Poczekalnia jak z westernu, brama triumfalna na Okęciu, pierwsze pomysły marketingowe – tak kiedyś latano z Polski.
PoprzednieObraz 3 z 29Następne
Lecisz? Proszę wejść na wagę
Każdy pasażer był ściśle kontrolowany. Ważenie wchodzących na pokład pozwalało na początku lat 30. precyzyjne oszacować możliwości samolotu. Pasażerowie mogli przewieźć bezpłatnie 20 kg niezależnie od tego, czy lecieli w kraju czy za granicę. W ten sposób – jak widać na zdjęciu - sprawdzano pasażerów na linii Poznań - Warszawa. Na ścianie ciekawostka: pierwsze próbki lotniczego marketingu - plakat reklamowy PLL LOT.
Każdy pasażer był ściśle kontrolowany. Ważenie wchodzących na pokład pozwalało na początku lat 30. precyzyjne oszacować możliwości samolotu. Pasażerowie mogli przewieźć bezpłatnie 20 kg niezależnie od tego, czy lecieli w kraju czy za granicę. W ten sposób – jak widać na zdjęciu - sprawdzano pasażerów na linii Poznań - Warszawa. Na ścianie ciekawostka: pierwsze próbki lotniczego marketingu - plakat reklamowy PLL LOT.
PoprzednieObraz 3 z 29Następne