Autor: | malyniak [ 14 Lut 2016 01:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Do tej pory jedynie korzystałem z wiedzy zawartej w tym wątku, ale dzisiaj znalazłem chwilę czasu na podzielenie się swoimi wrażeniami z pobytów z ostanich kilku miesięcy ![]() ![]() ![]() Nazwa hotelu: Novotel Katowice Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade pokoju do superior, napój powitalny (dowolny z karty, w tym kolorowe alkohole i drinki), wstawka (ciasto czekoladowe, pralinka Ferrero Rocher, kilka winogron; podczas jednego z pobytów zdarzyło mi się otrzymać dwie wstawki na jedną osobę ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W tym hotelu byłem już kilka razy. Poleciłbym osobom posiadającym status, w przeciwnym razie nieadekwatna relacja cena/jakość. Zasada jest taka, że z pokoju standard dają upgrade do superior, natomiast z superioru nie ma upgrade (mam wątpliwości czy pokoje executive i apartamenty w ogóle funkcjonują w tym hotelu). Jeśli chodzi o wygląd pokoi, to mamy tutaj do czynienia z sytuacją znaną mi z innych polskich Novoteli, czyli mamy pokoje "przed remontem" (przenosimy się w lata 90te), oraz "po remoncie", czyli malowaniu ścian, wymianie wykładziny i drobniejszego wyposażenia (np krzeseł), jednak duże meble (szafa, biurko, wezgłowie łóżka) pozostają stare. Pokój superior od standardowego różni się w tym hotelu łazienką (superior - sterylna biel, całkiem ok; standardowy - szał kolorów (ach te lata 90te) i dosyć ciasna), telewizorem (płaski vs kineskopowy ![]() Hotel niby blisko centrum (2 przystanki tramwajem od dworca PKP + 5 minut pieszo), jednak jego lokalizacja to ciągle trochę pustynia jeśli chodzi o rozrywkę, usługi, etc. Jedynie ostatnio na przeciwko hotelu otworzyli Muzeum Śląskie, polecam. Nazwa hotelu: Ibis Kraków Stare Miasto Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Jeden standard pokoi w hotelu Przywileje otrzymane w związku ze statusem:napój powitalny (jeden pomimo dwóch osób; z alkoholi tylko małe piwo lub wino z kartonu) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):BRG (rozpatrzone w dniu zgłoszenia, o dziwo strona na której było taniej to booking), wyszło 128 zł bez śniadania. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Za tę cenę tak. Typowy Ibisowy pokój, noszący już ślady zużycia. Rewelacyjna lokalizacja w stosunku do dworca PKP. Nazwa hotelu: Novotel Szczecin Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade pokoju o 1 poziom, napój powitalny (dowolny z karty, w tym kolorowe alkohole i drinki), wstawka (jakieś słodkie kulki przypominające smakiem bajaderkę), list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Odczucia zbliżone do Novotel Katowice. W pokojach o wyższym standardzie jest ekspres kapsułkowy, jednak spośród 3 kapsułek - 2 były bezkofeinowe. Bardzo pomocna i elastyczna obsługa (miałem pewną nietypową sytuację podczas tego pobytu i zostało to rozwiązane bardzo ok). Nazwa hotelu: Mercure Palermo Centro Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy jednoosobowy, był to jeden z trzech pobytów na potrzeby promocji 10k punktów ![]() Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Słabe rozpoznanie statusu, w dodatku wyjątkowo opryskliwy recepcjonista. Bez problemu dali jedynie napój powitalny, z alkoholi dostępne tylko prosecco (przy czym jeśli pójdzie się do baru w porze aperitivo, to można skorzystać z przekąsek, które stoją na barze). Brak upgrade, pomimo mojego intensywnego dopominania się i wskazywania, że pokoje wyższej kategorii ciągle są dostępne na stronie (być może wcześniejszy mail ws. upgrade coś by pomógł). Na pytanie o wstawkę, zilustrowane wskazaniem odpowiedniego zapisu ("vip treatment") w ulotce LCAH leżącej na recepcji, recepcjonista przybrał wyraz twarzy "WTF", potem do pokoju w charakterze "vip treatment" dostarczony został szlafrok, kapcie i zniżka do restauracji ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pomimo braku przywilejów, należy przyznać że hotel jest stosunkowo nowy (w tym nowoczesna i przyjemna łazienka), zlokalizowany faktycznie w centrum i ogólnie w porządku. W pokoju brak wody w butelkach oraz zestawu do kawy/herbaty (tłumaczą się wymianą ekspresów, ale z recenzji ludzi wynika, że to permanentny stan). Jako że taki zestaw obiecują na stronie, zażądałem przynoszenia herbaty przez room service i zostało to spełnione ![]() ![]() Nazwa hotelu: Ibis Styles Walbrzych Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Jeden standard pokoi w hotelu Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2xnapój powitalny (z alkoholi możliwe jedynie małe piwo). Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jak na Ibis Styles, to ten hotel reprezentuje genialny poziom. Gdyby pokoje były odrobinkę większe, to spokojnie mógłby to być Mercure i nadal utrzymywałby się w czołówce. Możliwość zrobienia sobie kawy/herbaty koło recepcji i zabrania do pokoju. Bardzo uprzejmy personel. Przyzwoite ceny w restauracji (jak wiadomo w hotelach to rzadkość). Jeśli chodzi o lokalizację hotelu, to jest to trochę zadupie (dojazd autobusem miejskim z dworca PKP wymaga przesiadki), jednak tuż obok hotelu jest centrum handlowe, chyba największe w Wałbrzychu. Śniadanie również urozmaicone jak na Ibis Styles, raczej nikt nie wyjdzie głodnym. W Wałbrzychu warto zwiedzić Starą Kopalnię. Nazwa hotelu: Mercure Stuttgart Boeblingen Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy dwuosobowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2xnapój powitalny (z alkoholi możliwe piwo lub dowolne wino z karty). Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Punkty + dopłata; punkty za ten pobyt zostały naliczone od całej kwoty Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Standard pokoju niezły, można polecić (chociaż nie wiem po co ktoś miałby tam jechać, miejscowość Boeblingen to typowa "sypialnia" Stuttgatru ![]() Nazwa hotelu: Mercure Chamonix les Bossons Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy. Warto wiedzieć, że hotel nie posiada pokoi z oddzielnymi łóżkami. Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2xnapój powitalny (z alkoholi możliwe piwo lub dowolne wino z karty). Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Punkty + dopłata; punkty za ten pobyt zostały naliczone od całej kwoty Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: I tak i nie. Hotel nie jest położony w centrum Chamonix, ale dzięki temu jest odpowiednio tańszy. Stanowi stosunkowo dobrą baza wypadowa pod kątem wszelkiego rodzaju turystyki/sportu. 450 m od hotelu jest przystanek kolejowy o nazwie "Taconnaz" (trzeba przejść pod trasą szybkiego ruchu wzdłuż potoku), z którego można się dostać do centrum Chamonix i dalej do Szwajcarii, lub w przeciwną stronę - "wgłąb" Francji. Pokoje w mojej opinii wymagają natychmiastowej renowacji. Z drugiej strony widok Mont Blanc o wschodnie słońca rekompensuje wszystko ![]() Nazwa hotelu: Ibis Styles Annemasse Genève Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy dwuosobowy. Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Nic. Osoba na recepcji nie ogarniała niczego, w tym kwestii napoju powitalnego. Rano był ktoś bardziej ogarnięty, ale spieszyło nam się na pociąg i nie podejmowaliśmy tego tematu. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Wyprzedaż 40%, czy coś w tym stylu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Po pozytywnych doświadczeniach z polskimi Ibis Styles, ten hotel wydał się jakąś tragedią. W pokoju na ścianie był grzyb (nieduży, ale jego "zapach" był wyczuwalny). Ze względu na to, że do hotelu przyjechaliśmy dosyć późno i nie chciało nam się już użerać z recepcją, to zacisnęliśmy zęby, otworzyliśmy na noc okno i przetrwaliśmy w tym pokoju, a potem udało się wycisnąć 1,5k pkt tytułem rekompensaty (przy stawce za pobyt w granicach 50-60 EUR). Również oddzielne WC bez umywalki, a łazienka taka, że człowiek stara się niczego nie dotknąć. Na śniadanie bardzo słaby wybór i jakość produktów (jedynym jasnym punktem był świeżo wyciskany sok pomarańczowy), w dodatku podawane jest w jakiejś suterenie i w pomieszczeniu jadalnym znajdowały się worki z brudną pościelą i wózki ze środkami czystości. Możliwość zrobienia sobie kawy/herbaty koło recepcji i zabrania do pokoju. Z drugiej jednak strony, jest to jest to najtańszy (obok "czerwonego" Ibisa w Annemasse) hotel w sąsiedztwie Genewy. Jest dogodny dojazd z Genewy autobusem miejskim pod sam hotel (co zresztą jest rozwiązaniem tymczasowym na czas modernizacji linii kolejowej), natomiast na dworzec kolejowy Annemasse jest ok. 15 minut piechotą. My nocowaliśmy tam po drodze z Genewy (gdzie niewiele ciekawego jest do zwiedzania) do bardzo urokliwego miasteczka Annecy. Nazwa hotelu: MGallery Continental Zurich Twój status w programie lojalnościowym: Blue Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy jednoosobowy, następnie dopłata przez "eStandby upgrade" do pokoju z prysznicem rain shower Przywileje otrzymane w związku ze statusem:list powitalny; turndown service z pozostawieniem pralinki Lindor na łóżku każdego dnia pobytu ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):3 noce w cenie 2 Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Przy promocyjnej stawce i uwzględniając bardzo dobrą lokalizację, to jakoś ujdzie. Natomiast obiektywnie patrząc, to pokoje wymagają natychmiastowego odnowienia, zwłaszcza mając na uwadze standard marki MGallery. Bardzo smaczne i urozmaicone śniadania, natomiast są jakieś problemy z wielkością sali - zatrudniony jest facet, którego jedynym obowiązkiem jest optymalne przydzielanie stolików, a i tak często czeka się kilka minut na możliwość wejścia na śniadanie. Zawiodłem się także brakiem normalnego espresso - jest jedynie kawa z kapsułek oraz "śniadaniowa", przynoszona do stolika w dzbanku. |
Autor: | Misiatek [ 14 Lut 2016 11:12 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Styles Aachen (Akwizgran) Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 x napój powitalny (wszystko z karty: wybraliśmy Kolscha i robioną na miejscu lemoniadę). Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 50% ceny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Polecam Lokalizacja bardzo dobra: na Stare Miasto 10-15 minut pieszo, na dworzec PKP również można dojść. Budynek prawdopodobnie przerobiony z Ibisa, ale pokój który otrzymałem nie miał Ibisowego wyposażenia: duże łóżko, mała półka w funkcji biurka, duża łazienka. Jedynie brak w pokoju zamykanej szafy (są jedynie otwarte półki). Możliwość zrobienia sobie kawy/herbaty koło recepcji to jak zawsze plus. Śniadania dość smaczne, wybór niewielki ale coś dla siebie można znaleźć. Dwie połączone sale śniadaniowe, nigdy nie czekaliśmy na miejsce. |
Autor: | Kovalsky [ 15 Lut 2016 01:18 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Wisła Patria Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Drink powitalny dla jednej osoby (strasznie się tłumaczyli, że takie wytyczne), wymeldowanie o godz. 15, zamiast wstawki do pokoju w restauracji można wybrać szarlotkę na ciepło z bitą śmietaną i gałką lodów lub sernik, 10% zniżki w restauracji, brak upgrade pokoju ze względu na faktyczne pełne obłożenie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak. Dobra lokalizacja, blisko do wyciągów, na terenie hotelu dostępna bezpłatna narciarnia. Jak w nim nocujemy mamy przeważnie szczęście trafić na komplet gości. Inne uwagi:Pobyt – luty 2016, parking gratis, na trzecim piętrze sala zabaw dla dzieci z małpim gajem otwarta cały dzień i opiekunką, która organizuje animacje codziennie od godz. 15 do 19:30 – jest to opcja dla wszystkich pociech gości hotelowych bezpłatnie, strefa spa czyli sauna z jacuzzi niestety dodatkowo płatna 20zł/osobę/godzinę. Na terenie hotelu jest otwarta odkładnie rok temu restauracja T-Bone specjalizująca się w stekach, ceny od 29zł teraz podawane z frytkami jumbo (tzn. nie że frytek jest dużo bo nie jest ![]() ![]() |
Autor: | michzak [ 15 Lut 2016 17:27 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Adagio Montrouge Twój status w programie lojalnościowym:Platyna[b] Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b]Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do apartamentu z widokiem na wieżę Eiffla[b] Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b]Punkty + dopłata Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nie jest źle, chociaż sam bym tego hotelu drugi raz nie zarezerwował (odległość od miasta) Inne uwagi:Nie ogarnąłem gdzie jest centrum i zabytki Paryża, sądziłem że bardziej w okolicach Pałacu Luksemburskiego ![]() ![]() ![]() Jeśli ktoś się nad tym hotelem zastanawia, to jest spoko, ale sam bym szukał następnym razem czegoś bardziej w centrum (lub od północy ogólnie, jeśli przylot na CDG) Nazwa hotelu:Mercure Zamość Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do apartamentu z widokiem na stare miasto, welcome drink x1, wstawka to pączki, list od dyrektora Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Polecam, hotel bardzo w porządku Inne uwagi:Rezerwacja na moje nazwisko przez stronę Accora, ale MNIE NIE BYŁO, pokój dla rodziców na wyjazd. Oglądając zdjęcia to apartament potężny, przedpokój, salon, sypialnia, łazienka z prysznicem i wanną (obie rzeczy oddzielnie, nie wanno-prysznic), śniadania podobno też świetne. Już nie mogę się doczekać na promocję 10k, bardzo chętnie tam pojadę! ![]() |
Autor: | piotrek13a [ 16 Lut 2016 10:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Resort i Spa Mrągowo Twój status w programie lojalnościowym: Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Pokój Superior, Welcame Drink (dowolny z karty !!!), późny check-out, list i czekoladki. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: fajna propozycja na weekend. Inne uwagi: hotel nie jest pierwszej nowości i wymaga odświeżenia ale nadrabia poziomem usług. Bardzo dobre śniadania i restauracja, w cenie baseny sauna, mini golf, stół do ping ponga i codzienne animacje (karakoe, ognisko, atrakcje dla dzieci). |
Autor: | agciak [ 19 Lut 2016 19:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Ibis Madrid Airport Status Gold Accor Hotels pokój double standard drink powitalny-brak Late check out-proponowany do 15.00, chcieliśmy do 16.00- nie udało się ogólne wrażenie-średnie -- 19 Lut 2016 20:49 -- Nazwa hotelu:Ibis mexico Alameda Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny (tylko piwo, napoje bezalkoholowe), late check out o 18.00 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b]Punkty + dopłata Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:przy stacji metra, w samym centrum, można iść wieczorem na spacer na Zocalo, miła obsługa, czysty pokój z ciepłą wodą |
Autor: | Micha-ek [ 22 Lut 2016 00:05 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Vilnius Centre Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:VIP Przywileje otrzymane w związku ze statusem:pralinki, voucher na drinka, late check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Miła obsługa, pokoje ładne i zadbane, dobre śniadania (i całkiem spory wybór produktów), bardzo dobra lokalizacja (w odległości 10-15 minutowego spaceru większość głównych atrakcji, a po drugiej stronie ulicy MCD oraz galeria handlowa). Inne uwagi:Po zameldowaniu się nie otrzymałem nic w związku ze statusem, ale po 5-10 minutach zadzwonił w pokoju telefon z informacją z recepcji, abym spodziewał się, że ktoś zapuka do drzwi z niespodzianką. Po chwili puk, puk, pojawiła się pani z czekoladkami przewiązanymi wstążką z liścikiem powitalnym oraz voucherem do baru. Na pytanie w recepcji o możliwość późnego wymeldowania o 18 otrzymałem informację, że tak, ale odpłatnie, darmowo maksymalnie o 14. Po wspomnieniu o złotej karcie zmieniło się na 16 z czego skorzystaliśmy, a później pozostawiliśmy bagaż w hotelowej przechowalni (bez odpłat i limitu czasu). |
Autor: | Tjw1978 [ 22 Lut 2016 11:26 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Wrocław City Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju o podwyższonym standardzie (pewnie superior), wstawka - krem czekoladowy, voucher na drinka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): - Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Obsługa przeciętna, hotel odnowiony, aczkolwiek pamięta czasy dawnego "Orbisu", odnowione pokoje superior - standard Novotela, wszystkie przywileje Le Club Accor realizowane, włącznie z tym, że napój powitalny może być alkoholowy (rum z colą). Inne uwagi: Parking bezpłatny (przynajmniej w weekend) |
Autor: | brzewa [ 22 Lut 2016 13:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Centrum Poznań Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju Executive, voucher do baru, wstawka - rogaliki, późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):----- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nie polecam. Recepcjonista w trakcie meldowania ograniczył się do wydania karty celem złożenia podpisu i poinformowania o numerze pokoju. Otrzymany pokój lata świetności ma już za sobą. Jeden fotel przy stoliku! Do tego wszystkiego na stoliku list powitalny przygotowany dla innego gościa. Z vouchera do baru nie było mi dane skorzystać z uwagi na późny przyjazd już po zamkięciu baru Inne uwagi: -- |
Autor: | krzysztof.ka [ 28 Lut 2016 20:50 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Grand Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Superior, kupon na napój powitalny, wstawka - talerz z owocami, baton zbożowy, napój witaminizowany w puszce, plan miasta Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):----- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: obsługa na recepcji bardzo miła, atutem hotelu jest restauracja czynna do 1 w nocy, przy późnym przyjeździe można coś zjeść i nie tylko z tzw. nocnego menu. Pokój ładnie urządzony, ogólnie jestem zadowolony z pobytu. Co ciekawe, hotel oferuje 5 rodzajów śniadań w różnej cenie, od takiego na szybko, prowiantu na drogę do pełnego bufetu. Szkoda, że nie można wybrać rodzaju śniadania przy rezerwacji. Opcje do wyboru są tylko w hotelu. Nazwa hotelu: Wrocław Sofitel Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju De Luxe (dwa poziomy wyżej),bezpłatny minibar, talerz z owocami, ciastem i pralinkami Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):----- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: obsługa na recepcji "nie rzucająca się na szyję", chcieli wcisnąć śniadanie za 85 PLN. Pokój rzeczywiście super. Nie działał pilot do telewizora - usunięto problem w kilka minut - wymienili pilot z innego pokoju. W pokoju Nespresso z dodatkami: mleczko, cukier, osobno zestaw do parzenia kawy, herbaty, czekolady do picia, zestaw bardzo dobrze wyposażony w różne kawy i herbaty. Oprócz tego bezpłatny minibarek. W minibarku korkociąg, brak napoju do otwierania tym narzędziem, bo w minibarku napoje z zamknięciem koronowym, a brak zwykłego otwieracza. Taka przeszkoda, żeby użyć minibarek jak naprawdę się chce pić. Jedynie wodę mineralną i wino białe i czerwone dało się otworzyć ręcznie. Przy podwyższeniu standardu pokoju aż o dwa poziomy nie powinienem sobie krzywdzić, ale za pełną stawkę produkt nie byłby wart ceny. Przed przyjazdem dostawałem maile z księgowości z prośbą o korektę faktury i odesłanie. Umówiłem się na podpisanie korekty przy pobycie. Faktura miała być na recepcji w dniu przyjazdu. Oczywiście faktury nie było. Jak na 5 gwiazdek nie powinno być niedoróbek. |
Autor: | mertka [ 29 Lut 2016 00:53 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Cu do Sofitel Wrocław, mówili że jest bezpłatny minibar ? Nocowałem tam dobre pół roku temu, ale za każdym razem mówili, że darmowy minibar nie przysługuje za upgrade w ramach statusu |
Autor: | mezzo [ 29 Lut 2016 01:23 ] |
Temat postu: | [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Darmowy bar jest przy pokojach Luxury i wyżej. Może dostałeś upgrade tylko do Superior. |
Autor: | mertka [ 29 Lut 2016 01:36 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Dostałem nawet junior suite, a mimo to po pytaniu czy minibar jest za darmo skoro tak wynika z opisu pokoju to mówili, że nie jeśli nie kupiło się min. pokoju luxury. Może zmienili to po reklamacji, która poszła do accora |
Autor: | michal11 [ 29 Lut 2016 09:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis London Shepherds Bush Twój status w programie lojalnościowym:silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju:dwójka standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 x welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu.: bardzo miła obsługa drink to piwo do wyboru z wszystkich jakie mają, wino a dla dziecka wyciskany sok, bez problemu na recepcji na prośbę zamienili pokój jednołóżkowy na dwu. Inne uwagi: bardzo dobre położenie blisko metro i centrum handlowe |
Autor: | Charles [ 29 Lut 2016 10:25 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
mertka napisał(a): Dostałem nawet junior suite, a mimo to po pytaniu czy minibar jest za darmo skoro tak wynika z opisu pokoju to mówili, że nie jeśli nie kupiło się min. pokoju luxury. Może zmienili to po reklamacji, która poszła do accora Raczej nie. Miałem tam nockę pod koniec stycznia i podobnie jak Ty dostałem upgrade ze klasycznego do Junior Suite, ale na pytanie o barek dostałem odpowiedź, że płatny (chyba, że miałbym rezerwację na luksusowy). |
Autor: | krzysztof.ka [ 29 Lut 2016 11:33 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Generalnie przy minibarku powinien być cennik. Cennika nie było. W opisie pokoju luksusowego jest darmowy minibarek. Nie dostałem kuponu na napój powitalny więc skojarzyłem, że minibarek musi być bezpłatny. Zapytałem więc na recepcji, gdzie pani mi powiedziała, że tak, minibarek jest bezpłatny. |
Autor: | jesion83 [ 29 Lut 2016 11:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
A czy bezpłatny minibarek ma jakieś połączenie z brakiem welcome drinka?? Chyba jakaś nadinterpretacja chyba że się mylę |
Autor: | krzysztof.ka [ 29 Lut 2016 12:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nie, między voucherem a minibarkiem kabla nie było. Ale brak vouchera pozwolił mi na pomyślunek, że przywilej został spełniony w inny sposób. Dopytałem więc na recepcji, gdzie dostałem odpowiedź. PS. Kiedyś to forum uważałem za jedyne w Polsce, gdzie ludziom nie ulewała się frustracja i złośliwość wobec innych. Niestety, to już przeszłość. Pyskówki i łapanie za słówka jak wszędzie. |
Autor: | jesion83 [ 29 Lut 2016 13:04 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
A ja nie piłem do Ciebie tylko rozumiałem to w taki sposób ze recepcja sobie nadinterpretuje regulamin i tłumaczy ze jak masz minibar za free to już drinka nie dostaniesz. |
Autor: | piotrek13a [ 01 Mar 2016 16:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Jelenia Góra Posiadana karta: Platinum Zarezerwowany pokój: standardowy Otrzymane bonusy: Upgrade do dwupokojowego apartamentu z balkonem, tacka owoców oraz dodatkowa woda i sok. Taryfa: przedpłacona, bez możliwości anulacji, bez wykorzystania punktów. Saloni: brak Ogólne wrażenia: Apartamant dość wygodny (miejsce do wypoczynku), duży tv. Zaznaczyć jednak należy, że czuć już w nim pewien wiek. (jakość mebli, łóżka). Mimo wszystko stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Obsługa miła, śniadania standardowe niczym nie zaskoczyły ani na plus ani na minus. Uwagi: Bez uwag |
Strona 32 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |