Autor: | bartek. [ 22 Lut 2013 00:16 ] |
Temat postu: | Less & Less |
Hej, patrząc na aktualną sytuację z M&M chyba trzeba się pożegnać z tym programem w końcu. FTL ograniczony, ceny podatków duże no i teraz krajówek nie będzie. Powiedzmy sobie szczerze - jak ktoś nie lata dużo/biznesowo to się nie opłaca. Ja akurat trochę latałem biznesowo, ale co z tego jak krajowo i teraz nawet to mi się nie opłaca. Szczerze mówiąc - nawet ciężko FTLa będzie uzyskać/utrzymać. Ba, mam wrażenie że wszystkim on jak i SEN poznika (i nie mówię o f4f, a o ludziach którzy płacili srogo za bilety). W końcu podejrzewam, że 80-90% biznesowego ruchu to loty krajowe, a nie międzynarodowe. Do czego zmierzam? Ano do pytania, co teraz? Jedye co zostało w M&M to karty kredytowe, ale one dają mile premiowe. Coś to daje, ale do tego akurat można statusowe zbierać gdzie indziej. Czy ktoś doświadczony zatem mógłby coś skrobnąć? Chętnie zrobiłbym totalne rozeznanie, ale pewnie mógłbym się za to zabrać za rok, więc szkoda ![]() Skoro jednak główny argument posiadania M&M właściwie dla większości odpadł to myślę, że sporo osób będzie zainteredowana innymi programami w *A. Co zatem mamy? M&M, M+, M&S i wiele wiele innych. Listę można zobaczyć na końcu tego artykułu http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Alliance Czym się kierujemy? - Łatwość zdobycia statusów - Bilety-nagrody - dostępność terminów/miejsc - opłaty dodatkowe - Dostęp do saloników Czyli chyba najważniejsze rzeczy, bo priority boarding to raczej standard ![]() Aha, i nei ma sensu argumentować, że w M&M jest fajnie bo TripAdvisor da nam 100 pkt. Przepraszam, ale te 100pkt nigdy nie zamieni się, ani na whiskey w saloniku, ani na bilet nagrodę. Więc mówmy o realnych korzyściach ![]() Pozdrawiam i mam nadzieję, że będzie ciekawa dyskusja! |
Autor: | mucha [ 22 Lut 2013 01:00 ] |
Temat postu: | Re: Less & Less |
Na innym forum (lotnictwo.net.pl) toczyła się na ten temat burzliwa dyskusja. Program United wydaje się najlepszy, ewentualnie Aegan (gdyż tam łatwo o Golda). Oczywiście mowa o osobach które latają w wysokich taryfach. Podróżując w O/U mile zbierzemy tylko w M&M a w L (Szalona Środa) United i inne dadzą tylko 25%. Ja zostanę w M&M, najwięcej mil nie mam za loty ale z karty mBanku. Dopłaty do nagród są oczywiście chore ale można wykorzystać mile np. na lot krajowy w USA (Hawaje) gdzie podatków zapłacimy 40zł. |
Autor: | bartek. [ 22 Lut 2013 01:37 ] |
Temat postu: | Re: Less & Less |
Fajnie, że właśnie kupiłem loty Hawaje za $425 ![]() Zostać w M&M oczywiście warto, bo jest karta mBanku/Wizza. Więc mile PREMIOWE można zbierać. Ale status to chyba jednak trzeba zbierać gdzie indziej. Ale rozumiem, że nawet będąc w M+ (United) to lecąc krajówką eurolot/lot po tych zmianach będzie zero mil? Często latam w taryfie E. Możesz podać link do konkretnego tematu? Tamto forum jest nie takie małe.. |
Autor: | blasto [ 22 Lut 2013 02:42 ] |
Temat postu: | Re: Less & Less |
Maris83 napisał(a): Kiedyś jakiś program oferował przeniesienie do nich wraz z zachowaniem statusu i punktami. Kojarzy ktoś coś z tej sytuacji? FTLa mam do 28.02.2017, mil też już troszkę jest - byłoby warto ![]() Raczej "status match" do programu innego przewoźnika w ramach tego samego sojuszu nie wchodzi w grę, choć gdzieś czytałem, że komuś się udało US lub UA zmatchować w TK. O przeniesieniu mil zapomnij. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |