Autor: | BrunoJ [ 19 Gru 2017 14:19 ] |
Temat postu: | Re: Turbulencje i sygnalizacja „Zapiać pasy” a catering |
To atakuj przez papuge i napisz kiedyś potem jak to sie skończyło. |
Autor: | QbaqBA [ 19 Gru 2017 20:17 ] |
Temat postu: | Re: Turbulencje i sygnalizacja „Zapiać pasy” a catering |
Z tego co wiem [acz nie upieram się] nie ma przepisu zakazującego serwisu w czasie turbulencji. Kwestie takie są rozstrzygane w instrukcjach operacyjnych przewoźników i tak jak już ktoś tu wspomniał w oparciu o nie szefowie kabiny decydują czy serwis prowadzić czy nie. Ewentualne odszkodowanie od Ryana więc na podstawie przepisów ogólnych kc - tak bym to widział. Natomiast nie jestem cabin crew ani praktykującym prawnikiem, więc nie przywiązuj się za bardzo do tego co napisałem. |
Autor: | cccc [ 20 Gru 2017 06:22 ] |
Temat postu: | Re: Turbulencje i sygnalizacja „Zapiać pasy” a catering |
DiveOrDie napisał(a): Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc odnośnie uzyskaniu informacji czy serwowanie cateringu w momencie turbulencji i sygnalizacji „Zapiąć pasy” jest dozwolone? A jesli mozna zapytac to w jakich liniach przytrafil sie ten nieszczesny incydent, bede unikal? Lecialem nie raz i byly przypadki, ze podczas turbulencji personel pokladowy wstrzymywal rozdawanie napojow, na co wiele pasazerow bylo mocno oburzonych. Zdarzalo sie, ze siedzialem na koncu i na krotkich trasach nic nie otrzymalem. Bylem zarowno swiadkiem, ze mimo turbulencji dalej serwowano jedzenie i napoje. Wydaje mi sie, ze zalezy od nasilenia i czestotliwosci takich anomalnych wibracji, a szef personelu pokladowego decyduje o dalszym serwisie. Ostatnio mialem dosc nieprzyjemne turbulencje liniami AA, EMB-140 na trasie YUL-JFK, ale nie bardzo bylo co serwowac, gdyz mala maszyna i bylo malo pasazerow. Pozdr. |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |