Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Kwi 2016 15:33 

Rejestracja: 03 Kwi 2013
Posty: 50
Karta graficzna GAINWARD GeForce GTX 950

279pln w PROLINE

http://proline.pl/?p=VGAGAINVD0375

Nie wiem czy to błąd cenowy czy też takie promo, każdy kto chętny może próbować :)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wakacje nad Gardą: loty z Wrocławia, hotel i samochód na 6 dni za 1593 PLN Wakacje nad Gardą: loty z Wrocławia, hotel i samochód na 6 dni za 1593 PLN
Lato w Grecji: tydzień na Rodos z all inclusive light od 1949 PLN. Wyloty z 4 miast Lato w Grecji: tydzień na Rodos z all inclusive light od 1949 PLN. Wyloty z 4 miast
#2 PostWysłany: 09 Kwi 2016 15:47 

Rejestracja: 09 Lip 2011
Posty: 1215
niebieski
Zamówiłem jedna sztukę, jeśli to nie pomyłka to natchnienie mnie to do złożenia stacjonarnego komputera :) cena 350 zł zniższa niż na Allegro.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 09 Kwi 2016 16:35 

Rejestracja: 18 Paź 2013
Posty: 290
niebieski
Spóźniłem się minutę... nie kupił ktoś może więcej na odsprzedaż ? :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 09 Kwi 2016 16:37 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2799
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Ja już nie zdążyłem, szybko się kapnęli. Dajcie znać, czy Wasze dojdą.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 09 Kwi 2016 16:48 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
Akurat miałem wymieniać bebechy:)
Zafundowałem sobie dwie sztuki, bo cena rewelacja! Ciekawe tylko czy wyślą..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 09 Kwi 2016 17:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Ja mam odbiór osobisty w sklepie. W poniedziałek zobaczymy.. :ugeek: Dzięki za wrzutę.
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 09 Kwi 2016 19:26 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 153
Oczywiście, że nie wyślą. Był to błąd cenowy w hurtowni, kilka sklepów miało takie ceny.
Historia identyczna do tej z dyskami SSD po stówce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 10 Kwi 2016 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Kwi 2015
Posty: 251
Loty: 16
Kilometry: 21 984
Również kupiłem jedną sztukę. Za pobraniem, żeby pieniędzy nie zamrazac. Wątpię żeby wysłali :-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 11 Kwi 2016 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Wyciąg z regulaminu za http://proline.pl/?n=regulamin jeśli ktoś chce powalczyć:
Zamówienia
Sklep internetowy ProLine.pl umożliwia Klientom:
-dokonywanie rezerwacji towarów oferowanych w oddziałach sprzedaży ProLine,
-składanie zamówień dotyczących towarów dostępnych w ramach sklepu internetowego i zawierania umów kupna/sprzedaży towarów na odległość
-uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym oraz w oddziałach sprzedaży ProLine.
Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie ProLine.pl kierowane przez ProLine Sebastian Ponikowski do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
-Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę ProLine.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
-Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu poprzez kontakt telefoniczny: +48 664999933, Wiadomości wysyłane pod zamówieniem lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@proline.pl.
-Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez sklep ProLine.pl.
-Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu "Potwierdzenie realizacji", a w przypadku gdy wybrano sposób zapłaty opcję Przedpłata przelew lub Płatność on-line Dotpay za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie płatności na wskazane przez sprzedawcę konto.
W przypadku dokonania rezerwacji przez sklep internetowy ProLine.pl towaru oferowanego w oddziałach sprzedaży ProLine, umowa kupna/sprzedaży zawierana jest w danym salonie sprzedaży ProLine po osobistej akceptacji oferty przez klienta.


Coś od z wujka google z wypowiedzią prawnika: http://di.com.pl/czy-sklep-moze-anulowac-zamowienie-powolujac-sie-na-blad-systemu-50791
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 11 Kwi 2016 11:26 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
Byłeś już po odbiór i nie dostałeś towaru?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 11 Kwi 2016 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Nie byłem w sklepie. Rano dostałem informację o statusie zamówienia:

" Szanowni Państwo,
pragniemy przeprosić za błąd, jaki pojawił się na naszej stronie w wyniku poważnej usterki działania systemu teleinformatycznego. Cena zamówionej przez Państwa karty graficznej GAINWARD GeForce GTX950 2048MB DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1250/6800) (wer. OC - Golden Sample) - kod produktu VGAGAINVD0375 była wynikiem błędu działania systemu teleinformatycznego. Prawidłowa cena karty wynosiła 679zł brutto, w wyniku awarii cena pokazana w sklepie proline.pl wynosiła 279zł brutto.

W związku z powyższym nie jesteśmy w stanie zrealizować Państwa zamówienia. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy, naszym celem nie było wprowadzenie Państwa w błąd. W ramach rekompensaty oferujemy obniżoną cenę na dowolny wybrany przez Państwa produkt z oferty naszego sklepu. Aby z niego skorzystać wystarczy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z naszym pracownikiem, aby ustalić wysokość rabatu. Oprócz tego zobowiązujemy się do wysłania zamówienia bez naliczonych kosztów transportu.

Jeszcze raz pragniemy najmocniej przeprosić za zaistniałą sytuację, bardzo nam przykro ze względu na wszelkie kłopoty. Wpłacone środki zostaną zwrócone tak szybko jak to możliwe. Mamy nadzieję, że pomimo trudności zaufają jeszcze Państwo naszej firmie i pozostaną naszymi klientami."
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 11 Kwi 2016 11:40 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
aha, szkoda... powinni jakoś z tego wybrnąć.

Do mnie jak na razie taki mail nie dotarł. Zatem czekam na zamówione karty ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 11 Kwi 2016 12:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Luis Figo napisał(a):
aha, szkoda... powinni jakoś z tego wybrnąć.

Do mnie jak na razie taki mail nie dotarł. Zatem czekam na zamówione karty ;)


Sprawdź w linku do zamówienia na ich stronie, ja dostałem maila że została dodana informacja do zamówienia i link do tego.
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Profil Relacje PM off
darekd lubi ten post.
 
      
#14 PostWysłany: 11 Kwi 2016 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Mar 2016
Posty: 131
Loty: 42
Kilometry: 68 941
Jako pracownik biura handlowego w 1 z większych hurtowni elektrycznej w PL mogę powiedzieć, że czasami takie coś przechodzi a czasami nie ;) U nas też niejednokrotnie na stronie był błąd i np oprawy oświetleniowe które normalnie kosztują 1,5 tyś były w cenie 1,5 zł ;) i klient kupił 11 sztuk i jako, że mamy automatyczny magazyn to zlecenie przeszło, nikt nie zauważył i towar został wysłany :)

Natomiast na swoim przypadku, jako że jestem "maniakiem" perfumowym, często też takie błędy zdarzają się na stronach perfumerii internetowych, tam zamówienia są raczej przygotowywane ręcznie i zawsze odpowiedź jest taka sama, że brak towaru na magazynie i tyle, bo umowa została zawarta w momencie zamówienia więc jedyna opcja to właśnie info, że brak na stanie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 11 Kwi 2016 12:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Kwi 2015
Posty: 251
Loty: 16
Kilometry: 21 984
Ja jeszcze nic nie dostałem :-)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 11 Kwi 2016 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Kwi 2015
Posty: 251
Loty: 16
Kilometry: 21 984
Anulowali.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 11 Kwi 2016 17:50 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 153
Luis Figo napisał(a):
aha, szkoda... powinni jakoś z tego wybrnąć.


Co, niby powinni wysłać setkom ludzi kartę za 1/3 ceny? Oprzytomniej człowieku.
I tak trzeba się cieszyć, że chcą dać jakiś rabat + darmową wysyłkę.
Co poniektórym to widzę w głowach się poprzewracało.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#18 PostWysłany: 11 Kwi 2016 18:36 

Rejestracja: 21 Lut 2015
Posty: 153
A żal coś Ci ścisnął? Człowieku?? że nie zamówiłeś towaru i teraz wynurzasz się z jakimiś atakami na tych co zamówili?? Zamówili oczywiście zdając sobie sprawę z tego że i tak pewnie towaru nie dostaną?

Gdzie napisałem, że domagam się wysyłki towaru?? "powinni jakoś z tego wybrnąć" oznacza że powinni zrobić cokolwiek, właśnie włączając w to opcję rabatu na inne zakupy.

Opanuj się i o problemach z głową w stosunku do innych nie pisz i ich nie oceniaj, człowieczku. To takie proste w necie, na forum.. Choć być może sam masz co nieco poprzewracane, więc tego typu komentarze mogą Ci się przytrafiać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 11 Kwi 2016 19:13 

Rejestracja: 11 Kwi 2015
Posty: 212
Z "okazji" nie skorzystałem, ale jak ktoś jest uparty, to sprawa jest do wygrania na drodze sądowej. Kluczowe w tej sytuacji jest stwierdzenie czy doszło do zawarcia umowy, a nie czy cena jest wynikiem błędu, bo 280 zł zamiast 600zł (czy ile tam wynosi wartość rynkowa) nie jest rażąco niską ceną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 11 Kwi 2016 19:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 109
Tym razem nie odpuszczam. Zawarcie umowy w moim przypadku jest według mnie jednoznaczne. Mail z potwierdzeniem zamówienia z prośbą o przelanie kwoty 291,00 zł na konto i dokonany przelew w sposób jednoznaczny wypełnia zapis regulaminu dotyczący zawarcia umowy pomiędzy sprzedającym i kupującym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group