Autor: | abcde [ 20 Sty 2013 20:45 ] |
Temat postu: | Easybus- reklamacja |
Witam, zdarzyła mi się nieciekawa historia z Easybusem. Bez żadnego ostrzeżenia postanowił on nie przyjechać na Earl's Court. Czekałem na niego 30min, ale byłem ze znajomym, który postanowił nas odwieźć na Luton. Czy w związku z tym mogę oczekiwać całkowitego zwrotu pieniędzy? Niestety nie mam żadnego dowodu na to, że on nie przyjechał (nie mam pojęcia co mogłoby być dowodem). Mam jedynie niewykorzystane bilety. Czy ktoś z Was miał podobną przygodę z easybusem? |
Autor: | saja [ 20 Sty 2013 21:09 ] |
Temat postu: | Easybus- reklamacja |
Ja miałem sytuację, że odjechał 10 minut przed czasem. Kurs do Luton o 22.30. Na szczęście byłem w środku ![]() |
Autor: | Skibek [ 20 Sty 2013 21:14 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
Rozmawiałem z kierowcą busika 16-01 i powiedział że ostatnio właśnie takie "kwiatki" się zdarzają, że busy nie przyjeżdżają bez ostrzeżenia, wydaje mi się że należy wysłać normalnie reklamacje mailem, załączyć nie wykorzystane bilety i próbować odzyskać kasę, w końcu jakoś monitorują czy bus był czy nie. |
Autor: | semp [ 20 Sty 2013 21:39 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
To co robi Easybus z Earl's Court to po prostu skandal. Sam opisywałem już w innym wątku swoją przygodę. To nie jest jakiś lokalny kurs, tylko transfer na lotnisko. A tym czasem zdarza jeździć się im jak chcą. Masz szczęście, że zawiózł Cię znajomy, bo inaczej mógłbyś mieć nieplanowanie wydłużony pobyt w Anglii. |
Autor: | m3lm4k [ 20 Sty 2013 21:58 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
Maris83 napisał(a): Ja bym odpłacił chamstwu chamstwem - walnij chargebacka w banku bez kontaktu z EasuBus'em. I jak kupil bilet z promocji to dostanie kilka funtow ("na waciki") i tyle z tego bedzie - way to go. |
Autor: | Felipe84 [ 20 Sty 2013 22:53 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
U mnie 19.01 z Earls Court bus był pół godziny przed czasem (kurs o 10). W sumie do Luton jechaliśmy w 3 osoby ![]() |
Autor: | abcde [ 20 Sty 2013 23:42 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
Dzięki za pomoc. Za 2 bilety zapłaciłem 13 funtów, co trochę mija się z zasadami wyznawanymi przez społeczność fly4free! W warunkach przewozu znalazłem taki punkt: 5.9 Maksymalna odpowiedzialność: Nasza maksymalna odpowiedzialność względem pasażera za wszelkie straty, szkody lub koszty poniesione lub spowodowane w wyniku niemożności przewozu pasażera, opóźnienia w przewozie, naruszenia kontraktu odnośnie przewozu lub zaniedbania w odniesieniu do przewozu pasażera lub działania celowe lub zaniedbujące lub pominięcia naszych pracowników, agentów, przedstawicieli lub podwykonawców, będzie ograniczona do 50 £ na osobę za podróż. Myślę, że ta maksymalna odpowiedzialność podchodzi pod moją sytuację, a i 100 funtów będzie lepsze od 13! Czy jestem w błędzie? |
Autor: | zbyhu [ 20 Sty 2013 23:54 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
Obawiam że jeżeli już to potrzebowałbyś jakiegoś rachunku np za taksówkę. Ale może nie. Próbować warto. |
Autor: | mroku [ 19 Sty 2018 11:58 ] |
Temat postu: | Re: Easybus- reklamacja |
Przerabiał ktoś reklamację ostatnio? W niedzielę o 4 rano raczył nie przyjechać (Chamonix - Genewa) cudem zdążyłem na samolot. Pisałem w poniedziałek przez ich formularz na stronie, jest piątek i cisza, 3 bilety po 20 Euro chciałbym odzyskać. Infolinii nie ma, innego kontaktu nie znalazłem. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |