Autor: | Manuel [ 11 Paź 2015 19:31 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
odprawiłeś się w obie strony rozumiem ? spróbuj przesunąć kartę palcem w lewą lub prawą stronę |
Autor: | santech [ 11 Paź 2015 19:43 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
hey, chyba nie zbyt wyraźnie napisałem, karty mam w passwallet TAM, a nie mam na POWRÓT bo nawet w apce wizza ich nie ma, coś namieszałem, tak na przyszłość, czy można się odprawić na PC żeby potem z apki karty poszły do passwallet? |
Autor: | Marianna777 [ 11 Paź 2015 20:35 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
Chyba miałam tak samo ostatnio - przy odprawie lot Bolonia - Katowice, nie było opcji kart mobilnych i co za tym idzie zapisania ich w Passwalet. Pojawił się komunikat, że na tym lotnisku karty mobilne nie są obsługiwane w tej chwili i należy wydrukować, może to stąd Twój problem? |
Autor: | santech [ 11 Paź 2015 20:45 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
dokładnie bolonia-katowice, tylko gdzie miałaś to info?? |
Autor: | Marianna777 [ 11 Paź 2015 20:55 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
Odprawiałam się przez apkę i chyba pojawił się w momencie jak chciałam wygenerować kartę i otworzyć w PassWalet. |
Autor: | santech [ 11 Paź 2015 20:57 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - zakup biletów/odprawa |
OK, temat rozwiązany, thx, pzdr |
Autor: | filip933 [ 02 Gru 2015 12:57 ] | ||
Temat postu: | Brak przydzielonego miejsca [Wizz Air] | ||
Otóż mam problem, ponieważ kupuję 2 bilety i dla mnie zostało przydzielone miejsca a dla mojego współtowarzysza nie. Ktoś miał podobny problem ?
|
Autor: | Anonymous [ 02 Gru 2015 13:21 ] |
Temat postu: | Re: Brak przydzielonego miejsca [Wizz Air] |
Po sfinalizowaniu zakupu napisz krótkiego e-maila na wskazany adres e-mail: customerrelations.pl2@wizzair.com opisz to co tu z podaniem nr rezerwacji, prosząc jednocześnie o darmowe przydzielenie miejsc wszystkim osobom z rezerwacji, oczywiście obok siebie (można ładnie jednocześnie poprosić jeśli wam zależy o miejsca jedno przy oknie, powinni bez problemu się zgodzić, gdyż całkowita wina w tym błędzie leży po ich stronie) |
Autor: | neonet [ 12 Gru 2015 19:47 ] |
Temat postu: | WIZZAIR taryfa plus a zmiana trasy w jedną stronę - ODMOWA |
Witam! Zakupiłem bilet w WizzAirze w taryfie PLUS. Zgodnie z regulaminem umożliwia mi to bezpłatną zmianę: WIZZ FLEX USŁUGA Zakup usługi WIZZ Flex pozwoli zmienić datę, godzinę i trasę lotu w Internecie tyle razy, ile to konieczne. Przed dokonaniem odprawy online: Zmiany lotu można dokonać do 3 godzin przed planowym czasem wylotu. Po dokonaniu odprawy online: Zmiany lotu można dokonać do 4 godzin przed planowym czasem wylotu. Wizz Air nie pobiera opłaty za anulowanie odprawy. Nie jest pobierana opłata za zmianę, ale należy pokryć ewentualną różnicę w cenie za przewóz lub opłacie za bagaż. W przypadku tej usługi nie można dokonywać zmian nazwiska pasażera ani rezerwacji grupowych. Po pierwsze, nie mogę zmienić trasy przez internet. Po drugie, po wykonaniu telefonu do telecentrum i złożeniu dyspozycji zmiany trasy lotu wychodzącego - odmówiono mi tego. Czy ktoś miał taki problem? |
Autor: | cazaj [ 18 Gru 2015 18:54 ] |
Temat postu: | Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
W październiku zarezerwowałam bilet na 2 styczna Katowice-Oslo. Niestety, okazało się, że nie będę mogła jechać 2, a dopiero 11 - jest wtedy lot Kce-Oslo, który jest tańszy od tej pierwotnej opcji - kosztuje 199 zł, jednak w oknie przebookowania jego cena (jak i ceny wszystkich biletów, nawet tych normalnie za 39zł) wzrasta do ponad 500zł (?!). Z tego co zrozumiałam, to za przebookowanie Wizzair pobiera 50% ceny biletu, a w przypadku wybrania tańszej opcji zwraca mi jedynie różnicę podatku. Z tego wychodzi, że tak czy inaczej musiałabym dopłacić ponad 200 zł i tu pojawia się moje pytanie: jak to jest z anulowaniem rezerwacji? Na forum nie znalazłam informacji odnośnie analogicznej sytuacji, ale gdzieś wyczytałam, że Wizzair pobiera 270zł opłaty manipulacyjnej. Na stronie Wizzaira jest tylko informacja aby skontaktować się z infolinią, jednak wolałabym najpierw poznać Wasze opinie, bo chciałabym stracić jak najmniej na tej rezerwacji :p |
Autor: | michzak [ 18 Gru 2015 18:55 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Zostawić i nic z nią nie zrobić, to będzie najtańsze wyjście, nawet przy próbie anulacji nic nie zobaczysz z pieniedzy. Po prostu kup nowy bilet |
Autor: | cazaj [ 18 Gru 2015 19:01 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Wydałam na ten pierwszy bilet 750zł, więc liczyłam, że może nawet przy ich opłatach za anulację udałoby się coś odzyskać.. :/ |
Autor: | krystoferson112 [ 18 Gru 2015 19:09 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Cazaj zaglądaj na forum najlepiej przed zakupem biletów, 750 zł za lot do Oslo zapewne Torp to skandal cenowy, pewnie taka cena związana jest z okresem Noworocznym. Kasy od tanich linii lotniczych raczej nie odzyskasz. Kup za 39 zł w późniejszym terminie może z innego miasta w Polsce. |
Autor: | elwirka [ 18 Gru 2015 19:14 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
750?!? Dzisiaj ten bilet kosztuje 529 i to bez WDC. O ile dobrze pamiętam, to przy tak wysokiej kwocie odzyskasz część pieniędzy. Dzwoń na infolinię. |
Autor: | michzak [ 18 Gru 2015 19:21 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
możliwe, że jeszcze bagaż wykupiony i dla większej liczby ludzi. Tutaj musiałby się wypowiedzieć ekspert ds. LCC, @gorny77 ![]() |
Autor: | Anonymous [ 18 Gru 2015 19:37 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
oczywiście nie jako ekspert, ale osoba latająca wizzair: autorka loguje się na koncie mywizz, wybiera moje rezerwacje - zmień lot i zmienia tylko na tej samej trasie na inną potrzebną jej datę i system podliczy ile to będzie kosztowało (podczas rezerwacji była możliwość dopłaty wykupując usługę Wizz Flex, by można było dowolnie zmieniać daty lotu) przy cenie 39 zł i podobnej lot/osoba z wdc być może bardziej opłaci się zakupić nowe bilety wszystko jest na stronie wizzair https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... es_Refunds oraz na stronie głównej http://www.fly4free.pl/wizz-air-upraszc ... ny-biletu/ |
Autor: | cazaj [ 20 Gru 2015 13:58 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Tak, to była cena z bagażem, sam bilet kosztował 529 zł. niestety, wtedy liczył się dla mnie lot akurat w tym terminie i z żalem patrzyłam na o wiele tańsze połączenia w kolejnych dniach ![]() ![]() |
Autor: | Anonymous [ 20 Gru 2015 14:05 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
cazaj napisał(a): Udało mi się anulować ten bilet, zwrócą mi 509 zł, więc nie jest tak źle. A napisz dla potomnych coś więcej (okoliczności, czym ich ujęłaś) bo brzmi aż nieprawdopodobnie |
Autor: | cazaj [ 20 Gru 2015 14:23 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Właściwie to żadnej magii w tym nie było, choć po tym co czytałam tutaj na forum i tym co znalazłam na ich stronie byłam nastawiona, że nic nie zdziałam, a jedynie stracę jeszcze kasę za telefon ![]() |
Autor: | lillymy [ 20 Gru 2015 14:35 ] |
Temat postu: | Re: Wizzair - przebookowanie czy anulacja lotu? |
Dokładnie, tyle biletów mi w W6 przepadło a nawet nie podejmowałam próby anulacji, na nic bym nie liczyła - więc podziel się proszę tajemną wiedzą ![]() |
Strona 33 z 230 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |