Autor: | Anonymous [ 25 Sie 2015 15:06 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Kadet napisał(a): Anonymous napisał(a): (przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę) Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem problemu w przypadku Bookingu (inni pośrednicy owszem). Czy ktokolwiek rozwiązał w ten sposób problem błędu cenowego w Booking będąc na miejscu w hotelu? jak pisałem jest tego trochę np: dialam napisał(a): namteH napisał(a): a ja mam (chyba) problem (lub będę miał). namteH - jeśli zmienią ci cenę, jak już będziesz miał bilety to poprosisz o zwrot za bilety (mojej siostrze tak zwrócili w listopadzie ub.r. - ona jest na forum, więc jakbyś chciał więcej info, to daj znać na PW) co do samego booking.com - chciałam ich pochwalić ![]() Washington napisał(a): Booking.com pozytywnie mnie zaskoczył w dniu dzisiejszym ![]() Niedawno dokonałem dwóch rezerwacji hoteli w Kazachstanie. Cena okazyjna, ale nie z tych niewiarygodnych (inna najtańsza dwójka była raptem 10zł droższa, choć w nieco słabszym obiekcie). Niestety hotel napisał do mnie że jest to błąd cenowy, że w tej cenie nie mogą dać mi dwójki, a co najwyżej dorm. Skontaktowałem się więc z Booking i stanęli oni na wysokości zadania ![]() Także jakby nie patrzeć - w sytuacjach spornych Booking zdecydowanie bierze stronę klienta, choć już typowych błędów cenowych raczej nie uznaje. booking-com-opinie-i-doswiadczenia,20,1154&p=605667&hilit=zwr%C3%B3cili+r%C3%B3%C5%BCnic%C4%99#p605667 |
Autor: | Iris [ 28 Sie 2015 14:32 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Ja ostatnio mam pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta booking. Ostatnio zarezerwowałam hotel z możliwością darmowej anulacji do 1 dnia przed przyjazdem. Miałam zakupione bilety lotnicze i byłam pewna, że wyjazd się odbędzie. Niestety w dniu wylotu (i noclegu) okazało się, że nie dojadę. Wiedziałam, że będę musiała ponieść koszty związane z anulacją tak późno. Nie miałam dostępu do komputera, zadzwoniłam więc na infolinię. Konsultant zaproponował mi, że zadzwoni do hotelu i zapyta się, czy istnieje możliwość bezpłatnej anulacji. Nie było wtedy dostępnej osoby decyzyjnej, ale za dwa dni dostałam maila z info, że nie poniosę kosztów anulacji. Byłam miło zaskoczona, bo propozycja wyszła od nich. Trochę odbiegłam od tematu. Kiedyś dostałam maila od hotelu, że jednak nie mają dostępnego wybranego przeze mnie pokoju i mogą zaproponować droższy dwuosobowy (jechałam sama). Nie pasowało mi to, a akurat nie było możliwości darmowej anulacji (zbyt bliski termin przyjazdu). Skontaktowałam się z booking i zaproponowali mi nocleg w innym miejscu w pierwotnej cenie. Dodam, że ten drugi hotel był normalnie droższy. |
Autor: | Pole [ 21 Gru 2015 00:05 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał takiego manewru. Pobyt rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji aż do 7 dni przed jego startem. Teraz mając 10 dni do startu pobytu wiem już na pewno, że tam pojadę. Po wejściu na booking.com widzę, że wisi oferta w obniżonej znacznie cenie za identyczny pokój, należy jedynie zapłacić z góry. Czy mogę bezpłatnie odwołać starą rezerwację i dokonać nową zaoszczędzając co nieco pieniędzy? Ktoś tak robił? |
Autor: | sko1czek [ 21 Gru 2015 00:08 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Radzę najpierw zakupić tańszą, bezzwrotną rezerwację a potem odwołać tę droższą, zrobioną wcześniej, nie będzie moim zdaniem problemu. |
Autor: | Sudoku [ 21 Gru 2015 00:08 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Bez problemu. Też tak robiłem, np. rezerwowałem pokój bez śniadania, a potem okazywało się, że w tej samej albo lepszej cenie był ze śniadaniem. Robiłem więc nową rezerwację na lepszych warunkach i anulowałem starą. Właśnie w takiej kolejności. |
Autor: | miloszp [ 21 Gru 2015 00:09 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Wiele osób |
Autor: | Anonymous [ 21 Gru 2015 00:12 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
potwierdzam, do tego jak najtaniej wychodzi na booking i latasz wizzair mając konto mywizz postępujesz jak post wcześniej, ale rezerwujesz przez https://wizzair.com/pl-PL/FlightSearch#tab7 ten sam booking, a podając podczas rezerwacji nr. konta mywizz zyskujesz po pobycie 5% w pkt wizz |
Autor: | ATX [ 28 Gru 2015 23:16 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
w dodatku wbrew temu co piszą srodki wydają się bezterminowe. Mi w każdym razie 7 zl za nocleg z maja tamtego roku już dawno powinno się "przterminować" a wisiało na koncie Wizz parę ładnych miesięcy po "dacie wygaśnięcia" i bez problemu z tydzien temu dało się wykorzystać ![]() |
Autor: | Jar3c [ 18 Paź 2016 00:51 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał czegoś takiego Pobyt zarezerwowałem dużo wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji ( Czas mi minął z bezpłatnym anulowaniem), okazało się że teraz jest oferta tańsza na pobyt. ktoś anulował tak rezerwacje i robił nową? Jak w hotelu się stawie to pobiorą mi pieniądze za starą rezerwacji-za ta anulacje? ( Czyli np. bede musiał zapłacić za stara i nowa rezerwacje). ogólnie Dane Karty straciły ważność. |
Autor: | miriam [ 18 Paź 2016 02:21 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
@Jar3c Jeśli obecna cena sporo niższa to przy zdezaktualizowanej karcie możesz spróbować ,ale na twoim miejscu w razie W tłumaczyłabym to pomyłkową anulacją po terminie bezpłatnego odwołania i po fakcie szybkiego naprawienia błędu powtórną rezerwacją ![]() ![]() |
Autor: | jacek96 [ 18 Paź 2016 05:16 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Szansa, ze pobiorą za starą jest minimalna. Ja tak robiłem i nie miałem problemów. |
Autor: | koyot07 [ 18 Kwi 2017 15:56 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Cześć, mam takie pytanie odnośnie anulowania rezerwacji na Booking.com. Mam zarezerwowany tygodniowy pobyt w hostelu z oferty bez mozliwości anulacji, a niestety nie mogę skorzystać z noclegu ze względu na sytuację prywatną która nagle wynikła. W momencie rezerwowania na booking podałem dane karty debetowej (nr, datę, CVV2 i dane nadrukowane), na karcie nie ma założonej żadnej blokady czy preautoryzacji. Czy jeśli zamknę kartę debetową i anuluję rezerwację to czy hostel będzie w stanie obciążyć mnie za anulowanie rezerwacji w 100% ? Z góry dzięki za odp |
Autor: | boots [ 18 Kwi 2017 16:42 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Tak, będzie w stanie. |
Autor: | miriam [ 18 Kwi 2017 16:54 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
@koyot07 Spróbuj zadzwonić do booking i poproś aby w twoim imieniu wystąpili do obiektu o anulowanie rezerwacji bezpłatnie z powodu zaistniałej sytuacji rodzinnej.Często obiekty odstępują od naliczania karnej opłaty,a ty nie musisz kombinować i stresować się czy uda się obejść regulamin w mało elegancki sposób. ![]() |
Autor: | Zielony^ [ 18 Kwi 2017 16:59 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
@boots A spotkałeś się z tym, że faktycznie jakiś obiekt to zrobił? Tzn obiekt/booking ściągnął coś po zablokowaniu karty? Czy tylko powielasz zasłyszaną informację? |
Autor: | Japonka76 [ 18 Kwi 2017 17:05 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Osobiście anulowałam bezwrotną rezerwację przez booking. Też miałam niespodziewaną sytuację. Zawsze trzeba próbować. |
Autor: | boots [ 18 Kwi 2017 17:08 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Nie ściągają z karty, tylko z rachunku karty. Wszystko jest w regulaminie wystawcy karty. |
Autor: | Anonymous [ 18 Kwi 2017 17:59 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
koyot07 napisał(a): Cześć, mam takie pytanie odnośnie anulowania rezerwacji na Booking.com. Mam zarezerwowany tygodniowy pobyt w hostelu z oferty bez mozliwości anulacji, a niestety nie mogę skorzystać z noclegu ze względu na sytuację prywatną która nagle wynikła. W momencie rezerwowania na booking podałem dane karty debetowej (nr, datę, CVV2 i dane nadrukowane), na karcie nie ma założonej żadnej blokady czy preautoryzacji. Czy jeśli zamknę kartę debetową i anuluję rezerwację to czy hostel będzie w stanie obciążyć mnie za anulowanie rezerwacji w 100% ? Z góry dzięki za odp Mój kuzyn kiedyś tak zrobił - zgłosił do banku zagubienie karty debetowej, licząc na to, że nie będzie pobrana z jego rachunku kwota wynikająca z oferty nie posiadającej możliwości anulacji. Oczywiście kartą już nic nie mógł zrobić, została ona przez bank zablokowana. Bardzo się zdziwił, gdy po czasie okazało się, że ma do spłacenia "debet" z rachunku, po tym, gdy hotel ściągnął z jego rachunku odpowiednią kwotę. Reklamacje na nic nie pomogły. |
Autor: | travelerka [ 18 Kwi 2017 18:54 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Nie tak dawno temu również zrobiłam bezzwrotną rezerwację przez booking.com, ale z przyczyn losowych nie pojawiłam się w hotelu i pogodziłam się z utratą pieniędzy. Jednak kilka dni po "pobycie" dostałam maila z booking z pytaniem czy to prawda, że nie nocowałam w tym hotelu (taką informację dostali właśnie z recepcji). Zgodnie z prawdą odpowiedziałam, że nie nocowałam, a oni wspaniałomyślnie nie ściągnęli mi pieniędzy z karty. Myślę, że w tym przypadku to hotel zrezygnował z roszczenia względem mnie. Warto zatem napisać do hotelu, może bezpłatnie anulują choć część rezerwacji. |
Autor: | koyot07 [ 18 Kwi 2017 21:11 ] |
Temat postu: | Re: Ogłoszenie: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Obiekt po kontakcie tel. ze strony pracownika booking.com odmawia anulowania rezerwacji bez obciążenia pełnymi kosztami ![]() Pracownicy banku 2-krotnie potwierdzili, że obiekt przy pomocy zwykłego terminala płatniczego nie jest wstanie dokonać transakcji/blokady na mojej karcie przy użyciu przekazanych w rezerwacji danych karty przy założeniu, że limity autoryzacyjne dla karty są równe 0 lub założona jest blokada autoryzacji. Więc komu wierzyć... |
Strona 15 z 26 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |