"Social dining" staje się coraz popularniejszy. Co to jest?
Podróże, prócz możliwości poznania nowych miejsc i kultur, dają okazję spróbowania obcej, lokalnej kuchni. A jeśli dodamy do tego jeszcze nowych znajomych w pakiecie, posiłek w gronie nieznajomych wcale nie będzie wydawał się aż tak dziwnym pomysłem. Wiadomo przecież, że jedzenie łączy ludzi, jak się okazuje, także dzięki specjalnym serwisom typu „social dining”.
PoprzednieObraz 9 z 9Następne
BlendAbout.com
Amerykański BlendAbout wyróżnia się na tle innych serwisów ‘social dining’ tym, że dobiera ludzi o podobnych zainteresowaniach w małe grupy (4-6 osób), organizując kolacje w lokalnych restauracjach. Wedle twórców serwisu niewielka liczba uczestników pozwala ludziom szybciej nawiązać kontakt w bardziej sprzyjających okolicznościach. Nie jest to typowy serwis społecznościowy – mimo że można zaprosić znajomych do uczestnictwa w kolacji, głównym celem platformy jest pomoc w zbudowaniu sieci nowych znajomych spośród osób dzięki niej poznanych.
Fot. Didriks, Flickr
Amerykański BlendAbout wyróżnia się na tle innych serwisów ‘social dining’ tym, że dobiera ludzi o podobnych zainteresowaniach w małe grupy (4-6 osób), organizując kolacje w lokalnych restauracjach. Wedle twórców serwisu niewielka liczba uczestników pozwala ludziom szybciej nawiązać kontakt w bardziej sprzyjających okolicznościach. Nie jest to typowy serwis społecznościowy – mimo że można zaprosić znajomych do uczestnictwa w kolacji, głównym celem platformy jest pomoc w zbudowaniu sieci nowych znajomych spośród osób dzięki niej poznanych.
Fot. Didriks, Flickr
PoprzednieObraz 9 z 9Następne