Autor: | depeszman [ 19 Paź 2016 22:24 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Dokładnie tak, nikt mnie nie poinformował, że mam wyjąć rzeczy cenne, elektronikę, itp. z bagażu, zwyczajnie założyli opaskę na walizkę, kwitek dokleili do biletu, pod samolotem zabrali bagaż i to wszystko, procedura, jak na wielu lotniskach, zarówno w tanich liniach, jak i zwykłych - w Lufie też wzięli mi bagaż do luku. Termin zgłoszenia - moim zdaniem absurdalny. Rzecznik nie wiem, czy tym się zajmie, ale mogę spróbować. Dzięki za podpowiedź. -- 19 Paź 2016 22:26 -- boots napisał(a): A to już wiesz, że następnym razem tez uszkodzą Ci tablet i ubrudzą bagaż? Wróżbita Maciej? ![]() Widzisz, skoro oni grają nie fair, to czemu ja mam grać fair ? Przy okazji kolejnego lotu zgłoszę im to zabrudzenie tekstylnej walizki, której nie sposób wyprać, bo niby jak. Wygląda jak świnia, była ładna czerwona, a jest czarna. |
Autor: | jacek96 [ 20 Paź 2016 00:05 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
W Twoim przypadku na korzyść (w sprawie tabletu) działa, ze nie musiałeś znać przepisów, gdyż nie zamierzałeś oddać bagażu do luku, a zostałeś zmuszony niejako. Niestety termin został przekroczony i sprawa moze w ogóle nie być merytorycznie rozpatrywana. Zgłoszenie na lotnisku jest tylko potwierdzeniem zaistnienia danego zdarzenia. Natomiast do większości linii ( jeśli nie do wszystkich) jest termin 7 dni. |
Autor: | MaMar [ 26 Paź 2016 11:48 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
moja przygoda z DOLFI1920: Zglosilam uszkodzoną walizkę, sprawnie wymienili na nową - od razu widać było, że nie ta jakośc to moja oryginalna no ale niech bedzie, teraz wszystko robią gorsze pomyślałam. Niestety po kilku delgacjach, krotkich , walizka nie była obciążana, nigdy nie była nadawana (dla bezpieczeństwa) itd.. ukreciło się kółko - po prostu od prowadzenia jej po lotnisku. Zgłosiłam do Dolfi - oczywiście się wypieli - kazali spadać na drzewo a dokladnie do producenta i sobie reklamować. Pytam jak, nie mam żadnego dowodu zakupu itd - przysllali jakies zaswiadczenie, ze mam z tym isc do punktu serwisowego producenta. Napisałam im, żeby sobie sami reklamowali bo to oni kupili szajs, maja na to fv czy paragon - niech sie sami bujają - ja chce walizke taką jak ta moja uszkodzona. Oczywiście nadal umywali rece, ale po mailu do liniii lotniczej poprosili o dosłanie zdjęć to ocenią uszkodzenie. No i teraz wisienka na torcie: reklamacja oczywiście odrzucona, dodatkowo dowiedli że walizka była źle użytkowana... otóż walizki z 4 kołami mogą być TYLKO prowadzone a nie ciągnięte!!! KOSMOS! hehe na sam koniec, od 3 tygodni nie są w stanie podać puntkow serwisowych producenta walizki w Polsce (strona www prowadzi do Hiszpanii) bo pewnie nie ma - z reszta jak sama Pani na infolinii zauważyła, w sumie to nie mam po co iść do producenta (pewnie dlatego mi nie chca przysłać listy punktow serwisowych) bo na pewno mi nie uzna gwarancji... a to było zanim w ogole zobaczyli zdjęcia uszkodzenia, proroctwo mają we krwi. Tak właśnie DOLFI1920 traktuje klientów. Omijajcie z daleka. |
Autor: | boots [ 26 Paź 2016 11:59 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Cytuj: Zglosilam uszkodzoną walizkę, Komu? |
Autor: | jacek96 [ 26 Paź 2016 12:10 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@MaMar Nie da się ominąć Dolfi, bo linie do nich kierują i nie możesz wybrać innej drogi, przynajmniej na początku rozpatrywania reklamacji. |
Autor: | MaMar [ 08 Lis 2016 11:33 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
boots napisał(a): Cytuj: Zglosilam uszkodzoną walizkę, Komu? Dolfi1920 |
Autor: | boots [ 08 Lis 2016 11:42 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Zgłosiłaś przewoźnikowi. I to do niego masz roszczenia. |
Autor: | ario [ 18 Lis 2016 13:55 ] |
Temat postu: | Opóźniony bagaż i zwrot kosztów |
Cześć, W czasie ostatniego lotu LH zgubiła mój bagaż w drodze i dostałem go na drugi dzień wieczorem (po przylocie). Musiałem jednak kupić sobie coś do ubrania (bieliznę i jakąś koszulę). Złożyłem reklamację o zwrot kosztów i operator zadzwonił do mnie i za bieliznę chcą zwrócić całość a za resztę 50%. Takie niby jest prawo. Próbowałem coś wygooglać ale nic konkretnego nie znalazłem? Czy ktoś może to potwierdzić? Rachunek za zakupy mam. pozdrawiam! |
Autor: | miriam [ 18 Lis 2016 16:37 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@ario Nie pamiętam już gdzie czytałam,że w wypadku opóźnienia bagażu istotne też jest czy była to podróż do miejsca zamieszkania czy przeciwnie.Szukaj regulaminu LH ,muszą to mieć sprecyzowane w paragrafie dotyczącym zgubienia bądź opóźnienia bagażu. |
Autor: | BusinessClass [ 22 Lis 2016 21:32 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Ale mnie dziś ucieszyła Lufa, w odpowiedzi na reklamację o 35h opóźnienia bagażu: Cytuj: Dear Prof. Dr. XXXXXXXXXXXXX, Thank you for your e-mail dated 18 November 2016. As we are currently experiencing a high volume of feedback from our passengers, we have taken a quick and solution oriented decision in your favour. A settlement for the sum of 865,00 PLN which equates to EUR 200 has been transferred to your specified bank account. As the transaction is organized and processed by our accounting department, please allow up to 14 days for the payment to clear. Thank you in advance for your patience in this respect. Sincerely, XXXXXXXX |
Autor: | 01ERES [ 29 Lis 2016 11:34 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Pisze bo moze, ktos z F4F pracuje w liniach lub na lotnisku. Zagubili walizke na trasie Havana-Moskwa-Warszawa. Co prawda zdarzylo to sie w niedziele, ale juz dzis widac ze sprawa jest beznadziejna. Dzis gosciu z Lost Lugge powiedzial, ze prawdopodobnie zerwala sie nalepka, i ze bedzie trudno. Czy moze ktos sie orientuje, czy system komputerowego zaladunku jest w stanie ustalic, gdzie sie przerwal lancuch? Moze tez macie jakies inne rady lub uwagi? |
Autor: | Zeus [ 29 Lis 2016 11:47 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
To ze nalepka się zerwała nie znaczy nić. Na bagażu znajdziesz 2-3 dodatkowe naklejki z barcode, które po zeskanowaniu pokazują ci lokalizację. Poczekaj jeszcze. |
Autor: | OradeaOrbea [ 29 Lis 2016 12:32 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Tak jak pisze @Zeus, poczekaj spokojnie. Ja miałem w 2013 blisko tydzień czekania na plecak, który posiała bodajże Lufa (też bez nalepki, ale był barcode gdzieś pomiędzy paskami naramiennymi). Ale się odnalazł. |
Autor: | muguete [ 29 Lis 2016 14:14 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
ostatnio znajomym bagaż zaginał na wieczornym piątkowym locie (łączonym w Europie) i dopiero w środę się znalazł- wiec jeszcze daj im chwile czasu. |
Autor: | 01ERES [ 30 Lis 2016 13:01 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Doszedlem do tego, ze majac numer referencyjny zgloszenia zagubienia moge sledzic postepy w szukaniu przez strone Lufthansy. Niestety w tym konkretnym przypadku bez sukcesu ![]() http://www.lufthansa.com/pl/pl/Czy-Twoj ... 5380493141 |
Autor: | 01ERES [ 06 Gru 2016 13:52 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
01ERES napisał(a): Pisze bo moze, ktos z F4F pracuje w liniach lub na lotnisku. Zagubili walizke na trasie Havana-Moskwa-Warszawa. Co prawda zdarzylo to sie w niedziele, ale juz dzis widac ze sprawa jest beznadziejna. Dzis gosciu z Lost Lugge powiedzial, ze prawdopodobnie zerwala sie nalepka, i ze bedzie trudno. Czy moze ktos sie orientuje, czy system komputerowego zaladunku jest w stanie ustalic, gdzie sie przerwal lancuch? Moze tez macie jakies inne rady lub uwagi? Niestety, wszystko wskazuje ze walizka zostala skradziona (do tego stalo sie to, nie na biednej Kubie, tylko w Moskwie lub w Warszawie!). Niestety, w walizce byla markowa odziez, kosmetyki i prezenty-o wartosci parokrotnie wyzszej niz przewoznik zwyke pokrywa (20$ za 1 kg). Ma ktos doswiadczenie/wiedze jak walczyc o swoje? Moze jest jakas kancelaria, ktora sie specjalizuje w takich sprawach? |
Autor: | miriam [ 06 Gru 2016 17:04 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
@01ERES W takich przypadkach najlepiej jak ma się dodatkowe ubezpieczenie obejmujące bagaż bo od linii trudno dostać więcej niż to co przewiduje regulamin. |
Autor: | 01ERES [ 13 Gru 2016 22:15 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Przed chwila dostalem wiadomosc! ![]() ![]() |
Autor: | SPLDER [ 13 Gru 2016 22:53 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Pozostaje mieć nadzieje , że przez ten czas go nie splądrowali. Najlepiej sprawdź w obecności kuriera, jeśli dostarczą go do domu. |
Autor: | Kasia_S [ 16 Sty 2017 10:17 ] |
Temat postu: | Re: Uszkodzony/zaginiony/opóźniony bagaż |
Cześć, Tydzień temu zaginęły nasze bagaże na trasie Bogota - Stambuł - Berlin. Zamieszanie w Stambule było straszne, nasz ( i nie tylko nasz ) sobotni powrót do Berlina udało się przebookować dopiero na poniedziałek. My dolecieliśmy - nasze bagaże już nie. I teraz moje pytanie - czy dobrze rozumiem, że status DELIVERY PROCESS INITIATED na stronie stronie śledzącej bagaże https://wtrweb.worldtracer.aero oznacza , że plecaki się odnalazły i są w trakcie dostawy ? Kasia |
Strona 12 z 56 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |