Autor: | ryba1992 [ 01 Wrz 2018 21:31 ] | ||
Temat postu: | [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego | ||
Hej, zakupiłem dzisiaj bilet na trasie WAW-YYZ przez Gotogate, bilety wystawiane przez LH na codeshare Air Canada. Podczas procesu bookowania na GoToGate miałem zaznaczony bagaż 23kg (screen w załączniku). Podczas procesu rezerwacji nie otrzymałem nigdzie możliwości dokupienia bagaży czy jasnej informacji o tym, że jest to taryfa light. Oczywiśce po weryfikacji bookingu na stronach LH/AC widnieje informacja o jedynie bagażu podręcznym 8kg. Czy w takiej sytuacji jest coś do ugrania czy jedynie zaciśnięcie zebów i zakup bagażu we własnym zakresie?
|
Autor: | LLAP [ 01 Wrz 2018 22:31 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
Cześć, Moim zdaniem szanse są nikłe na ugranie czegokolwiek, ale błąd leży po stronie systemu rezerwacji G2G - z pewnością musisz złożyć oficjalną reklamację - z góry mówię, że na 90% wymigają się, że obrazki są jedynie dla orientacji, a wiążące prawnie warunki są zawarte w opisie taryfy - którę to gdzieś tam małym druczkiem były zlinkowane... Ale walcz - powinno się ukrócić tego typu praktyki! |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 01 Wrz 2018 22:46 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
To jest problem wielu OTA, ze nie ma teraz opcji dokupienia bagazu lub wyboru taryfy z bagazem. Ich systemy nie sa przystosowane do nowych tatyf. Nawet na Expedii nie widzialam opcji wyboru taryfy, byla tylko najnizsza cena i tyle. Pisz reklamacje. |
Autor: | oskiboski [ 02 Wrz 2018 00:56 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
Pisz reklamacje bo to częsty przypadek w g2g/kiwi. P.S 29 zł kasują za wybrnie kosher meal ? ![]() |
Autor: | ryba1992 [ 02 Wrz 2018 11:30 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
Dzięki za informację, reklamacja już poszła, myślicie, że jest szansa, że się nie wymigają? Koszerny posiłek to nic, za informacje o wyrobieniu eTA (albo wsparcie, nie wczytywałem się) życzą sobię 149 od pasażera ![]() |
Autor: | Japi_29 [ 03 Wrz 2018 13:38 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
to i tak dobrze że się zorientowałeś przed, wielokrotnie widziałem pasażerów którzy dopiero na lotnisku się dowiadywali o braku bagażu dodam jeszcze że jakoś szczególnie w przypadku go2gate zdarza się iż pasażer na potwierdzeniu od nich ma bagaż ale później wychodzi że w rezerwacji brak ![]() |
Autor: | ryba1992 [ 03 Wrz 2018 16:12 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
Wiesz, na szczęście jestem z tych, ktorzy wszystko sprawdzają kilkanaście razy, swoje też latam stąd na pewno rzeczy jestem uczulony i niestety czuje się tutaj troszkę oszukany przez G2G ![]() |
Autor: | seal [ 03 Wrz 2018 21:36 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
@ryba1992: jeśli masz screeny i płaciłeś kartą to postrasz ich ChargeBackiem - otrzymałeś produkt inny niż zamówiony. |
Autor: | ryba1992 [ 03 Wrz 2018 21:51 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
Myślałem o tym, niestety wyszedł ze mnie typowy krakus i zapłaciłem dotpayem bezpośrednio z konta ![]() |
Autor: | BrunoJ [ 03 Wrz 2018 23:30 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
to nauczka na przyszłość - przy takich kwotach to własnie płaci się kredytową, żeby w razie czego miec furtkę na chargeback. A najlepiej taką która dodatkowo pozwala zwrót kosztów w przypadku rezygnacji z podrózy. |
Autor: | p.wl [ 12 Wrz 2018 02:22 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
ryba1992 napisał(a): Myślałem o tym, niestety wyszedł ze mnie typowy krakus i zapłaciłem dotpayem bezpośrednio z konta ![]() Ze krakowianie nie placa karta kredytowa? Dlaczego niby? |
Autor: | ryba1992 [ 27 Wrz 2018 11:05 ] |
Temat postu: | Re: [GotoGate] Brak bagazu rejestrowanego |
No i wywalczone: "Dear Sir As per your email, we understand your concern and we apologize for the inconvenience you have faced. I have visit our website and looked at the same journey as you have booked. I agree with you that the information about the baggage is very unclear. The reason you did not get the offer to add baggage to your journey is because we cannot add baggage to this booking with these airlines. So if you call the airline and add one baggage for each traveler and then send us the receipts. We will then make a refund of the amount you paid to the airline for adding one piece of baggage per person to your booking." Polecam robić screeny przy rejestracji G2G i dochodzić swojego ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |