 minut.

Flixbus wyraził ubolewanie z powodu niedogodności, jakie spotkały pasażerów i przeprosił za zachowanie kierowcy.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
A gdzie byli inni podróżni, że nie zaalarmowali kierowcy o braku pasażerów siedzących obok. 
domenico_xl, 7 sierpnia 2024, 15:09 | odpowiedz
Jeśli to była prawda, że flixbus nie wysłał drugiego busa, to w dobie dzisiejszych mediów społecznościowych na miejscu tych pasażerów, nagłaśniałbym sprawę na maksa wszędzie gdzie się da, aby odpowiednia reklama takiej firmy trafiła do wszystkich potencjalnych klientów. 
AgaZap, 7 sierpnia 2024, 19:02 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »