Czy wiesz, jak wyglądają „bebechy” samolotu? Obejrzeliśmy „gołego” A380 – ogromna przestrzeń i plątanina kabli
Z zewnątrz połysk lakieru i przepiękne malowanie, za to w środku... Pierwszego dnia paryskiego Air Show mieliśmy okazję obejrzeć Airbusa A380 w środku w stanie „surowym”. Widoki robią kolosalne wrażenie.
PoprzednieObraz 3 z 26Następne
...projekt A380plus pozostał tylko na papierze
Dlaczego tak się dzieie? Mimo zapewnień Francuzów, że nowy samolot jest mniej paliwożerny, to właśnie zużycie paliwa jest główną przyczyną, czemu linie lotnicze wolą nawet na najdłuższych trasach korzystać z mniejszych, dwusilnikowych maszyn. Drugą przyczyną są kłopoty z wypełnieniem kolosa, który na pokład może zabrać po 500 pasażerów, a często (w zależności od konfiguracji) i znacznie więcej. Tymczasem wróćmy do zwiedzania.
Fot. Fly4free.pl
Dlaczego tak się dzieie? Mimo zapewnień Francuzów, że nowy samolot jest mniej paliwożerny, to właśnie zużycie paliwa jest główną przyczyną, czemu linie lotnicze wolą nawet na najdłuższych trasach korzystać z mniejszych, dwusilnikowych maszyn. Drugą przyczyną są kłopoty z wypełnieniem kolosa, który na pokład może zabrać po 500 pasażerów, a często (w zależności od konfiguracji) i znacznie więcej. Tymczasem wróćmy do zwiedzania.
Fot. Fly4free.pl
PoprzednieObraz 3 z 26Następne