Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Opinie] - lucky2go
lucky2go,1568,116619
Strona 2 z 3

Autor:  Japonka76 [ 18 Mar 2019 16:10 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go (odłam eSky)

Ja niestety też nie polecam lucky2go (rodzina eSky). Zarezerwowałam u nich bilety przechodząc z kayaka (bilet był o 4 zł tańszy niż w innych OTA). Pieniądze zeszły z karty, czekałam na exity. Otrzymałam jednak maila z eSky z prośbą o pilny kontakt, gdyż bilety nie mogą zostać wystawione, ponieważ wzrosła cena. (?) Po dodzwonieniu się na infolinię okazuje się, że mam dopłacić do każdego biletu prawie kilkadziesiąt zł. :o W międzyczasie przeglądam wyszukiwarki i widzę, że cena za ten lot nie wzrosła. Sprawdzam bezpośrednio na stronie przewoźnika - cena niższa niż mi proponuje konsultant. Odmówiłam. Bilety zostały anulowane, po 2 dniach pieniądze wróciły na kartę, a ja bilety kupiłam bezpośrednio na stronie linii lotniczych. Swoją drogą wyniosło mnie to w końcu kilka złotych mniej niż oferowały OTA.
Myślałam, że to był odosobniony przypadek, ale przejrzałam opinie na temat lucky2go (eSky) tu i tam, i odnoszę wrażenie, że taka sytuacja zdarza się dużo częściej. Wystawiają np. na kayak ceny biletów w niższych cenach. Po dokonaniu rezerwacji informują klientów, że cena wzrosła i każą sobie dopłacić. W efekcie końcowym cena biletu jest zdecydowanie wyższa niż oferują inne OTA, i zupełnie niekonkurencyjna. Jednym słowem - nie polecam.

Autor:  fevlad [ 28 Mar 2019 19:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go (odłam eSky)

dobra rada, nigdy tam niczego nie kupuj, przewiduj problemy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor:  darmoch [ 11 Kwi 2019 21:31 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

To katastrofa - nie polecam :evil: . Tragiczna obsługa i kruczki. Kupiłem bilety na długi weekend z przesiadką Ryanairem do Lizbony. Po trzech miesiącach zaczęły przychodzić maile ze zmianami rozkładu poszczególnych lotów. W efekcie lot w jedną stronę wydłużył się o 3 godziny, a na lot powrotny nie zdążę. Zdziwiłem się bardzo, gdy Pani z infolinii wytłumaczyła mi, że oni sprzedają bilety osobno, a nie jako łączony lot i to nie ich problem. Po kilkukrotnym kontakcie z infolinią (czas oczekiwania od 39 do 10 minut!!!) zaproponowano mi powrót dzień wcześniej i oczekiwanie 36 godzin w miejscu międzylądowania. Zwrot biletów bez kosztów tylko biletów zmienionych, jeszcze nie udało mi się dowiedzieć jakie są koszty zwrotu biletów (dopiero wykonałem kilka maili i telefonów), na które rozkład "jeszcze" się nie zmienił. Więc jak ktoś chce sobie zepsuć weekend to jest najlepszy sposób kupić bilet przez lucky2go!!!

Autor:  mmm... [ 02 Cze 2019 01:04 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Lucky2go nie polecam.
Kupowałam bilety do Japonii. Zarezerwowałam lot przez lucky2go, opłaciłam, dostałam maila z potwierdzeniem i wtem okazało się, że lucky2go wprowadziło inne daty. Mam potwierdzenie w plikach systemowych (accesowych) z mojego komputera potwierdzające, co w danym dniu wyświetlało mi się na stronie lucky2go - były to inne daty! Przy zakupie biletów za kilka tysięcy człowiek raczej kilka razy sprawdzi, czy wszystko dobrze wpisał. Sprawdziłam, nie pomyliłam się. Lucky2go zarezerwowało mi lot, wg którego w Japonii miałam być 4 dni O.o Planowałam podróż na 3 miesiące.
Połączyłam się z infolinią po raz pierwszy - 30 minut oczekiwania, wyjaśniłam sprawę i Pani w słuchawce powiedziała, że zapozna się ze sprawą i oddzwoni do mnie w ciągu 30 minut. Minęła godzina, napisałam maila na info@ lucky2go - brak odpowiedzi. Postanowiłam znowu próbować się dodzwonić. Gdy połączyłam się z infolinią (40 minut czekania) konsultanci powiedzieli, że oddzwonią, ale nie dałam się zbyć. Następnie przez ponad 30 minut wprowadzali mnie w błąd twierdząc, że mojej rezerwacji nie da się w żadnym wypadku zmienić, bo jest zupełnie niezmienialna, absolutnie niezmienialna i nie i koniec. Dopiero po kilkudziesięciominutowym (!!!) naciskaniu na połączenie z osobą przełożoną nagle (sic!) dowiedziałam się, że moją rezerwację jednak można zmienić. Hura! Wmawiano mi, że nie ma takiej możlwiości oraz że nie ma osoby, przełożonej, która może potwierdzić sprawę. Nagle jednak się znalazła i wybrała z konsultantką najgorsze dla mnie opcje. Do tego podczas rezerwacji dokupiłam pomoc konsultanta w przypadku zmiany terminu lotu i pomoc konsultanta ograniczyła się do dalszego nabijania mnie w butelkę. Dostałam nierzetelną pomoc, ponieważ konsultanci wybrali dla mnie najdroższe możliwe loty i taryfy, o czym poinformował mnie bezpośrednio Finnair (zadzwoniłam do nich i bardzo mi pomogli, ale przerazili się, bo mając dużą rozpiętość czasową zakupu biletu, gdyż mogłam wylecieć 2 tygodnie późneij, lucky2go wybrało najdroższe możliwe połączenie). Finnair pomógł mi rezerwując dla mnie loty w kwocie o 1500zł niższej (sic!) od proponowanej przez lucky2go.

Nie polecam tych Państwa

Autor:  szalwiatko [ 11 Cze 2019 20:35 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Zgadzam się. Dramatyczna obsługa a w zasadzie jej brak. Chcieliśmy zmienić termin lotu - przez 2 dni nie mogliśmy się dodzwonić wisząc po 40 min na słuchawce. Po prostu nikt nie odbiera. Na maile nikt nie odpisuje. Zamierzam zgłosić tę firme do Urzędu OChrony Konsumenta.To jest totalna kpina - zero jakiegokolwiek serwisu posprzedażowego czy możliwości uzyskania informacji. Przestrzegam przed kupowaniem biletów w tym miejscu!

Autor:  Tjw1978 [ 11 Cze 2019 22:19 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nie wiem skąd się biorą złe opinie.

Ja nie miałem żadnego problemu z lucky2go, a miałem spory problem, który został bez problemu naprawiony.
W miarę szybki kontakt z infolinią i jeszcze tego samego dnia kontakt z informacją zwrotną.

Rzecz dotyczyła Turkisha i zmiany godzin lotów, przez co nie było możliwe wybranie miejsc na stronie Turkisha.

Autor:  szalwiatko [ 12 Cze 2019 12:58 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Jakoś w to nie wierze.Dzwonie od kilku dni bezskutecznie. NIkt nie odbiera i nikt nie odpisuje.Klient pozostawiony jest samemu sobie.

Autor:  lucky2go [ 12 Cze 2019 19:30 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

-- 12 Cze 2019 19:25 --

szalwiatko napisał(a):
Jakoś w to nie wierze.Dzwonie od kilku dni bezskutecznie. NIkt nie odbiera i nikt nie odpisuje.Klient pozostawiony jest samemu sobie.


Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy w związku ze swoją podróżą, napisz do nas na adres cs-support@lucky2go.com, a my zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc. W treści wiadomości proszę podać imiona i nazwiska pasażerów oraz numer rezerwacji.
Pozdrawiamy.

-- 12 Cze 2019 19:30 --

Tjw1978 napisał(a):
Nie wiem skąd się biorą złe opinie.

Ja nie miałem żadnego problemu z lucky2go, a miałem spory problem, który został bez problemu naprawiony.
W miarę szybki kontakt z infolinią i jeszcze tego samego dnia kontakt z informacją zwrotną.

Rzecz dotyczyła Turkisha i zmiany godzin lotów, przez co nie było możliwe wybranie miejsc na stronie Turkisha.


Dzień dobry,
Dziękujemy za Twoją opinię i docenienie naszej pracy. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc.
Pozdrawiamy.

Autor:  spid108 [ 14 Cze 2019 22:46 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nieaktualne po odpowiedzi @lucky2go

Autor:  lucky2go [ 17 Cze 2019 16:23 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

@spid108

Dzień dobry,
Kilka dni temu kontaktował się Pan z Działem Obsługi Klienta. Poinformowaliśmy, że zrobiony został zwrot na Pana konto. Jeśli potrzebuje Pan dodatkowego wsparcia zapraszamy.
Pozdrawiamy,

Autor:  Marek1970 [ 03 Lip 2019 10:04 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

-- 03 Lip 2019 09:57 --

Absolutnie nie korzystajcie !!! O ile zakup przez stronę poszedł w miarę - tak anulowanie biletów - brak możliwości jakiegokolwiek skontaktowania sie z firma - to firma widmo - nie odpowiada na formularz kontaktowy - nie odpowiada na maile - na infolinii raz czekałem 40 min. drugi raz 90 min. !!! bez połączenia. Przestrzegam was - obsługa klienta - nie istnieje - wsparcie posprzedażowe - nie istnieje - nigdy więcej nie skorzystam !!! Zostałem przypadkowo przekierowany z google - rozumiem że to zostało założone przez esky - aby nie być kojarzonym - niestety to jedno i to samo - choć z esky nie miałem do tej pory problemów a bardzo dużo podróżuje.

-- 03 Lip 2019 10:04 --

To jakiś żart i odpowiedź napisana przez lucky2go - przed chwila po godzinie oczekiwania na infolinii - rozłączył rozmowę




Tjw1978 napisał(a):
Nie wiem skąd się biorą złe opinie.

Ja nie miałem żadnego problemu z lucky2go, a miałem spory problem, który został bez problemu naprawiony.
W miarę szybki kontakt z infolinią i jeszcze tego samego dnia kontakt z informacją zwrotną.

Rzecz dotyczyła Turkisha i zmiany godzin lotów, przez co nie było możliwe wybranie miejsc na stronie Turkisha.

Autor:  szalwiatko [ 30 Lip 2019 18:29 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Witam od tygodnia próbuje anulować bilet- bezskuetecznie. Dzwoniłam już 4 razy za każdym razem otzrymuję zapewnienie ze ktoś do mnie oddzwoni albo odpisze z onformacją jak wygląa kwestia anulacji. NIkt nie odpisuje i nie oddzwania. Dodzwonić się to szczyt szczęścia. ODRADZAM wszystkim. Sprawe będę kierować do urzędu ochrony konsumenta i nagłaśniać gdzie tylko się da

Autor:  .wojtek [ 02 Paź 2019 22:20 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Czy nikogo nie dziwi, że wszystkie negatywne opinie są z "pustych" kont mających po kilka wiadomości, a od użytkowników z większym stażem są raczej neutralne-ok? o_O

Autor:  michzak [ 03 Paź 2019 06:12 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Tak to wygląda dla wszystkich pośredników, jak ktoś został "oszukany" wejdzie napisze i sobie pójdzie więcej się nie udzielając. Jak wszystko ok było, to przecież nie będziesz się rejestrować na forum tylko po to by napisać że było ok

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Autor:  sobo [ 31 Maj 2020 20:55 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Czy ktoś przerabiał sytuację: rezerwuje lot, dostaje zwrotkę o zamówieniu .. i info o etix po 2h, ale już na inny lot.

Autor:  bartlomiej700 [ 19 Wrz 2020 10:43 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Niby można znaleźć loty taniej ale nikt potem nie raczy odpowoedzieć na jakiekolwiek pytania. Powinni mi oddać pieniądze juz tydzien temu i jakos przestali sie odzywać także nie polecam...

Autor:  mk89 [ 19 Wrz 2020 10:57 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

I zarejestrowałeś konto na forum specjalnie żeby to napisać...

Autor:  BartoszBogucki [ 12 Lis 2020 08:08 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Wie ktoś jak aktualnie wygląda sprawa wymiany biletów LOTu kupionych przez Lucky2go? Tzn. czy można jej dokonać bezpośrednio w Locie, czy jednak trzeba u pośrednika wraz opłatą serwisową?

Autor:  Gadekk [ 12 Lis 2020 11:37 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

@BartoszBogucki zadzwoń na infolinię LO i zapytaj. Podajesz numer rezerwacji konsultantowi i on już będzie wiedział, co może Ci zaproponować.

Autor:  BartoszBogucki [ 12 Lis 2020 11:51 ]
Temat postu:  Re: [Opinie] - lucky2go

Nie mam jeszcze rezerwacji, a chciałem się jedynie dowiedzieć, czy jeśli kupię to nie będzie potem problemów z wymianą

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/