Autor: | miriam [ 11 Lis 2017 00:47 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@adler Jeśli jest blokada to po twojej ew. rezygnacji nie dojdzie do realizacji płatności i nie będzie przewalutowań.Jeśli chcesz zachować za obecną cenę,podobny standard i lokalizację to booking (w przypadku jak obiekt z własnej winy nie zechce zrealizować tej rezerwacji) zaproponuje ci coś alternatywnego,jeśli zechcesz to zaakceptujesz lub sama znajdziesz nawet trochę droższy obiekt i jak się na to zgodzą to po realizacji noclegów zwrócą ci różnicę w cenie.Musisz jutro dzwonić do Booking.com i przedstawić problem.Na pewno pomogą i czasami nawet za te same pieniądze będziesz w fajniejszym hotelu.W każdym razie sama nie rezygnuj zanim coś alternatywnego z nimi nie uzgodnisz |
Autor: | baja [ 11 Lis 2017 00:51 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Jesli jesteś użytkownikiem Genius, to dzwon na ten numer 22 306 08 57, a jeśli nie to 22 306 08 55. Booking.com ma swoje metody, zweryfikują czy to przypadkiem nie overbooking i coś zaproponują |
Autor: | jacek96 [ 11 Lis 2017 09:26 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Blokada zostanie po kilku dniach zwolniona, więc rezerwuj coś innego. @miriam Nie pisz, że na pewno coś zaproponują, albo zwrócą różnicę w cenie, bo to nieprawda. Taka praktyka ma miejsce, gdy hotel wczesniej nie poinformuje klienta o problemach. Gdy zrobi to z wyprzedzeniem, to booking juz taki hojny nie jest. |
Autor: | miriam [ 11 Lis 2017 12:11 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@jacek96 Z doświadczenia piszę,że jeśli do wyjazdu jest dość blisko(choć nie jest to warunek konieczny) i nie jest to błąd cenowy to działają prokliencko i pomagają w ten sposób ,mimo że hotel powiadomi cię wcześniej,więc nie pisz,że to nieprawda .Myślę,że @adler da znać co zaproponowali. |
Autor: | jacek96 [ 11 Lis 2017 13:14 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Ja tez piszę z doświadczenia i to sprzed kilku dni, a nie sprzed roku, kiedy takie podejście o jakim piszesz było normą. |
Autor: | miriam [ 11 Lis 2017 14:43 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@jacek96 Widocznie źle trafiłeś na konsultanta.Ja podobną sytuację miałam miesiąc temu z sylwestrową rezerwacją we Lwowie.Dzień po rezerwacji obiekt powiadomił,że nie może wywiązać się z potwierdzonej rezerwacji i prosił abym anulowała (notabene wystawił potem ten termin za 200% drożej )Po kontakcie z Booking zaproponowali mi droższą alternatywę z dopłatą z ich strony( prawie 100E do 3 noclegów) po przedstawieniu rachunku.Dodatkowo lepsza lokalizacja i śniadania. Odpisali cyt. "Uprzejmie potwierdzamy, że Państwa rezerwacja w...... Hotel jest alternatywną rezerwacją do niniejszej. Choć koszt rezerwacji w obiekcie ..... Hotel będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty. Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę" |
Autor: | adler [ 11 Lis 2017 15:20 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Dziękuję wszystkim za pomoc Ostatecznie zadzwoniłam na infolinię, gdzie bardzo miła pani przedstawiła mi 3 warianty: 1. Rezygnuję i zwracają mi kasę, na pytanie co z ewentualną różnicą kursową powiedziała, że zlecą dopłatę ze swojego działu finansowego 2. Kontaktują się z obiektem i wyjaśniają sytuację. Obiekt musi zapewnić alternatywę (mogę się na nią nie zgodzić, jak mi nie odpowiadają warunki), gdy takowej nie ma-wariant 3 3. Sami znajdują mi nocleg w podobnej cenie i okolicy albo sama znajduję odpowiadające mi miejsce, ewentualną różnicę pokrywa hotel, który nie wywiązał się z pierwotnej rezerwacji. Wybrałam rezygnację i zwrot, gdyż korzystałam z linku 40/80 i nie chciałam dodatkowego zamieszania z tłumaczeniem że należy mi się dodatkowy zwrot . Dostałam maila z potwierdzeniem dopłaty ze strony booking, różnicy kursowej. W sumie wyszło nawet lepiej, bo znalazłam jeszcze fajniejszy nocleg, rezerwowany również z linku Najbardziej obawiałam się tej różnicy kursowej, ale skoro zwrócą to ok. Zobaczymy Jeszcze raz dzięki! |
Autor: | miriam [ 11 Lis 2017 16:22 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@jacek96 chyba w informację j.w. już uwierzysz,czy też nie |
Autor: | jacek96 [ 11 Lis 2017 16:48 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Ja wierzę nawet w św Mikołaja i Jezusa Chrystusa. Nie o wiarę moja tu się rozchodzi, a o praktykę booking. Napisałaś na pewno pomogą, a ja napisałem, że to nieprawda i tyle. I podtrzymuję to, gdyż trzy razy próbowałem i widocznie ciągle źle trafiam (na konsultanta). |
Autor: | miriam [ 11 Lis 2017 17:32 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@jacek96 Pisałam to nie w odniesieniu do twojego przypadku,którego nie znam,tylko konkretnie do @adler i wszystko w tym temacie Raczej prawdą nie jest uogólnienie jacek96 napisał(a): Taka praktyka ma miejsce, gdy hotel wczesniej nie poinformuje klienta o problemach. Gdy zrobi to z wyprzedzeniem, to booking juz taki hojny nie jest. |
Autor: | Rysiek [ 11 Lis 2017 22:43 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@jacek96 Miesiąc temu znalazłem się w podobnej sytuacji jak @adler.Zaproponowano mi również trzy warianty wyjścia z sytuacji.Wybrałem ten trzeci ,opisany przez @ adler .Znalazłem więc inne miejsce za prawie 190eu (za 3 noce ) drożej.Po małych oporach booking zgodził się na mój wybór.Mam tylko przesłać im skan rachunku po czym nastąpi zwrot tej różnicy.Wiem,że wywiążą się z tego zobowiązania bo kilka lat temu miałem już dwa razy taką sytuację. |
Autor: | jacek96 [ 11 Lis 2017 22:48 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Wiem o tym i miałem sporo takich sytuacji, a teraz zonk. Pewnie sprawdzili moje saldo i ukazało im się, że więcej do mnie dopłacają, niż na mnie zarabiają |
Autor: | mebloscianka [ 20 Kwi 2018 09:16 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Witajcie, jesteście najpewniejszym źródłem informacji, stąd moje logowanie i pytanie Już to było przerabiane: hotel anulował rezerwację. Booking zaproponował ofertę "analogiczną". Oferta kompletnie mi nie odpowiada - to nie wyjazd urlopowy i 20 km od miejsca przeze mnie wybranego robi wielką różnicę! Do tego z przyczyn zdrowotnych (specjalna dieta) muszę mieć kuchnię/aneks kuchenny, a proponowane mi są "pokoiki". Faktycznie analogiczne oferty są teraz 4-5 razy drożej! Co mogę zrobić? |
Autor: | miriam [ 20 Kwi 2018 12:02 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
@mebloscianka Nie przyjąć ich alternatywy z powodów jak tu napisałaś i zaproponować coś od siebie do ich akceptacji. |
Autor: | Johny_English_007 [ 27 Sty 2024 22:45 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Booking.com to oszuści i naciągacze. Zostałem przez nich oszukany. Zarezerwowałem lot w obie strony na Cypr, hotel i samochód. Czekałem na informację w sprawie dokonania odprawy on-line na przelot. Jak już ją otrzymałem, okazało się że termin lotu został przełożony na dzień wcześniej. Booking oczywiście nic nie wie, a po kontrakcie z BOK nagle okazuje się że niby wysyłali @ z informacjami, co jest KŁAMSTWEM i OSZUKIWANIEM w żywe oczy klientów. Jeżeli wysyałali wczesniej informacje o zmianie terminu lotu to po co wysyłali informacje o konieczności dokonania odprawy on-line. Banda oszustów i krętaczy. W trakcie rozmowy okazało się też, że lot powrotny w ogóle został anulowany. Na chwile obecną zero przeprosin, zero zwrotu kasy. Stracone pieniądze i zmarnowany urlop !!! Jak macie możliwość to omijajcie Booking.com szerokim łukiem. Sprawa z pewnością trafi do sądu |
Autor: | boots [ 27 Sty 2024 22:52 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Polecam lekturę choćby art. 212 kk. |
Autor: | Johny_English_007 [ 27 Sty 2024 23:09 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Czekam na pozew |
Autor: | skrzat [ 27 Sty 2024 23:24 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
Z ciekawości... Jaką linią był zaplanowany przelot? |
Autor: | Johny_English_007 [ 27 Sty 2024 23:49 ] |
Temat postu: | Re: booking.com, anulowanie rezerwacji przez hotel |
WizzAir |
Strona 5 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |