Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Odwołane rezerwacje z Booking.com
odwolane-rezerwacje-z-booking-com,20,39774
Strona 23 z 26

Autor:  Pole [ 15 Wrz 2022 11:50 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Mam następujący problem:
Chcę zmienić daty pobytu o 1 dzien
- właściciel nieruchomosci zgadza sie w konwersacji ze mną i mówi, że taką zmianę musi zrobić support booking.com
- aplikacja mobilna Booking nie pozwala mi zmienić dat, pisząc że rzekomo są niedostępne, choć jest to nieprawda i ta zmiana jest możliwa
- zmieniam daty przez aplikację booking.com gdyż przez stronę w przeglądarce mam wyższą cenę z racji nienabijania się zniżki za aplikację mobilną
- support booking zamiast to zrobić to pisze ciągle do właściciela pisząc że on to musi zrobić

Miał ktoś podobną sytuację tj. rezerwację ze zniżką z apliakcji mobilnej której nie można teraz przesunąć z poziomu aplikacji, a support booking uprawia ping ponga z właścicielem nieruchomości o to kto ma to zrobić?

Autor:  rllDNL [ 15 Wrz 2022 14:39 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)

Autor:  miriam [ 15 Wrz 2022 15:39 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Jakoś tak od pewnego czasu nie ogarnia, bo kiedyś nie było z tym problemu i jeśli tylko obiekt był dostępny w dacie przesunięcia samodzielna modyfikacja była faktycznie możliwa.Obecnie tylko ściemniają, że niby masz możliwość modyfikacji terminu.Popsuli się niestety pod wieloma względami.

Autor:  AgaGy [ 15 Wrz 2022 19:05 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

A mi w lutym support w tym pomógł, najpierw skontaktowałam się właścicielem, on potwierdził, ze zgadza się na przesunięcie terminu. Napisałam na czacie do supportu, oni sami kontaktowali się z obiektem, po czym support zmienił daty.

Autor:  joael [ 16 Wrz 2022 08:05 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

rllDNL napisał(a):
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)


Uwielbiam dywagacje osób nie mających pojęcia jak działa ich system. Chodzi o rodzaj taryfy. W bezzwrotkach tylko support może zmienić. W refach może zaakceptować właściciel po wysłaniu prośby ze strony gościa. Inna sprawa to taka czy host ma wolny termin w grafiku i czy czasem sobie go nie zablokował i dlatego mu nie wchodzi potwierdzenie.

Ja działam z B od 2008, ulepszają system na bardziej automatyczny a i tak to badziewko

Autor:  rllDNL [ 17 Wrz 2022 07:22 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Jasne, ale nie pisałem tu o bezzwrotnejbo nic na ten temat nie było.
Ale jasne rozumiem jesteś na „B” od 2008 więc tylko Ty jesteś i tylko Ty wiesz ;)

Autor:  Fafikdog [ 08 Mar 2023 18:45 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Pytanie do osób, które miały już podobną sytuację lub posiadają wiedzę na ten temat.
Rezerwacja w hotelu przez Booking, była opcja bezpłatnego odwołania, ale termin już minął, pobrano pełną płatność.
Przy próbie odwołania komunikat "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" i teraz pytanie: co będzie jak nie odwołam (żeby nie płacić kary) tylko po prostu nie stawię się w hotelu?

Autor:  Cicha_Woda [ 08 Mar 2023 19:08 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Jak została pobrana pełna płatność, a nie stawisz się w hotelu to już nic więcej się nie stanie. Po prostu stracisz pieniądze, które już zostały pobrane :? Przeczytaj dokładnie warunki rezerwacji, bo może jak odwołasz przyjazd teraz to zapłacisz tylko np. za pierwszy dzień pobytu, a koszt za pozostałe zostanie Ci zwrócony? Tak bym zresztą rozumiała sformułowanie "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" nie jako jeszcze dodatkową opłatę oprócz tej już pobranej, ale właśnie jako możliwość uzyskania częściowego zwrotu tej już zapłaconej kwoty. Spróbuj się też skontaktować bezpośrednio z hotelem w celu uzyskania od nich informacji o możliwości zwrotu części środków, albo zmiany terminu pobytu na inny.

Autor:  Fafikdog [ 08 Mar 2023 20:00 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

W warunkach rezygnacji są tylko ogólniki typu: możesz zostać obciążony dodatkową opłatą, w ciągu następnych 48h opłata może wzrosnąć.

Autor:  pemat [ 08 Mar 2023 20:24 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

parę razy - przy rezerwacjach bezzwrotnych - zdarzyło mi się skorzystać z opcji "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji"
za każdym razem hotel odpuszczał i w efekcie nic mnie te rezerwacje nie kosztowały -> warto spróbować

Autor:  obibok [ 09 Mar 2023 13:29 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Dawno dawno temu, gdy nie miałem chorującego na żłobek dziecka i podróże mogłem planować na rok (a nie dzień) do przodu, zdarzyło mi się, że... sam się rozchorowałem i nie poleciałem do Göteborga. Bezpłatne odwołanie hotelu było do północy, a mi się przypomniało o 5:00 nad ranem w dniu wylotu. Kliknąłem i nie obciążyli.

Autor:  adineeek [ 31 Maj 2023 13:53 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Mam pytanie odnośnie rezerwacji na booking.com. Rezerwacja bezzwrotna kierunek Rzym. Dwa tygodnie przed wyjazdem po trzykrotnej próbie pobrania środków z karty gospodarz anuluje pobyt. Przychodziły maile z booking o tym, że nie udało się pobrać środków jednak nie przejmowałem się aż nad to tym gdyż sądziłem, że skoro bezzwrotna to prędzej czy później uda się pobrać środki w ten czy inny sposób. Podpięta karta była z ZEN, środki cały czas były na karcie. Po kontakcie z bankiem ZEN potwierdzono, że nie było żadnej próby pobrania środków w tej kwocie. Dzięki tej sytuacji, dwa tygodnie przed wyjazdem trzeba było szukać innego noclegu na szybko w o wiele większych cenach. Dodam, że próbowałem się kontaktować z gospodarzem poprzez booking odnośnie nieudanej płatności jednak zupełnie nie odpowiadał. Po całej sytuacji i kontakcie na infolinii bookingu powiedziano mi, że jeśli ten termin jest dalej dostępny to mogą mi go zarezerwować i poprosić właściciela o tą samą cenę ale oczywiście już nie był dostępny i oni nie są w stanie nic zrobić. Czy w takiej sytuacji UOKIK lub inne podobne urzędy są w stanie coś zrobić? Czy to totalna walka z wiatrakami? Czy może komuś też przydarzyła się taka opcja?

Autor:  boots [ 31 Maj 2023 13:58 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Nie
Tak
Tak

Autor:  Kashpir [ 31 Maj 2023 14:08 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

@adineeek na przyszłość taka rada: masz rezerwację, na której ci zależy i ustawione automatyczne pobranie, to dzień czy dwa dni przed tą datę skorzystaj na koncie booking z opcji "Zapłać teraz".

Autor:  marrak [ 31 Maj 2023 15:37 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Mi ostatnio nie przeszła opcja płatności automatycznej o 1 w nocy bo Revolut zablokował kartę. Od razu dostałem maila od booking że mam 24h na opłacenie i tak zrobiłem - odblokowałem kartę i płatność poszła.
Jeśli ty nie reagowałeś na maile od booking no to chyba wiesz gdzie szukać winnego :)
Ale ciekawe czy to może być sposób na booking w celu rezygnacji z oferty bezzwrotnej? Oczekiwałbym, że booking jakoś się zabezpiecza przed tą metodą blokady karty na okres płatności.

Autor:  michatyyy [ 20 Sie 2023 20:18 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Witam.
Za niecały miesiąc miałem wykupiony pobyt w hotelu, który się zamyka na stałe w trakcie mojego pobytu. Jest szansa na jakiś kupon/kod/rekompensatę ze strony bookingu z racji że zamawiałem go z dużym wyprzedzeniem gdzie było więcej ofert w lepszych cenach niż teraz?

Autor:  Zeus [ 20 Sie 2023 20:20 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Kontakt z bookingiem i prośba o coś innego. I żeby zwrócili różnicę

Autor:  Kothson [ 20 Sie 2023 20:22 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Skontaktuj się z bookingiem. Jest duże prawdopodobieństwo, że pośrednik w tej sytuacji pokryje różnicę, przynajmniej w moim przypadku tak było. Zarezerwowałem obiekt, przy wymeldowaniu poprosiłem o fakturę, którą przesłałem do supportu. Oczywiście cały proces wcześniej ustaliłem z bookingiem.
Image

Autor:  wierciu [ 01 Lis 2023 13:23 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

Ile trwa w praktyce zwrot na kartę opłaconej rezerwacji po jej odwołaniu? Dostałem 2 dni temu maila że moja rezerwacja została odwołana i zlecili zwrot środków. W mailu jest informacja że zwrot trwa 7-12 dni. Ale jak jest w praktyce? Faktycznie 7 dni to minimum?

Autor:  miriam [ 01 Lis 2023 14:09 ]
Temat postu:  Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com

@wierciu Jakiś tydzień temu zwrot miałam na drugi dzień ale czasem trzeba czekać kilka dni.

Strona 23 z 26 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/