Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Hotels.com - opinie
hotels-com-opinie,20,68393
Strona 14 z 17

Autor:  gmak [ 14 Maj 2020 16:02 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Chodzi o zrobienie wrażenia u siebie w domu. Spróbuję kolorowego słonia, bo nie mam białych ręczników.

Autor:  przemos74 [ 30 Wrz 2020 14:31 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Czy ma ktoś taki problem z hotels.com: jakikolwiek hotel próbuję zarezerwować to dostaję błąd:

Cytuj:
Niestety występują obecnie pewne problemy. Spróbuj ponownie.
W formularzu wystąpiły błędy, które należy poprawić. Sprawdź podświetlone pola.


Próbowałem różne przeglądarki, tryby incognito, 3 różne karty kredytowe i PayPal. Nie mam pojęcia o co biega.

Autor:  Marcin Haładuda [ 28 Paź 2020 17:25 ]
Temat postu:  Podwójny voucher hotels.com oraz bezpośrednio z hotelu

Hej. Nie wiem czy jestem w bardzo komfortowej sytuacji czy wręcz przeciwnie...
Na maj 2020 mialem rezerwacje w hotelu na Teneryfie. Rezerwacja na kwotę 3911zl przez hotels.com.l, oferta bezzwrotna.
Z racji na covid, pobyt anulowany.
Od Hotels.com otrzymałem voucher na wartość 3911pln do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Nie mam praca do zwrotu kosztów jak vouchera nie wykorzystam.
Bezpośrednio od hotelu otrzymałem voucher do ich systemu rezerwacyjnego na 752euro, czyli 130 euro mniej niż zaplacilem. Poinformowali mnie że taka kwotę oni otrzymali od hotels.com. jeżeli jednak vouchera przyznanego bezpośrednio przez hotel nie wykorzystam do czerwca 2021 to będzie przyslugiwal mi zwrot 752euro.
Wychodzi na to że na jedną rezerwacje mam teraz dwa vouchery.
Ja przypuszczam że nie uda mi się wylecieć. Wtedy potencjalnie przepada 3911zl z hotels.com ale przysługuje mi 752euro bezpośrednio od hotelu. Z drugiej strony to czy mogę być cwany i próbować wykorzystać ich podwójne wystawienie vouchera i zarezerwować pobyt przez hotels.com a następnie przy wykorzystaniu vouchera od hotelu? Co byście zrobili w mojej sytuacji...?

Autor:  Piccolo [ 28 Paź 2020 18:02 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Czy Ty nas pytasz czy warto być uczciwym? Wg mnie warto.
Jeśli dobrze zrozumiałem to nie pytasz, którą drogą otrzymać zwrot tylko czy próbować z obu...
Ja niestety nie odpowiem - tematyka znacznie wykracza poza moje ramy moralne.

Autor:  Kian [ 28 Paź 2020 18:04 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

taka kradziez.....

zamiast sie cieszyc ze dostajesz kase ze rezerwacje bezzwrotna Ty myslisz jak ich okrasc....

Autor:  Marcin Haładuda [ 28 Paź 2020 18:47 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

-- 28 Paź 2020 19:45 --

Dobrze że jak błędy cenowe się pojawiają w ofertach lotów lub hotelów to każdy pierwszy na tym forum do rezerwacji i walki o to aby rezerwacja była utrzymana ??

Zależy mi na Zwrocie. Przede wszystkim nie chce stracić. Chciałbym odzyskać 3911zl które wlozylem a sytuacja w której się znajduje jest taka zagmatwana że już nie wiem co robic.
Kontaktując się z hotels.com dostałem informacje że mi przyznali voucher o muszę dokonać rezerwacji za 3911 lub kasa przepadnie. Jeżeli hotel będzie chciał mi coś zwracać to już nie za ich pośrednictwem. Czyli teoretycznie od dobrej woli hotelu będzie przysługiwać zwrot. Zwrot ten nawet jak zakończy się ich dobra wola to będzie na 752euro czyli mniej niż zaplacilem. Najgorsze jest to, że nie dokonując rezerwacji po prostu podejmę ryzyko polegające na tym, czy hotel na pewno odda kasę.

-- 28 Paź 2020 19:47 --

Najkorzystniej byłoby uzyskać zwrot pieniężny bezpośrednio od hotels.com. czy taka droga walki o zwrot pomimo jasno określonych zasad że my voucher bezzwrotny komuś przyniosła efekt w postaci zwrotu gotówki?

Autor:  Piccolo [ 28 Paź 2020 20:50 ]
Temat postu:  Re: Podwójny voucher hotels.com oraz bezpośrednio z hotelu

Marcin Haładuda napisał(a):
Ja przypuszczam że nie uda mi się wylecieć. Wtedy potencjalnie przepada 3911zl z hotels.com ale przysługuje mi 752euro bezpośrednio od hotelu. Z drugiej strony to czy mogę być cwany i próbować wykorzystać ich podwójne wystawienie vouchera i zarezerwować pobyt przez hotels.com a następnie przy wykorzystaniu vouchera od hotelu? Co byście zrobili w mojej sytuacji...?


Odniosłem się powyżej do twojego pytania i nie ma się co obrażać.
Każdy zwrot - zakładając rezerwację bez prawa anulowania - będzie dla ciebie zyskiem więc 752eur to obecnie 3400pln do przodu.

Autor:  Marcin Haładuda [ 28 Paź 2020 21:02 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

To hotel był zamknięty przez hiszpańskie władzę w okresie kiedy miałem ich odwiedzić więc pomimo wykupienia opcji bezzwrotnej to nie z mojej anulacji wynika moją nieobecność w hotelu

Autor:  ranek [ 05 Cze 2021 09:09 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Miał ktoś z Hotels.com sytuację z pomyleniem dat noclegu w rezerwacji bezzwrotnej? Miałem kiedyś taką sytuację w Cheaptickets i udało się zmienić daty poprzez rozmowę z agentem na Messengerze. A tu? Próbować przez infolinię? Czy najpierw wysłać zapytanie bezpośrednio do hotelu? Dostępność pokoi jest spora więc to nie problem, ciekaw jestem jak Hotels.com podchodzi do takich zmian skoro rezerwacja już jest opłacona i niby nie ma opcji zmiany...?

Autor:  miriam [ 05 Cze 2021 09:17 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Zależy jak sam obiekt do tego podejdzie. Hotels.com zwykle stara się pomóc w takich sytuacjach i masz dużą szansę na powodzenie .Jeśli nowy termin jest droższy zwykle trzeba dopłacić.

Autor:  Japonka76 [ 05 Cze 2021 10:37 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

ranek napisał(a):
Miał ktoś z Hotels.com sytuację z pomyleniem dat noclegu w rezerwacji bezzwrotnej?

Rok temu w Bangkoku miałam podobną sytuację że względu na zmiany lotów. Dzwoniłam do hotels.com z prośbą o przesunięcie terminu rezerwacji o dzień. Niestety twierdzili, że nie udało im się skontaktować z hotelem ale wysłali zapytanie. Jednocześnie wysłałam też osobiście maila bezpośrednio do hotelu.
I też zadniej odpowiedzi. Pojechaliśmy w ciemno.
Jednak już na miejscu w hotelu znaleźli mojego maila przy zameldowaniu i bez problemu zostaliśmy dzień dłużej bez dodatkowych opłat.

Autor:  Canon [ 19 Lip 2021 22:33 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Macie jakieś doświadczenia z Hotels.com w sprawie zwrotów za wykorzystane noclegi?

Zarezerwowałem nocleg na początek lipca w Luxorze w Las Vegas - w piramidzie. Podczas zakupu wyraźnie były rozdzielone rodzaje zakwaterowania na Pyramid i Tower.
Luxor 24 h wcześniej przesłał mi info, że mogę zrobić check in zdalny - tak też zrobiłem. Po wejściu do pokoju okazało się, że piramidę widzę z okna ;)
To miała być atrakcja sama w sobie, żeby się tam przespać, ale jak widać nie wyszło. Zadzwoniłem do recepcji i poinformowali mnie, że przez overbooking dostałem upgrade do super extra hiper lepszego pokoju, zachwytom w słuchawce nie było końca. Powiedzieli, że jak mi nie pasuje ten amazing upgrade to mogę się wyprowadzić, ale kasy i tak nie zwrócą.

Opisałem sytuację w Hotels.com i konwersacja na messenger trwa już tydzień i tylko szukają dodatkowych problemów. Jest jakiś numer, pod który można zadzwonić i to załatwić? Te na stronie kierują jedynie do automatycznych odpowiedzi na podstawowe pytania.

Pozdrawiam :)

Autor:  Patryk Sobkowiak [ 23 Lip 2021 17:31 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Za pośrednictwem strony hotels.com zarezerwowałem hotel, jednak po kontakcie z numerem podanym w państwa aplikacji okazało się, ze to stara właścicielka, która nie ma z wami żadnej umowy i wskazala na powtarzające sie takie sytuacje. Zadzwoniłem bezpośrednio do nowego właściciela, nic nie wie o mojej rezerwacji i też mówi ze to kolejna taka sytuacja. Aktualnie obiekt obłożony jest na cały sezon. Pobrano mi z karty środki bez możliwości ich odzyskania. W gwoli ścisłości anulowałem rezerwację w powodzie wybierając anulację z winy hotelu. Na infolinii odbijam się od automatu, a pisząc na mail infos@hotels.com wyskakuje komunikat o braku takiego maila. Proszę o wskazówki co mogę zrobić w tej sytuacji, aby odzyskać środki

Autor:  boots [ 23 Lip 2021 17:33 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Anulowaleś z powodu winy hotelu. Na czym ta wina polega?

Autor:  Patryk Sobkowiak [ 23 Lip 2021 19:04 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

-- 23 Lip 2021 19:04 --

Na czym? Na tym, ze odmówili rezerwacji, bo maja pełne obłożenie.

-- 23 Lip 2021 19:04 --

Na czym? Na tym, ze odmówili rezerwacji, bo maja pełne obłożenie.

Autor:  boots [ 23 Lip 2021 19:06 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Pisałeś, że miałeś rezerwację. A ponadto ją sam odwołałeś.
To czego Ci niby odmówili?

Autor:  Patryk Sobkowiak [ 23 Lip 2021 22:25 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Sam ją odwołałem, bo po telefonie do hotelu okazało sie ze to numer do starej właścicielki, która notabene nie miała umowy z hotels.com, zadzwoniłem do nowego właściciela i również nie współpracuje z hotels.com i nic nie wiedział o rezerwacji. Uzyskałem informację, że niespełna 3 dni temu byla analogiczna sytuacja, z tym ze rodzina z małym dzieckiem stawiła sie w hotelu bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego i też hotel nie miał wiedzy o jakiejkolwiek rezerwacji na hotels.com

Autor:  boots [ 23 Lip 2021 22:29 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

A czy warunki rezerwacji wymagały telefonicznego potwierdzenia pobytu?

Autor:  lahcimmm2 [ 23 Lip 2021 22:36 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

kupiłrm na hotels.com
pokoj w czwartek na nocleg w sobote w Burgas, nigdzie wiecej ten pokoj nie był dostepny,
w piatek zadzwonili z hotelu, że nie ma miejsc....

uważałbym z noclegami na ostatnia chwilę u nich,
rzadko ich używam ale na Euro 2016 miałem podobnie..

Autor:  Chupacabra [ 23 Lip 2021 23:06 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Hotel nie musi wiedzieć, że rezerwacja jest zrobiona przez hotels.com. Często w hotelu mogą widzeć expedię czy booking.

Strona 14 z 17 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/