Autor: | Cicha_Woda [ 19 Lip 2018 16:39 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
@monroe podejrzewam, że walutą płatności będzie USD, a cena w PLN jest podawana tylko orientacyjnie. Ostatnio podczas wyszukiwania noclegów w Portugalii jako walutę miałam ustawione złotówki, a w trakcie rezerwacji dostałam informację, że cena jest do zapłaty w euro. I taką cenę mam na potwierdzeniu tej rezerwacji w języku polskim. Zresztą możesz to sprawdzić wybierając w swojej konfiguracji kraju i waluty dowolny obiekt z bezkosztową anulacją. |
Autor: | monroe [ 19 Lip 2018 16:47 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Sam sobie odpowiem Z regulaminu hotels.com: W przypadku niektórych hoteli dostępne są dwie opcje zapłaty za pobyt: zapłata online w momencie dokonywania rezerwacji albo zapłata bezpośrednio w hotelu. Po wybraniu pierwszej z tych opcji opłata za pobyt zostanie naliczona natychmiast (w wybranej przez użytkownika walucie). No i tak też się stało - strona w wersji USA, wybrana waluta w PLN i płatność również w PLN Oczywiście zniżka % dla amerykańskiej wersji strony hotels.com zaakceptowana. @Cicha_Woda jak widać nie na hotels.com |
Autor: | upsar1 [ 07 Sie 2018 20:19 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Skorzystałam z usług hotels.com tylko dlatego, że akurat byłam w hotelu w Turcji, Internet działał bardzo słabo i inne strony się nie ładowały. Sama rezerwacja przebiegła bez zastrzeżeń. Niestety nie byłam w stanie dostać od nich faktury, można wygenerować sobie jedynie rachunek. Przy okazji wyjaśniania tematu wystawienia faktury okazało się, że ja zapłaciłam hotels.com za mój pobyt 487 Euro natomiast oni zapłacili mojemu hotelowi 398 Euro. Marża hotels.com zatem wyniosła ponad 22%. Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR. Czy warto przepłacać? Na to pytanie niech każdy sam sobie odpowie. |
Autor: | boots [ 07 Sie 2018 20:27 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
A co Cię obchodzi cudza marża??? |
Autor: | pemat [ 07 Sie 2018 21:29 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
upsar1 napisał(a): Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR. tak, dla noclegów za 20-30€ |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 07 Sie 2018 22:08 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
upsar1 napisał(a): Skorzystałam z usług hotels.com tylko dlatego, że akurat byłam w hotelu w Turcji, Internet działał bardzo słabo i inne strony się nie ładowały. Sama rezerwacja przebiegła bez zastrzeżeń. Niestety nie byłam w stanie dostać od nich faktury, można wygenerować sobie jedynie rachunek. Przy okazji wyjaśniania tematu wystawienia faktury okazało się, że ja zapłaciłam hotels.com za mój pobyt 487 Euro natomiast oni zapłacili mojemu hotelowi 398 Euro. Marża hotels.com zatem wyniosła ponad 22%. Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR. Czy warto przepłacać? Na to pytanie niech każdy sam sobie odpowie. Przeplacasz tylko wtedy, gdy mozesz zrobic te sama rezerwacje taniej gdzie indziej. Ja uzywam hotels.com do wyszukiwania noclegow w miejscach, gdzie Booking.com pokazuje ceny bez podatku. Jest to dla mnie szalenie irytujace, bo trudno ustalic ostateczna cene. Poza tym 11 noc za darmo jest dosc przydatna. Przed rezerwacja porownuje ceny na kilku stronach minimum, biore pod uwage cashback i 1/10 ceny ktora pojdzie na rzecz darmowej nocy. |
Autor: | Cicha_Woda [ 08 Sie 2018 09:47 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Zawsze można wejść na stronę multiwyszukiwarki np. Trivago i sprawdzić czy interesujący nas nocleg jest taniej na innej stronie rezerwacyjnej niż Hotels.com. Chociaż ostatnio zauważyłam, że Trivago promuje oferty konkretnych pośredników dla konkretnego obiektu i wyświetla je dużą czcionką, chociaż inni pośrednicy mają lepsze ceny w tym miejscu. Często są w ten sposób promowane oferty Booking oraz Hotels.com właśnie. Ja tam lubię korzystać z usług Hotels.com, bo ma przejrzyście (w punktach) podane informacje o obiekcie. I od razu widzę czy hotel ma np. recepcję całodobową i przechowalnię bagażu czy nie. A na stronie Booking to muszę dokładnie szukać tych informacji. |
Autor: | pawel1971 [ 23 Sie 2018 07:59 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
ja rownież do tej pory korzystałem z usług hotels.com ale wczoraj mimo posiadanej potwierdzonej rezerwacji pokoju w hotelu nie dostałem jak sie dowiedziałem był to 3 taki sam przypadek w ciągu tego samego dnia.Pani na infolini hotels.com poinformowała mnie że za zaistniałą sytuacje ponosi winę bank gdyż nie autoryzował tej transakcji. Po rozmowie z bankiem okazało sie iż nie było nawet próby autoryzacji.Ponownie zadzwoniłem na infolinie do hotels.com tam dowiedziałem sie iż teraz jest to wina hotelu.Totalna olewka klientów zero pomocy. |
Autor: | Andrzej170 [ 21 Paź 2018 13:37 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Chciałbym przestrzec wszystkich korzystających z hotels.com, że nie ma możliwości otrzymania od nich FV. Można sobie wygenerować rachunek i trzeba uzupełnić wszystkie dane samemu, ale nie ma możliwości wystawienia faktury VAT. Do tej pory korzystałem z usług booking.com i nigdy nie było takiego problemu. Jeśli potrzebujecie FV tak jak ja, to omijajcie hotels.com z daleka. Kolejny problem to @ od nich są podpisywane np. Magda M. |
Autor: | eskie [ 21 Paź 2018 13:52 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
No wielki mi problem ustalić kto to jest Magda M. prosszzz.... |
Autor: | dziabulek [ 21 Paź 2018 13:52 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Na temat faktur było już wielokrotnie. Tracą na tym klientów bo jak śpię służbowo, a jest to kilkanaście nocy w roku niestety muszę robić rezerwację przez booking. bo nie często wychodzi dobra cena przy płatności w hotelu przez hotels.com Swoją drogą to bardzo subiektywne odczucie, ale mam wrażenie, że robiąc rezerwację przez hotels często dostaję najgorszy pokój w obiekcie Wydaje mi się, że przy bookingu boją się oceny, bo jednak jest to bardzo miarodajne źródło ocen dla wielu, a przy hotels tego strachu nie ma. |
Autor: | miriam [ 21 Paź 2018 13:58 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Zazwyczaj jeśli potrzebuję fakturę lub rachunek proszę o to obiekt noclegowy bez względu czy rezerwacja była poprzez Booking.com ,Hotels.com,czy innego pośrednika.A podpis tylko imieniem w @ od pośredników nie jest też odosobnionym przypadkiem. |
Autor: | smieci [ 21 Paź 2018 14:06 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Jeżeli w hotels.com bierze się opcję z płatnością na miejscu w hotelu to z fakturami nie ma problemu. |
Autor: | cccc [ 21 Paź 2018 17:19 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
dziabulek napisał(a): Swoją drogą to bardzo subiektywne odczucie, ale mam wrażenie, że robiąc rezerwację przez hotels często dostaję najgorszy pokój w obiekcie Wydaje mi się, że przy bookingu boją się oceny, bo jednak jest to bardzo miarodajne źródło ocen dla wielu, a przy hotels tego strachu nie ma. Ja juz dawno przestalem czytac oceny, gdyz nie raz mialem odmienne zdanie, a ludzie lubia wypisywac rozne rzeczy. Nie mialem jeszcze przypadku, abym dostal najgorszy pokoj, raczej odwrotnie, czesto otrzymywalem wyzsza kategorie, nawet suity, tak jak wspomnialem w mojej relacji. Mam wrazenie, ze dobre uczynki wracaja, minimum 1 dziennie. Jak na razie mam pozytywne zdanie o hotels.com i dopoki oferuje tansze pokoje od booking, czy np. dodatkowo "Spa access", to bede u nich zamawial. Post #3428 booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154?start=3420#p1126306 |
Autor: | kiimi [ 13 Lis 2018 22:43 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Czy ktoś miał taki problem z hotels.com? Wchodzę w swoje rezerwacje i nie mam tej ostatniej. Można wyszukać po numerze no i się znajduje. I teraz pytanie jak ja dodać do programu Rewards? Mam takie info: Rezerwacja jest już dokonana, ale nie widać zgromadzonych noclegów? Aby je zgromadzić, dodaj ją do swojego konta przed wyjazdem. Znajdź rezerwację. No to daję ten numer i co dalej? nie widzę przycisku "dodaj" czy coś takiego |
Autor: | pemat [ 13 Lis 2018 22:55 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
dziabulek napisał(a): Na temat faktur było już wielokrotnie. przecież z hotels.com sam możesz fakturę/rachunek wydrukować na dane jakie chceszTracą na tym klientów bo jak śpię służbowo, a jest to kilkanaście nocy w roku niestety muszę robić rezerwację przez booking. bo nie często wychodzi dobra cena przy płatności w hotelu przez hotels.com zawsze przy rezerwacjach służbowych korzystam z hotels.com |
Autor: | dziabulek [ 14 Lis 2018 11:22 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
@pemat nie kojarzę takiego sposobu. Czy jest to klasyczna faktura vat , która możesz sobie wpisać w koszta. Nie mówię to o rachunku który dasz firmie aby oddała Ci kasę, tylko o czymś co można wpisać w koszta? bo wg ich strony Czy otrzymam od firmy Hotels.com fakturę po zarezerwowaniu hotelu? Firma Hotels.com nie może wystawiać faktur, ale potwierdzenie rezerwacji służy również jako dowód zapłaty. |
Autor: | pemat [ 14 Lis 2018 11:49 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
ja przedstawiam w księgowości rachunek wydrukowany ze strony hotels.com (robię tak od lat) i jest on normalnie wrzucany w koszty firmy - zresztą jak inaczej miałbyś dostać od firmy zwrot? rezerwuję też noclegi żonie (pracującej w ochronie zdrowia) i jej księgowość (bardzo konserwatywna) również bez uwag akceptuje te rachunki z hotels.com |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 14 Lis 2018 13:10 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
kiimi napisał(a): Czy ktoś miał taki problem z hotels.com? Wchodzę w swoje rezerwacje i nie mam tej ostatniej. Można wyszukać po numerze no i się znajduje. I teraz pytanie jak ja dodać do programu Rewards? Mam takie info: Rezerwacja jest już dokonana, ale nie widać zgromadzonych noclegów? Aby je zgromadzić, dodaj ją do swojego konta przed wyjazdem. Znajdź rezerwację. No to daję ten numer i co dalej? nie widzę przycisku "dodaj" czy coś takiego Trzeba do nich napisac w sprawie brakujacego noclegu. W opcjach pomocy jest punkt o brakujacych noclegach w rewards. |
Autor: | IceWolf [ 17 Sty 2019 11:55 ] |
Temat postu: | Re: Hotels.com - opinie |
Od dwóch dni próbuję się skontaktować z biurem obsługi klienta Hotels.com, ale bezskutecznie. Dzwoniąc pod 22 306 0741 nie udało mi się połączyć z człowiekiem i cały czas błądziłem po labiryncie automatycznych wiadomości. Wchodząc na https://pl.hotels.com/customer_care/index.html też nie ma opcji wysłania maila albo skontaktowania się w inny sposób niż podany wyżej numer. Udało mi się dopiero po zmianie języka na angielski i tam złożyłem wniosek poprzez formularz, ale nie dostałem żadnego numeru sprawy czy innego potwierdzenia poza tym które wyświetliło się na stronie, że zgłoszenie zostało przyjęte. Czy zna ktoś adres mailowy do polskiego BOK Hotels.com, lub jest w stanie mi powiedzieć jak złożyć reklamację w sprawie płatności? Miałem rezerwację opłaconą z góry jednak na miejscu tej rezerwacji nie uznano ("problem z płatnością po stronie Expedii") i musiałem zapłacić na miejscu, więc zostałem podwójnie obciążony za tą samą rezerwację. |
Strona 10 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |