Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 14 Lut 2024 11:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2016
Posty: 183
Loty: 185
Kilometry: 366 488
No niestety, taki był mój plan, ale w hotelu poinformowali, że nie wystawiają faktur i mamy się skontaktować internetowo ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje nad Adriatykiem za 563 PLN. Loty z Katowic + hotel w Rimini (ze śniadaniami) Wakacje nad Adriatykiem za 563 PLN. Loty z Katowic + hotel w Rimini (ze śniadaniami)
6 dni na Maderze za 1601 PLN. Loty TAP Air Portugal z Warszawy i noclegi w apartamencie 6 dni na Maderze za 1601 PLN. Loty TAP Air Portugal z Warszawy i noclegi w apartamencie
#62 PostWysłany: 14 Lut 2024 20:44 

Rejestracja: 18 Maj 2016
Posty: 478
niebieski
Czesuaf napisał(a):
Cześć, miał ktoś taką sytuację, że Booking nie mógł od jego partnera otrzymać faktury, który mają wam wysłać?
Chodzi o to, że rezerwacja była przez Booking od tzw. "zewnętrznego partnera" - wiele takich dokonywałem, ale tym razem jest o tyle ciekawie, że było to na noc, gdzie przysługuje mi zwrot od KLM za dodatkową noc w NYC - więc zależy mi na tej fakturze za nocleg ;) . Booking zastrzega sobie 30 dni na wydanie wam faktury, którą otrzyma od rzekomego partnera (spółka z HongKongu w tym przypadku). Na początku się dziwiłem czemu tak zwlekają, wykorzystali całe regulaminowe 30 dni na przesłanie faktury...i... no i właśnie nic, minęło już 30 dni + 20 dni ponad terminem a faktury dalej nie ma. Kontaktowałem się przez chat, przez maile, telefonicznie (łącznie prawie 100 zł opłat za kontakt telefoniczny), dalej nie mogę się doprosić faktury, ciągle Booking odpisuje, że próbuje uzyskać fakturę od ich partnera. Że tak powiem - mnie to totalnie nie obchodzi, bo czekam na zwrot na podstawie faktury, a to, że Booking ma lipnego partnera, to już nie moja sprawa. Co można w tej sytuacji zrobić? Jak to możliwe, że nie mogę otrzymać faktury, która najzwyczajniej mi się należy? Ktoś miał podobne doświadczenia?


@Czesuaf współczuję - przerabiałem to samo pod koniec 2022. Też to była "Oferta partnerska" i kiedy potrzebna była faktura, zaczęły się schody. Hotel faktury nie chciał wystawić, bo nocleg był u nich "kupiony" przez zewnętrzną firmę. Po noclegu, na koncie Booking, w rezerwacji wybrałem opcję wystawienia faktury, podałem dane i zatwierdziłem. Minęło ponad 30 dni i nic. Pierwszy mejl do Bookingu - odpisali, żeby wysłać do nich potwierdzenie rezerwacji z danymi do faktury na adres: partneroffer.invoices@booking.com. Wysłałem. Minęły kolejne 2 tygodnie - dalej nic. Co kilka dni wysyłałem kolejne mejle (albo używałem formularza kontaktowego) w tej sprawie do Bookingu - a w odpowiedzi przychodziła tylko formułka (albo po polsku albo po angielsku):
" Ostatnio kontaktowali się Państwo z nami z prośbą o wystawienie faktury za Państwa pobyt. Z przyjemnością Państwu pomożemy.
Prosimy o przesłanie e-maila na adres partneroffer.invoices@booking.com, podając numer potwierdzenia, abyśmy mogli Państwu dalej pomóc. "
W końcu po ponad 2 miesiącach przyszła faktura mejlem od tej firmy zewnętrznej - w tym przypadku była to Bedsonline.
Tu można poczytać opinie https://pl.trustpilot.com/review/bedsonline.com - podobne doświadczenia jak moje.

Podsumowując - jeśli potrzebna jest faktura za nocleg rezerwowany przez Booking, to zdecydowanie nie polecam rezerwować tzw. "Ofert partnerskich"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 17 Kwi 2024 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2016
Posty: 183
Loty: 185
Kilometry: 366 488
Update po 4 miesiącach - dalej nic. Dalej nie mogę się doprosić faktury od bookingu i ich pośrednika, więc tym samym nie mam jak dokończyć claima ubezpieczniowego, żeby mi zwrócili 200 usd za spanie. Do bookingu już nie opłaca się dzwonić. Pisanie zawsze kończy się tymi samymi formułkami. Nie wiem co zrobię, albo oleje te 200 usd, albo spróbuję z jakimś uokikiem, czy czymś, ale pewnie efekt jest wiadomy. No nic, nauczka taka, żeby nie korzystać z ofert partnerskich bookinga.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 17 Kwi 2024 16:48 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6317
HON fly4free
nie polecam takich rezerwacji nie tylko w przypadku faktury
ja już czwarty miesiąc uskuteczniam (coraz mniej energicznie...) ping-ponga z bookingiem w sprawie podwójnie zapłaconego city taxu - niby nie mogą się z tym partnerem dogadać, pomimo przesłania tego, czego chcieli
pewnie sprawa się rozejdzie, bo kwota w sumie nie jest jakaś ogromna, ale i tak finalnie koszt tej specjalnej oferty partnerskiej będzie wyższy niż w przypadku "normalnej" rezerwacji...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group