6 grzechów głównych nowej strony LOT-u
Naprawdę nie siadałem do tego tekstu z tezą: chcę dowalić LOT-owi. Nie chcę. Palę się do bycia dumnym z naszego narodowego przewoźnika i szukam ku temu powodów. Liczyłem, że takim będzie nowa strona: zaprojektowana zgodnie ze współczesnymi trendami, pro sprzedażowa, w mądry sposób zwiększająca możliwości przychodowe LOT-u. Ciężko jednak pisać o zaletach, jeśli kupno biletu zajmuje godzinę.
Aby było konstruktywnie w punktach spisuję grzechy nowej witryny wraz z sugestiami, co PLL LOT powinny poprawić na www.lot.com
Kamil Lodziński Autor artykułu
Dziennikarz z doświadczeniem w największych portalach internetowych, współtworzył serwis informacyjny o2.pl od podstaw, a wcześniej pracował w Wirtualnej Polsce. Po odejściu z korporacyjnych struktur postawił na niezależność i własną działalność. Pasjonat podróży i odkrywania świata, marzy o wyprawie na Antarktydę – najlepiej w promocji za 500 zł. Każdy dzień traktuje jako okazję do poznania czegoś nowego.
Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze
Zaloguj się na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Hehehe... Strona nawet ladna, ale niestety funkcjonalnosc do bani... Wszystko co Kolega napisal w artykule jest niestety prawda. No ale coz - liczmy na to ze ktos z LOTu to przeczyta i szybko strona do porawy !! :))
Spróbuj kupić przez wersje mobilna strony ;-). To dopiero zabawa!
Nowa strona LOT-u? O kurde, już się boję.
A ja patrzę na te archaiczne 'slajdszoły' i układam listę 20 grzechów głównych starej, przeklikanej strony fly4free. Nie powinniście się na ten temat wypowiadać.
Mam nadzieję, że naprawią stronę do czerwca bo właśnie znikła moja rezerwacja :))
...zanim wytkniesz błędy innym , spójrz jakie sam popełniłeś....
Kupno biletu na tej stronie to tragedia. Już taki Ryanair ma o wiele lepszą stronę!
Rozmarzyłem się... Przypomniała mi się dawna strona LOT-u. Nie obecna a poprzednia. Wszystko hulało jak trzeba, nawet w komórce mi działała. No ale przecież nie może być, bo jest za mało "kul" i niezgodna z "trendami". Świat głupieje...
Nie chcesz? Gdybyś nie chcial to byś napisal bezpośrednio do lotu, bez roztrzasania na forum publ.
Ja próbowałem kupić bilet, przez długi czas nie doszedłem nawet do etapu gdzie mogłem coś wybrać, bo wisiało od początku. Poza tym drogi autorze co do bagazu, wyboru miejsca itp- nie można się pomylić, bo tam nigdzie nie jest napisane "wliczone w cenę" tylko "wiczone w cenę" - rozumiem, że każdy się moze pomylić - ale przy economy saver - wyswietla się to "wiczone" 8 razy i swieci się na niebiesko. Wstyd, ze nikt tego nie zauwazyl. Ile osob na to patrzylo na etapie prac przed wystartowaniem strony? 50? Mam nadzieję, że szybo stronę dopracują chociaż ja wolałem starą :)
a po co wchodzić na stronę LOT'u? ;)
Ryanair jest też dużo większym przewoźnikiem niż nasz rodzimy LOT
Może błąd w tłumaczeniu?
I po co równocześnie krytykujecie stronę fly4free?! To że strona f4f ma jakieś braki oraz funkcje do poprawienia - to nie oznacza, że admin nie ma prawa wypowiedzieć o innych stronach. Bardzo dobrze, że opisał podstawowe błędy na stronie LOTu - nikt z was krytykanci jakoś sam tego dotychczas nie zrobił...
fatalna strona LOT!!! miele sie i miele, zawiera błędy, dajcie zyc!!! w 2016 roku wstawiac strone która poprostu nie działa, jest zenujace, niestety:( dzis probowałem kupic bilet do NY przez pól godziny, zrezygnowałem bo to nie miało sensu, a przy okazji w biznesie konkurencja okazala sie tansza. Niemniej jednak strona do wyrzucenia sorry.. w dzieiejszych czasach liczy sie predkosc a nie żółwie tempo z błędami na stronie.
tragedia to delikatnie powiedziane
Dla mnie tragedią jest ta lista z miastami / destynacjami. Ktoś, kto coś takiego wymyślił powinien mieć zakaz pracy w UXie do końca życia. Spróbujcie znaleźć dowolne miasto, które nie wyświetla się na pierwszym ekranie.
Jest sierpień 2016, a patrząc po starych komentarzach ta strona chyba w ogóle nie jest poprawiana.
Właśnie zamawiałem 4 bilety dla 4 osób, przy czym dla 2 osób zamówiłem dodatkowy bagaż rejestrowany. Po pracochłonnym wyklikaniu wszystkich danych (strona działa dużo wolniej niż poprzednia wersja) system prawidłowo policzył kwotę za wszystko, ale w podsumowaniu pokazał, że zamówiłem bagaż dla jednej osoby.
Pomyślałem: Dziwne... kwota się zgadza, ale zamówienie już nie.
Postanowiłem sprawdzić, czy wyklikałem dobrze zamówienie i kliknąłem link do zmiany zamówienia.
To był błąd... :( Wykasowało wszystkie dane i wróciło mnie do wyszukiwania lotów (nawet nie pamiętało jaki lot znalazłem).
Musiałem więc całą ścieżkę pracowicie przeklikać jeszcze raz. Tym razem zwróciłem uwagę na to, czy zamawiam bagaże dla 2 osób. Zamówienie wyklikałem poprawnie, strona pokazywała, że zamawiam bagaże dla 2 osób. Kwota także wskazywała na takie zamówienie. Niestety, w podsumowaniu ponownie miałem bagaż dla jednej osoby i kwotę za 2 osoby...
Pomyślałem, że taki urok tej strony i zapłaciłem.
Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że owszem, system ściągnął pieniądze za bagaż dla 2 osób, ale na biletach mam informację, że bagaż rejestrowany jest dla... 0 osób.... !!!
Tu już się wkurzyłem. Zadzwoniłem na infolinię, pani powiedziała, że u nich widać, że zamówiłem bagaż dla 1 osoby...
Co za bajzel pomyślałem... ;/
Po paru minutach wyjaśnień i sprawdzeń okazało się, że rzeczywiście LOT przyjął pieniądze za bagaże dla 2 osób, ale jakoś nie zapisał tego w zamówieniu. Pani przeprosiła i wysłała mi brakujące bilety na bagaż. Wszystko zakończyło się więc ok, ale kosztowało mnie to ok. 0,5 godziny plus irytacja i nerwy...
Podsumowując:
Po co było zmieniać system na gorszy?
Co z tego, że jest ładniejszy, skoro nie spełnia swoich podstawowych funkcji: ani nie działa poprawnie ani nie jest wygodny...
