więcej okazji z Fly4free.pl

Wielka zmiana w Emirates. Wycofują jeden z nieodłącznych elementów podróży samolotem!

Foto: Casezy idea / Shutterstock
Od 15 maja linie Emirates rezygnują z papierowej wersji karty pokładowej od pasażerów na większości tras wylatujących z Dubaju. Od tego dnia przewoźnik będzie wymagać od pasażerów posługiwania się  mobilną kartą pokładową.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, pasażerowie odprawiający się w Terminalu 3 otrzymają mobilną kartę pokładową pocztą elektroniczną lub SMS-em. Podróżni, którzy dokonują odprawy online, mogą dodać kartę pokładową do swojego Apple Wallet lub Google Wallet albo pobrać ją z aplikacji Emirates. Potwierdzenie nadania bagażu rejestrowanego jest również wysyłane pocztą elektroniczną do pasażerów lub dostępne w aplikacji Emirates App.

Dzięki tej inicjatywie „znacznie zmniejszy się ilość marnowanego papieru, a jednocześnie pasażerowie odlatujący z Dubaju będą mogli w wygodny i szybki sposób dokonać cyfrowej odprawy”. To rozwiązanie zmniejsza ryzyko utraty lub zaginięcia karty pokładowej, zapewniając pasażerom spokojną podróż.

Z mobilnej karty pokładowej można korzystać podczas całej podróży – w Dubai Duty Free, przy kontroli bezpieczeństwa i przy wejściu na pokład, wystarczy pokazać kartę pokładową w smartfonie. Obsługa Emirates i pracownicy lotniska będą jedynie skanować kod QR z mobilnej karty pokładowej, gdy pasażerowie będą przemieszczać się po lotnisku i wchodzić na pokład samolotu.

Dla niektórych pasażerów nadal może być wymagane wydrukowanie papierowej karty pokładowej,  na przykład w przypadku podróży: z niemowlętami; osób niepełnoletnich bez opieki; pasażerów wymagających specjalnej pomocy; pasażerów, którzy mają zapewnione loty innymi liniami lotniczymi oraz wszystkich pasażerów podróżujących do USA.

Istnieje możliwość wydrukowania karty pokładowej przy stanowisku odprawy po zgłoszeniu takiej potrzeby obsłudze Emirates, w przypadku gdy pasażerowie nie posiadają urządzenia mobilnego lub nie mogą uzyskać dostępu do informacji na swoich urządzeniach z powodów takich jak: wyczerpanie baterii; awaria lub błąd systemu; opóźnienie w doręczeniu wiadomości lub niemożność uzyskania dostępu do WiFi, sieci lub do pakietu transferu danych.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »