Autor: | Pole [ 15 Wrz 2022 11:50 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Mam następujący problem: Chcę zmienić daty pobytu o 1 dzien - właściciel nieruchomosci zgadza sie w konwersacji ze mną i mówi, że taką zmianę musi zrobić support booking.com - aplikacja mobilna Booking nie pozwala mi zmienić dat, pisząc że rzekomo są niedostępne, choć jest to nieprawda i ta zmiana jest możliwa - zmieniam daty przez aplikację booking.com gdyż przez stronę w przeglądarce mam wyższą cenę z racji nienabijania się zniżki za aplikację mobilną - support booking zamiast to zrobić to pisze ciągle do właściciela pisząc że on to musi zrobić Miał ktoś podobną sytuację tj. rezerwację ze zniżką z apliakcji mobilnej której nie można teraz przesunąć z poziomu aplikacji, a support booking uprawia ping ponga z właścicielem nieruchomości o to kto ma to zrobić? |
Autor: | rllDNL [ 15 Wrz 2022 14:39 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację. Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji. Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia ![]() |
Autor: | miriam [ 15 Wrz 2022 15:39 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Jakoś tak od pewnego czasu nie ogarnia, bo kiedyś nie było z tym problemu i jeśli tylko obiekt był dostępny w dacie przesunięcia samodzielna modyfikacja była faktycznie możliwa.Obecnie tylko ściemniają, że niby masz możliwość modyfikacji terminu.Popsuli się niestety pod wieloma względami. |
Autor: | AgaGy [ 15 Wrz 2022 19:05 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
A mi w lutym support w tym pomógł, najpierw skontaktowałam się właścicielem, on potwierdził, ze zgadza się na przesunięcie terminu. Napisałam na czacie do supportu, oni sami kontaktowali się z obiektem, po czym support zmienił daty. |
Autor: | joael [ 16 Wrz 2022 08:05 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
rllDNL napisał(a): To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację. Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji. Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia ![]() Uwielbiam dywagacje osób nie mających pojęcia jak działa ich system. Chodzi o rodzaj taryfy. W bezzwrotkach tylko support może zmienić. W refach może zaakceptować właściciel po wysłaniu prośby ze strony gościa. Inna sprawa to taka czy host ma wolny termin w grafiku i czy czasem sobie go nie zablokował i dlatego mu nie wchodzi potwierdzenie. Ja działam z B od 2008, ulepszają system na bardziej automatyczny a i tak to badziewko |
Autor: | rllDNL [ 17 Wrz 2022 07:22 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Jasne, ale nie pisałem tu o bezzwrotnejbo nic na ten temat nie było. Ale jasne rozumiem jesteś na „B” od 2008 więc tylko Ty jesteś i tylko Ty wiesz ![]() |
Autor: | Fafikdog [ 08 Mar 2023 18:45 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Pytanie do osób, które miały już podobną sytuację lub posiadają wiedzę na ten temat. Rezerwacja w hotelu przez Booking, była opcja bezpłatnego odwołania, ale termin już minął, pobrano pełną płatność. Przy próbie odwołania komunikat "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" i teraz pytanie: co będzie jak nie odwołam (żeby nie płacić kary) tylko po prostu nie stawię się w hotelu? |
Autor: | Cicha_Woda [ 08 Mar 2023 19:08 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Jak została pobrana pełna płatność, a nie stawisz się w hotelu to już nic więcej się nie stanie. Po prostu stracisz pieniądze, które już zostały pobrane ![]() |
Autor: | Fafikdog [ 08 Mar 2023 20:00 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
W warunkach rezygnacji są tylko ogólniki typu: możesz zostać obciążony dodatkową opłatą, w ciągu następnych 48h opłata może wzrosnąć. |
Autor: | pemat [ 08 Mar 2023 20:24 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
parę razy - przy rezerwacjach bezzwrotnych - zdarzyło mi się skorzystać z opcji "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" za każdym razem hotel odpuszczał i w efekcie nic mnie te rezerwacje nie kosztowały -> warto spróbować |
Autor: | obibok [ 09 Mar 2023 13:29 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Dawno dawno temu, gdy nie miałem chorującego na żłobek dziecka i podróże mogłem planować na rok (a nie dzień) do przodu, zdarzyło mi się, że... sam się rozchorowałem i nie poleciałem do Göteborga. Bezpłatne odwołanie hotelu było do północy, a mi się przypomniało o 5:00 nad ranem w dniu wylotu. Kliknąłem i nie obciążyli. |
Autor: | adineeek [ 31 Maj 2023 13:53 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Mam pytanie odnośnie rezerwacji na booking.com. Rezerwacja bezzwrotna kierunek Rzym. Dwa tygodnie przed wyjazdem po trzykrotnej próbie pobrania środków z karty gospodarz anuluje pobyt. Przychodziły maile z booking o tym, że nie udało się pobrać środków jednak nie przejmowałem się aż nad to tym gdyż sądziłem, że skoro bezzwrotna to prędzej czy później uda się pobrać środki w ten czy inny sposób. Podpięta karta była z ZEN, środki cały czas były na karcie. Po kontakcie z bankiem ZEN potwierdzono, że nie było żadnej próby pobrania środków w tej kwocie. Dzięki tej sytuacji, dwa tygodnie przed wyjazdem trzeba było szukać innego noclegu na szybko w o wiele większych cenach. Dodam, że próbowałem się kontaktować z gospodarzem poprzez booking odnośnie nieudanej płatności jednak zupełnie nie odpowiadał. Po całej sytuacji i kontakcie na infolinii bookingu powiedziano mi, że jeśli ten termin jest dalej dostępny to mogą mi go zarezerwować i poprosić właściciela o tą samą cenę ale oczywiście już nie był dostępny i oni nie są w stanie nic zrobić. Czy w takiej sytuacji UOKIK lub inne podobne urzędy są w stanie coś zrobić? Czy to totalna walka z wiatrakami? Czy może komuś też przydarzyła się taka opcja? |
Autor: | boots [ 31 Maj 2023 13:58 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Nie Tak Tak |
Autor: | Kashpir [ 31 Maj 2023 14:08 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
@adineeek na przyszłość taka rada: masz rezerwację, na której ci zależy i ustawione automatyczne pobranie, to dzień czy dwa dni przed tą datę skorzystaj na koncie booking z opcji "Zapłać teraz". |
Autor: | marrak [ 31 Maj 2023 15:37 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Mi ostatnio nie przeszła opcja płatności automatycznej o 1 w nocy bo Revolut zablokował kartę. Od razu dostałem maila od booking że mam 24h na opłacenie i tak zrobiłem - odblokowałem kartę i płatność poszła. Jeśli ty nie reagowałeś na maile od booking no to chyba wiesz gdzie szukać winnego ![]() Ale ciekawe czy to może być sposób na booking w celu rezygnacji z oferty bezzwrotnej? Oczekiwałbym, że booking jakoś się zabezpiecza przed tą metodą blokady karty na okres płatności. |
Autor: | michatyyy [ 20 Sie 2023 20:18 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Witam. Za niecały miesiąc miałem wykupiony pobyt w hotelu, który się zamyka na stałe w trakcie mojego pobytu. Jest szansa na jakiś kupon/kod/rekompensatę ze strony bookingu z racji że zamawiałem go z dużym wyprzedzeniem gdzie było więcej ofert w lepszych cenach niż teraz? |
Autor: | Zeus [ 20 Sie 2023 20:20 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Kontakt z bookingiem i prośba o coś innego. I żeby zwrócili różnicę |
Autor: | Kothson [ 20 Sie 2023 20:22 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Skontaktuj się z bookingiem. Jest duże prawdopodobieństwo, że pośrednik w tej sytuacji pokryje różnicę, przynajmniej w moim przypadku tak było. Zarezerwowałem obiekt, przy wymeldowaniu poprosiłem o fakturę, którą przesłałem do supportu. Oczywiście cały proces wcześniej ustaliłem z bookingiem. ![]() |
Autor: | wierciu [ 01 Lis 2023 13:23 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Ile trwa w praktyce zwrot na kartę opłaconej rezerwacji po jej odwołaniu? Dostałem 2 dni temu maila że moja rezerwacja została odwołana i zlecili zwrot środków. W mailu jest informacja że zwrot trwa 7-12 dni. Ale jak jest w praktyce? Faktycznie 7 dni to minimum? |
Autor: | miriam [ 01 Lis 2023 14:09 ] |
Temat postu: | Re: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
@wierciu Jakiś tydzień temu zwrot miałam na drugi dzień ale czasem trzeba czekać kilka dni. |
Strona 23 z 26 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |