Autor: | JJ2010 [ 11 Sty 2014 18:58 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Anonymous napisał(a): gc159128 napisał(a): Jaki cel ma ta akcja? Co chcecie osiągnąć? Myślicie, że bookings.com zależy na Waszych rezerwacjach, z których 90% to rezerwacje bardzo dobrych hoteli za 10% ceny? Tracicie swój czas, nie macie nić ciekawszego do roboty? Przypominam sprawę PROMOJP. Wtedy też początkowo wszystko miało zostać anulowane, ale medialność sprawy i protest pasażerów spowodował, że wszystkie płatne rezerwacje zostały uznane. tylko tutaj w przypadku Berlina czy Paryża fizycznie kasy nie ściągnęło, bo płatność była na miejscu, więc siła argumentu nieco mniejsza niż w przypadku Kijowa czy PROMOJP |
Autor: | bronek40 [ 11 Sty 2014 19:17 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Moja opinia na temat akcji jest absolutnie negatywna. Jest mi wstyd za Polaków, którzy robią sobie dobrą zabawę kosztem ciężkiej pracy wielu ludzi w Booking.com. Wiele razy booking.com stawało po stronie klienta egzekwując zapisane w rezerwacji usługi bezpośrednio kontaktując się z hotelem. Wiele razy booking.com akceptowało rezerwacje nawet z błędem np. Marrakesz i inne. Sam spałem w Zakopanem w willi za 5 euro w Barcelonie 4 gwiazdki za 4 euro. Więc portal starał się wiele rzeczy brał na siebie przez długi czas. Tutaj mamy przykład wielokrotnych rezerwacji z ewidentnym błędem z winy hotelu, których ze względu na wartość nawet booking.com nie może wziąć na siebie. Więc dlaczego robicie takie akcje? Nie macie żadnego szacunku Były na forum przykłady kiedy, ktoś żądał zapłaty faktur za śniadania, których w rzeczywistości sam nie opłacał. Tym sposobem ludzie odbywali pobyt w hotelu i nawet zarabiali na tym kosztem Booking.com!!! Gdzie wtedy byliście? Robiliście wtedy takie akcje??? Wstyd mi za Waszą Polaczkowatość, parę osób chyba nie ma nic innego do roboty, traci na tym całe forum Fly4free EOT |
Autor: | przemos74 [ 11 Sty 2014 19:26 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Pamiętam, że ponad rok temu miałem zatwierdzone 3-4 deale po błędach hoteli. Później już tylko gorzej. Przyłączam się do oceny. Dobra inicjatywa Maris! |
Autor: | Ksop [ 11 Sty 2014 19:44 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
bronek40 napisał(a): Sam spałem w Zakopanem w willi za 5 euro w Barcelonie 4 gwiazdki za 4 euro. Wstyd mi za Waszą Polaczkowatość, parę osób chyba nie ma nic innego do roboty, traci na tym całe forum Fly4free A wtedy nie było Ci wstyd spać za takie pieniądze, bo chyba z góry wiedziałeś, że to błąd? Mi by było wstyd spać w prywatnej willi gdzie z góry wiadomo, że taką stratę odczuje rodzina która ma kilka pokoi do wynajęcia. Ja bym to nazwał Polaczkowatością... Co innego 5 gwiazdkowy hotel czy sieciówka która zarabia krocie i ewentualne błędy nie odbiją się znacznie na polityce finansowej. |
Autor: | superneon [ 11 Sty 2014 19:46 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
dopisane. booking to skurczybyki. pasozyty zerujace na hotelach ze swoja prowizja czesto przekraczajaca zyski hotelarzy. tylko ze ich to nic kosztuje... troche ruchu na serwerze i zero odpowiedzialnosci. |
Autor: | jasiub [ 11 Sty 2014 19:54 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
bronek40 napisał(a): Moja opinia na temat akcji jest absolutnie negatywna. Jest mi wstyd za Polaków, którzy robią sobie dobrą zabawę kosztem ciężkiej pracy wielu ludzi w Booking.com. Wiele razy booking.com stawało po stronie klienta egzekwując zapisane w rezerwacji usługi bezpośrednio kontaktując się z hotelem. Wiele razy booking.com akceptowało rezerwacje nawet z błędem np. Marrakesz i inne. Sam spałem w Zakopanem w willi za 5 euro w Barcelonie 4 gwiazdki za 4 euro. Więc portal starał się wiele rzeczy brał na siebie przez długi czas. Tutaj mamy przykład wielokrotnych rezerwacji z ewidentnym błędem z winy hotelu, których ze względu na wartość nawet booking.com nie może wziąć na siebie. Więc dlaczego robicie takie akcje? Nie macie żadnego szacunku Były na forum przykłady kiedy, ktoś żądał zapłaty faktur za śniadania, których w rzeczywistości sam nie opłacał. Tym sposobem ludzie odbywali pobyt w hotelu i nawet zarabiali na tym kosztem Booking.com!!! Gdzie wtedy byliście? Robiliście wtedy takie akcje??? Wstyd mi za Waszą Polaczkowatość, parę osób chyba nie ma nic innego do roboty, traci na tym całe forum Fly4free Ja też uważam, że patrzysz na to ze złej strony. Booking.com był dla wielu z nas podstawowym wyborem (dla mnie na pewno). Nawet jeśli nocleg kosztował parę groszy więcej rezerwowałem na booking bo miałem świadomość, że ten pośrednik weźmie problemy na klatę i wesprze klienta,czyli mnie. Każdy z nas szuka tanich okazji , a na booking było ich wiele. Rezerwując taki nocleg często z bardzo krótkim wyprzedzeniem byłem pewny ,że wszystko będzie OK. Gdyby problem dotyczył tylko Berlina , gdzie koszt obsługi błędu to grube tysiące to przebolałbym (choć miałem rezerwację). Ale jak spojrzysz na fora (nie tlko to) to pojedyncze rezerwacje na 1 noc 1 pokój w dobrej cenie też bywają anulowane bo cena niewspółmierna do standardu. Czyli w tej chwili kupno czegokolwiek w dobrej cenie na booking.com to ruletka , a to są jak najgorsze praktyki, które trzeba tępić. Obniżenie reputacji pośrednika jest jedynym sposobem w jaki możemy wpłynąć na firmę, tak by znowu stała się przyjazną dla klientów. J. |
Autor: | NBE322 [ 11 Sty 2014 20:01 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
bronek40 napisał(a): Tutaj mamy przykład wielokrotnych rezerwacji z ewidentnym błędem z winy hotelu, których ze względu na wartość nawet booking.com nie może wziąć na siebie. Załóżmy że kupiłem to - viewtopic.php?f=18&t=23334&p=195509#p195509 - śpieszyło mi się, nie zauważyłem że jest jedno zero więcej / pomyliłem się w przeliczaniu kursu forintów / whatever, rezerwacja przeszła, pieniądze poszły z karty. Mam moralne uzasadnienie (bo o prawie nic nie napisałeś) jednostronnie anulować taką umowę z tłumaczeniem że cena odbiega dużo od średniej i takiej straty pieniężnej nie mogę wziąć na siebie? |
Autor: | mashacra [ 11 Sty 2014 20:13 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Nie skorzystałem z żadnego błędu na bookingu, nawet tych z darmową anulacją ponieważ nie potrzebowałem. Choć Maris ma różne pomysły to ten akurat poprę, i o ile nikt nie będzie wypisywał w komentarzach niestworzonych historii, to jest to jedyna droga dotarcia do świadomości bookingu że coś jest nie tak z tym co robią i ludziom się coś nie podoba. Jak komuś spadną słupki poparcia w firmie i na najbliższym raporcie u szefa trzeba będzie to wytłumaczyć to będzie chociaż sygnał, nikt na tym nie straci no chyba, że jakąś premię za plan. Proponowane w innych tematach akcje odwetowe o masowych bezpłatnych anulacjach w "wyjątkowych" hotelach uważałem jednak za cios poniżej pasa. Do grudnia prawie zawsze starałem się znaleźć jakąś ofertę przez booking mając poczucie wsparcia (jeszcze się na nich nie przejechałem), obserwując tematy z anulacjami, chętniej robię wczesne rezerwacje na ten rok przez innych pośredników w końcu każdy może się wypiąć. Wsparcie to jedyna rzecz za, którą można było u nich zapłacić a teraz już nie koniecznie... A na koniec booking mógłby wprowadzić np. okres kilku godzin na bezpłatną anulację dla tych co się w czymś rąbnęli (data, ilość osób, pokój ...), podobnie jak w googleplay zwrot za zakupiona aplikację. |
Autor: | sranda [ 11 Sty 2014 20:37 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Ja nigdy nie byłem fanem serwisu Booking, a teraz tym chętniej dołączę się do protestu. Jak już ktoś napisał - cena 40 EUR za dobę w hotelu 5* z dopiskiem okazyjna oferta, nie może być traktowana jako ewidentny błąd i serwis nie powinien tak łatwo pozwalać hotelowi na anulację. Sam sprawdziłem - w grudniu 2014 można znaleźć w Berlinie hotele 5* już nawet za 90 EUR (nhow), a wiele kolejnych jest w cenie 120-130 EUR, więc te 40 EUR wcale nie wygląda bardzo podejrzanie, co innego jakby to było 4 czy nawet 10 EUR. Niedługo dojdzie do tego, że przy każdej okazyjnej czy sekretnej ofercie klienci będą się zastanawiać, czy później nie zostanie to anulowane... |
Autor: | JJ2010 [ 11 Sty 2014 21:02 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
sranda napisał(a): Niedługo dojdzie do tego, że przy każdej okazyjnej czy sekretnej ofercie klienci będą się zastanawiać, czy później nie zostanie to anulowane... nic nie stoi na przeszkodzie bookingowi czy hotelowi, aby ofertę regularną także anulować bo ... tak uznają. Wszystko można podciągnąć pod błąd. |
Autor: | RadekRRR [ 11 Sty 2014 21:11 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Polecam też pisać bezpośrednio na fan-page booking.com https://www.facebook.com/bookingcom?fref=ts Oraz na stronach poszczególnych hoteli na FB, można je również oceniać wiec .... dzięki temu za raz stracą kilka gwiazdek w ocenie internautów ![]() Hôtel Marignan Paris https://www.facebook.com/HotelMarignanP ... is?fref=ts Grand Hotel Esplanade Berlin https://www.facebook.com/esplanade.berlin?fref=ts Metro Hotel https://www.facebook.com/pages/Metro-Ho ... 94?fref=ts Nawet jeśli tam nie jedziecie to piszcie, że znajomym odwołano rezerwacje wiec ostrzegacie i nie polecacie. Każdy wpis oraz like się liczy ![]() |
Autor: | ADarte [ 11 Sty 2014 21:13 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Cała akcja jest bardzo wartościowa, ale bez większego wpływu dla aktualnej polityki Booking.com, gdyż w obecnej formie nie ma żadnego zasięgu medialnego. Dla tak dużej firmy nie ma znaczenia kilku straconych klientów po przeczytaniu negatywnych opinii na trustpilot.com lub reviewcentre.com, bo proszę wybaczcie mi, ale kto na co dzień zagląda na te strony przed podjęciem decyzji dotyczących wykorzystania konkretnego systemu rezerwacji hotelowych !!! Booking.com to gigant, który całej tej świetnej akcji na pewno nie zauważy w swoich raportach finansowych, dopóki sam protest nie przybierze znaczącej formy medialnej... ![]() Ciekaw jestem np. co o całej inicjatywie myślą administratorzy / właściciele F4F, ponieważ ich zaangażowanie w 100% zmieniłoby rozmiar protestu, gdyż jest to potencjał tysięcy uczestników Forum i trzech najbardziej rozpoznawalnych blogów/portali ogłoszeniowych w swoich sektorach ( F4F, H4F i Lastminuter.pl ) oraz ponad 178.000 fanów na FB... ![]() To świetny pomysł by wystawić rachunek dla Booking.com za znacząco spadającą jakość usług, ale w obecnej formie bez dobrej "tuby PRowskiej" to czysta Donkiszoteria... ![]() PS. Byłem wieloletnim klientem booking.com od mniej więcej 2006/2007, ale od ponad roku korzystam z rozwiązań "alternatywnych" do tego giganta mającego od dłuższego czasu swoich klientów w ... |
Autor: | namteH [ 11 Sty 2014 21:53 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
ja uważam, że cała ta akcja jest jak najbardziej na miejscu. nie chodzi tutaj przecież o ten przypadek hotelu z berlina, gdzie rzeczywiście mógł mieć miejsce błąd ale o ostatnią serię błędów oraz podejście bookinga do sprawy. serwis, który bierze taka kasę za to co robi na pewno nie ucierpiałby znacząco gdyby część tych "błędów" wziął na klatę. dlatego piszmy te opinie, bez EMOCJI, przedstawmy sprawę taka jaka jest a na pewno będzie to miało wymierny efekt w przyszłości. |
Autor: | Anonymous [ 11 Sty 2014 22:09 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
"miejcie za grosz honoru" - miałem się przyłączyć, ale te słowa pisane przez Ciebie brzmią absurdalnie i jestem zmuszony zrezygnować |
Autor: | palomino [ 11 Sty 2014 22:16 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Jest jeszcze jedna stronka - amerykanska http://www.bbb.org/western-michigan/bus ... i-38133612 tutaj wielu amerykanow sprawdza firmy przed podjęciem decyzji - tylko chyba tutaj trzeba wpisać uwagi jako complaint |
Autor: | annika.e [ 11 Sty 2014 23:47 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Napisane zarówno na trustpilot, jak i trustcenter. Opinia oczywiście negatywna, bo to booking ustalił regulamin, którego sam później nie przestrzega. |
Autor: | Mati77 [ 12 Sty 2014 00:38 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Opinie wystawione, na dwóch stronach. Takie na jakie zasłużyło sobie booking. Czyli słabiuuuutkie, po anulacji moich dwóch rezerwacji. |
Autor: | DMW [ 12 Sty 2014 01:08 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
"Nie dostrzegasz, iż nie chodzi o jeden błąd, ale zmianę całej polityki firmy na olewającą klientów i unikającą jakiejkolwiek odpowiedzialności. Firma, która pobiera 25 % od wartości rezerwacji z taką pozycją winna działać z poszanowaniem interesów i klientów i hoteli. Jak ocenisz kasowanie rezerwacji za 25 euro nocleg, ewidentny błąd, za 4/5 euro? Wtedy nie szanowałeś pracy booking. com? Czemu błędy klientów, osób starszych są bezwzględnie egzekwowane nawet po natychmiastowym wychwyceniu błędu? 12 rezerwacji w Dubaju skasowanych? Masowa skala? To jest sprzeciw przeciwko nowej polityce firmy. Sam miałem sytuację, gdzie nawet bez błędu booking się wypiął na hotel, który pomimo prawidłowej rezerwacji mając overbooking odmówił realizacji usługi. Oczywiście dostałem miłe maile z info, że mogą iść do sądu, bo oni żadnej odpowiedzialności nie ponoszą.[/quote]" Małe sprostowanie: booking.com pobiera od hotelu prowizję w wysokości 8-12% (nie 25%). |
Autor: | jobi [ 12 Sty 2014 01:09 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Poszło. |
Autor: | Kadet [ 12 Sty 2014 01:14 ] |
Temat postu: | Re: OGŁOSZENIE: Odwołane rezerwacje z Booking.com |
Booking.com odpowiada na opinie na trustpilot.com: Cytuj: Hello XXX, I am sorry to hear about this. Can you provide your booking number so that I can look into this for you? Regards, Kristen Booking.com Customer Service Team |
Strona 2 z 26 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |