Jak oni to zrobili?!? Niesamowita reklama Etihad z orkiestrą spadochroniarzy dających koncert 4000 m nad ziemią!
Trzeba przyznać, że w temacie spotów reklamowych największą fantazję mają przewoźnicy z Zatoki Perskiej. Tym razem padło na linię Etihad, która w ramach partnerstwa z wytwórnią Paramount Pictures wypuściła niesamowitą reklamę z grupą skoczków spadochronowych, którzy… trzymają w rękach instrumenty i tuż po wykonaniu skoku, znajdując się na wysokości prawie 4 tysięcy metrów, zaczynają grać motyw przewodni z filmu „Mission Impossible”.
Reklama została opublikowana już kilka tygodni temu (co było związane z premierą najnowszej część sagi z Tomem Cruise w roli głównej), jednak teraz linia Etihad wypuściła to, co najlepsze – opublikowała bowiem wideo zza kulis, które pokazuje, w jaki sposób powstał ten niesamowity film.
Kreta Wschodnia od 2810 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Gdańsk)
Hurghada od 2206 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Marsa Alam od 2745 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
– Koncepcja reklamy była oparta na prostym pomyśle, że dla załogi pokładowej nie ma rzeczy niemożliwych – komentuje Ali Rez, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Impact BBDO, odpowiedzialnej za nagranie reklamy.
Widzimy więc kuchnię powstawania tej reklamy, m.in. przymiarki instrumentów, sposób ich instalacji czy też samo lądowanie muzyków na ziemi. Nie da się ukryć, że taki film jest potrzebny, bo tak jak w przypadku słynnej reklamy ze stewardesą Emirates na szczycie Burdż Chalifa, nie brakuje ludzi, którym trudno uwierzyć w to, że przy produkcji tego filmu nie użyto żadnych efektów specjalnych.