Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 292 z 313

Autor:  futro [ 26 Gru 2023 19:07 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czy w bookingu można w celu wyrównania ceny wysłać link z bookingu ?
Ten sam hotel, tylko inna nakładka(M&M). a różnica w cenie ponad 100 zł.
Ktoś próbował ?

Autor:  Kashpir [ 08 Sty 2024 19:04 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czy w celu odzyskania różnicy w cenie pomiędzy rezerwacją skasowaną przez obiekt a nową, droższą jest jakiś formularz ukryty na stronie czy trzeba dzwonić? Historia rozmów z obsługą klienta zniknęła z konta i nie można jej chyba w żaden sposób wznowić dla przeszłej, skasowanej rezerwacji.

Autor:  miriam [ 08 Sty 2024 19:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Trzeba dzwonić, formularza nie mają. Czasem wysyłają też maila z uzgodnieniami na temat zwrotu różnicy. Sprawdź czy nie dostałeś.

Autor:  dg72 [ 08 Sty 2024 19:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Kashpir napisał(a):
Czy w celu odzyskania różnicy w cenie pomiędzy rezerwacją skasowaną przez obiekt a nową, droższą jest jakiś formularz ukryty na stronie czy trzeba dzwonić? Historia rozmów z obsługą klienta zniknęła z konta i nie można jej chyba w żaden sposób wznowić dla przeszłej, skasowanej rezerwacji.

Szczegóły rezerwacji - inne tematy - prośba o wyrównanie ceny

Według mnie ten problem się kwalifikuje.

Autor:  sanchopan [ 08 Sty 2024 21:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Jak tej opcji użyłem niedawno, to odpisali, że "pokryją całą różnicę w cenie - nie więcej niż 20 EUR". :shock: :lol:

Autor:  Kashpir [ 09 Sty 2024 01:08 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

o tym wyrównaniu mówicie?
Załącznik:
booking wyrownanie.PNG
booking wyrownanie.PNG [ 11.46 KiB | Obejrzany 1729 razy ]

chyba nie bardzo pasuje :?

Odnalazłem jeszcze te opcje kontaktu, ale tutaj co bym nie zrobił to na koniec i tak wychodzi, żeby zadzwonić - czyli chyba bez telefonu się nie obejdzie

Załączniki:
booking centrum pomocy.PNG
booking centrum pomocy.PNG [ 10.1 KiB | Obejrzany 1729 razy ]

Autor:  sanchopan [ 09 Sty 2024 14:17 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nie wiem jak inni - ale ja mówiłem o opcji kontaktu z zaznaczeniem powodu; z powodu odwołania przez obiekt ;)

Autor:  malawita [ 09 Sty 2024 15:56 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Nurtuje mnie jedna rzecz, w zeszłym roku byłam w Indonezji i nie mogłam zapłacić online za żaden hotel przez booking.com. Próbowałam zapłacić rożnymi kartami, nie debetowymi, nie przechodziło i nie rozumiem, dlaczego, bo przez inne OTA bez problemu. Czy z terenu Indonezji płatności są blokowane i ktoś miał podobne doświadczenia ?

Autor:  Patrykar [ 15 Sty 2024 18:14 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Witam,

Zabukowałbym hotel w listopadzie, wyjazd odbył się dopiero w zeszły weekend. Dzień przed przyjazdem do hotelu otrzymałem wiadomość z informacja basen w hotelu jest nieczynny z powodu przebudowy. Trochę nie podoba mi się to, ze hotel poinformował mnie o tym fakcie dzien przed przyjazdem. Zabukowałem go wyłącznie dlatego, ze był tam basen. Gdybym wcześniej dostał informacje o tym, ze basen jest nieczynny zabukowałbym pewnie inny hotel z basenem. Czy cos z tym faktem nogę zrobić?


EDIT:

Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed :D

Autor:  Zeus [ 15 Sty 2024 18:21 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Napisać negatywna opinię

Autor:  miriam [ 15 Sty 2024 18:22 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Po fakcie to raczej nic nie zrobisz ponad wystawienie opinii.. Mogłeś próbować cos ugrać na miejscu typu rabat cenowy lub jakaś gratisowa usługa np. pokój o wyższym standardzie itp.

Autor:  jabollus [ 15 Sty 2024 18:30 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Patrykar Napisz do booking; jest szansa na 20 EUR

Autor:  miriam [ 15 Sty 2024 18:49 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Patrykar napisał(a):

Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed :D

Wie się wcześniej jeśli opinie czyta się przed a nie po pobycie ;)

Autor:  Patrykar [ 15 Sty 2024 18:53 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

miriam napisał(a):
Patrykar napisał(a):

Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed :D

Wie się wcześniej jeśli opinie czyta się przed a nie po pobycie ;)
Wspaniale sprawdza się tu powiedzenie: nie wszystko złoto co się świeci.
4,5 na Google maps, 8,1 na bookingu, a no i oczywiście zdjęcia basenu i informacja o basenie ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Autor:  pemat [ 15 Sty 2024 19:39 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

w korespondencji z bookingiem, możesz próbować powołać się na tabelę frankfurcką:
brak basenu - 10-20% rabatu

Autor:  wiater [ 22 Sty 2024 19:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Mam nie typowe pytanie.

Biorąc taksówkę(przez booking) z hotelu na lotnisko będę miał z żoną po bagażu rejestrowanym i podręcznym. Z tym że wymiary bagażu to: 63x36x21, a rejestrowane są większe. Przepuszczą rejestrowany, mimo iż jest większy?

Autor:  Robaku [ 22 Sty 2024 20:18 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Pytasz czy ktoś będzie mierzył twoje walizki przy taxy od bookingu.

Nie , nie będzie. Pytanie po prostu czy włożysz do danego auta.

Autor:  Johny_English_007 [ 28 Sty 2024 00:41 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czuję się oszukany i okradziony przez Booking.com. Zarezerwowałem lot w obie strony na Cypr, hotel i samochód. Czekałem na informację w sprawie dokonania odprawy on-line na przelot. Jak już ją otrzymałem, okazało się, że termin lotu został przełożony na dzień wcześniej. Booking oczywiście nic nie wie, a po kontrakcie z BOK nagle okazuje się, że niby wysyłali @ z informacjami, co jest KŁAMSTWEM i OSZUKIWANIEM w żywe oczy klientów. Jeżeli wysyłali wcześniej informacje o zmianie terminu lotu, to po co wysyłali informacje o konieczności dokonania odprawy on-line? W trakcie rozmowy okazało się też, że lot powrotny w ogóle został anulowany.

Na chwile obecną zero przeprosin, zero zwrotu kasy. Pomimo, iż nie wywiązali się z zakupionych u nich usług zadzwonili i powiedzieli, że potracą koszty związane z zakupionymi usługami. Stracone pieniądze i zmarnowany urlop !!! Jak macie możliwość to omijajcie Booking.com szerokim łukiem. Sprawa z pewnością trafi do sądu.

Ponadto żeby w ogóle się z nimi skontaktować to trzeba przejść przez męki i stracić mnóstwo czasu. W soboty i niedziele większość działów w ogóle nie pracuje. Klienta mają w głębokim poważaniu. Wszystkie niepowodzenia zrzucają na partnerów handlowych z którymi nie ma kontaktu. Ja kupowałem usługi na stronie Booking.com a nie u jakiś innych partnerów o istnieniu których dowiedziałem się gdy wystąpił problem

Autor:  tartal [ 28 Sty 2024 00:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

:lol: :) :lol:

Autor:  szpaczny [ 28 Sty 2024 01:16 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Johny_English_007 napisał(a):
Czuję się oszukany i okradziony przez Booking.com. Zarezerwowałem lot w obie strony na Cypr, hotel i samochód. Czekałem na informację w sprawie dokonania odprawy on-line na przelot. Jak już ją otrzymałem, okazało się, że termin lotu został przełożony na dzień wcześniej. Booking oczywiście nic nie wie, a po kontrakcie z BOK nagle okazuje się, że niby wysyłali @ z informacjami, co jest KŁAMSTWEM i OSZUKIWANIEM w żywe oczy klientów. Jeżeli wysyłali wcześniej informacje o zmianie terminu lotu, to po co wysyłali informacje o konieczności dokonania odprawy on-line? W trakcie rozmowy okazało się też, że lot powrotny w ogóle został anulowany.

Na chwile obecną zero przeprosin, zero zwrotu kasy. Pomimo, iż nie wywiązali się z zakupionych u nich usług zadzwonili i powiedzieli, że potracą koszty związane z zakupionymi usługami. Stracone pieniądze i zmarnowany urlop !!! Jak macie możliwość to omijajcie Booking.com szerokim łukiem. Sprawa z pewnością trafi do sądu.

Ponadto żeby w ogóle się z nimi skontaktować to trzeba przejść przez męki i stracić mnóstwo czasu. W soboty i niedziele większość działów w ogóle nie pracuje. Klienta mają w głębokim poważaniu. Wszystkie niepowodzenia zrzucają na partnerów handlowych z którymi nie ma kontaktu. Ja kupowałem usługi na stronie Booking.com a nie u jakiś innych partnerów o istnieniu których dowiedziałem się gdy wystąpił problem



dzis założone konto, żale wylaewane
ale po do piszesz to w paru tematach na forum/spamujac go ?
booking-com-anulowanie-rezerwacji-przez-hotel,20,2402?start=80
Nastepsnym razem nie kupuj biletów przez OTA, sprawdzaj mejle czy Ci lotu nie zmienili
Ewetualnie jedź autobusem ;)

Strona 292 z 313 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/