Autor: | mucha [ 12 Kwi 2016 12:45 ] |
Temat postu: | Re: GOTOGATE - przesuniecie terminu podrozy |
Wielokrotnie miałem różne zmiany rozkładu i anulacje w biletach od Gotogate i zawsze w mailu była propozycja przebukowania. Kontakt mailowy w miarę sprawny, również zazwyczaj dało się zmianę przeprowadzić bezpośrednio u przewoźnika, czasami tylko przez Gotogate ale zawsze na takie loty jakie chciałem. Anulacji nigdy nie zgłaszałem ale nie chce mi się wierzyć że chcieli pobrać kilkaset złotych i ponad połowę ceny za bilet, w przypadku zmian rozkładu albo anulacji rejsu. Być może doszło do jakiegoś nieporozumienia. Nie rozumiem tylko dlaczego nie chciałeś przebukować się na rejsy Tobie odpowiadające. |
Autor: | papaj [ 12 Kwi 2016 12:54 ] |
Temat postu: | Re: GOTOGATE - przesuniecie terminu podrozy |
@mucha a) nie mieli (moze nie chcieli dac) nic innego niz lot, ktory mi zaproponowali (26h przed moim planowanym wylotem) b) ponad 24h czekalem na odpowiedz o nastepujacej tresci: "Witaj , Przepraszamy – obecnie czas udzielania przez nas odpowiedzi jest dłuższy niż zwykle. Wkrótce odezwiemy się do Ciebie. Serdeczne pozdrowienia, Gotogate" |
Autor: | mucha [ 12 Kwi 2016 13:07 ] |
Temat postu: | Re: GOTOGATE - przesuniecie terminu podrozy |
Próbowałeś dzwonić do przewoźnika który wystawił bilet? |
Autor: | stachu [ 19 Sie 2019 18:23 ] |
Temat postu: | Re: GOTOGATE - przesuniecie terminu podrozy |
GoTOgate i nam anulował. 3 bilety, zakupione wczoraj do Ekwadoru z Berlina. Anulacja "z przyczyn technicznych". Co ciekawe to tylko email z tą informacją, na stronie rezerwacji bilet wciąż widnieje. Jak to rozumieć? |
Autor: | jekyll [ 19 Sie 2019 18:41 ] |
Temat postu: | Re: GOTOGATE - przesuniecie terminu podrozy |
Skoro przyszedł mail to anuluja. W rezerwacji będzie widoczny. |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |