Autor: | umberto [ 01 Cze 2015 17:25 ] |
Temat postu: | National Express - problem |
Witam, Podczas płatności za bilety wystąpił jakiś błąd. Pieniądze na karcie zablokowane, a nie mam żadnej wiadomości o ewentualnej rezerwacji. Czy ktoś przerabiał podobny temat? PS. Wiem, wiem...powinienem do nich zadzwonić...ale mój angielski nie pozwala na swobodne rozmowy telefoniczne...niestety ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Anonim3 [ 01 Cze 2015 17:33 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Przy pomocy Google Translate skontaktuj się z nimi przez media społecznościowe, tłumacząc, że nie czujesz się swobodnie w rozmowie po angielsku. Więcej szczegółów na tej stronie: http://www.nationalexpress.com/Help-and ... ct-us.aspx. |
Autor: | umberto [ 01 Cze 2015 17:36 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Kara napisał(a): Przy pomocy Google Translate skontaktuj się z nimi przez media społecznościowe, tłumacząc, że nie czujesz się swobodnie w rozmowie po angielsku. Więcej szczegółów na tej stronie: http://www.nationalexpress.com/Help-and ... ct-us.aspx. Wysłałem im maila...mają 5 dni na odpowiedź. PS. Nie mam konta ani na Fejsie, ani na Twitterze ![]() |
Autor: | Anonim3 [ 01 Cze 2015 17:39 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Zdjęcie blokady potrwa pewnie ok. 2-3 dni. Re konto na FB czy TT - zawsze możesz założyć. W tym wypadku chyba Ci się opłaci. |
Autor: | umberto [ 01 Cze 2015 17:53 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Kara napisał(a): Zdjęcie blokady potrwa pewnie ok. 2-3 dni. Re konto na FB czy TT - zawsze możesz założyć. W tym wypadku chyba Ci się opłaci. Blokada to nie problem, zastanawiam się czy dokonać następnej rezerwacji... |
Autor: | Geelot [ 06 Paź 2015 11:00 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
@umberto - mam ten sam problem. Błąd podczas próby rezerwacji a kasa na koncie zablokowana. Napisałem do nich tweeta na @nxcare, ale jak na razie nie mam odpowiedzi. Jeśli nic nie odpiszą, będę próbował się dodzwonić. EDIT: Jestem właśnie po rozmowię z biurem obsługi klienta (tel. +44 371 781 8181). Podając swoje nazwisko oraz ostatnie cztery cyfry z karty, którą próbowałem zapłacić odnaleźli moją rezerwację. Następnie telefonicznie wystawili mi bilet na kwotę 0.00 GBP, mówiąc jednocześnie, że ściągną z karty kwotę za bilet. |
Autor: | OSK [ 05 Sty 2017 22:24 ] |
Temat postu: | National Express i dzieci |
Jutro mam transfer z LTN National Express (rezerwowany przez strone Wizz). Powrot Easybus, ale na bilecie jest tez logo NE, wiec rozumiem,ze tez autokar. Jak to jest z tymi fotelikami/podkładkami dla dzieci? Mam dwójkę 7-latków i wolałbym nie brać swoich ![]() |
Autor: | Kara [ 05 Sty 2017 22:29 ] |
Temat postu: | Re: National Express i dzieci |
Z taką dozą nieśmiałości zaproponuję Google i "national express child seat". Pierwszy wynik. |
Autor: | OSK [ 06 Sty 2017 06:39 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Widzisz, większe zaufanie mam do Ciebie i innych userów niż strony NE. A Ty zawiodłaś.... |
Autor: | Kara [ 06 Sty 2017 10:29 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Kurczę, nie wiem, jak będę z tym dalej żyć... ![]() Tyle z mojej strony. |
Autor: | OSK [ 09 Sty 2017 11:58 ] |
Temat postu: | Re: National Express - problem |
Dla zainteresowanych - w autokarach NE są dostępne za darmo booster seats, więc nie trzeba brać swoich. Cieszę się,że nie wziąłem swoich bo odszedł jeden bagaż. Dużo zależy też od kierowcy. Na trasie z lotniska kierowca nie sprawdzał czy dzieciaki siedzą na fotelikach, a ja z kolei się o nie nie upominałem, bo w zupełności wystarczyło zapiąć je w pasy, które są na odpowiedniej wysokości dla dziecka 6+. Na trasie powrotnej z kolei, kierowca sam podał foteliki i pozapinał w nie dzieciaki. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |