Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Easybus- reklamacja
easybus-reklamacja,15,24050
Strona 1 z 1

Autor:  abcde [ 20 Sty 2013 20:45 ]
Temat postu:  Easybus- reklamacja

Witam,

zdarzyła mi się nieciekawa historia z Easybusem. Bez żadnego ostrzeżenia postanowił on nie przyjechać na Earl's Court. Czekałem na niego 30min, ale byłem ze znajomym, który postanowił nas odwieźć na Luton. Czy w związku z tym mogę oczekiwać całkowitego zwrotu pieniędzy? Niestety nie mam żadnego dowodu na to, że on nie przyjechał (nie mam pojęcia co mogłoby być dowodem). Mam jedynie niewykorzystane bilety. Czy ktoś z Was miał podobną przygodę z easybusem?

Autor:  saja [ 20 Sty 2013 21:09 ]
Temat postu:  Easybus- reklamacja

Ja miałem sytuację, że odjechał 10 minut przed czasem. Kurs do Luton o 22.30. Na szczęście byłem w środku :)

Autor:  Skibek [ 20 Sty 2013 21:14 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

Rozmawiałem z kierowcą busika 16-01 i powiedział że ostatnio właśnie takie "kwiatki" się zdarzają, że busy nie przyjeżdżają bez ostrzeżenia, wydaje mi się że należy wysłać normalnie reklamacje mailem, załączyć nie wykorzystane bilety i próbować odzyskać kasę, w końcu jakoś monitorują czy bus był czy nie.

Autor:  semp [ 20 Sty 2013 21:39 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

To co robi Easybus z Earl's Court to po prostu skandal. Sam opisywałem już w innym wątku swoją przygodę. To nie jest jakiś lokalny kurs, tylko transfer na lotnisko. A tym czasem zdarza jeździć się im jak chcą. Masz szczęście, że zawiózł Cię znajomy, bo inaczej mógłbyś mieć nieplanowanie wydłużony pobyt w Anglii.

Autor:  m3lm4k [ 20 Sty 2013 21:58 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

Maris83 napisał(a):
Ja bym odpłacił chamstwu chamstwem - walnij chargebacka w banku bez kontaktu z EasuBus'em.

I jak kupil bilet z promocji to dostanie kilka funtow ("na waciki") i tyle z tego bedzie - way to go.

Autor:  Felipe84 [ 20 Sty 2013 22:53 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

U mnie 19.01 z Earls Court bus był pół godziny przed czasem (kurs o 10). W sumie do Luton jechaliśmy w 3 osoby :-)

Autor:  abcde [ 20 Sty 2013 23:42 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

Dzięki za pomoc. Za 2 bilety zapłaciłem 13 funtów, co trochę mija się z zasadami wyznawanymi przez społeczność fly4free!

W warunkach przewozu znalazłem taki punkt:

5.9 Maksymalna odpowiedzialność:
Nasza maksymalna odpowiedzialność względem pasażera za wszelkie straty, szkody lub koszty poniesione lub spowodowane w wyniku niemożności przewozu pasażera, opóźnienia w przewozie, naruszenia kontraktu odnośnie przewozu lub zaniedbania w odniesieniu do przewozu pasażera lub działania celowe lub zaniedbujące lub pominięcia naszych pracowników, agentów, przedstawicieli lub podwykonawców, będzie ograniczona do 50 £ na osobę za podróż.

Myślę, że ta maksymalna odpowiedzialność podchodzi pod moją sytuację, a i 100 funtów będzie lepsze od 13! Czy jestem w błędzie?

Autor:  zbyhu [ 20 Sty 2013 23:54 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

Obawiam że jeżeli już to potrzebowałbyś jakiegoś rachunku np za taksówkę. Ale może nie. Próbować warto.

Autor:  mroku [ 19 Sty 2018 11:58 ]
Temat postu:  Re: Easybus- reklamacja

Przerabiał ktoś reklamację ostatnio?
W niedzielę o 4 rano raczył nie przyjechać (Chamonix - Genewa) cudem zdążyłem na samolot.
Pisałem w poniedziałek przez ich formularz na stronie, jest piątek i cisza, 3 bilety po 20 Euro chciałbym odzyskać.
Infolinii nie ma, innego kontaktu nie znalazłem.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/