Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - lucky2go
lucky2go,1568,116619
Strona 1 z 3

Autor:  wtak [ 30 Sie 2017 15:02 ]
Temat postu:  [Opinie] - lucky2go

Jakoś strasznie mało w sieci info o lucky2go.
Bezpiecznie kupować bilet?
Korzystaliście?

Autor:  mucha [ 30 Sie 2017 15:54 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

To jest hybryda Esky. Tak, bezpiecznie. Ale często pokazują połączenia których i tak nie mogą wystawić (np. krajówki w Iranie).

Autor:  wertus [ 24 Lut 2018 08:20 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Korzystałem z usług lucky2go trzykrotnie. Za każdym razem bez problemów. Rezerwacje można odnaleźć na stronie esky

Autor:  tunczyk [ 24 Lut 2018 09:26 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Rezerwowane przez nich lot na Uzbekistan airlines, rezerwacje widzi linia lotnicza wiec powinno być. Sprawdzę w czerwcu. Etixy przyszły jeszcze tego samego dnia. Sa w porządku.

Autor:  maxima [ 24 Lut 2018 09:38 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Korzystałam i nie było problemów

Autor:  benny82 [ 18 Kwi 2018 07:16 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Doświadczenie negatywne.
Kupiłem 3 loty Ryanairem po Europie. Zalezało mi, żeby wykupić opcję wyboru miejsca na pokładzie, więc za każdym razem to zaznaczałem. Zdziwiło mnie trochę, że cena za wybór miejsca była nieco niższa niż najniższa na stronie Ryanaira, ale uznałem to sposób na zdobycie nowego klienta.
W mailowym potwierdzeniu rezerwacji nie było żadnej informacji o zakupie wyboru miejsca. Sądziłem, że taka możliwość pojawi się podczas odprawy. Niestety, nie pojawiła się i miejsca dla moich współpasażerów zostały porozrzucane po całym samolocie.
Zadzwoniłem na infolinię lucky2go.com i konsultantka powiedziała, że nie widzi, żebym miał wykupiony wybór miejsca(!!!) i czy mogę udowodnić, że jest inaczej. Czyli coś na zasadzie "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?".

Autor:  Alina123465 [ 17 Lip 2018 07:43 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Ja również dam wielki negatyw! Zakupiłam 4 bilety powrotne z rzym-warszawa raynair - przy wyborze możliwości płatności wybrałam opcję przelew bankowy, następnie dostałam na maila potwierdzenie(godz. 12:04) lotu z danymi lecz w rubryce kwota do zapłaty pojawiły się zera. Wzbudziło to moje zainteresowanie wiec postanowiłam zadzwonić na infolinię. Od godz 12 do 15 siedziałam łącznie 2 godziny oczekując na wolnego konsultanta. I nic. Nie dostałam również kolejnego maila, z informacja o dokananiu płatności. Przyszedł on dopiero o godz 15.32 z informacją, kliknij w link i opłać rezerwację - masz na to całe 10 minut! Pech chciał że nie zauważyłam maila i link wygasł. Do wieczora próbowałam dodzwonić się na infolinię spędzając łącznie 3,5h w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem! ! Absurd za absurdem! Na tą chwilę (dzień kolejny) nie mam rozwiązane sytuacji i będę dalej próbować połączyć się z infolinia. Dodam źe w potwierdzeniu rezerwacji również nie mam wskazanych miejsc siedzących jak kolega wiec kto wie czy nie będzie podobnej stacji. ..

Autor:  d-t-x [ 17 Lip 2018 23:20 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

A wystarczyło zapłacić kartą...

Autor:  lizack [ 29 Lip 2018 22:59 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

tam się zwyczajnie, nie da dodzwonić :)

ja kupiłem lot ryanaira i nie przesyłają numeru PNR, czyli brak możliwości dodania rezerwacji do aplikacji.
odprawa również musi się odbyć z poziomu ich portalu.

Autor:  lucky2go [ 15 Sie 2018 15:52 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Dzień dobry, przez większy ruch na naszej infolinii, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Aby pomóc jak najlepiej, prosimy o kontakt na maila info@lucky2go.com z podaniem numeru telefonu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Autor:  lukasz_p [ 25 Sie 2018 14:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nie polecam. Omijać szerokim łukiem. Najgorsze doświadczenie z kupowaniem biletów miałem właśnie z Lucky2Go.
Chciałem kupić bilet, jednak po podaniu karty kredytowej moja transakcja została odrzucona. Nie dostałem żadnego potwierdzenia, numer rezerwacji, nic. Jednak jak się później okazało pomimo tego karta została obciążona czterokrotnie. I to może niekoniecznie jest wina Lucky2Go, ponieważ pomiędzy ich systemem transakcyjnym a moim bankiem jest mnóstwo innych elementów, które mogły zawinić.
Problem w tym, że obsługa klienta nie istnieje i nie jest możliwe wyjaśnienie czegokolwiek. Informacja o godzinach pracy infolinii jest fikcją. Na maile nikt nie odpisuje.
Obejście problemu: Należy dzwonić na infolinię eSky. Również spędzi się pół dnia wisząc na telefonie, ale w końcu ktoś odbierze. To jest ta sama firma, mają te same systemy. Pani na infolinii chyba nawet nie wiedziała, że bilety chciałem kupić na stronie Lucky2Go.
Obejście problemu w krytycznych sytuacjach, gdy ktoś na przykład próbował kupić drogie bilety bez skutku i środki na jego karcie zostały zablokowane na wiele dni – pisać bezpośrednio na LinkedIn do prezesa zarządu eSky i Lucky2Go (https://www.linkedin.com/in/lukaszneska/). Może w końcu ogarnie się, że pół Internetu narzeka na brak obsługi klienta i coś z tym zrobi.

Autor:  Marco Manno [ 25 Wrz 2018 02:46 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nadal same negatywy? :) Myśle nad kupnem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  AngryTicketBuyer [ 01 Paź 2018 15:36 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nie polecam! Przy próbie zapłacenia za bilet kartą kredytową płatność
odrzucono mimo wystarczającej ilości pieniędzy na koncie. Przy czym nie
przyszło żadne powiadomienie ani na skrzynkę e-mail, ani też na podany
numer telefonu. Dodzwonienie się na infolinię zajęło jakieś 15 minut.
Owszem, podobał mi się system podający oczekującym na połączenie
różne ciekawostki związane z podróżami, zdecydowanie nie podobało
mi się natomiast tak długie pozostawanie na linii.

W końcu odebrała miła, ładnie mówiąca po polsku konsultantka
i poinformowała mnie, że system przyjmowania rezerwacji i płatności
zarejestrował próbę zarezerwowania i opłacenia biletu, natomiast sama
płatność została odrzucona, skutkiem czego bilet nie został kupiony.
Konsultantka poinformowała mnie następnie, że w międzyczasie cena biletu
wzrosła o dwadzieściakilka złotych tudzież, że może dokonać rezerwacji
z poziomu swojego dostępu do systemu, zamiast mnie. Okazało się, że aby
mogła to zrobić, konieczne byłoby (o zgrozo!) podanie jej otwartym tekstem
przez telefon.... danych karty kredytowej.

Nieco mnie przytkało, ale chyba nie było tego bardzo słychać. Zapytana
o obciążenie konta po nieudanej próbie zapłacenia za bilet kartą przez Sieć,
konsultantka zapewniła mnie, kilka razy nawet, że moje konto nie zostało
obciążone. W rzeczywistości, było jednak inaczej. Lucky2go, najzwyczajniej
w świecie, pobrało sobie po prostu ode mnie pełną kwotę za bilet, jaki mnie
interesował, w żaden sposób nie informując mnie o tym. Sprawdzam stan konta,
a tu, nie wiedzieć czemu, na koncie nagle o kilkaset jednostek waluty mniej.
Zwrot nastąpił dopiero po kilkudziesięciu godzinach.

Nie lubię takich numerów. Nie wiem, czy prędko spóbuję kupić od Lucky2go
jakiekolwiek bilety lotnicze.

Załączniki:
lucky2go-przepraszamy.jpg
lucky2go-przepraszamy.jpg [ 47.16 KiB | Obejrzany 23149 razy ]

Autor:  klapio [ 01 Paź 2018 18:07 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Raz kupowałem u nich jakąś krajówkę w LO, u mnie wszystko okej.

Autor:  Washington [ 01 Paź 2018 21:35 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

@AngryTicketBuyer sprawdź różnicę między blokadą na karcie a zaksięgowaniem transakcji - oszczędzi Ci to nerwów na przyszłość ;)

Autor:  BrunoJ [ 01 Paź 2018 21:40 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

@Washington - to jest jednopostowiec, jakaś konkurencja czy cuś. Generalnie takie posty chyba powinny iść do kosza, bo jeszcze przypadkiem będą opiniogenne.

Autor:  lucky2go [ 02 Paź 2018 18:59 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

@AngryTicketBuyer

Dzień dobry.
Serdeczna prośba, aby Pani zaistniałą sytuację opisała w mailowej wiadomości, w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Wiadomość proszę skierować na adres info@lucky2go.com. Z chęcią wyjaśnimy wszystko jeszcze raz.
Pozdrawiamy.

Autor:  margola90 [ 14 Lut 2019 13:57 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Hej,

czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni....

Autor:  jaksięmasz [ 14 Lut 2019 14:25 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Kupowaliśmy raz bilet Air Astany, bo nie przechodziła nam płatność bezpośrednio na stronie - "po zakupie" informacja, że bilet zostanie wystawiony w ciągu 24 godzin (spodziewałem się, że takie biura jak eSky już mają automaty), oczywiście po 2-3 godzinach informacja, że podwyżka ceny o 30 PLN i że różnicę trzeba dokonać przelewem tradycyjnym i księgowanie do następnego dnia i dopiero wtedy wystawią bilet.

To już lepiej korzystać Gotogate i podobne.

Autor:  lucky2go [ 15 Lut 2019 15:23 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

margola90 napisał(a):
Hej,

czy ktoś ma może radę w jakich godzinach tam dzwonić aby się udało z kimś porozmawiać? Czekałam już kilkakrotnie po 15-20 minut ale bez skutku. To jest jakiś dramat. Chciałam wprowadzić zmiany w bilecie i nie jest to możliwe w żaden sposób...na e-mail tez nie dostaję odpowiedzi od kilku dni....


Dzień dobry,
czas oczekiwania na połączenie z konsultantem może być wydłużony. Chcemy pomóc w rozwiązaniu problemu i w tym celu bardzo prosimy napisać do nas na adres info@lucky2go.com w tytule podając swój nick z forum wraz z podaniem nr rezerwacji. Za niedogodności przepraszamy.
Pozdrawiamy,

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/