Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[opinie] Tripsta.pl
tripsta-pl,1568,106262
Strona 6 z 8

Autor:  Pabloo [ 31 Sie 2017 13:54 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Cytuj:
doszedł do mnie mail z zaznaczonymi na czerwono nowymi godzinami jednak nikt nie napisał najważniejszego że zmieniło się lotnisko !!!

Gdzie tu jest napisane o zmianie lotniska? To, że zmieniły się trzy literki w szczegółach biletu, na którym zresztą jest dużo różnych innych kodów, nie jest dla konsumenta informacją o zmianie lotniska.

Autor:  mucha [ 31 Sie 2017 14:56 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

@Krzysztof11 a z jakiego miejsca odlatywałeś że zmieniło się lotnisko?

Autor:  Radzio1234 [ 25 Paź 2017 16:45 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Witam,

z góry przepraszam, jeśli w nieodpowiednim temacie, to proszę o przeniesienie.

Kupiłem bilet na Tripsta.pl, niestety ze względu na losowe przyczyny nie będę mógł wylecieć. Wylot za 1,5 miesiąca. Bilet kosztował aż 6300, z czego podatki to około 2000zł(nie ma/nie znalazłem na bilecie wyszczególnienia ile z tego to konkretne opłaty).

Bilet w taryfie bezzwrotnej, ale jak rozumiem część podatków jest zawsze do zwrotu?

Skontaktowałem się z Tripstą w celu pytania ile mógłbym "uratować" z tego biletu i dostałem odpowiedź, że 0, bo opłata manipulacyjna przy zwrocie to 210zł, a kwota, która mógliby zwrócić jest mniejsza niż 210, więc wychodzi 0. Czy jest to możliwe, bo zakładałem z góry, że podatki do zwrotu muszą być wyższe niż 210zł? Oczywiście na moje pytanie, żeby przedstawili mi wyszczególnienie podatków i opłat do tego biletu już nie mam odpowiedzi.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc!
Pozdrawiam,Radek

Autor:  Japonka76 [ 25 Paź 2017 17:06 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Sprawdź na bilecie lotniczym warunki taryfy, w której był wystawiony bilet. Tam powinno być wszystko napisane.

Autor:  Radzio1234 [ 25 Paź 2017 18:34 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Japonka76 napisał(a):
Sprawdź na bilecie lotniczym warunki taryfy, w której był wystawiony bilet. Tam powinno być wszystko napisane.


Sprawdziłem, jak rozumiem to wszystko rozchodzi się o zapis: FOR NON REFUNDABLE TICKETS THE YQ/YR CARRIER IMPOSED SURCHARGE WILL NOT BE REFUNDED

Dlaczego linia lotnicza może nie zwracać podatków i opłaty paliwowej jeśli de facto podróż się nie odbyła? Poczytałem trochę o tym w internecie, ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czy wykładni.

Pozdrawiam,
Radek

Autor:  rafafi [ 15 Gru 2017 22:49 ]
Temat postu:  Tripsta - obsługa klienta

Witajcie

Próbowałem ostatnio kupić bilet przez Tripsta. Niby nie pierwszy raz ale wcześniej nie pamiętałem tego. Mają oni taką opłatę za obsługę pasażera. Na ten lot 70zł za rezerwację. Różne tam zmiany są ujęte itp. Ale jest punkt: "Opłata w wysokości 210 zł obejmująca zapewnienie specjalnego wyżywienia, jeśli posiłek jest w ofercie" Tej opłaty można uniknąć wykupując wspomnianą obsługę pasażera.

To co zmiana posiłku np. na wegetariański bez obsługi kosztuje 210zł? To w ogóle się z nimi załatwia czy bezpośrednio w linii lotniczej?

Autor:  hubson [ 16 Gru 2017 07:25 ]
Temat postu:  Re: Tripsta - obsługa klienta

W przypadku gdy linia lotnicza zapewnia katering na pokładzie, to wszystkie zmiany robisz np. na stronie przewoźnika podając swój numer rezerwacji i nazwisko. Pośrednicy bardzo często dokładają tego typu usługi, które opisałeś, aby wyciągnąć od klienta dodatkowe środki. Innymi słowy - olej ich.

Autor:  Blister [ 25 Sty 2018 15:20 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Kuriozalne doświadczenia z ostatnich dni. Brak obsługi na infolinii po polsku, na zgłoszenie się konsultanta czekałem ponad 30 minut, a i tak nie otrzymałem odpowiedzi odnośnie zasad rezygnacji z biletu. Brak szybkiej odpowiedzi na maile. Po tygodniu otrzymałem odpowiedź w stylu "nie bo nie".

Autor:  Karherop [ 25 Lut 2018 14:30 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Pytanie, od laika w kwestiach zakupów biletów. Pierwszy raz przez Tripste gdzie widzę najkorzystniejszą opcję..

Ktoś się orietuje od czego zależy rabat przyznawany na Tripsta? 600 zł różnicy w rabacie!

ten sam lot (Madryt - Lima 10.07-26.07.)
wczoraj ok godz 23 cena za 2 os
https://zapodaj.net/8bf0638274d93.png.html

dzisiaj ok 12.00

https://zapodaj.net/6f759b48cfba0.jpg.html

Starałem się wyszukiwać loty w trybie incognito, o ile to coś daje.

Autor:  Hose [ 25 Lut 2018 14:50 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Przejdź do Tripsty z metawyszukiwarki (Skyscanner/Momondo/Kayak) wtedy będzie taniej.

Załączniki:
tripsta.png
tripsta.png [ 116.79 KiB | Obejrzany 13910 razy ]

Autor:  DostojnyKocur [ 28 Lut 2018 15:36 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Jakby ktoś bardziej doświadczony mógł pomóc.

Nigdy nie korzystałem z usług pośredników jesli chodzi o kupno biletów lotniczych, ale tym razem został na swój sposób zmuszony. Kupiłem bilety na połowę czerwca (berlin - moskwa, liniami UTair). Kasa z karty poszła, dostałem numer rezerwacji, po prawdzie na mejla przyszło tylko zaproszenie do ankiety zamiast tego samego potwierdzenia, które wyszło mi na stronie, ale to już mniejsza, może WP nie przepuściło wiadomości.

Pytanie brzmi - kiedy mogę oczekiwać biletu? Według ich FAQ 24-48h, bilety rezerwowałem wczoraj wieczorem, ale zapłaciłem za to 3 tysiące i trochę stresik jest czy wszystko w porządku. Ktoś ma doświadczenie kiedy będą mogli to dosłać?

Autor:  becek [ 28 Lut 2018 15:42 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

DostojnyKocur napisał(a):
Według ich FAQ 24-48h,

i po tym terminie dopiero włącz stres

Autor:  DostojnyKocur [ 28 Lut 2018 15:44 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

to jest jasna sprawa, ja tam czekać mogę dłużej tylko chciałbym wiedzieć od kogoś dokładniej jak wygląda kupowanie przez pośredników :)

dzięki!

Autor:  mucha [ 01 Mar 2018 04:00 ]
Temat postu:  Re: [opinie] Tripsta.pl

Tripsta wysyła e-ticket czasami 5min po zakupie a czasami kilkanaście godzin po. Raczej nigdy nie dłużej.

Autor:  Joanna świątkowska [ 09 Kwi 2018 22:58 ]
Temat postu:  Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

Zostałam oszukana przez firmę tripsta.
Rezerwacja zrobiona 7 .04.2018 , pieniądze przelane , nie otrzymałam do tej potwierdzenia ani żadnej innej informacji. Infolinia- nie ma dostępu bez kodu. Na maile nie odpowiadają . Wpłaciłam 6 tysięcy zł i zostałam bez biletu i pieniędzy. Nie wiem do kogo mam się zwrócić po pomoc. Dostałam jedynie ankietę w której mogę wyrazić swoją opinię niestety bez kodu jest to niemożliwe. Pozostaje mi policja i droga sądowa.
Zrozpaczona klientka Tripsa
Joanna

Autor:  Tom K [ 09 Kwi 2018 23:01 ]
Temat postu:  Re: Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

Posprawdzałaś na spokojnie wszystkie skrzynki mailowe, z folderami SPAM włącznie?

Autor:  Joanna świątkowska [ 09 Kwi 2018 23:04 ]
Temat postu:  Re: Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

Oczywiście,że sprawdzałam skrzynka się zgadza bo na nią dostałam inne pierdoły od tej firmy oprócz właściwego potwierdzenia łącznie z potwierdzeniem wysłanych do nich wiadomości

Autor:  ibartek [ 09 Kwi 2018 23:10 ]
Temat postu:  Re: Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

moze wpadla do folderu spam, albo klient poczty zatrzymal maila jako spam.

placilas karta?

dzwon, jak chca nr rezerwacji to podaj jakis stary jak masz, albo sprobuj wymyslony oby tylko sie polaczyc.

bez paniki.

Autor:  Kashpir [ 09 Kwi 2018 23:13 ]
Temat postu:  Re: Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

Pytanie właśnie jaka forma płatności: jeśli przelew ("pieniądze przelane"), to skoro kupowałaś w sobotę i nawet jeśli go wystawiłaś tego samego dnia, to zwykle zaksięgowany zostaje dopiero w poniedziałek.

Autor:  Aron [ 09 Kwi 2018 23:17 ]
Temat postu:  Re: Tripsta- nie ma pieniędzy i biletu

Jak dla mnie najbardziej prawdopodobne przyczyny opisali Ci koledzy, przy okazji, nie mnóż bytów ponad miarę:

https://www.fly4free.pl/forum/nie-mam-pieniedzy-i-biletu,1568,127332

Strona 6 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/