Autor: | wtak [ 30 Sie 2017 15:02 ] |
Temat postu: | [Opinie] - lucky2go |
Jakoś strasznie mało w sieci info o lucky2go. Bezpiecznie kupować bilet? Korzystaliście? |
Autor: | mucha [ 30 Sie 2017 15:54 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
To jest hybryda Esky. Tak, bezpiecznie. Ale często pokazują połączenia których i tak nie mogą wystawić (np. krajówki w Iranie). |
Autor: | wertus [ 24 Lut 2018 08:20 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Korzystałem z usług lucky2go trzykrotnie. Za każdym razem bez problemów. Rezerwacje można odnaleźć na stronie esky |
Autor: | tunczyk [ 24 Lut 2018 09:26 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Rezerwowane przez nich lot na Uzbekistan airlines, rezerwacje widzi linia lotnicza wiec powinno być. Sprawdzę w czerwcu. Etixy przyszły jeszcze tego samego dnia. Sa w porządku. |
Autor: | maxima [ 24 Lut 2018 09:38 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Korzystałam i nie było problemów |
Autor: | benny82 [ 18 Kwi 2018 07:16 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Doświadczenie negatywne. Kupiłem 3 loty Ryanairem po Europie. Zalezało mi, żeby wykupić opcję wyboru miejsca na pokładzie, więc za każdym razem to zaznaczałem. Zdziwiło mnie trochę, że cena za wybór miejsca była nieco niższa niż najniższa na stronie Ryanaira, ale uznałem to sposób na zdobycie nowego klienta. W mailowym potwierdzeniu rezerwacji nie było żadnej informacji o zakupie wyboru miejsca. Sądziłem, że taka możliwość pojawi się podczas odprawy. Niestety, nie pojawiła się i miejsca dla moich współpasażerów zostały porozrzucane po całym samolocie. Zadzwoniłem na infolinię lucky2go.com i konsultantka powiedziała, że nie widzi, żebym miał wykupiony wybór miejsca(!!!) i czy mogę udowodnić, że jest inaczej. Czyli coś na zasadzie "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?". |
Autor: | Alina123465 [ 17 Lip 2018 07:43 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Ja również dam wielki negatyw! Zakupiłam 4 bilety powrotne z rzym-warszawa raynair - przy wyborze możliwości płatności wybrałam opcję przelew bankowy, następnie dostałam na maila potwierdzenie(godz. 12:04) lotu z danymi lecz w rubryce kwota do zapłaty pojawiły się zera. Wzbudziło to moje zainteresowanie wiec postanowiłam zadzwonić na infolinię. Od godz 12 do 15 siedziałam łącznie 2 godziny oczekując na wolnego konsultanta. I nic. Nie dostałam również kolejnego maila, z informacja o dokananiu płatności. Przyszedł on dopiero o godz 15.32 z informacją, kliknij w link i opłać rezerwację - masz na to całe 10 minut! Pech chciał że nie zauważyłam maila i link wygasł. Do wieczora próbowałam dodzwonić się na infolinię spędzając łącznie 3,5h w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem! ! Absurd za absurdem! Na tą chwilę (dzień kolejny) nie mam rozwiązane sytuacji i będę dalej próbować połączyć się z infolinia. Dodam źe w potwierdzeniu rezerwacji również nie mam wskazanych miejsc siedzących jak kolega wiec kto wie czy nie będzie podobnej stacji. .. |
Autor: | d-t-x [ 17 Lip 2018 23:20 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
A wystarczyło zapłacić kartą... |
Autor: | lizack [ 29 Lip 2018 22:59 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
tam się zwyczajnie, nie da dodzwonić ![]() ja kupiłem lot ryanaira i nie przesyłają numeru PNR, czyli brak możliwości dodania rezerwacji do aplikacji. odprawa również musi się odbyć z poziomu ich portalu. |
Autor: | lucky2go [ 15 Sie 2018 15:52 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Dzień dobry, przez większy ruch na naszej infolinii, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Aby pomóc jak najlepiej, prosimy o kontakt na maila info@lucky2go.com z podaniem numeru telefonu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. |
Autor: | lukasz_p [ 25 Sie 2018 14:37 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Nie polecam. Omijać szerokim łukiem. Najgorsze doświadczenie z kupowaniem biletów miałem właśnie z Lucky2Go. Chciałem kupić bilet, jednak po podaniu karty kredytowej moja transakcja została odrzucona. Nie dostałem żadnego potwierdzenia, numer rezerwacji, nic. Jednak jak się później okazało pomimo tego karta została obciążona czterokrotnie. I to może niekoniecznie jest wina Lucky2Go, ponieważ pomiędzy ich systemem transakcyjnym a moim bankiem jest mnóstwo innych elementów, które mogły zawinić. Problem w tym, że obsługa klienta nie istnieje i nie jest możliwe wyjaśnienie czegokolwiek. Informacja o godzinach pracy infolinii jest fikcją. Na maile nikt nie odpisuje. Obejście problemu: Należy dzwonić na infolinię eSky. Również spędzi się pół dnia wisząc na telefonie, ale w końcu ktoś odbierze. To jest ta sama firma, mają te same systemy. Pani na infolinii chyba nawet nie wiedziała, że bilety chciałem kupić na stronie Lucky2Go. Obejście problemu w krytycznych sytuacjach, gdy ktoś na przykład próbował kupić drogie bilety bez skutku i środki na jego karcie zostały zablokowane na wiele dni – pisać bezpośrednio na LinkedIn do prezesa zarządu eSky i Lucky2Go (https://www.linkedin.com/in/lukaszneska/). Może w końcu ogarnie się, że pół Internetu narzeka na brak obsługi klienta i coś z tym zrobi. |
Autor: | Marco Manno [ 25 Wrz 2018 02:46 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Nadal same negatywy? ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | AngryTicketBuyer [ 01 Paź 2018 15:36 ] | ||
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go | ||
Nie polecam! Przy próbie zapłacenia za bilet kartą kredytową płatność odrzucono mimo wystarczającej ilości pieniędzy na koncie. Przy czym nie przyszło żadne powiadomienie ani na skrzynkę e-mail, ani też na podany numer telefonu. Dodzwonienie się na infolinię zajęło jakieś 15 minut. Owszem, podobał mi się system podający oczekującym na połączenie różne ciekawostki związane z podróżami, zdecydowanie nie podobało mi się natomiast tak długie pozostawanie na linii. W końcu odebrała miła, ładnie mówiąca po polsku konsultantka i poinformowała mnie, że system przyjmowania rezerwacji i płatności zarejestrował próbę zarezerwowania i opłacenia biletu, natomiast sama płatność została odrzucona, skutkiem czego bilet nie został kupiony. Konsultantka poinformowała mnie następnie, że w międzyczasie cena biletu wzrosła o dwadzieściakilka złotych tudzież, że może dokonać rezerwacji z poziomu swojego dostępu do systemu, zamiast mnie. Okazało się, że aby mogła to zrobić, konieczne byłoby (o zgrozo!) podanie jej otwartym tekstem przez telefon.... danych karty kredytowej. Nieco mnie przytkało, ale chyba nie było tego bardzo słychać. Zapytana o obciążenie konta po nieudanej próbie zapłacenia za bilet kartą przez Sieć, konsultantka zapewniła mnie, kilka razy nawet, że moje konto nie zostało obciążone. W rzeczywistości, było jednak inaczej. Lucky2go, najzwyczajniej w świecie, pobrało sobie po prostu ode mnie pełną kwotę za bilet, jaki mnie interesował, w żaden sposób nie informując mnie o tym. Sprawdzam stan konta, a tu, nie wiedzieć czemu, na koncie nagle o kilkaset jednostek waluty mniej. Zwrot nastąpił dopiero po kilkudziesięciu godzinach. Nie lubię takich numerów. Nie wiem, czy prędko spóbuję kupić od Lucky2go jakiekolwiek bilety lotnicze.
|
Autor: | klapio [ 01 Paź 2018 18:07 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Raz kupowałem u nich jakąś krajówkę w LO, u mnie wszystko okej. |
Autor: | Washington [ 01 Paź 2018 21:35 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
@AngryTicketBuyer sprawdź różnicę między blokadą na karcie a zaksięgowaniem transakcji - oszczędzi Ci to nerwów na przyszłość ![]() |
Autor: | BrunoJ [ 01 Paź 2018 21:40 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
@Washington - to jest jednopostowiec, jakaś konkurencja czy cuś. Generalnie takie posty chyba powinny iść do kosza, bo jeszcze przypadkiem będą opiniogenne. |
Autor: | lucky2go [ 02 Paź 2018 18:59 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
@AngryTicketBuyer Dzień dobry. Serdeczna prośba, aby Pani zaistniałą sytuację opisała w mailowej wiadomości, w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Wiadomość proszę skierować na adres info@lucky2go.com. Z chęcią wyjaśnimy wszystko jeszcze raz. Pozdrawiamy. |
Autor: | margola90 [ 14 Lut 2019 13:57 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Hej, czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni.... |
Autor: | jaksięmasz [ 14 Lut 2019 14:25 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
Kupowaliśmy raz bilet Air Astany, bo nie przechodziła nam płatność bezpośrednio na stronie - "po zakupie" informacja, że bilet zostanie wystawiony w ciągu 24 godzin (spodziewałem się, że takie biura jak eSky już mają automaty), oczywiście po 2-3 godzinach informacja, że podwyżka ceny o 30 PLN i że różnicę trzeba dokonać przelewem tradycyjnym i księgowanie do następnego dnia i dopiero wtedy wystawią bilet. To już lepiej korzystać Gotogate i podobne. |
Autor: | lucky2go [ 15 Lut 2019 15:23 ] |
Temat postu: | Re: [Opinie] - lucky2go |
margola90 napisał(a): Hej, czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni.... Dzień dobry, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Chcemy pomóc w rozwiązaniu problemu i w tym celu bardzo prosimy napisać do nas na adres info@lucky2go.com w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Za niedogodności przepraszamy. Pozdrawiamy, |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |