Autor: | man4business [ 24 Lis 2014 11:40 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
blasto napisał(a): Na pewno masz na myśli Miles&Bonus? Opłata za rezerwację przez telefon była tam od zawsze, a inaczej się nie da. Na pewno mam na myśli Miles&More, przecież o tym pisałem (bo o to pytano)... ![]() |
Autor: | blasto [ 24 Lis 2014 11:44 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
man4business napisał(a): blasto napisał(a): Na pewno masz na myśli Miles&Bonus? Opłata za rezerwację przez telefon była tam od zawsze, a inaczej się nie da. Na pewno mam na myśli Miles&More, przecież o tym pisałem (bo o to pytano)... ![]() Pytanie dotyczyło dwóch programów, a Twoja odpowiedź tylko M&M - nie zauważyłem tego, sorry. Konkludując: M&M- 5.60 USD, M&B - około 30 EUR. |
Autor: | am_warszawa [ 16 Cze 2015 14:01 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Hej Jestem troche zielony w tym temacie i chciałbym prosić o pomoc ![]() Za 3 dni lece LH (WAW-BCN via FRA) w klasie K. Posiadam *G w TK, ale niestety TK nie nalicza mil za loty LH w klasie K więc chciałbym nabić mile za ten lot na moje konto M&M gdzie nie mam żadnego statusu (ale karta mbanku sprawia ze punkty nie przepadają). Normalnie wpisałbym jak zawsze mój numer Karty TK aby wejść do nowego saloniku na Okęciu, ale chciałbym również te mile ![]() Co robić? Czy podać numer TK na internecie/ na stanowisku Check in? A może wogole nie podawać tylko pokazać kartę i bilet bez numeru lojalnościowego, skorzystać z saloników a później po powrocie wypełnić formularz na M&M "missing miles". Z salonikówch chciałbym korzystać również w drodze powrotnej BCN-WAW. Dzięki ![]() |
Autor: | sko1czek [ 16 Cze 2015 14:18 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Jako posiadacz *G w TK możesz wejść do saloniku Star Alliance niezależnie od tego, jaki program milowy dodasz do rezerwacji. |
Autor: | am_warszawa [ 16 Cze 2015 14:28 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
sko1czek napisał(a): Jako posiadacz *G w TK możesz wejść do saloniku Star Alliance niezależnie od tego, jaki program milowy dodasz do rezerwacji. A nie będzie problemów gdy na bilecie będzie numer kart M&M, a będę chciał wejść do salonków posługując się złotym plastikiem z TK? |
Autor: | tasma [ 16 Cze 2015 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Problemu nie będzie. Co najwyżej w systemie zostanie zmieniony numer FT na Twój numer z Turkisha. Jeśli loty nie pojawią się w M&M poprosisz po dwóch tygodniach o naliczenie przez stronę Miles & More. |
Autor: | am_warszawa [ 16 Cze 2015 14:47 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
tasma napisał(a): Problemu nie będzie. Co najwyżej w systemie zostanie zmieniony numer FT na Twój numer z Turkisha. Jeśli loty nie pojawią się w M&M poprosisz po dwóch tygodniach o naliczenie przez stronę Miles & More. Super. Ale rozumiem, że na Fast Track i zaczepke "bagaż priorytetowy" liczyć nie moge ze względu na M&M na bilecie? Pamiętam również, ze w celu naliczenia zaległych mil należy wysłać zdjęcie biletu - co jeśli na bilecie będzie wydrukowany numer TK ![]() |
Autor: | 07_Zgłoś.Się [ 16 Cze 2015 14:53 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Przy check-in daj numer TK - jeżeli w tej taryfie nie przysługują Ci mile. Po powrocie zgłaszasz się po mile do M&M i na pewno dopiszą. Robiłem tak wielokrotnie w A3. |
Autor: | am_warszawa [ 16 Cze 2015 15:13 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Dzięki Moją obecną strategia jest zbieranie mil w M&M oraz wykorzystywanie przywilejów Miles&Smiles (bez zbierania mil). Co w przypadku gdy będę chciał zbierać mile M&M na lotach np. LH, LO w klasie która również daje mile w programie TK - jak to zrobić aby mieć przywileje *G ale punkty w innym programie. Zapewne nie można zgłaszać się po nienaliczone mile do M&M gdy juz zostały one przyznane w TK automatycznie. Ostatnio podróżuje częściej do USA niż do Azji więc bardziej mi się opłaca latać LH, LO. |
Autor: | Sudoku [ 16 Cze 2015 17:14 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Moje doświadczenia z M&M oraz M&B (program A3) są takie, że do biletu podajesz tą kartę, na którą chcesz zbierać mile. A korzystasz z przywilejów tej, która je daje. Nigdy do tej pory nie miałem problemu z wejściem do saloniku gdziekolwiek, mimo iż na bilecie miałem srebrną kartę M&M, która prawa do wejścia nie dawała. Ale pokazywałem złotą Aegeana i było ok. Mile zawsze były naliczane prawidłowo. Ostatnio mi się tylko zdarzyło w Kiszyniowie, że pani nie zgodziła się nadać bagażu na priority, bo nie miałem podpiętej złotej karty pod bilet. Zatem póki co, nie ma co się martwić. Chociaż zaczynają zachodzić jakieś zmiany mające na celu uszczelnienie korzystania z przywilejów. Jakiś czas temu leciałem Lufą z GDN i akurat miałem złotą kartę podpiętą pod bilet. Ale "priority" drukuje się już na etykiecie bagażowej i pani w check-in mówiła, że nie mogą dodać pomarańczowej zawieszki, jeśli ktoś nie ma wydrukowanego. Ale innym razem miałem na odwrót - inna karta na bilecie, a jak poprosiłem, to priority dostałem. |
Autor: | BrunoJ [ 16 Cze 2015 19:30 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Pani coś Ci ściemniała. Jeśli miałeś złotą podpiętą do biletu to pomarańczowe Priority się należy jak psu miska. Ja jedyne razy kiedy nie dostałem pomarańczowego to w krajach dziwnych typu Bulgaria, gdy leżał system komputerowy i w ogóle nie byli w stanie przypisać mi karty do lotu (musiałem potem zgłaszać wstecznie naliczenie mil). Ale np. w Pradze leżał system w ogóle, bilety nam pisali ręcznie, pani nie mogla karty wczytać, ale pomarańczowe przyczepiła (mi, bo zapytałem a kolega który nie zapytał to nie dostał ![]() Przy podpięciu złotej karty w aplikacji LH na boarding w Passbooku jest również banerek że Priority Boarding. Acha, zapomniałem dopisać. Ja również wpisuje M&M na bilet i nigdy nie miałem problemy z wejście z A3 do saloniku, nawet z drugą osobą. |
Autor: | Sudoku [ 16 Cze 2015 20:46 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Rzeczywiście niezbyt jasno się wyraziłem o sytuacji w GDN. Dostałem pomarańczową zawieszkę, bo miałem podpiętą złotą kartę. Natomiast dyskutowałem z panią o sytuacji, gdybym miał podpiętą srebrną i wtedy już nie mogłaby mi jej dać, nawet gdybym pokazał, że mam złotą. |
Autor: | BrunoJ [ 16 Cze 2015 21:28 ] |
Temat postu: | Aegean - opłacalność |
złe doczytałem stad oryginał odpowiedzi był bez sensu i poprawiam. Jesli masz srebrna przypisana do biletu to priority ma bagaż sie nie należy. Chociaz warto próbować zagadać. Ja pare razy dostałem na uśmiech. Jeszcze co do przywilejow. Jesli rejs nie jest obłożony i odpowiednio wczesnie zrobi sie rezerwacje miekscamprzez internet to system blokuje wolne miejsce obok (z innego konta pokazuje je jako zajęte). Mowa tutaj o LO i LH. W innych nie zauważyłem ale czesto latam piatek wieczor czy poniedziałek rano i wtedy jest komplet. A przy komplecie nie ma zmiłuj. Pod tym kątem wkurza mnie ze Lotowski system potrafi nie czytać A3 albo krzywo działa na peryferiach Europy, bo tracę wlasnie te dwie rzeczy - priority na bagaż i potencjalnie wolne miejsce obok. Ostatnio kopnął mnie zaszczyt, zepsuł sie samolot LH, bilet mialem w Y, do tego *G i jako jedna z dwóch osob zostałem przesadzony do C. Teraz czekam aż mina dwa tygodnie i zgłaszam do M+B bo za C jest 2000pkt a za Y dostalem "tylko" 1000. Ale nie wiem czy uznają. Wysłane z mojego iPhone (łatwo zgadnąć po błędach z "ułatwiacza" pisania), przez Tapatalk |
Autor: | Sudoku [ 16 Cze 2015 21:48 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
BrunoJ napisał(a): Jesli masz srebrna przypisana do biletu to priority ma bagaż sie nie należy. Chociaz warto próbować zagadać. Ja pare razy dostałem na uśmiech. Wiem, że się nie należy. Ale do tej pory, zawsze dostawałem pokazując, że oprócz podpiętej srebrnej mam też złotą. Kiszyniów to był pierwszy raz, kiedy nie przeszło. I jeszcze kiedyś w Manchesterze gość pomarudził, ale też przyczepił. |
Autor: | BrunoJ [ 16 Cze 2015 22:06 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Sudoku napisał(a): Wiem, że się nie należy. Ale do tej pory, zawsze dostawałem pokazując, że oprócz podpiętej srebrnej mam też złotą. Kiszyniów to był pierwszy raz, kiedy nie przeszło. I jeszcze kiedyś w Manchesterze gość pomarudził, ale też przyczepił. Bo to tak naprawdę zależy od osoby, nie mam przekonania że jest ona rozliczana za ilośc wydanych labelków. Mi się zdarzyło z raz czy dwa że dostałem priority bez statusu, gdy miałem krótką przesiadkę, żeby torba poszła w pierwszej kolejności. |
Autor: | marek2011 [ 17 Cze 2015 00:27 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Sporadycznie agenci robią problemy, gdy karty *G nie ma nabitej na BP, ale sytuacje są raczej rzadkie i dotyczą głównie tych lotnisk, gdzie np. do saloniku wydawane jest osobne zaproszenie i ktos z nich jest potem rozliczany itp. Raz nawet w Warszawie przy stanowisku w zatoczce premium LO jeden niemiły pan usiłował mi wmówić, że jak nie będzie *G na BP to mnie nie wpuszczą do Poloneza, ale grzecznie go odesłałem na dodatkowe szkolenie ![]() |
Strona 10 z 10 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |