Autor: | SPLDER [ 16 Sty 2017 11:13 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
U mnie tak było, ale później status już się nie zmienił. Turkish prawdopodobnie nie odświeża tego statusu. Po 2 dniach bagaż dojechał do hotelu, a w systemie do dzisiaj ma status j. w. Przez telefon podają bardziej precyzyjne informacje. |
Autor: | Kasia_S [ 16 Sty 2017 11:24 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
No właśnie, u mnie taki status jest od zeszłej środy i nie zmienia się. Dzwoniłeś na ogólną infolinię - numer podany na stronie Turkish-a ? |
Autor: | SPLDER [ 16 Sty 2017 13:48 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Dzwoniłem na numer podany na zgłoszeniu - do agenta na lotnisku w miejscu docelowym, ale jak bagaż zginął przy powrocie to chyba lepiej na numer podany na stronie, albo ewentualnie przez formularz www dot. bagażu - dość szybko odpisywali |
Autor: | 1taki1 [ 21 Sty 2017 12:16 ] |
Temat postu: | Opóźniony bagaż ponad 6 dni |
Na trasie BKK (Air china) - PEK (LOT) - WAW - POZ biznes, bilet wykupiony w LOT otrzymałem bagaż po 6 dniach. Czy należy mi się jakieś odszkodowanie? |
Autor: | miriam [ 21 Sty 2017 12:36 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@1taki1 Jakieś na pewno,ale wszystko regulują regulaminy dot. opóźnienia bagażu i to do nich musisz dotrzeć.Chyba nawet ma znaczenie czy wracałeś do miejsca zamieszkania czy przeciwnie.Aby coś uzyskać musisz koszty udokumentować rachunkami.A może wykupiłeś sobie zewnętrzne dodatkowe ubezpieczenie obejmujące bagaż i regulamin ubezpieczyciela obejmuje też opóźnienie w dostarczeniu? |
Autor: | aarekk [ 08 Lut 2017 23:44 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Air Canada wyrwała nam kółko z fragmentem walizki w Cancun. Spisaliśmy tam raport z miejscowym przedstawicielem AC. Poinformował nas, ze może nam dać natychmiast zwykła płócienna walizkę lub możemy zrobić zakup sami i ubiegać sie o zwrot na podstawie rachunku w terminie 30 dni. Wybraliśmy drugi wariant Po powrocie zgłosiłem sprawę przez formularz na stronie: https://help-aircanada.com//aircanada-h ... _prods=236 Dwa tygodnie żadnej odpowiedzi. Nie wiem nawet czy sprawa jest w toku. Co mogę jeszcze zrobić? Ktoś przerabiał taki przypadek z Air Canada? |
Autor: | miriam [ 08 Lut 2017 23:56 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Powinieneś dostać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia,jeśli tego nie masz napisz ponownie i poproś o potwierdzenie.Jak to nic nie da poszukaj nr.kontaktowego i zadzwoń. |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 12:04 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Hey mam nietypowy problem ale zakładam w tym wątku. Wczoraj przyleciałem na Teneryfę. Jak zwykle podczas boardingu oddałem trzy podręczne do luku. Niestety pech chciał że jedna z naszych torb była identyczna jak innego pasażera (idioty bez oczu) i zabrał naszą pozostawiając swoją. Sprawa zgłoszona do obsługi FR na lotnisku. Kolejny pech osoba która w Krk opisywała zawieszki zrobiła to niechlujnie. Teraz ciężko odnaleźć po numerze tego cwoka. Czekam na razie bez stresu na telefon z obsługi FR licząc że ten ktoś się pojawi. A co jeśli nie. FR nie chce przyjąć skargi bo twierdzą że to nie ich wina. W sumie mają rację. Mam aktywne ubezpieczenie do Bzwbk platyny. Gdybym nie odzyskał torby jak udokumentować jej stratę. Na razie to rozważania teoretyczne ale wolę się przygotować. Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | becek [ 13 Lut 2017 12:20 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
przeczytaj warunki swojego ubezpieczenia |
Autor: | miriam [ 13 Lut 2017 12:23 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@santech Jeśli nie miałeś tam super kosztowności to pewnie "szczęśliwy posiadacz" twojego bagażu myśli o tobie to samo co ty o nim i też kombinuje jak odzyskać swoje rzeczy. ![]() |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 16:16 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@miriam w torbie tylko ubrania moje i syna. Żona z córką szczęśliwe bo mają swoje. Czy ten formularz mają w biurze na lotnisku czy jest możliwość pobrania z sieci. Sytuacja dość nietypowa. Dzięki za info. Edit: przeczytałem info dot. tego formularza. I niestety chyba mam problem. Nie obejmuje on takiego przypadku jaki przytrafił mi się. Już wczoraj na lotnisku chciałem dostać jakieś potwierdzenie zaistniałej sytuacji i obsługa odmówiła tłumacząc brakiem winy FR. @becek W warunkach ubezpieczenia raczej takiego przypadku nie ma. Zaraz przeczytam te warunki. Thx Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | boots [ 13 Lut 2017 16:39 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@santech Cytuj: FR nie chce przyjąć skargi bo twierdzą że to nie ich wina. W sumie mają rację. Nie mają racji. Oddałeś bagaż przewoźnikowi i nie otrzymałeś go z powrotem. |
Autor: | miriam [ 13 Lut 2017 16:51 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@santech Ryanair musi poświadczyć ci w razie nie odnalezienia bagażu fakt jego utraty dla potrzeb ubezpieczyciela nawet jak uważają,że to nie z ich winy .Mam nadzieję,że ten nie swój bagaż pozostawiłeś do ich dyspozycji ![]() |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 17:01 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@miriam ten czyjś oddałem. W pewnym sensie nawet mi go odebrali podczas zgłoszenia. @boots chyba jednak masz rację. Oddałem go przed wejściem do samolotu i nie dostałem po przylocie. Łatwo nie będzie myślę nawet o zgłoszeniu na policję. Muszę mieć jakiś kwit dla ubezpieczenia. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | boots [ 13 Lut 2017 17:05 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Masz jakiekolwiek potwierdzenie, że nie było Twojego bagażu? |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 17:31 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Nie nie chcieli mi dać. Dzwonię do biura FR na lotnisku od godziny nikt nie odbiera. Chyba wsiadę w auto i podjadę tam jak nie dostanę potwierdzenia to zgłoszę na policję w ostateczności. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | miriam [ 13 Lut 2017 17:33 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@santech Chyba jedyna słuszna droga,bo inaczej nie udowodnisz,że bagaż zaginął. |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 17:37 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Słuchajcie wczoraj do głowy mi nie przyszło że ten ktoś od razu nie przywiezie i zamieni bagaży na lotnisku. Dlatego nie dość stanowczo działałem. Teraz coraz bardziej jestem po prostu zły. Zamiast się kąpać i objeżdżać wyspę zmużdżam sie gdzie moja torba. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | boots [ 13 Lut 2017 17:42 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
santech napisał(a): Nie nie chcieli mi dać. Nie chce mi się wierzyć. Zgłosiłeś się do punktu przyjęć reklamacji w sprawie zaginionego bagażu i nie przyjęto Twojego zgłoszenia? |
Autor: | santech [ 13 Lut 2017 17:56 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Boots wiem ale wczoraj to nie wyglądało źle. Wszystko miło. Panie zaczęły szukać tej osoby telefonicznie. Przy nas dzwoniły. Jedna osoba przyszła ale to nie ta. Zaproponowali nam czekanie. Uznałem że to niepotrzebne i wsiedlismy w auto i do hotelu Założyłem że najpóźniej z rana będzie telefon z lotniska. Nie przewidzialem takiego rozwoju sytuacji. Człowiek uczy się na błędach. Latam od lat. Różne przygody miewalismy. To co mnie teraz spotkało nie zdarza się chyba często i stąd moja czujność była osłabiona. Dzięki wszystkim za udział w wątku. Jadę na lotnisko. Dam znać jak się skończyło. Pzdr Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka |
Strona 13 z 56 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |