Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5943 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 298  Następna
Autor Wiadomość
#1141 PostWysłany: 19 Paź 2015 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 1098
Loty: 137
Kilometry: 161 438
niebieski
Juve napisał(a):
W skrócie:
- rezerwacja (opłacona z góry ok. 75€ w lipcu) na 1 nocleg 16/17.09 w BCN dla 5os
- zameldowanie potwierdzone przez obiekt i serwis - do godziny 02:00 w nocy
- godz. 01:46, mail, że obiekt anulował rezerwację z powodu niepojawienia się gościa (!)
- godz. 01:54 wysyłam sms że już docieramy (obiekt potwierdził bookigowi otrzymanie sms)
- godz. 01:56 pojawiamy się przed obiektem, dzwonię do drzwi dobre kilkanaście minut. Telefon do bookingu gdzie informują mnie o anulacji
- ponieważ jestem z wykończoną podróżą rodziną, wracamy na lotnisko spać
- po powrocie zgłaszam reklamację do serwisu, gdzie informują mnie, że nie mają dowodów, że byliśmy przed godziną 02:00, na co odpisuję, że mogę dołączyć jako dowów oświadczenia 4 osób które były ze mną
- serwis odp że oni nie są organami ścigania i żebym sobie sprawę załatwiał z hotelem, a oni kończą reklamację.

Dodatkowym smaczkiem jest fakt, że dnia 15.09 obiekt pobrał sobie z mojej karty dodatkowe 86,50€ (nie było w warunkach żadnych dodatkowych opłat). Sprawa zgłoszona do banku, karta zastrzeżona. Sprawę zgłosiłem też do bookingu, jednak milczą.

Jakiś hiszpański typek wyr*chał mnie na 160€. Co radzicie w tej sytuacji? Czy booking może mnie tak zlać?


Tylko tak na koniec mojej historii.
Wymiana maili z booking.com to jak walenie głową w mur, "nic nie mogą zrobić".
- pisemne oświadczenia 4 świadków, że byłem w obiekcie przed ustaloną godziną, to dla nich nie dowód. Na pytanie jaki mają dowód, że nie byłem przed ustaloną godziną, nie odnoszą się w ogóle
- anulowanie noclegu przez gospodarza przed ustaloną godziną "nic nie znaczy" i "świadczy tylko o tym, że czekał na mnie"
- kwestię fraudu 86€ z karty mam sobie załatwiać sam
- od ponad tygodnia nie otrzymuję już odpowiedzi na maile
- moje posty na facebooku są kasowane, a dziś zablokowano mnie na ich stronie

Wnioski wyciągnijcie sami.


Oczywiście zgłosiłem chargeback do banku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: all inclusive w 4* hotelu od 2111 PLN. Wyloty z 5 miast Boże Ciało w Egipcie: all inclusive w 4* hotelu od 2111 PLN. Wyloty z 5 miast
Wczasy w Albanii: 5* hotel z all inclusive od 2199 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Albanii: 5* hotel z all inclusive od 2199 PLN. Wyloty z 2 miast
#1142 PostWysłany: 19 Paź 2015 20:04 

Rejestracja: 19 Paź 2015
Posty: 3
Witam wszystkich. Dokonałem kilka dni temu mojej pierwszej rezerwacji przez portal booking.com
Podczas rezerwacji poproszono mnie o dane karty kredytowej (wydaje mi się, że bez kodu cvv).

Wczoraj logując się na stronę mojego banku, zauważyłem, iż kwota noclegu jest wśród zablokowanych środków. W dniu dzisiejszym, płatność ta widnieje już jako zrealizowana, i mogę pobrać jej potwierdzenie. Czy jest to normalne? W rezerwacji widnieje taki napis:

Image

Zrozumiałem go tak, iż z mojego konta może zostać pobrana przedpłata, która zostanie mi zwrócona, a za całość zapłacę na miejscu. Co jednak w przypadku, gdy pobrano mi kwotę z konta (równą cenie pobytu) i nie widnieje ona jako tymczasowa blokada? Także zostanie mi ona zwrócona, czy może nie będę musiał płacić za pobyt na miejscu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1143 PostWysłany: 19 Paź 2015 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Jeśli pobrana kwota zgadza się z ceną noclegu, nic nie dopłacasz na miejscu.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1144 PostWysłany: 19 Paź 2015 20:13 

Rejestracja: 19 Paź 2015
Posty: 3
Pobrana kwota zgadza się z ceną noclegu. Jestem jednak zdziwiony w jaki sposób hotel jest w stanie pobrać pieniądze z mojej karty, jeśli na booking (na 99%) nie podawałem kodu cvv
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1145 PostWysłany: 19 Paź 2015 21:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2013
Posty: 286
niebieski
Przy rezerwowaniu zawsze podaje się CVV, oczywiście nie dotyczy to sytuacji, gdy przy obiekcie widnieje komunikat "Rezerwacja możliwa bez karty" czy jakoś tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1146 PostWysłany: 19 Paź 2015 21:32 

radekwili napisał(a):
Jestem jednak zdziwiony w jaki sposób hotel jest w stanie pobrać pieniądze z mojej karty, jeśli na booking (na 99%) nie podawałem kodu cvv


Od kilku miesięcy faktycznie kodu cvv się nie podaje, a do blokady ten numer nie jest im potrzebny (dlatego jak pisano tu wielokrotnie, wskazane jest korzystanie kart prepaid z wystarczającym lekko zapasowym saldem na koncie karty)
Góra
 PM off  
      
#1147 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3713
srebrny
Przecież jest wyraźnie napisane w przedpłacie, że hotel może pobrać kasę za pierwszą noc i zapewne to zrobili.

Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 7.66 KiB | Obejrzany 2165 razy ]
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1148 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:09 

oczywiście masz rację, ale blokada jest nieco inna:

radekwili napisał(a):
Co jednak w przypadku, gdy pobrano mi kwotę z konta (równą cenie pobytu) i nie widnieje ona jako tymczasowa blokada?
Góra
 PM off  
      
#1149 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3713
srebrny
Wygląda na to, że kolega @radekwili zaklepał 1 nocleg, który nazywa "ceną pobytu" i zdjęli to o czym napisali w "przedpłacie"
tak mi to wygląda
jeśli ma więcej niż 1 nocleg i zdjęli mu za cały pobyt to jest to niezgodne z warunkami

Niech @radekwili powie, ile ma zarezerwowanych dni pobytu i wszystko będzie jasne
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1150 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:23 

W każdym bądź razie ze swej strony dodam, że przy jakieś podejrzanej blokadzie, blokadzie środków na koncie podanej karty innej niż w warunkach (czytamy szczegółowo warunki rezerwacji aż do samego dołu, klikamy na symbole kart by otrzymać informacji co do preautoryzacji) z całym szacunkiem dla forumowiczów to forum byłoby ostatnim pomysłem na jaki bym wpadł: 1. kontakt e-mailowy, telefoniczny z hotelem itp 2. przy braku reakcji lub reakcji niezgodnej z warunkami kontakt z booking 3. po załatwieniu opisanie "przygody" tutaj
Góra
 PM off  
      
#1151 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:31 

A ja pochwalę booking.
Zarezerwowałem na 2 doby hotel w Batumi. Rezerwacja bezzwrotna.Zagwarantowana KK. Płatne na miejscu w hotelu. Po przyjeżdzie okazuje się , że nie ma dla nas pokoju. :o Zaprowadzili nas do hotelu obok . Standard wydawał mi się gorszy niż w tym hotelu, który rezerwowałem pierwotnie. Więc zrezygnowałem , mimo że w ramach przeprosin ,proponowali wcześniejsze zakwaterowanie i dodatkowe śniadanie, bo byliśmy już o 9 rano.
Oczywiście booking atakował czy tam nocowaliśmy, bo nie dostał swojej prowizji.
Opisałem sytuacje. Z karty nic nie pobrali i przysłali takiego maila.



Szanowni Państwo!

Dziękujemy za korzystanie z usług Booking.com.

Najmocniej przepraszamy za to, że obiekt Hotel Old Town nie był w stanie zrealizować Państwa rezerwacji numer 000000001 (data zameldowania: 2015-10-10). Niestety dowiedzieliśmy się o tym dopiero z wysłanej przez Państwa wiadomości email.

Mamy nadzieję, że znaleźli Państwo inne zakwaterowanie, a cała sytuacja nie spowodowała dużych niedogodności.

Jeśli ponieśli Państwo dodatkowe koszty, prosimy o przesłanie nam kopii rachunków, a my postaramy się pomóc.

Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że w przyszłości ponownie skorzystają Państwo z naszych usług.

Z wyrazami szacunku

--
Magdalena Oleksy
Booking.com Customer Service Team


Aż się zastanawiam , czy czegoś nie zażądać ? :D
Tylko czego ? :lol:
Bo na miejscu znależliśmy fajne miejsce o połowę taniej. Tak że straty nie było. Wręcz przeciwnie. :mrgreen:
Góra
 PM off  
      
#1152 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:54 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4089
złoty
To jest ich standardowa procedura w takich przypadkach.
Jesli jednak rachunek jest nizszy, niz cena w pierwotnym hotelu, to zbedny trud pisania do nich ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1153 PostWysłany: 20 Paź 2015 10:55 

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 392
Loty: 100
Kilometry: 105 516
niebieski
@gorny77
To czy przy zdalnym obciążeniu karty należy podać kod CVV zależy od dostawcy terminala kart płatniczych.
Te hotele, które nie oczekują tego numeru mają możliwość obciążyć kartę bez kodu - w Polsce taką możliwość dają terminale First Data (Polcard). W przypadku terminali Ecard podanie numeru CVV jest obowiązkowe.
Booking kontaktuje się z hotelami i potrzebę wpisania kodu uzgadnia z każdym osobno.
Zagranicą wygląda to pewnie podobnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1154 PostWysłany: 20 Paź 2015 11:02 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4089
złoty
@Juve
Jednak w tym przypadku nie winilbym booking, tylko nieuczciwego hotelarza.
Systuacja jest na pograniczu i faktycznie booking nie ma narzedzi, by dojsc prawdy.
Skoro hotelarz pobral dwukrotnie naleznosc, a zwlaszcza drugi raz przed terminem ew.zameldowania, to sprawa jest oczywista dla banku, jesli zapisow dodatkowych nie bylo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1155 PostWysłany: 20 Paź 2015 11:11 

Rejestracja: 19 Paź 2015
Posty: 3
Mam zarezerwowany 1 dzień pobytu, a więc wygląda na to, iż wszystko jest w porządku.

Dziękuję bardzo za pomoc !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1156 PostWysłany: 09 Lis 2015 20:35 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1289
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Rezerwowałem apartament w Barcelonie przez Booking i dostałem takiego emaila. Czy rzeczywiście jest takie prawo czy to wymysł i zabezpieczenie osoby wynajmującej?

HISZPAŃSKIE PRAWO zmusza nas do posiadania kopii dowodu osobistego lub paszportu wszystkich naszych gości przebywających w apartamencie, powyżej siedemnastego roku życia. Dlatego MUSICIE państwo przynieść kopie dokumentów w dzień zameldowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1157 PostWysłany: 09 Lis 2015 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1624
Loty: 314
Kilometry: 571 396
platynowy
To nie wymysł wynajmującego. W Hiszpanii zawsze tak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off
sliwa122 uważa post za pomocny.
 
      
#1158 PostWysłany: 09 Lis 2015 23:08 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1417
Loty: 216
Kilometry: 393 084
srebrny
W takim razie chyba jest to przepis zupełnie nieprzestrzegany. Mieszkałem pół roku w Hiszpanii i podczas podróży po kraju nikt nie potrzebował kopii dowodu. Końcem pazdziernika byłem w Alicante, Madrycie i na Majorce i również nie było takiej potrzeby, zarówno podczas nocowania z airbnb, jak i w hotelach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1159 PostWysłany: 10 Lis 2015 10:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@Rockriderr w ogóle dokumentów od Ciebie nie chcieli?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1160 PostWysłany: 10 Lis 2015 10:44 

sliwa122 napisał(a):
Rezerwowałem apartament w Barcelonie przez Booking i dostałem takiego emaila. Czy rzeczywiście jest takie prawo czy to wymysł i zabezpieczenie osoby wynajmującej?

HISZPAŃSKIE PRAWO zmusza nas do posiadania kopii dowodu osobistego lub paszportu wszystkich naszych gości przebywających w apartamencie, powyżej siedemnastego roku życia. Dlatego MUSICIE państwo przynieść kopie dokumentów w dzień zameldowania.


Byłem we wrześniu w Barcelonie, wynajmujący apartament (rezerwacja też przez booking) przy zakwaterowaniu poprosił jedynie o paszporty wszystkich osób, spisał podstawowe dane i oddał (nic nie kserował, ani ja nie kserowałem0)
Co do Barcelony całkiem możliwe, że jest to np. nakaz władz miasta:
zatloczona-barcelona-bunt-mieszkancow,1480,77971&hilit=barcelona?start=0
Góra
 PM off
sliwa122 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5943 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 298  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group