Autor: | tasma [ 04 Lis 2014 21:07 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Staram odszukać warunki przedłużenia statusu Gold po wejściu w życie nowych zasad. Wiadomo że jest to 12000 mil + 4 loty Aegean lub 24000 mil i że trzeba to uzbierać w ciągu roku. Pytanie brzmi czy trzeba to zebrać od momentu uzyskania statusu czy też od momentu wejścia w życie nowych zasad (24-11-2014). Mam nadzieje że to drugie, ale pewny nie jestem. Znalazł ktoś gdzieś tą informację? Z tego http://www.newmilesandbonus.com/en#faq nic nie wynika. |
Autor: | marek2011 [ 04 Lis 2014 21:13 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Od momentu uzyskania statusu, ale mając *G w starym M&B z dniem wejścia nowego M&B status zostanie przeniesiony więc pewnie będzie to rok od tej daty |
Autor: | blasto [ 04 Lis 2014 21:16 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
tasma napisał(a): Staram odszukać warunki przedłużenia statusu Gold po wejściu w życie nowych zasad. Wiadomo że jest to 12000 mil + 4 loty Aegean lub 24000 mil i że trzeba to uzbierać w ciągu roku. Pytanie brzmi czy trzeba to zebrać od momentu uzyskania statusu czy też od momentu wejścia w życie nowych zasad (24-11-2014). Mam nadzieje że to drugie, ale pewny nie jestem. Znalazł ktoś gdzieś tą informację? Z tego http://www.newmilesandbonus.com/en#faq nic nie wynika. W momencie wejścia w życie nowego programu, czyli 24 listopada uzyskasz w nim status gold ważny przez rok. Od tego czasu będziesz miał rok na spełnienie wymagań dot. utrzymania statusu. |
Autor: | BrunoJ [ 04 Lis 2014 22:08 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
To tak naprawdę nie jest nigdzie podane i to sa zgadywanki najlogiczniejszej opcji. Nie jest wykluczone ze Golda przedłuża do takiej dart jak był (jest) teraz ważny m&b. Byłoby fajnie ale dużo bardziej prawdopodobne jest wlasnie ze utna wszystkim do roku Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk |
Autor: | BrunoJ [ 04 Lis 2014 22:12 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
slaweko napisał(a): Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk |
Autor: | blasto [ 04 Lis 2014 22:22 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
BrunoJ napisał(a): slaweko napisał(a): Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy Air Berlin przecież wchodzi do star aliance. A A3 potrafi nie wchodzić nawet na lotnisku, ja ostatnio miałem problemy w LOT. Najwyżej trzeba potem wstecznie requestowac dopisanie. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Air Berlin do *A? Chyba jednak nie. Natomiast ciekawe jest, że bardzo często na check-inie pytają o kod linii lotniczej (A3). Zdarzyło mi się to na 3 kontynentach. |
Autor: | BrunoJ [ 04 Lis 2014 22:29 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
A faktycznie. Cos mi sie pomieszało z tym *A. Albo kiedyś był. Co nie zmienia faktu ze A3 potrafi nie wchodzić w komputer przy checkinie jak i na lotnisku. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk |
Autor: | Sudoku [ 04 Lis 2014 22:40 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Air Berlin jest członkiem OneWorld. |
Autor: | mucha [ 05 Lis 2014 09:13 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
slaweko napisał(a): Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy? Wprowadź nr A3 po zalogowaniu się na stronie UA (kodem rez United, znajdziesz go na CheckMyTrip). |
Autor: | slaweko [ 05 Lis 2014 12:18 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
mucha napisał(a): slaweko napisał(a): Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy? Wprowadź nr A3 po zalogowaniu się na stronie UA (kodem rez United, znajdziesz go na CheckMyTrip). Dzięki wielkie, poszło pomyślnie, pzdr |
Autor: | Paw_Lew [ 19 Lis 2014 20:11 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Orientuje sie ktoś może z czego może wynikać to ze latając LO lub LH w klasie eco premium (N, E w LH lub np. R w LO) do A3 dostaniemy 0 mil (w TK zreszta podobnie) ?? Linie nie chcą płacić do innych programów ? Trochę lipa, teraz bilety do JFK, ORD sa po około 3,5-4 k mniej więcej tyle co wysokie klasy eco ... i możliwość naliczenia mil praktycznie tylko do M&M... |
Autor: | marek2011 [ 19 Lis 2014 20:19 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Nie updatowane tabele milowe - w LH i LO są to relatywnie nowe klasy, a wiele programów robi aktualizacje tabelek raz na rok albo i rzadziej... Poza tym powodem może być też brak szybkiej wymiany informacji między liniami. Problem dotyczy wielu programów, z resztą M&M tez nie zawsze na bieżąco reaguje na zmiany u innych parnteów ze *A. |
Autor: | Paw_Lew [ 19 Lis 2014 20:43 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Opieszałość programów jest jakimś wytłumaczeniem tylko LO ma Y+ juz ponad rok a zmiany widać tylko w M&M ... cóż może A3 czeka juz do nowych zasad, poczekam z zakupem biletu te 5 dni ![]() |
Autor: | tasma [ 23 Lis 2014 22:58 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
Mam pytanie dotyczące wymieniania mil na loty po USA. Czy lot United "kosztujący" na stronie United 12500 mil + 5,60 USD przy zakupie milami Miles&Bonus będzie również "kosztował" 12500 mil plus podobna dopłata? Żeby nie pytać ponownie proszę również o informację jak to wygląda w przypadku M&M? |
Autor: | BrunoJ [ 24 Lis 2014 01:27 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
bez sprawdzania odpowiedz brzmi nie bo to mile w programie United. Każdy program wycenia loty po swojemu (milowo), odnośnie dopłat nie mam pojęcia. Musiałbyś podać jakiś konkretny przykład, żeby można było sprawdzić ile konkretnie mil w jakim programie (albo sprawdzić samemu). Poza tym od jutra nie ma już programu Miles&Bonus, będzie Miles+Bonus. |
Autor: | man4business [ 24 Lis 2014 10:11 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
@tasma W przypadku M&M wygląda to tak, jak napisane, czyli 12500 mil plus dopłata $5,60. Dzwonisz na infolinię, zamawiasz bilet, podajesz przez telefon numer i ważność twojej karty bankowej (oczywiście imiona i nazwisko pasażera jak w paszporcie + data urodzenia). Możesz najpierw zarezerwować, otrzymasz maila, a potem potwierdzić, albo od razu potwierdzić i zakupić. Warto mieć podczas takiej rozmowy otwartą stronę z konkretnym połączeniem-biletem nagrodą, czasem się zdarza, że ty bilet widzisz, a po drugiej stronie nie, więc trzeba kreatywnie reagować ![]() |
Autor: | tasma [ 24 Lis 2014 10:29 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
@man4business Tak mi się właśnie wydawało, że wszystkie loty USA wewnątrz części kontynentalnej są za tyle samo i nie ma znaczenia czy to lot LAX-LAS czy LAX-BOS. Gdyby ktoś tak jak ja miał potrzebę przedłużenia statusu to najtańsza obecnie opcja wygląda tak: WRO (ewentualnie POZ, GDA) - SFO linie SAS, cena w marcu od 1999zł, daje 11500 do 12100 mil za taki RT, w zależności od przesiadek WAW-któraś z greckich lokalizacji leciana oczywiście Aegeanen, najlepiej Heraklion bo jest bez nocek w Atenach przy przesiadce - obecnie od około 600zł, a bywa i po jak jest promocja |
Autor: | blasto [ 24 Lis 2014 10:31 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
man4business napisał(a): @tasma W przypadku M&M wygląda to tak, jak napisane, czyli 12500 mil plus dopłata $5,60. Dzwonisz na infolinię, zamawiasz bilet, podajesz przez telefon numer i ważność twojej karty bankowej (oczywiście imiona i nazwisko pasażera jak w paszporcie + data urodzenia). Możesz najpierw zarezerwować, otrzymasz maila, a potem potwierdzić, albo od razu potwierdzić i zakupić. Warto mieć podczas takiej rozmowy otwartą stronę z konkretnym połączeniem-biletem nagrodą, czasem się zdarza, że ty bilet widzisz, a po drugiej stronie nie, więc trzeba kreatywnie reagować ![]() Edit: Razem z opłatą za rezerwację w Miles&Bonus zapłacisz około 30 EUR. Stawka milowa się zgadza. |
Autor: | man4business [ 24 Lis 2014 10:55 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
@blasto Czy cos sie zmienilo? Korzystalem ostatnio we wrzesniu (rezerwowalem chyba ze 2 mce wczesniej), zadnej oplaty rezerwacyjnej mi nie naliczano. |
Autor: | blasto [ 24 Lis 2014 11:36 ] |
Temat postu: | Re: Aegean - opłacalność |
man4business napisał(a): @blasto Czy cos sie zmienilo? Korzystalem ostatnio we wrzesniu (rezerwowalem chyba ze 2 mce wczesniej), zadnej oplaty rezerwacyjnej mi nie naliczano. Na pewno masz na myśli Miles&Bonus? Opłata za rezerwację przez telefon była tam od zawsze, a inaczej się nie da. |
Strona 9 z 10 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |