Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Hotels.com - opinie
hotels-com-opinie,20,68393
Strona 8 z 17

Autor:  amenhotep [ 28 Sie 2017 16:41 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

walerek napisał(a):
Zadzwoń do nich 22 3060741 i spytaj się o adres mailowy gdzie możesz wysłać zdjęcia i złożyć reklamację

Dziękuję za pomoc. Zaraz tam dzwonię.

Autor:  monroe [ 28 Sie 2017 17:36 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Kolejność jest taka:
Robisz zgłoszenie przez formularz na hotels.com - https://pl.hotels.com/customer_care/email_us.html
Następnie przychodzi Ci drogą mejlową potwierdzenie kontaktu.
Odpowiadasz mejlowo na wiadomość, którą otrzymałeś z podanym nr sprawy. Możesz dołączyć zdjęcia.
Odpisują normalnie chociaż nie od razu.

Autor:  Ania1725 [ 03 Wrz 2017 21:31 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Witam,
Mam problem z hotels.com. Zrobiłam kilka rezerwacji na mój pobyt w różnych hotelach. Przed wyjazdem anulowalam wszystkie rezerwacje bezkosztowo. Dziś dzwonili do mnie z jednego hotelu kiedy przyjadę. Sprawdziłam stronę hotels i nie było żadnej aktualnej rezerwacji. Weszłam na maila i tam widniało potwierdzenie rezerwacji i informacja o pobycie. Z maila kliklinęłam link do strony hotels.com i po przekierowaniu pojawiła się aktualna rezerwacja. Nie wiem co mam w tej chwili zrobić. Napisałam maila do hotels. Obecnie mam do zapłaty 1400 euro. Nawet nie wiedziałam że mam jakąś rezerwacje. Proszę o pomoc

Autor:  boots [ 03 Wrz 2017 21:42 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Cytuj:
Nawet nie wiedziałam że mam jakąś rezerwacje.

To kto ją zrobił?

Autor:  Anonymous [ 03 Wrz 2017 21:49 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Skoro odwołałeś wszystkie rezerwacje to masz zapewne stosowne potwierdzenie i można to wyjaśnić z hotels.com Gorzej jak jeden zapomniałeś skasować :?

Autor:  miriam [ 03 Wrz 2017 21:56 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

O jaką pomoc prosisz :?: Mamy zrobić zbiórkę charytatywną ;) Zawsze trzeba sprawdzić czy przyszło potwierdzenie anulacji na maila.Jeśli masz takowe to racja jest po twojej stronie,jeśli nie masz ,to trudno będzie przyjąć,że nic nie przeoczyłaś (sama piszesz,że rezerwacji było kilka) i skutecznie,bezkosztowo anulowałaś i tą sporną.Czekaj co odpiszą na twój mail,ale jak hotel się uprze to sprawa może być skomplikowana zwłaszcza,że chodzi o sporą sumę.Inna sprawa to czy podawałaś dane karty jako zabezpieczenie rezerwacji,jeśli nie to hotel będzie musiał w razie czego sądownie dochodzić roszczeń ,co rzadko ma miejsce.

Autor:  Ania1725 [ 03 Wrz 2017 22:00 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

-- 03 Wrz 2017 21:58 --

Na ich stronie sprawdzałam i nie miałam żadnej rezerwacji. Dopiero po wejściu z maila na ich stronę rezerwacja się pojawiła. Rezerwacja była dokonana w tamtym roku i przez ten czas wiele razy wchodzilam na hotels.com i nie było tej rezerwacji widocznej. Przed wyjazdem anulowalam wszystko. Nie wiem teraz czy mogę jakoś reklamować hotels.com?

-- 03 Wrz 2017 22:00 --

Rezerwację robiłam kartą debetową

Autor:  miriam [ 03 Wrz 2017 22:07 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Ania1725 napisał(a):
Nie wiem teraz czy mogę jakoś reklamować hotels.com?


Reklamować możesz,bo to dobra firma ;), tylko czy będą mogli pomóc.Wiele zależy od postawy właściciela obiektu.

Autor:  Ania1725 [ 03 Wrz 2017 22:10 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Przeszukałam stare maile i znalazłam to potwierdzenie. Najgorsze jest to ze nie mam nic na swoją obronę. Nawet screena nie zrobiłam gdzie pisało ze mam 8 rezerwacji alunowanych i żadnej aktualnej.

Autor:  olus [ 03 Wrz 2017 22:12 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Czyli rezerwacja z jakiegos powodu nie byla podpięta do Twojego konta, tak? Ale rozumiem, że w potwierdzenie z maila wcześniej nie weszłaś i jej nie anulowałaś?

Autor:  Ania1725 [ 03 Wrz 2017 22:16 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

-- 03 Wrz 2017 22:14 --

Spróbuję jutro skontaktować się z hotels.com. Jeżeli nic się nie da rady zrobić to jestem na miejscu i mogłabym załatwić sprawę z hotelem

-- 03 Wrz 2017 22:15 --

Dokładnie rezerwacji nie było na moim koncie ale na mailu była :-/

-- 03 Wrz 2017 22:16 --

I jej nie anulowałam

Autor:  pablos333 [ 02 Paź 2017 23:50 ]
Temat postu:  Hotels.com

Uważajcie na rezerwacje przez ten potal, mimo anulacji w terminie i ponad 3 miesięcznej wymiany e-mail, hotel okradł mnie na ponad 700zł i nic nie udało się załatwić ani przez :twisted: hotels.com :twisted:
ani w :evil: Holiday inn express Warszawa :evil: , poprostu zostałem okradziony !!!!
Uważajcie na te miejsca w sieci i podczas realnych wizyt

Autor:  miriam [ 03 Paź 2017 00:02 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

@pablos333 Przypadki chodzą po ludziach ;) A ty,aż konto specjalnie założyłeś, aby nas ostrzec nie wdając się zbytnio w szczegóły :o :?:

Autor:  Ania Kosmala [ 13 Lis 2017 00:43 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Hej, chcę zarezerwować pobyt w hotelu przez hotels.com. Czy podawanie danych kary płatniczej jest bezpieczne podczas rezerwacji? (Nigdy tego nie robiłam przez stronę). I czy pobierze całą sumę czapy tylko to 30% które jest wyszczególnione w opłatach?

Autor:  lataczuk [ 13 Lis 2017 00:49 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Droga Aniu, tak, jest bezpieczne, ale musisz wziac pod uwage, ze rozne rzeczy sie zdarzaja i podawanie danych kart w internecie nigdy nie jest 100% bezpieczne. Co do drugiego pytania to trudno sie wypowiedziec gdyz nie widac tu co dokladnie probujesz rezerwowac (przeczytaj warunki).

Autor:  miriam [ 13 Lis 2017 00:55 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Ania Kosmala napisał(a):
I czy pobierze całą sumę czapy tylko to 30% które jest wyszczególnione w opłatach?

Portale tego typu stosują szyfrowane połączenia przy podawaniu danych karty.Bezpieczeństwo jest wysokie,w każdym razie nie gorsze niż u innych pośredników.Jeśli w warunkach masz 30% na poczet płatności ,a reszta później lub na miejscu to nie powinno teraz pobrać całości.

Autor:  filemon2 [ 18 Gru 2017 21:13 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Zrobiłem rezerwację na 340zł na noc sylwestrową - cena była promocyjna więc po anulowaniu nie było mowy o zwrotach. Miałem tego świadomość więc nie zmieniałem planów. Gdzieś się zakręciłem, nie dopilnowałem rezerwacji i rezerwacja została anulowana. Oczywiście wina leżała po mojej stronie (a raczej po stronie jednego z domowników ale podaruję sobie już tę historię). Odkręcić anulacji już się nie dało, pieniądze poszły w las. Skontaktowałem się z hotels.com od razu jak była dostępna infolinia. Pani po drugiej stronie przedstawiła mi jak wygląda sprawa i powiedziała, że zwrot pieniędzy to tylko i wyłącznie dobra wola hotelu i będą się z nimi kontaktowali w mojej sprawie. Dla pewności jeszcze napisałem do hotelu w którym była rezerwacja i dostałem odpowiedź, że nie ma problemu ze zwrotem kosztów i już wszystko jest załatwione :D . Cała historia ma takie zakończenie, że hotels.com zwróciło koszty bez naliczania kary(dostałem informację, że zwrot poszedł i teraz wszystko w rękach banku).

Podsumowując:
hotels.com jest spoko bo stawili się w mojej sprawie a nie musieli :D . Nie naliczyli kary a należała mi się za zrobione zamieszanie. Chociaż nie wiem po co komu opcja anulowania rezerwacji gdy nie ma mowy o zwrocie pieniędzy (dlatego osobom, które są świeże w hotelach polecam być ostrożnym w temacie rezerwacji bo nie wydaje mi się, że każdy może liczyć na happy end).

Haston City Hotel są super, bo byli mega uprzejmi i wyrozumiali. Kontakt mailowy przebiegł natychmiastowo. Na pewno jeszcze skorzystam z usług. ;) :mrgreen:

Jestem do bani bo byłem nieostrożny i dałem ciała :oops:

Każdy ma swoje zdanie ale moje po tej całej sytuacji na temat tych dwóch podmiotów będzie jak najbardziej pozytywne :D

Autor:  john_doe [ 18 Gru 2017 21:52 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

filemon2 napisał(a):
Chociaż nie wiem po co komu opcja anulowania rezerwacji gdy nie ma mowy o zwrocie pieniędzy (dlatego osobom, które są świeże w hotelach polecam być ostrożnym w temacie rezerwacji bo nie wydaje mi się, że każdy może liczyć na happy end).


Może właśnie po to ta opcja, żeby chociaż czasem kończyło się tak, jak u Ciebie.
A ogólnie jak Ty idziesz komuś na rękę i wcześniej dajesz znać, że nie pojawisz się w hotelu, to hotel ma znacznie większe pole manewru. Anulowany bezzwrotniak znacznie lepszy niż no-show.

Autor:  4989341 [ 19 Gru 2017 11:42 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

z hotels.com korzystam na zmianę z booking
trochę mniejszy wybór, ale i tam trafiają się fajne perełki do zarezerwowania

polecam szczególnie program Hotels.com Rewards
już za kilka dni wykorzystam "darmowy" nocleg w Norymbergi :mrgreen:

Autor:  pemat [ 19 Gru 2017 11:55 ]
Temat postu:  Re: Hotels.com - opinie

Hotels.com Rewards jest tyle samo warty (zazwyczaj) co status genius na booking.com - 10%, co przy znacznie bogatszej ofercie na bookingu czyni ten portal atrakcyjniejszym
choć masz rację, co do okazji na hotels.com - ostatnio korzystałem z wyrównania ceny na bookingu, bo hotels.com miał stawkę niższą

Strona 8 z 17 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/