Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 28 Lut 2014 20:17 

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 173
Dzisiaj dostałem zaginiony bilet na powrót- po 15 dniach :shock: , za to trzy razy (ten sam) plus odp. na mojego maila.
Mały bonus: w między czasie 2 zł wróciło na kartę :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Weekend w sercu Wielkiej Brytanii 🇬🇧🏙️ City break w Londynie za 649 PLN Weekend w sercu Wielkiej Brytanii 🇬🇧🏙️ City break w Londynie za 649 PLN
Floryda + Bahamy 😎😍 Loty i rejs w kajucie z balkonem i pełnym all inclusive za 4608 PLN Floryda + Bahamy 😎😍 Loty i rejs w kajucie z balkonem i pełnym all inclusive za 4608 PLN
#222 PostWysłany: 28 Lut 2014 23:00 

Rejestracja: 18 Paź 2013
Posty: 43
Mi najpierw zwrócili kasę, a później przysłali bilety, na dodatek dwukrotnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 03 Mar 2014 21:41 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Mam pytanie, czy ktoś już pojechał z forum, kto dostał etixy, a nie miał potwierdzenia rezerwacji (w sensie po wstukaniu nr rezerwacji na stronie pb i podaniu maila podawało błąd) i wszystko było ok? U mnie jest taka sytuacja, a PB twierdzi, że pieniądze zostały cofnięte...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 03 Mar 2014 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Mar 2013
Posty: 139
Wygenerowanych ręcznie biletów nie da się sprawdzić w zarządzaniu rezerwacją, to już było tutaj parę razy.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#225 PostWysłany: 11 Mar 2014 18:03 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
W nawiązaniu do posta z innego wątku:

iwan-82 napisał(a):
Haha dziś otrzymałem coś takiego od bilety@polskibus.com

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że nadesłane przez Państwa zgłoszenie reklamacyjne dotyczące braku otrzymania biletów jest obecnie w trakcie rozpatrywania. Jednocześnie przepraszamy za wydłużony czas jego realizacji.

Podczas dokonywania rezerwacji w dniu13 lutego 2014 wystąpił błąd systemu, który uniemożliwił wygenerowanie biletu zgodnie z Państwa dyspozycją. W związku z powyższym dokonaliśmy zwrotu pełnej kwoty w wysokości 72 zł na podane konto bankowe / kartę.

Jednakże chcielibyśmy poinformować, że będziemy mogli zidentyfikować Państwa transakcje w systemie i wygenerować brakujące bilety. W tym celu prosimy o potwierdzenie dat, godzin, kierunków podróży oraz liczby pasażerów rezerwacji, których dotyczyły Państwa zamówienia, tak, abyśmy mogli porównać je z informacjami widocznymi w naszym systemie.

Dziękujemy za odpowiedź.

Z poważaniem,
Zespół PolskiBus.com


Haha i co ja mam o tym myśleć?? Kasa została zwrócona i oni chcą mi wysłać teraz bilety?? Ciekawe.... Zaraz im odpiszę ... Dostaliście coś takiego również??


Ja również dzisiaj dostałem email o identycznej treści. Nie wiem co oni sobie myślą? Zrobili ludzi w ciula, zmusili do ponownych zakupów biletów, drożej rzecz jasna a teraz próbują być mili? A najśmieszniejsze jest to, że ja bilety zakupione 13 lutego już dostałem i to kilka razy natomiast zakupionych kilka dni później, nie dostałem wszystkich a oni teraz chcą rozpatrywać moją reklamację i to nie z tego dnia zakupu którego dotyczyła. Może im teraz wyszło, że za dużej liczbie osób pozwracali kasę i zostały im wolne miejsca w tych pierwotnych cenach? :lol: Mam tylko nadzieję, że nie odwalą mi takiego wałka (jak tu opisywany z overbookingiem) w drodze do Berlina na którą to podróż będę dojeżdżał najpierw do stolicy, byłbym w plecy nie tylko hotel w Berlinie za którego rezerwację hotel i tak obciążyłby mnie gdybym nie przyjechał.

BTW w zasadzie to widzę, że wątek znów zszedł na temat problemów z zakupami na PB więc może warto byłoby te kilka postów przenieść do tamtego wątku i tam kontynuować? :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 11 Mar 2014 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Również dostałem takiego maila. Składałem 2 reklamacje (obie rozpatrzone negatywnie, przy czym z pierwszej dostałem po jakimś czasie bilety z automatu, więc mam bilety i kasę zwróconą). Wysłałem kolejną reklamację dotyczącą drugiej transakcji, dziś dostałem odpowiedź w nawiązaniu do pierwszej transakcji.
Niezłe zamieszanie muszą tam mieć obecnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 11 Mar 2014 18:44 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Dobra, dostałem kolejną odpowiedź i tu miłe zaskoczenie - bilety za które dostałem wcześniej zwrot, musiałem zamawiać ponownie, oczywiście drożej i PB poprosił mnie o dowody wpłat za nie - i tu uwaga! - w celu zwrócenia różnicy w cenie :o
Góra
 Profil Relacje PM off
pawi lubi ten post.
 
      
#228 PostWysłany: 11 Mar 2014 18:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1690
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Nie wierzę w to co czytam:-)

Szok...

Ja miałem tez kilka przygód, np. kupiłem bilety Wawa-Białystok-Wawa za 4 zł, a po reklamacji dostałem jeden bilet za 2 zł, a drugiego nie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 11 Mar 2014 20:36 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Spokojnie, ja też uwierzę jak rzeczywiście ich deklaracje przejdą w czyny. Bardzo jednak jestem ciekaw czy to odosobniony przypadek czy też np. Iwanowi i innym zaproponowali to samo...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 11 Mar 2014 21:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
u mnie póki co cisza, od 5 marca kiedy to z tonu uprzejmego przeszedłem na arogancki, a to z racji faktu iż info przysłało mi chyba 10. raz rezerwację która akurat wygenerowała się automatycznie 13. lutego i nie zgłaszałem do niej żadnych problemów.
Więc bardziej obstawiam że jeśli ktoś złapał ich za czuły punkt to dostanie bilety, a jeśli tylko tak sobie straszył i tylko dosadnie im napisał swoje zdanie to go oleją.
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 11 Mar 2014 23:08 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Co zrobić jak mam etixa (od dawna, byłem szczęsliwcem, który dostał go od razu po kupnie jeszcze 13.02) i właśnie dzisiaj dostałem zwrot za bilety? Gdzie mogę im odesłać kasę? Mogę w takim wypadku iść na chama z etixem do autobusu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 12 Mar 2014 01:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
Ale jak to sobie wyobrazacie?? Np. w moim wypadku?? Zwrócili mi kasę. I co- nagle mi doślą bilety za darmo ?? Raczej nie, a innych biletów nie kupiłem... Chyba ze jakiś numer konta podadzą bym wpłacił ponownie to wtedy jestem za !! :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 12 Mar 2014 01:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
e e e, ktoś tu nie uważał na lekcji,
akurat na samym początku funkcjonowania PB było podobnie tj. też dawali za darmo ale wiedziałeś o tym już po przejściu do zakładki ecard a nie po miesiącu.
A megabus robi coś takiego w ramach promocji corocznie :)
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 12 Mar 2014 01:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
No to rzeczywiście nie uważałem na lekcji ;) Byłoby fajnie ale w Polsce w obecnej sytuacji coś całkowicie za darmo... :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 12 Mar 2014 10:44 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Czy sądzicie zatem, że to dobry pomysł, żebym pojechał na metro Wilanowska bo ichniejszego Biura Obsługi Klienta wyjaśniać to?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 12 Mar 2014 12:40 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Byłem, nie ma co tam iść, pani może sprzedać tylko bilety po maksymalnej możliwej cenie, nic więcej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 12 Mar 2014 19:50 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
iwan-82 napisał(a):
Ale jak to sobie wyobrazacie?? Np. w moim wypadku?? Zwrócili mi kasę. I co- nagle mi doślą bilety za darmo ?? Raczej nie, a innych biletów nie kupiłem... Chyba ze jakiś numer konta podadzą bym wpłacił ponownie to wtedy jestem za !! :D

Skoro nie kupowałeś ponownie to czemu mieliby Ci zwracać? Nie "zająłeś" przecież ponownie miejsca w tym samym autobusie, na ten sam kurs, na ten sam dzień i tą samą godzinę. Bardzo możliwe, że gdybyś teraz sprawdził dostępność miejsc na ten kurs, wszystko byłoby wykupione.
Ja na razie jestem na etapie wysyłania im co chwilę co raz to dokładniejszych informacji na temat moich zamówień, obawiam się jednak, że po moim ostatnim emailu, w następnym nie będę miał już co dosyłać bo nic więcej nowego nie jestem w stanie dodać, ja przecież nie mam wglądu do ich systemu aby po numerze zamówienia (z tytułu przelewu) z 13 lutego powiedzieć im którego dokładnie kursu dotyczyło konkretne zamówienie, na pewno jednak na te same kursy na które mi kasę zwracali, kupowałem znów bilety.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 13 Mar 2014 00:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
tmk napisał(a):
iwan-82 napisał(a):
Ale jak to sobie wyobrazacie?? Np. w moim wypadku?? Zwrócili mi kasę. I co- nagle mi doślą bilety za darmo ?? Raczej nie, a innych biletów nie kupiłem... Chyba ze jakiś numer konta podadzą bym wpłacił ponownie to wtedy jestem za !! :D

Skoro nie kupowałeś ponownie to czemu mieliby Ci zwracać? Nie "zająłeś" przecież ponownie miejsca w tym samym autobusie, na ten sam kurs, na ten sam dzień i tą samą godzinę. Bardzo możliwe, że gdybyś teraz sprawdził dostępność miejsc na ten kurs, wszystko byłoby wykupione.
Ja na razie jestem na etapie wysyłania im co chwilę co raz to dokładniejszych informacji na temat moich zamówień, obawiam się jednak, że po moim ostatnim emailu, w następnym nie będę miał już co dosyłać bo nic więcej nowego nie jestem w stanie dodać, ja przecież nie mam wglądu do ich systemu aby po numerze zamówienia (z tytułu przelewu) z 13 lutego powiedzieć im którego dokładnie kursu dotyczyło konkretne zamówienie, na pewno jednak na te same kursy na które mi kasę zwracali, kupowałem znów bilety.


Nie. Zle mnie zrozumialeś. Zwrócili mi kasę za te bilety z 13 lutego. I nagle po miesiącu taki mail, ze wspaniałomyślnie po oddaniu mi tej kasy, która zapłaciłem za rezerwację 13 lutego, doślą mi bilety?? W to nie wierzę, nie teraz jak Polski Bus limituje bilety za złotówkę w postaci 1 na dany kurs. Teraz mają już pozycję na rynku to mają Klienta gdzieś. No bo Kliencie, wolisz jechać brudnym pociągiem??

Szkoda, bo zawsze było tak że bilety dosyłali.. Ciekawe czy właściciel jest świadomy jakie tu rzeczy wyrządza Klientom firma.

Wiecie co? Ja też pracuję w Dziale Korespondencji w jednej z firm świadczących usługi Telewizji Cyfrowej. Ale NIE DO PRZYJĘCIA jest to, że pod listem wysyłanym nie ma imiennego podpisu.. Zespół Polskiego Busa.. A pisze kto?? Jakość korespondencji jest słaba a na wybrane listy nie odpowiadają... U mnie za to się wylatuje... :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 13 Mar 2014 01:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
@iwan, zgadzam się z tobą wręcz całkowicie, tylko zauważ że to 'natura' wymusza takie rozwiązanie: jeśli Polskibus rzuci free seats to za 30 minut będzie już ich limit wyczerpany a potem po 2 dychy na allegro. Jak megabus rzuci free seats (tam z góry wiadomo na jaki okres będą owe) to sobie leżą jeszcze długo na coponiektórych trasach. Na przykład dam zeszły rok: jakiś miesiąc po wrzuceniu puli megabusa (nie tych darmowych) udało mi się złożyć trip Londyn - Paryż - Amsterdam - Londyn za 5£. Bo w UK nie ma takich Mentalności jakie u nas nadal żyją i mają się całkiem dobrze.
Dlatego PB nie da wprost biletów za 0. Dlatego też nie wypuści poprostu - 10 PLN kodu. Bo zawsze ktoś będzie chciał na tym zarobić.
I dlatego PB stosuje prosty manewr (tak samo było już przy pierwszej wrzutce) : wybierz interesującą Cię trasę i datę -> jesteś gotowy tyle zapłacić? to rozpocznij procedurę płatności -> niespodzianka! nie musisz płacić nic!

Natomiast, jak powyżej, masz pełną rację że jakieś 90% BOKu powinno wylecieć z pracy. Taktyka jest akurat taka sama w mb - jak trasa jest nieznana to jest multum biletów po 1 a potem, w miarę zdobywania klientów redukują liczbę biletów po 1 do jednego na autokar. Szkoda :(
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 13 Mar 2014 10:51 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Dostałem jedną z odpowiedzi na mój przypadek: dostałem etixy i miesiąc później zwrot (a że bardzo zależy mi na Pradze za 60 zł to się dopytywałem :P). Pani na infolinii mówiła wczora, że rezerwacja jest opłacona (mimo zwrotu) i nie widzi powodów, dla których te bilety miały by być nieważne, więc śmiało jechać

Cytuj:
Witamy,

Dziękujemy za zgłoszenie i uczciwość. Zwrot nastąpił w wyniku błędu. Prosimy przesłanie środków na konto:

Souter Holdings Poland Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 18, piętro 7
02-653 Warszawa


Bank Zachodni WBK SA
75 1090 1030 0000 0001 xxxx xxxx


Pozdrawiamy,
Zespół PolskiBus.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group