Autor: | Kubota [ 12 Lip 2020 19:54 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Hej, ja mam z kolei inną rozkminke. Zamienili mi loty Warszawa - Marrakesz na początku września na Warszawa - Londyn, więc początkowo pomyślałem, że przeczekam akceptacje zmian bo może terminy w kalendarzu lotów wrócą i będę mógł znowu zmienić na lot do Maroka. Teraz natomiast widzę, że usunęli w ogóle możliwość wybrania takiej trasy. Czy myślicie, że usunęli ten kierunek na stałe, czy to jednak chwilowy efekt gdzie co chwilę i tak wszystko się zmienia i może jednak trasa jeszcze wróci? Nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat, albo beznadziejnie szukam ![]() |
Autor: | michzak [ 12 Lip 2020 20:32 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Raczej wyleciała na stałe |
Autor: | jan_k1 [ 14 Lip 2020 10:37 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Mam następującą sytuację z Wizzairem. Kupiłem lot na Sardynię pod koniec stycznia. Godziny loty zostały zmienione w lutym na takie które mi nie pasowały, więc skorzystałem z opcji zwrotu pieniędzy (100%) - to było jeszcze przed Covidem. Wypełniłem dane konta w formularzu i czekałem. Po 2 miesiącach czekania zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że "coś było nie tak" i poprawili coś w systemie. 14 kwietnia dostałem na maila fakturę (ujemną), ale pieniędzy dalej nie ma. Transakcja była wykonana przez dotpay i postanowiłem zadzwonić do nich - dotpay powiedział, że owszem 14 kwietnia była nieudana próba przelewu kasy do nich od Wizzaira, no ale ponieważ była nieudana to kasy mi dotpay nie przesłał. Na infolinii powiedzieli, że mi nie pomogą i teraz mam składać reklamację przez formularz na stronie. Tak zrobiłem. Dostałem odpowiedz, że mam jeszcze raz wysłać dane dotyczące mojego konta w banku - odpowiedziałem na tego maila z danymi do konta i cisza... ponowny telefon na infolinie nic nie daje - mówią, ze oni nie załatwiają kwestii reklamacji. Nie dostałem też żadnej dalszej korespondencji od działu reklamacji (mail customerrelations8@customerservices.wizzair.com). Wysłałem jeszcze jedną reklamację przez formularz na stronie, ale ta pozostała bez odpowiedzi. Jakieś sugestie jak mam teraz działać? Wiszą mi parę tysięcy za bilety, faktura korygująca wystawiona 3 miesiące temu i zero perspektyw na zwrot jak na razie... |
Autor: | krysteq [ 14 Lip 2020 13:40 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Zadziwiło mnie, że za bagaż podręczny z Londynu krzyczą sobie 20GBP to 2x więcej niż cena biletu i o 2,5 gbp więcej niż bagaż rejestrowany... To normalne u tego przewoźnika, czy to jakieś pocovidowe szaleństwo? |
Autor: | Zeus [ 14 Lip 2020 13:45 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Normalne |
Autor: | dg72 [ 14 Lip 2020 13:49 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
krysteq napisał(a): Zadziwiło mnie, że za bagaż podręczny z Londynu krzyczą sobie 20GBP to 2x więcej niż cena biletu i o 2,5 gbp więcej niż bagaż rejestrowany... To normalne u tego przewoźnika, czy to jakieś pocovidowe szaleństwo? bajzel i cenowe szaleństwo za bagaż Wizzair Przy tej cenie warto póki co zaryzykować, co najwyżej zapłacisz tyle samo kary za nadmiarowy bagaż podręczny na lotnisku ![]() https://www.fly4free.pl/tanszy-bagaz-w-wizz-air/ |
Autor: | 2shot2killz [ 14 Lip 2020 14:30 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Czy ktoś się orientuje dlaczego Wizz Air odwołał nagle wszystkie loty z KTW do CDT Castellón – Costa Azahar? Miałem zaplanowany rodzinny lot na 13 sierpnia i dzisiaj dostaje info, że został anulowany. Sprawdzam inne terminy - brak lotów. Czekać czy się pojawią nowe i wtedy wybrać nowy termin? Czy raczej nie liczyć na to i odwoływać wakacje. Mogę bezpłatnie anulować noclegi do końca lipca. Lata jeszcze jakaś inna linia do CDT? |
Autor: | kiimi [ 14 Lip 2020 14:30 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Pewnie z powodu braku chętnych. |
Autor: | dg72 [ 14 Lip 2020 14:37 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
-- 14 Lip 2020 14:34 -- Nie wszystkie, tylko z 2020r. Od kwietnia 2021 pozostały z cenami w kalendarzu Wizzair -- 14 Lip 2020 14:37 -- Ja bym się zalogował i sprawdził na co mogę za darmo online czy przez telefon 221284905 zamienić na inne loty w Hiszpanii ![]() 2shot2killz napisał(a): Czy ktoś się orientuje dlaczego Wizz Air odwołał nagle wszystkie loty z KTW do CDT Castellón – Costa Azahar? Miałem zaplanowany rodzinny lot na 13 sierpnia i dzisiaj dostaje info, że został anulowany. Sprawdzam inne terminy - brak lotów. Czekać czy się pojawią nowe i wtedy wybrać nowy termin? Czy raczej nie liczyć na to i odwoływać wakacje. Mogę bezpłatnie anulować noclegi do końca lipca. Lata jeszcze jakaś inna linia do CDT? |
Autor: | sanchopan [ 14 Lip 2020 22:13 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
KTW-CDT to jest dziwna sprawa. Miałem 3 loty na tę trasę: na czerwiec 2020, na wrzesień 2020, na czerwiec 2021. Wszystko odwołali. ....a potem - jak widać - pojawiły się nowe (droższe często) loty, które też odwołują. B.rdel, Panie, totalny bu.del. Chyba tak to tylko można tłumaczyć, bo 2021 Covidem-19 nie da się tłumaczyć. |
Autor: | Zeus [ 15 Lip 2020 11:35 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Poczytać... viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278 |
Autor: | 2shot2killz [ 16 Lip 2020 07:43 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Odwołane chyba z powodu braku chętnych. Patrzę loty np. z Luton to w sierpniu można normalnie kupić bilety po 25 funtów. |
Autor: | Konrad_PL [ 19 Lip 2020 13:06 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Czy ktoś miałby możliwość podzielenia się informacją jaki był load factor na lotach WAW-TGD-WAW (W61579 / W61580) w ciągu ostatniego tygodnia? Obojętne który rejs. Z góry dzięki! |
Autor: | panprofesor82 [ 19 Lip 2020 13:20 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
@Konrad_PL 11 lipca do TGD, powrót 14 lipca, w obie strony około 60 osób czyli 30%. |
Autor: | otis_d [ 20 Lip 2020 11:13 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Witajcie. Przedstawię wam moją sytuację w związku z anulowaniem/zmianą rezerwacji. Przy czym wyszedł mój brak doświadczenia w tych kwestiach. W styczniu tego roku zarezerwowałem lot z Lublina do Luton i z powrotem w dniach 19-26 marca. Wykupiłem przy tym WIZZ Flex, a zapłacone zostało bezpośrednio kartą. Kilka dni przed odlotem rząd zamknął ruch lotniczy i z obawy przed utratą środków skorzystałem z opcji anulowania lotu zawartej we Fleksie (jak się później okazało niepotrzebnie). Przy próbie anulowania pojawiał się komunikat z błędem więc postanowiłem poczekać. Po jakimś czasie dostałem zwrot w punktach (w wysokości 996) z ważnością jedynie na 90 dni (do 13 czerwca). Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się, że mimo komunikatu o błędzie anulowanie "powiodło się". Nie mogąc przewidzieć jaka będzie sytuacja zrobiłem kolejną rezerwację tylko po to żeby nie stracić całkowicie środków. Rezerwacja na listopad, wykupiony Flex ponownie, trasa ta sama. Wykorzystane wszystkie punkty + dopłata 4zł. Po jakichś 2-3 tygodniach informacja, że lot został zmieniony i mam opcję bezpłatnej zmiany, zwrot w wysokości 120% na konto WIZZ lub ewentualnie konwersja kredytów. 26 czerwca otrzymałem te 120% w punktach, ale mogłem złożyć wniosek o konwersję, co też uczyniłem podając dane konta bankowego. Tego samego dnia otrzymałem fakturę na -1000zł i od tamtej pory cisza. Punkty na koncie WIZZ nadal wiszą (1159). Wszedłem z ciekawości na stronę przewoźnika i wyszukałem rezerwację, komunikat o anulowaniu i link do prośby o konwersję, ale na samym dole zauważyłem dopisek "Please note that in case your reservation was fully paid with WIZZ credits or voucher, you are not eligible for credit conversion.". Wszedłem na stronę i tam informacja "Credit conversion request already submitted successfully". I teraz pytanie. Czy faktycznie nie ma szans na odzyskanie tych środków w gotówce, czy w przypadku kiedy był wykupiony Flex to działa jakoś inaczej? Jeśli jednak mogę się spodziewać zwrotu, to jak długo to może jeszcze potrwać? Z góry dzięki za odpowiedź. |
Autor: | ibartek [ 20 Lip 2020 11:19 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
jak zaplacone punktami, to nie zwroca na karte albo konto. zaplaciles 1000zl za loty do Londynu? |
Autor: | otis_d [ 20 Lip 2020 11:25 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Ehh, to szkoda, że zrobili nadzieje. :/ Tak, pierwotna rezerwacja 1172zł. W tym WIZZ GO dla 2 osób i Flex. |
Autor: | namteH [ 20 Lip 2020 11:27 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
ibartek napisał(a): ... zaplaciles 1000zl za loty do Londynu? Takie są ceny ze Świdnika. |
Autor: | otis_d [ 20 Lip 2020 11:46 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
ibartek napisał(a): jak zaplacone punktami, to nie zwroca na karte albo konto. Jeszcze jedno. Moja rezerwacja nie była "fully paid with WIZZ credits", to w takim wypadku do zwrotu kwalifikuje się 4zł? ![]() |
Autor: | SPLDER [ 20 Lip 2020 12:04 ] |
Temat postu: | Re: [Wizz Air] - pytania, odpowiedzi, informacje itp. itd. |
Z formalnego punktu widzenia tak to wygląda, pierwsza rezerwacja była płatna kartą, druga była już za punkty. Czyli powinni przelać 4 zł, a resztę oddać w punktach. Nie wiem czy w tej sytuacji pozostawiają 120% czy tylko 100%. |
Strona 177 z 269 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |