Jak oni narzekają! Oto niektóre z najgorszych opinii o liniach lotniczych. Na co skarżą się pasażerowie LOT?
Niektórym klientom naprawdę trudno dogodzić. Pasażerowie często narzekają na obsługę i serwis w popularnych liniach lotniczych. Niektóre z tych opinii wydają się nieco przesadzone, inne mogą nieco szokować. A jakie są Wasze doświadczenia z tymi przewoźnikami?
Na stronie internetowej prestiżowej organizacji zrzeszającej przedstawicieli branży lotniczej – Skytrax, możemy sprawdzić, jakie oceny poszczególnym liniom lotniczym wystawili sami pasażerowie. Okazuje się, że czasem potrafimy być naprawdę krytyczni.
Postanowiliśmy przytoczyć niektóre z najgorszych opinii o chętnie wybieranych przez Was przewoźnikach wraz ze średnią ocen od pasażerów. Czy uważacie, że są one słuszne? Którymi liniami podróżowało się Wam najmniej przyjemnie?
PoprzednieObraz 4 z 12Następne
Wizz Air
Ocena pasażerów: 5/10 (438 opinii)
Gorsze oceny od Ryanaira otrzymał Wizz Air. Podróżni narzekają m.in. na za mały bagaż podręczny i przykre konsekwencje, które są z tym związane, np. dodatkowe opłaty za zbyt duże walizki. Ta opinia jednak bije wszystkie inne (1/10):
Z Sofii do Londynu. Absolutnie straszna firma, jestem zły po tym jak leciałem z nimi 2 dni temu i nigdy więcej nie polecę Wizz Air. Musisz zapłacić dodatkowe pieniądze za jedzenie lub napoje albo kupić bagaż do odprawy (duża walizka) lub żeby wybrać miejsce itp. Prawie każdy lot, którym leciałem był opóźniony. Samolot uległ awarii i czekaliśmy 4 godziny na lotnisku, a gdy wpuścili nas na pokład to powiedzieli nam, że nie byli w stanie naprawić, więc zamierzają to zrobić, gdy wylądują na innym lotnisku i że nie powinniśmy się martwić, bo to nic poważnego. Zażądali (2 osoby) 80 GBP (402 PLN) za to, że nasze małe torby kabinowe nie pasowały do urządzenia pomiarowego (za wysokie o 1 cm). Wcześniej podróżowaliśmy z tymi samymi torbami ponad 10 razy i nikt nic wcześniej nie mówił. Złożyłem skargę do załogi, ale była niegrzeczna.
fot. SvedOliver / Shutterstock
Ocena pasażerów: 5/10 (438 opinii)
Gorsze oceny od Ryanaira otrzymał Wizz Air. Podróżni narzekają m.in. na za mały bagaż podręczny i przykre konsekwencje, które są z tym związane, np. dodatkowe opłaty za zbyt duże walizki. Ta opinia jednak bije wszystkie inne (1/10):
Z Sofii do Londynu. Absolutnie straszna firma, jestem zły po tym jak leciałem z nimi 2 dni temu i nigdy więcej nie polecę Wizz Air. Musisz zapłacić dodatkowe pieniądze za jedzenie lub napoje albo kupić bagaż do odprawy (duża walizka) lub żeby wybrać miejsce itp. Prawie każdy lot, którym leciałem był opóźniony. Samolot uległ awarii i czekaliśmy 4 godziny na lotnisku, a gdy wpuścili nas na pokład to powiedzieli nam, że nie byli w stanie naprawić, więc zamierzają to zrobić, gdy wylądują na innym lotnisku i że nie powinniśmy się martwić, bo to nic poważnego. Zażądali (2 osoby) 80 GBP (402 PLN) za to, że nasze małe torby kabinowe nie pasowały do urządzenia pomiarowego (za wysokie o 1 cm). Wcześniej podróżowaliśmy z tymi samymi torbami ponad 10 razy i nikt nic wcześniej nie mówił. Złożyłem skargę do załogi, ale była niegrzeczna.
fot. SvedOliver / Shutterstock
PoprzednieObraz 4 z 12Następne






