więcej okazji z Fly4free.pl

HotelClub: kupon zniżkowy o wartości 50 funtów

Groupon.co.uk, brytyjska odmiana znanego na całym świecie portalu zakupów grupowych, rozpoczął sprzedaż kuponów za 19 £ uprawniających do 50-funtowej zniżki na noclegi w serwisie HotelClub. Po zakupie realna zniżka wyniesie więc 31 funtów (151 zł). Sprzedaż kuponów zakończy się w czwartek 15 marca 2012.Kup kupon na noclegi >>Nowi użytkownicy, którzy nie posiadają konta w HotelClub, po zakupie kuponu muszą się zarejestrować na specjalnej stronie, kliknij tutaj.

W przeciągu 36 godzin od rejestracji nasze konto zostanie zasilone kwotą 50 funtów do wykorzystania na noclegi.

Kup kupon na noclegi >>

Podstawowe informacje dotyczące promocji:
– każda osoba może zakupić tylko 1 kupon zniżkowy,
– aktywacja kuponu nastąpi 16 marca 2012 o godz. 21:00 naszego czasu,
– kupon do wykorzystania do 11 maja 2012,
– wykorzystanie noclegów do 31.12.2012,
nie ma minimalnej kwoty zakupu,
– kupon można zwrócić w ciągu 7 dni roboczych od momentu zakończenia oferty, czyli od 15 marca ,
– oferta jest skierowana tylko dla osób pełnoletnich.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
ciekaw jestem czy ceny pozostaną niezmienne w stosunku do obecnych, w sumie to wybieram się właśnie po 16 do Barcelony i nie mam noclegów chyba że zna ktoś tańszą alternatywę obecnie
lucasn, 10 marca 2012, 13:22 | odpowiedz
@ lucasn Jeśli ceny noclegów magicznie podskoczą do góry to zawsze kupon można zwrócić w ciągu 7 dni roboczych od daty zakupu :)
Hubert, 10 marca 2012, 13:24 | odpowiedz
Ktoś skorzystał?
jacek, 10 marca 2012, 13:37 | odpowiedz
czy ktoś już korzystał z tej oferty? czy można wykupić 2 kupony i dłuższą rezerwację podzielić na 2, tak że za np 3 dni płaci 1 osoba pierwszym kuponem, a za kolejne 3 dni 2 osoba drugim ?
Sorvali, 10 marca 2012, 13:55 | odpowiedz
Moge z tym kuponem dokonać rezerwacji np na 1 nocleg dla 7 osob ?
Luki, 10 marca 2012, 14:06 | odpowiedz
Także jestem bardzo ciekaw cen po godz. 21:00 dn. 16.03.2012 i dlatego proponuję z kupnem kuponu wstrzymać się kilka dni ponieważ kupując go dzisiaj i mając 7 dni na jego zwrot to możliwość zwrotu wygaśnie nam praktycznie zanim promocja zostanie uruchomiona. Kupując kupon np. we wtorek czy środę nie będzie problemu z zapoznaniem się z cenami i w przypadku przykrej niespodzianki możemy zwrócić spokojnie mieszcząc się w 7 dniach od daty zakupu.
kromka, 10 marca 2012, 14:08 | odpowiedz
Existing customers redeem by phone by calling Customer Service on 020 3147 6767 to have their account credited.
Bikke, 10 marca 2012, 14:23 | odpowiedz
@ Bikke Czyli lepiej nowe konto na HotelClub sobie utworzyć i w przeciągu 36 godzin od rejestracji nasze konto zostanie zasilone kwotą 50 funtów do wykorzystania na noclegi.
Hubert, 10 marca 2012, 14:27 | odpowiedz
Poprawka Hubert, "Right to cancel: Once we send you the Voucher, you may cancel the transaction at any time within 7 working days from the day after the day that you receive the Voucher (where a working day is any day that is not a Saturday, Sunday or English public holiday). If you do want to cancel, you must do so by sending us an email to tell us you are cancelling to: support@groupon.co.uk or writing to us or sending us a fax - in each case, always provided of course that you have not yet redeemed the Voucher." Innymi słowy, można odwołać kupon 7 dni roboczych od momentu jak przyjdzie nam na pocztę, a jest wysyłany po tym jak się skończy oferta (After the deal "UK and International Hotels: £19 for £50 Towards Hotel Stays from HotelClub (Up to 62% Off)" has been successfully closed we'll send you the voucher and all relevant information in a separate email.)
Kamil, 10 marca 2012, 14:33 | odpowiedz
@ Kamil Dzięki, już uaktualniam tekst.
Hubert, 10 marca 2012, 14:40 | odpowiedz
Nie do konca, mi przyszedl jakies 30minut po kupnie jak wczoraj kupowalem.
kerad85, 10 marca 2012, 16:09 | odpowiedz
Czy ktoś wie bądź sprawdził czy w przypadku rezerwacji na jedną noc nie ma żadnych problemów z użyciem kuponu zniżkowego?
fantastycznie, 10 marca 2012, 17:25 | odpowiedz
Czy ktoś z Was probował się zalogować na strone HotelClub po kupnie grouponu, rejestracji i otrzymaniu hasła? Ja nie mogę. Czy brak możliwości zalogowania wynika z faktu ze groupon bedzie aktywowany 16 marca?
Foxten, 10 marca 2012, 17:49 | odpowiedz
no tak, ale tam sa same luksusowe hotele. Sprawdzalem dla jednej osoby Bergen i Stambul i ponizej w pierwszym 130GBP i 30GBP w drugim przypadku za noc nie znalazlem. Wiec raczej nie dla lowcostow...chyba ze ktos chce to 50GBP wyda na jedna noc w dobrym holetu
gulakov, 10 marca 2012, 18:04 | odpowiedz
@gulakov: to opacja dla osób które za mniej niz pół ceny chcą zarezerować nocleg w 4 czy 5* hotelu albo względnie w tańsyzch miejscach 2-noce w układzie "2 w cenie 1". Nikt nie pisze, że dzięki kuponowi spędzisz gdzieś 2 tygodnie za 19 funtów.
marek2011, 10 marca 2012, 18:34 | odpowiedz
niestety już wyprzedane :(
abelard, 10 marca 2012, 19:28 | odpowiedz
Sold out! A właśnie chciałem kupić...
Szczenka, 10 marca 2012, 19:30 | odpowiedz
@ abelard i Szczenka Kupony ponownie dostępne :)
Hubert, 10 marca 2012, 21:12 | odpowiedz
kupione !!!!!!!!
olo, 10 marca 2012, 22:44 | odpowiedz
Też kupiłem. Na Majorce dużo hoteli HB w cenie kuponu :) fajnie.
Koto, 10 marca 2012, 23:36 | odpowiedz
Ja wzięłam hotel z Barcelonie w centrum, taniej mnie wyniosło i lepiej ni hostele...
Lotki, 11 marca 2012, 4:24 | odpowiedz
Czy jedna osoba może wykorzystać dwa kupony na jeden nocleg?
Dorota, 11 marca 2012, 7:35 | odpowiedz
koniec promocji !
olo, 11 marca 2012, 9:24 | odpowiedz
@Dorota: 1 osoba = 1 kupon, masz wyraźnie napisane w warunkach...
marek2011, 11 marca 2012, 10:01 | odpowiedz
Przy zakupie tego Grupona widziałem mozliwisc wyboru ilosci kuponów. Jak to sie ma do zapisu : -każda osoba może zakupić tylko 1 kupon zniżkowy
mandej, 11 marca 2012, 10:26 | odpowiedz
możesz kupić wiele i podarować znajomym, a dla siebie skorzystać z jednego, potrzebny kod czy rejestracji podczas rejestracji na hotelclub
jabtom, 11 marca 2012, 10:32 | odpowiedz
Sprzedaż zakończona, ale niewyklczone że znow się odnowi.
marek2011, 11 marca 2012, 10:56 | odpowiedz
Hej, powtorze moje wczesniejsze pytanie. Czy ktoś z Was probował się juz zalogować na strone HotelClub po kupnie grouponu, rejestracji i otrzymaniu hasła? Czy brak możliwości mojego zalogowania wynika z faktu ze groupon bedzie dopiero aktywowany 16 marca? Dzieki
foxten, 11 marca 2012, 12:03 | odpowiedz
Ja też nie mogę , się zalogować. Myślę, że muszą aktywować konto , coś pisało przy rejestracji, że w ciągu 24-48 godzin.
jabtom, 11 marca 2012, 15:54 | odpowiedz
Gdyby ktoś miał do odsprzedania to chętnie przygarnę. maciej.szalek@gmail.com
Maciej Szalek, 11 marca 2012, 17:01 | odpowiedz
Jeśli przysłali hasło, to wydaje się oczywiste że aktywowali konto. Może to dyskryminacja adresów z poza UK ?
pio, 11 marca 2012, 17:33 | odpowiedz
No przysłali hasło, ale po przejściu na stronę i przypomnieniu hasła wyskakuje nie ma takiego adresu e-mail w bazie ?????
jabtom, 11 marca 2012, 18:31 | odpowiedz
ponownie działa promocja !!!
olo, 11 marca 2012, 22:04 | odpowiedz
już nie działa
olo, 11 marca 2012, 22:29 | odpowiedz
Chyba znowu nie działa albo robię coś źle: Sorry, the deal you are trying to access is now closed. But check out below the deal available for today!
szafa71, 11 marca 2012, 22:34 | odpowiedz
Znowu cofnęli licznik i były dostępne przez chwilkę, ale juz koniec. na pewno będą jeszcze dostępne:)
jacek, 11 marca 2012, 22:56 | odpowiedz
Jeśli oferta znów będzie dostępna w sprzedaży to ponownie na "główną" wstawimy :)
Hubert, 11 marca 2012, 23:34 | odpowiedz
Zastanawiam się po co wysłali hasła do kont których nie ma.
pio, 12 marca 2012, 12:51 | odpowiedz
Wygląda na to, że oferta cały czas działa: http://getaways.groupon.co.uk/d-3880267-HotelClub
Micka, 12 marca 2012, 20:24 | odpowiedz
Śmieszne, przed chwilą udało mi się kupić, a teraz po odświeżeniu strony mam info SOLD OUT...
Micka, 12 marca 2012, 20:26 | odpowiedz
Prawdopodobnie rozliczają zwroty, ilość kuponów spada, uruchamiają sprzedaż, ilość kuponów przekracza granicę dostępności, zamykają sprzedaż.
pio, 12 marca 2012, 20:38 | odpowiedz
Czy komus z was udalo sie zalogowac do konta na hotelclub? Moje haslo (to przyslane przez hotelclub) niestety ciagle nie dziala, mimo, ze juz minelo 48 H...napisalam na mail rewards@hotelclub.com ale wiadomosc wrocila...
Lola, 12 marca 2012, 23:06 | odpowiedz
Ja kupilem w sobote i do tej pory nie mam kuponu dostepnego. Nie spodziewali sie pewenie takiego ...popytu z Polski ;-). Ps. uwazajcie z poleceniami mnie zabrali 18 funciakow w zeszlym roku -bo niby mialem ich za duzo ;-)
Jarek, 12 marca 2012, 23:11 | odpowiedz
Ja kupiłem w niedziele kupon i też cisza. Pisać do nich czy czekać?
tomgun, 13 marca 2012, 8:02 | odpowiedz
Czy to ja mam cos z oczami czy niektorzy tutaj? Za strona oferty: "Kupony beda aktywowane 16 marca o 20:00GMT".
Maciej, 13 marca 2012, 8:37 | odpowiedz
A się rejestrowałem przez specjalną stronę z grouponem i dziś konto aktywowane i 50 funtów jest na koncie, wieczorem robię rezerwację i zobaczymy co dalej.
jabtom, 13 marca 2012, 8:57 | odpowiedz
@jabtom: napisz koniecznie czy wyglada, ze wszystko bedzie dzialac zgodnie z oczekiwaniami - np. czy szukane przez Ciebie hotele mozna rezerwowac. pzdr
Maciej, 13 marca 2012, 9:27 | odpowiedz
Maciej -co aktywacji kuponu jest czarno na białym 16-tego. Choc podobno dziala -post wyzej. Chodzi o kupon - groupon przesyla je ZAWSZE najpozniej nastepnego dnia (czesciej od razu) -lub po zakonczeniu oferty ...a ta oferta konczyla sie juz conajmnniej 4 razy ;-)
Jarek, 13 marca 2012, 9:28 | odpowiedz
no właśnie kuponu nie przysłali.
tomgun, 13 marca 2012, 9:41 | odpowiedz
dostałem nowe hasło i mam na koncie 51 funtów, więc działa deal
tartal, 13 marca 2012, 10:51 | odpowiedz
Mi też nie przysłali :(( pisac do nich ?
qubasek, 13 marca 2012, 10:53 | odpowiedz
Bardzo dobra wiadomość dla właścicieli kart rozliczanych w Eur lub innej walucie: Można płacić w Euro, wtedy otrzymane 80 punktów zamienia się na 61,01E rabatu.
pio, 13 marca 2012, 12:06 | odpowiedz
hotel zarezerwowany -- przyszło potwierdzenie -- do zapłaty 46 funtów i jeszcze 5 F zostało na przyszłe rezerwacje !!! :lol:
olo, 13 marca 2012, 12:23 | odpowiedz
@Olo, a podawales numery karty podczas rezerwacji? Kredytówki czy debetówki?
Foxten, 13 marca 2012, 13:47 | odpowiedz
@Foxten kredytowa (chociaż było 0,00 do zapłaty)
olo, 13 marca 2012, 14:34 | odpowiedz
Ja też zarezerwowałem, cena hotelu się nie zmieniła w moim przypadku dokładnie sprawdziłem. Reszta tak jak u olo.
jabtom, 13 marca 2012, 19:34 | odpowiedz
Dostałem odpowiedź: Many apologies for the delay the codes have not yet been uploaded as of yet, as soon as the codes are available we shall be in touch.
tomgun, 13 marca 2012, 21:03 | odpowiedz
Widze,ze znow jest przycisk "Buy it now" ale jak przechodze do platnosci to,ze nie moge skorzystac z tej oferty. Blad z ich strony? czy jakies zabezpieczenie na Polskie IP :-)?
jjkk, 14 marca 2012, 8:36 | odpowiedz
@jjkk: wczoraj sie strona zmienila - przerzucenie oferty do archiwum, jest tylko "more info" niezaleznie od IP i tego czy wchodzisz na strone z pl czy uk.
maciej, 14 marca 2012, 10:17 | odpowiedz
@maciej: ok, ja mialem ten adres w zakladce: http://getaways.groupon.co.uk/d-3880267-HotelClub dzieki za info.
jjkk, 14 marca 2012, 11:07 | odpowiedz
no wreszcie - kupony z soboty/ niedzieli juz przeslali
Jarek, 14 marca 2012, 16:17 | odpowiedz
Tylko jeszcze na konto nie można się zalogować po rejestracji ;///
qubasek, 14 marca 2012, 19:24 | odpowiedz
A nawet jak przysłali kupon i można się zalogować to się okazuje, że hotele całkowicie znikają z oferty. A kontakt z nimi zerowy
lg, 14 marca 2012, 22:17 | odpowiedz
to ja -jak qubasek- dalej bez możliwosci zalogowania
Jarek, 16 marca 2012, 13:51 | odpowiedz
Ja również nie moge sie zalgowac. Ktos sie kontaktował z nimi?
Matix, 16 marca 2012, 15:59 | odpowiedz
Ja również nie mogę się zalogować, cały czas błąd.
Virginia, 16 marca 2012, 18:53 | odpowiedz
Trzeba poczekac do 36godzin od momentu zalozenia konta z podanym kodem z groupona, przyjdzie wtedy drugi email z nowym haslem do utworzonego konta z 80$ do wydania.
maciej, 16 marca 2012, 20:57 | odpowiedz
Czekam z 50 h i nic!
Matix, 17 marca 2012, 0:18 | odpowiedz
Co za badziewie... ja tak samo czekam od środy i dalej nie mogę się zalogować.
tomgun, 18 marca 2012, 8:20 | odpowiedz
Czy ktoś pisał do nich?
Matix, 18 marca 2012, 8:53 | odpowiedz
Ja napisałam do nich w piątek, jak na razie cisza. jak dostanę jakąś odpowiedź od razu dam znać co i jak
Virginia, 18 marca 2012, 9:07 | odpowiedz
Napisałem do nich i taką odpowiedź dostałem. Dear Sir/ Madam, Thank you for your e-mail. With reference to your e-mail enquiring to access your member account, please be advised that your account has not been created yet, therefore, we request you to wait for another 36 hours, as our customer care will manually create an account for you and will allocate USD 80 to your member account. We will notify you via an e-mail once it is done. Alternatively, you can send a copy of your Groupon voucher along with your registered first and last name at the time of purchasing the Groupon deal, so that we can double check it in our record. Thank you for your co-operation and patience in this matter. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us. Kind Regards,
Camille, 18 marca 2012, 11:03 | odpowiedz
Hej czy jest ktoś kto nadal nie może się zalogować na konto bo mu nie przesłali nowego hasła?
tomkas, 21 marca 2012, 17:08 | odpowiedz
TAK :((((
qubasek, 21 marca 2012, 22:59 | odpowiedz
Dalej nie mam załadowanego konta co robić :(
qubasek, 23 marca 2012, 22:28 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »