Autor: | futro [ 26 Gru 2023 19:07 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy w bookingu można w celu wyrównania ceny wysłać link z bookingu ? Ten sam hotel, tylko inna nakładka(M&M). a różnica w cenie ponad 100 zł. Ktoś próbował ? |
Autor: | Kashpir [ 08 Sty 2024 19:04 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czy w celu odzyskania różnicy w cenie pomiędzy rezerwacją skasowaną przez obiekt a nową, droższą jest jakiś formularz ukryty na stronie czy trzeba dzwonić? Historia rozmów z obsługą klienta zniknęła z konta i nie można jej chyba w żaden sposób wznowić dla przeszłej, skasowanej rezerwacji. |
Autor: | miriam [ 08 Sty 2024 19:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Trzeba dzwonić, formularza nie mają. Czasem wysyłają też maila z uzgodnieniami na temat zwrotu różnicy. Sprawdź czy nie dostałeś. |
Autor: | dg72 [ 08 Sty 2024 19:26 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Kashpir napisał(a): Czy w celu odzyskania różnicy w cenie pomiędzy rezerwacją skasowaną przez obiekt a nową, droższą jest jakiś formularz ukryty na stronie czy trzeba dzwonić? Historia rozmów z obsługą klienta zniknęła z konta i nie można jej chyba w żaden sposób wznowić dla przeszłej, skasowanej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji - inne tematy - prośba o wyrównanie ceny Według mnie ten problem się kwalifikuje. |
Autor: | sanchopan [ 08 Sty 2024 21:54 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Jak tej opcji użyłem niedawno, to odpisali, że "pokryją całą różnicę w cenie - nie więcej niż 20 EUR". ![]() ![]() |
Autor: | Kashpir [ 09 Sty 2024 01:08 ] | ||
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia | ||
o tym wyrównaniu mówicie? Załącznik: booking wyrownanie.PNG [ 11.46 KiB | Obejrzany 1722 razy ] chyba nie bardzo pasuje ![]() Odnalazłem jeszcze te opcje kontaktu, ale tutaj co bym nie zrobił to na koniec i tak wychodzi, żeby zadzwonić - czyli chyba bez telefonu się nie obejdzie
|
Autor: | sanchopan [ 09 Sty 2024 14:17 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nie wiem jak inni - ale ja mówiłem o opcji kontaktu z zaznaczeniem powodu; z powodu odwołania przez obiekt ![]() |
Autor: | malawita [ 09 Sty 2024 15:56 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Nurtuje mnie jedna rzecz, w zeszłym roku byłam w Indonezji i nie mogłam zapłacić online za żaden hotel przez booking.com. Próbowałam zapłacić rożnymi kartami, nie debetowymi, nie przechodziło i nie rozumiem, dlaczego, bo przez inne OTA bez problemu. Czy z terenu Indonezji płatności są blokowane i ktoś miał podobne doświadczenia ? |
Autor: | Patrykar [ 15 Sty 2024 18:14 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Witam, Zabukowałbym hotel w listopadzie, wyjazd odbył się dopiero w zeszły weekend. Dzień przed przyjazdem do hotelu otrzymałem wiadomość z informacja basen w hotelu jest nieczynny z powodu przebudowy. Trochę nie podoba mi się to, ze hotel poinformował mnie o tym fakcie dzien przed przyjazdem. Zabukowałem go wyłącznie dlatego, ze był tam basen. Gdybym wcześniej dostał informacje o tym, ze basen jest nieczynny zabukowałbym pewnie inny hotel z basenem. Czy cos z tym faktem nogę zrobić? EDIT: Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed ![]() |
Autor: | Zeus [ 15 Sty 2024 18:21 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Napisać negatywna opinię |
Autor: | miriam [ 15 Sty 2024 18:22 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Po fakcie to raczej nic nie zrobisz ponad wystawienie opinii.. Mogłeś próbować cos ugrać na miejscu typu rabat cenowy lub jakaś gratisowa usługa np. pokój o wyższym standardzie itp. |
Autor: | jabollus [ 15 Sty 2024 18:30 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
@Patrykar Napisz do booking; jest szansa na 20 EUR |
Autor: | miriam [ 15 Sty 2024 18:49 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Patrykar napisał(a): Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed ![]() Wie się wcześniej jeśli opinie czyta się przed a nie po pobycie ![]() |
Autor: | Patrykar [ 15 Sty 2024 18:53 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
miriam napisał(a): Patrykar napisał(a): Po opiniach na booking widzę, że "renowacja" trwa od sierpnia 2023... Poza tym nawet jeżeli trwałaby od dnia naszego przyjazdu to raczej jest coś o czy wie się o wiele wcześniej niż 23 godziny przed ![]() Wie się wcześniej jeśli opinie czyta się przed a nie po pobycie ![]() 4,5 na Google maps, 8,1 na bookingu, a no i oczywiście zdjęcia basenu i informacja o basenie ![]() Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Autor: | pemat [ 15 Sty 2024 19:39 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
w korespondencji z bookingiem, możesz próbować powołać się na tabelę frankfurcką: brak basenu - 10-20% rabatu |
Autor: | wiater [ 22 Sty 2024 19:19 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Mam nie typowe pytanie. Biorąc taksówkę(przez booking) z hotelu na lotnisko będę miał z żoną po bagażu rejestrowanym i podręcznym. Z tym że wymiary bagażu to: 63x36x21, a rejestrowane są większe. Przepuszczą rejestrowany, mimo iż jest większy? |
Autor: | Robaku [ 22 Sty 2024 20:18 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Pytasz czy ktoś będzie mierzył twoje walizki przy taxy od bookingu. Nie , nie będzie. Pytanie po prostu czy włożysz do danego auta. |
Autor: | Johny_English_007 [ 28 Sty 2024 00:41 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Czuję się oszukany i okradziony przez Booking.com. Zarezerwowałem lot w obie strony na Cypr, hotel i samochód. Czekałem na informację w sprawie dokonania odprawy on-line na przelot. Jak już ją otrzymałem, okazało się, że termin lotu został przełożony na dzień wcześniej. Booking oczywiście nic nie wie, a po kontrakcie z BOK nagle okazuje się, że niby wysyłali @ z informacjami, co jest KŁAMSTWEM i OSZUKIWANIEM w żywe oczy klientów. Jeżeli wysyłali wcześniej informacje o zmianie terminu lotu, to po co wysyłali informacje o konieczności dokonania odprawy on-line? W trakcie rozmowy okazało się też, że lot powrotny w ogóle został anulowany. Na chwile obecną zero przeprosin, zero zwrotu kasy. Pomimo, iż nie wywiązali się z zakupionych u nich usług zadzwonili i powiedzieli, że potracą koszty związane z zakupionymi usługami. Stracone pieniądze i zmarnowany urlop !!! Jak macie możliwość to omijajcie Booking.com szerokim łukiem. Sprawa z pewnością trafi do sądu. Ponadto żeby w ogóle się z nimi skontaktować to trzeba przejść przez męki i stracić mnóstwo czasu. W soboty i niedziele większość działów w ogóle nie pracuje. Klienta mają w głębokim poważaniu. Wszystkie niepowodzenia zrzucają na partnerów handlowych z którymi nie ma kontaktu. Ja kupowałem usługi na stronie Booking.com a nie u jakiś innych partnerów o istnieniu których dowiedziałem się gdy wystąpił problem |
Autor: | tartal [ 28 Sty 2024 00:45 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | szpaczny [ 28 Sty 2024 01:16 ] |
Temat postu: | Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia |
Johny_English_007 napisał(a): Czuję się oszukany i okradziony przez Booking.com. Zarezerwowałem lot w obie strony na Cypr, hotel i samochód. Czekałem na informację w sprawie dokonania odprawy on-line na przelot. Jak już ją otrzymałem, okazało się, że termin lotu został przełożony na dzień wcześniej. Booking oczywiście nic nie wie, a po kontrakcie z BOK nagle okazuje się, że niby wysyłali @ z informacjami, co jest KŁAMSTWEM i OSZUKIWANIEM w żywe oczy klientów. Jeżeli wysyłali wcześniej informacje o zmianie terminu lotu, to po co wysyłali informacje o konieczności dokonania odprawy on-line? W trakcie rozmowy okazało się też, że lot powrotny w ogóle został anulowany. Na chwile obecną zero przeprosin, zero zwrotu kasy. Pomimo, iż nie wywiązali się z zakupionych u nich usług zadzwonili i powiedzieli, że potracą koszty związane z zakupionymi usługami. Stracone pieniądze i zmarnowany urlop !!! Jak macie możliwość to omijajcie Booking.com szerokim łukiem. Sprawa z pewnością trafi do sądu. Ponadto żeby w ogóle się z nimi skontaktować to trzeba przejść przez męki i stracić mnóstwo czasu. W soboty i niedziele większość działów w ogóle nie pracuje. Klienta mają w głębokim poważaniu. Wszystkie niepowodzenia zrzucają na partnerów handlowych z którymi nie ma kontaktu. Ja kupowałem usługi na stronie Booking.com a nie u jakiś innych partnerów o istnieniu których dowiedziałem się gdy wystąpił problem dzis założone konto, żale wylaewane ale po do piszesz to w paru tematach na forum/spamujac go ? booking-com-anulowanie-rezerwacji-przez-hotel,20,2402?start=80 Nastepsnym razem nie kupuj biletów przez OTA, sprawdzaj mejle czy Ci lotu nie zmienili Ewetualnie jedź autobusem ![]() |
Strona 292 z 313 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |