Autor: | Jerry90 [ 26 Lut 2019 17:00 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Problem techniczny: Mnie dotknęła zmiana lotu KTW-CTN z 25.05 na 24.05. Niestety "nie da się" zaakceptować zmiany. Po kliknięciu Akceptuj zmieniony lot, wybieram miejsca i zatwierdzam, a po powrocie ciągle ten sam komunikat, żeby zaakceptować.. Miał ktoś podobną sytuację? Znajomy, z którym lecę ma ten sam problem. W ogóle za każdym razem, gdy wybieram te miejsca to wszystkie są dostępne.. więc wychodzi na to, że nikt nie może tej zmiany zaakceptować. Macie jakiś pomysł? |
Autor: | Kashpir [ 26 Lut 2019 17:14 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Odczekać jeden dzień i spróbować jutro (dzisiaj znowu grzebią w rozkładach). Jeśli problem nie zniknie, to tanio dzwonić na infolinię sposobem maltańskim. |
Autor: | Jerry90 [ 01 Mar 2019 12:36 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Problem utrzymywał się kilka dni, więc zadzwoniłem na ten warszawski numer alarmowy. Pani zaakceptowała zmiany "po ich stronie". Trochę dziwna sprawa, chyba problemem była zmiana kursującego samolotu, może miejsca się nie zgadzały;p |
Autor: | anna0811 [ 09 Mar 2019 18:19 ] |
Temat postu: | Zmiana lotu Wizzair |
Witam, mam pytanie w związku z zmiana lotu z winy Wizzair. A mianowicie, jeżeli akceptuje zmianę to mogę wybrać -14/+30 dni od daty mojego lotu za darmo, oczywiście jeżeli są dostępne miejsca, tak? Ponieważ tak tez zrobiłam w przypadku mojej zmiany ale dzień był ten sam tylko inna godz. obok była cena 0.00 Żadna kwota mi sie nie wyswietlała a po zatwierdzeniu wszystkiego wyskoczyła mi kwota do zapłaty i status rezerwacji wyświetla mi sie teraz, że oczekuje na płatność. Dzwoniłam do telecentrum i Pani mi powiedziała, że nic nie moze zrobic bo wybrałam opcje płatna i jest ona nie niedokończona. Za bardzo nie rozumiem za co niby mam im teraz płacić skoro to przez nich musze zmieniać lot i ani bagażu ani miejsca itp nie wybierałam. Podobno jedynym dniem który mogłam wybrać był dzień wcześniejszym niestety u mnie był on wyświetlony na szaro tzn zablokowany. Napisałam tez skargę ale oni mogą mi odpisać do 30 dni a ja nie mam tyle czasu do wylotu? Co możecie mi doradzić w takiej sytuacji? Pozdrawiam |
Autor: | miriam [ 09 Mar 2019 18:35 ] |
Temat postu: | Re: Zmiana lotu Wizzair |
@anna0811Post pewnie zostanie przeniesiony do właściwego działu.Tymczasem ty zapoznaj się z naszym tematem zmiana-terminu-lotu-wizzair,225,66694?start=580 może znajdziesz odpowiedź. |
Autor: | Kashpir [ 10 Mar 2019 02:36 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
@anna0811 nie do końca rozumiem - jeśli zmieniły się tylko godziny twojego lotu (a nie data), a nowe wciąż ci odpowiadały to miałaś opcję "Akceptuj zmieniony lot". I jaką masz kwotę do zapłaty? Może jednak gdzieś kliknęłaś np. priotytet |
Autor: | anna0811 [ 10 Mar 2019 23:45 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Lot powrotny mam 27.04 pierwotnie godz. 10:00. Przyszła mi informacja o zmianach godz lotu, mialam do wyboru akceptacje lub rezygnację. Wybrałam akceptuje, pokazał mi się kalendarz z datami pierwszy dzień mialam 26.04 ale był on na szaro bez możliwości kliknięcia wiec przeszłam na dzień następny czyli takze 27.04 godz 22:20 przy tej godz mialam kwotę 0.00£ wiec wybrałam ja, przekierowwalo mnie dalej tzn wybór miejsc,bagaz itp nic nie wybrałam w podsumowaniu rezerwacji tez niema dodatkowych usług a mam status rezerwacji oczekuje na płatność 81 £. |
Autor: | miriam [ 11 Mar 2019 11:11 ] |
Temat postu: | Re: Zmiana lotu Wizzair |
anna0811 napisał(a): A mianowicie, jeżeli akceptuje zmianę to mogę wybrać -14/+30 dni od daty mojego lotu za darmo, oczywiście jeżeli są dostępne miejsca, tak?..... Napisałam tez skargę ale oni mogą mi odpisać do 30 dni a ja nie mam tyle czasu do wylotu? Co możecie mi doradzić w takiej sytuacji? Pozdrawiam Źle zrozumiałaś,akceptacja to dokładnie to co oni ci zaproponowali/zmienili i nie ma odwrotu.Miałaś kliknąć zmiana rezerwacji(powinna być jako druga opcja) i wtedy jest możliwość tak jak piszesz -14/+30 dni.Z tego co piszesz lot dopiero w kwietniu więc odpowiedź na reklamację powinna dotrzeć tylko niestety nie musi być dla ciebie pozytywna,gdyż zamieszanie powstało ze złego zrozumienia z twojej strony.Trudno tu coś poradzić,aby ci pomóc.Zostaje liczyć na empatię i dobrą wolę po ich stronie inaczej zostanie ci dopłata lub zakup nowego bilety jeśli znajdziesz taniej.Możesz też poprosić o przywrócenie bez dopłaty tego co zaakceptowałaś ,czyli tak jak oni zaproponowali pierwotnie po zmianie godziny,może na to przystaną. |
Autor: | anna0811 [ 11 Mar 2019 13:51 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Dzwoniłam, dzisiaj 2 raz wszystko załatwione Pani przepraszała za zaistniałą sytuacje poniewaz wystąpił błąd systemu. Mam teraz lot tez 27.04 o godz 22:20. za darmo. Moim zdaniem czy uda nam sie cos załatwić czy nie zależy od osoby po drugiej stronie. Z pierwszą Pani która rozmawiałam mam wrażenie teraz, że pracuje tam za karę w ogóle żadnej pomocy od niej nie uzyskałam. Może piła kawkę i jej przeszkodziłam ![]() |
Autor: | Anonymous [ 11 Mar 2019 13:56 ] |
Temat postu: | Re: zmiana terminu lotu Wizzair |
Za darmo to konsultantka zmieniła Wychodzi, że zmiany nie zaakceptowałaś i dlatego w ogóle chcieli rozmawiać |
Autor: | Marianaret [ 14 Mar 2019 19:30 ] |
Temat postu: | Ile mam czasu na akceptację zmiany dnia i godziny lotu? |
Zmieniono mi w Wizz... godzinę i dzień wylotu (lot jest w czerwcu) muszę zaakceptować proponowaną,wybrać inną lub zażądać zwrotu pieniędzy. Ile czasu mam na np.akceptacje lub żądanie zwrotu kosztów? Nigdzie nie mogłam znaleźć tej konkretnie informacji a to dla mnie ważne. Ktoś coś wie może ![]() |
Autor: | Anonymous [ 14 Mar 2019 19:32 ] |
Temat postu: | Re: Ile mam czasu na akceptację zmiany dnia i godziny lotu? |
Do 3 godzin przed lotem ![]() |
Autor: | baja [ 26 Mar 2019 13:42 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
Takie szybkie pytanie - przesunięto mi lot standardowo zaproponowano trzy opcje (zwrot, alternatywna trasa, powiększony zwrot na konto Wizz) - wybrałem zwrot środków na konto Wizz (powiększony o 20%). Pierwotny lot miałem z dokupioną usługą anonimowego drugiego pasażera czyli 88 zł w obie strony. To normalne, że przy anulowaniu Wizz zwraca na konto w systemie nie całość pierwotnej transakcji powiększonej o 20% ale wartość transakcji bez tej usługi? Bo wychodzi mi, że wartość pierwotnej transakcji została najpierw pomniejszona o wartość usługi i dopiero powiększona o te 20%, po czym trafiła na konto Wizz :/ |
Autor: | SPLDER [ 26 Mar 2019 13:44 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
Normalne to nie jest, ale Wizz tak robi, kilka osób na forum już bezskutecznie składało reklamację w tej sprawie. |
Autor: | baja [ 26 Mar 2019 13:50 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
Kojarzysz wątek albo czy ktoś coś ugrał przez reklamację? Rozumiem, że to standardowa sytuacja, w sensie Wizz zawsze tak robi? |
Autor: | miriam [ 26 Mar 2019 13:55 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
@baja Jednak jako kolejna osoba złóż reklamację bo uważam,że jest to rozbój w biały dzień.Co innego WDC,które faktycznie zostaje przez rok mimo zwrotu biletów, a co innego anonimowy pasażer przy rezygnacji z powodu zmiany w planie podróży z ich winy.Może za którymś razem w końcu dotrze do nich,że jest to nie fer. |
Autor: | baja [ 26 Mar 2019 14:08 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
@miriam pisałaś do nich reklamację w tej sprawie? Też uważam, że to przegięcie |
Autor: | miriam [ 26 Mar 2019 14:45 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
@baja Ja nie, ale przypadek identyczny miał @malediwy i złożył reklamację(odrzuconą) a potem skargę.Może się odezwie czy coś to dało .Zobacz post 2109 pytania-odpowiedzi-informacje-itp-itd,15,20384&p=1190783#p1190783 |
Autor: | malediwy [ 26 Mar 2019 17:09 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
Niestety póki co nic jeszcze nie wskórałem ale moja reklamacja jest ponownie rozpatrywana... Ale po kolei... Po tym jak pierwszy raz złożyłem reklamację otrzymałem negatywną odpowiedz od Pani Małgorzaty Domańskiej na końcu której była taka informacja: Informuję, że Wizz Air wyczerpał swój wewnętrzny proces obsługi reklamacji. Jeśli nie jest Pan usatysfakcjonowany rozwiązaniem, może Pan przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Skorzystałem z tej platformy ale tam otrzymałem taką odpowiedz: Tisztelt Fogyasztó! A vitarendezés feltétele, hogy a fogyasztó a vállalkozóval felvegye a kapcsolatot, annak hivatalos felületén. Mivel a fogyasztó ezt megtette és ügye kivizsgálásra került, így kérelmét ezen a felületen elutasítjuk. Szeretnénk továbbá tájékoztatni a fogyasztót az alábbiakról Üzletszabályzatunknak megfelelően: A „rugalmas útitárs” szolgáltatásra vonatkozó díj repülőjáratonkénti és utasonkénti megfizetése ellenében vehető igénybe. A „rugalmas útitárs” szolgáltatás díja foglaláskor fizetendő az Ön és a meg nem nevezett útitárs esetében. Szintén foglaláskor fizetendő az összes utas esetében a jegyár, valamint a választott szolgáltatások díjai. A „rugalmas útitárs” szolgáltatás díja vissza nem térítendő. Felhívjuk kedves figyelmét, hogy ezen információk honlapunkon is fellelhetőek, az alábbi oldalon: https://wizzair.com/hu-hu/informaciok-e ... -utitars#/ Megértését köszönjük. Soós Edina Po czym jeszcze raz otrzymałem wiadomość od Pani z WIZZ w której ponownie mnie informowano, że moja reklamacja jest nieuzasadniona i ponownie kierowano mnie na ODR. Tym razem odpisałem tak: Oczywiście skorzystałem z platformy ODR ale z otrzymanej tam odpowiedzi (tekst poniżej) wniskuję, że odsyła mnie Pani tam tylko dla formalności gdyż jak widać nie bardzo mogę znalezc tam pomoc... pozostaje mi jedynie rzecznik praw konsumenta u którego zamierzam zasięgnąć opini w mojej sprawie gdyż moje zdanie też jest niezmienne! Nie rezygnowałem z dodatkowej usługi Elastyczny pasażer a skorzystałem z możliwości rezygnaci z lotu na inną destynację niż zakupiłem bilet! Tym samym to z Państwa winy nie mogłem skorzystać z zakupionej dodatkowej usługi... A w odpowiedzi otrzymałem taką wiadomość, żeby było śmiesznij od tej samej Pani ale już po angielsku: Please be informed that your claim has been re-opened after we received further response from you in relation to this case. If more information is required, our colleagues will contact you. Best regards, DOMANSKA MALGORZATA I teraz czekam na ciąg dalszy... |
Autor: | baja [ 26 Mar 2019 17:17 ] |
Temat postu: | Re: Oficjalne promocje [Wizz Air] |
Serdecznie dziękuję za szczegółowe informacje. Puszczę reklamację w ruch i napiszę jaką otrzymałem odpowiedź ![]() |
Strona 30 z 94 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |