Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Aegean - opłacalność
aegean-oplacalnosc,1574,40022
Strona 8 z 10

Autor:  blasto [ 25 Sie 2014 14:02 ]
Temat postu:  Re: Odp: Aegean - opłacalność

Maldo napisał(a):
To ze w M&M jest możliwe to wiem i o tym napisałem :p pytam się o program aegana no nic napisze do nich maila z zapytaniem


Napisałeś o tym, że możliwe jest naliczenie mil za loty sprzed pół roku, a nie o tym, że w momencie lotów nie trzeba mieć założonego konta. To są dwie różne kwestie.

Autor:  sko1czek [ 25 Sie 2014 14:03 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

blasto napisał(a):

Nie słyszałem o takiej możliwości, w żadnym z programów. Możesz dostać punkty za lot, który odbył się pół roku temu, ale konto powinieneś mieć otwarte już w momencie odbywania lotu.

Edit: a jednak dostałem info, że jest to możliwe np. w M&M. Nie wiem, czy to fart, czy reguła.


Jest to regułą w M&M

Autor:  Paw_Lew [ 26 Sie 2014 06:52 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

blasto napisał(a):
Maldo napisał(a):
A wie ktoś czy można przystąpić do programu np teraz i wnioskować o przyznanie punktów za lot który odbył się np 2 miesiące temu? Bo widzę ze w Miles more można dostać punkty za lot który odbył się do pół roku wstecz


Nie słyszałem o takiej możliwości, w żadnym z programów. Możesz dostać punkty za lot, który odbył się pół roku temu, ale konto powinieneś mieć otwarte już w momencie odbywania lotu.

Edit: a jednak dostałem info, że jest to możliwe np. w M&M. Nie wiem, czy to fart, czy reguła. Widzę też, że np. w EY można dostać mile za loty, które odbyły się zanim zapisaliśmy się do programu, więc jednak w niektórych programach się da.


W BA przykładowo trzeba mieć otwarte konto przed odbyciem danego lotu. Zatem retro claim zależy od danego FFP.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk, proszę zatem wybaczyć literówki i inne takie.

Autor:  Maxis [ 26 Sie 2014 13:01 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Maldo napisał(a):
A wie ktoś czy można przystąpić do programu np teraz i wnioskować o przyznanie punktów za lot który odbył się np 2 miesiące temu? Bo widzę ze w Miles more można dostać punkty za lot który odbył się do pół roku wstecz



Potwierdzam, że można. Sam robiłem dla lotów do 6 miesięcy wstecz i wszystko co mogło być zaliczone to zostało dodane.

Autor:  Maldo [ 26 Sie 2014 13:10 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

I o to mi chodziło, dziękuję :)

Autor:  qus-qus [ 27 Sie 2014 08:45 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
Jak są naliczane odcinki, które w ramach code share są praktycznie operowanie przez kogoś innego np. Swiss operated by Edelweiss?


Edelweiss - jak LX (sprawdzone)


Swiss operated by Edelweiss za lot w kwietniu nie naliczono mi mil twierdząc, że faktyczny metal na którym leciałem nie należy do Star Alliance. Tak powiedziano mi na infolinii M&B.

Autor:  blasto [ 27 Sie 2014 10:44 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

qus-qus napisał(a):
blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
Jak są naliczane odcinki, które w ramach code share są praktycznie operowanie przez kogoś innego np. Swiss operated by Edelweiss?


Edelweiss - jak LX (sprawdzone)


Swiss operated by Edelweiss za lot w kwietniu nie naliczono mi mil twierdząc, że faktyczny metal na którym leciałem nie należy do Star Alliance. Tak powiedziano mi na infolinii M&B.


O, to niespodzianka. Mi naliczono mile bez problemu.

Autor:  Sudoku [ 27 Sie 2014 10:54 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Ja miałem podobnie z krajowym lotem Turkish Airlines obsługiwanym przez Anadolujet.

Nie naliczyli mil, więc złożyłem reklamację, ale jej nie uznali, twierdząc, że TK nie zakwalifikowało lotu do przyznania mil.

Autor:  qus-qus [ 27 Sie 2014 11:10 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
Jak są naliczane odcinki, które w ramach code share są praktycznie operowanie przez kogoś innego np. Swiss operated by Edelweiss?


Edelweiss - jak LX (sprawdzone)


Swiss operated by Edelweiss za lot w kwietniu nie naliczono mi mil twierdząc, że faktyczny metal na którym leciałem nie należy do Star Alliance. Tak powiedziano mi na infolinii M&B.


O, to niespodzianka. Mi naliczono mile bez problemu.


A kiedy miałeś taką sytuację?
Ciekawe bo mi na inne segmenty tej rezerwacji wykonywane przez Helvetic (2L) naliczono bez problemu. Widać trzeba złożyć reklamację.

Autor:  blasto [ 27 Sie 2014 11:29 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

qus-qus napisał(a):
blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
Jak są naliczane odcinki, które w ramach code share są praktycznie operowanie przez kogoś innego np. Swiss operated by Edelweiss?


Edelweiss - jak LX (sprawdzone)


Swiss operated by Edelweiss za lot w kwietniu nie naliczono mi mil twierdząc, że faktyczny metal na którym leciałem nie należy do Star Alliance. Tak powiedziano mi na infolinii M&B.


O, to niespodzianka. Mi naliczono mile bez problemu.


A kiedy miałeś taką sytuację?
Ciekawe bo mi na inne segmenty tej rezerwacji wykonywane przez Helvetic (2L) naliczono bez problemu. Widać trzeba złożyć reklamację.


Ponad rok temu, mile były naliczone po mojej interwencji, bo podobno były jakieś problemy z naliczaniem mil na LX i długo to trwało, ale punkty są.

Autor:  risto [ 08 Paź 2014 23:52 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Złe informacje:
http://www.newmilesandbonus.com/en/#tier-benefits

Autor:  BusinessClass [ 09 Paź 2014 08:55 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

risto napisał(a):


To masz na myśli:

Cytuj:
To retain your tier, you have a fixed 12-month period from the date of your upgrade or renewal of your tier in which to collect the required amount of Tier Miles and take the required number of flights. To remain in the Silver Tier, you need to collect 8,000 Tier Miles, including 2 flights with AEGEAN and/or Olympic Air, or collect a total of 16,000 Tier Miles regardless of which airline you choose to fly with. To remain in the Gold Tier, you need to collect 12,000 Tier Miles, including 4 flights with AEGEAN and/or Olympic Air, or collect a total of 24,000 Tier Miles regardless of which airline you chose to fly with. If you have not managed to retain your tier, you will move back to the previous tier.

Autor:  risto [ 17 Paź 2014 14:56 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

W moim przypadku to zła informacja, bo do 24 listopada będę miał 18000 mil i zastanawiam się co zrobić z brakującymi 2000 by zdobyć Golda. Pewnie nie da się ich dokupić?

Autor:  Sudoku [ 17 Paź 2014 15:01 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Można tylko wylatać, nie ma możliwości kupienia w obecnym programie (w nowym chyba będzie taka opcja).

Autor:  slaweko [ 22 Paź 2014 06:32 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Czy ktoś może mi podpowiedzieć? Za lot TXL - EWR - BOG - EWR - TXL, ile mil mi dopiszą w M&B? Czy będzie to 12914 (cała trasa w V), jak wynika z kalkulatora na www.united.com, czy też inna liczba? Ostatnio jechałem do/z CPH z SAS i z ich strony wynikało, że dopiszą mi 3000 mil, a doszło na konto "tylko" 600 (T) i 1200 (A), czyli 1800 mil.

Autor:  panlukasz [ 22 Paź 2014 07:13 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

@slaweko

Mile wyliczysz na podstawie tabeli na stronie http://en.aegeanair.com/milesandbonus/p ... arn-miles/
Za V w United masz 100% mil.

Autor:  risto [ 22 Paź 2014 08:57 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

http://www.owenrudge.net/utils/starcalc/

slaweko napisał(a):
Czy ktoś może mi podpowiedzieć? Za lot TXL - EWR - BOG - EWR - TXL, ile mil mi dopiszą w M&B? Czy będzie to 12914 (cała trasa w V), jak wynika z kalkulatora na http://www.united.com, czy też inna liczba? Ostatnio jechałem do/z CPH z SAS i z ich strony wynikało, że dopiszą mi 3000 mil, a doszło na konto "tylko" 600 (T) i 1200 (A), czyli 1800 mil.

Autor:  BrunoJ [ 22 Paź 2014 15:33 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Trzeba dokładnie patrzeć na daty, bo pokazują również "stare" informacje (wcześniejsze sposoby naliczania). Mi jak na razie wszystko się zgadzało zawsze. 3000 mil za 2 loty w SAS to jakoś dziwnie policzyłeś. Jest właśnie 600 lub 1200. Mnie raz spotkała miła niespodzianka (i niemiła zarazem) - odwołali mi lot i SAS przerzucił mnie na inny, łamany na dodatkowy odcinek. Dodatkowo podnieśli mi klasę na Y (jeśli dobrze pamiętam). Więc zamiast mieć planowane 2x600 za dwa odcinki dostałem 2x1200 + 600 za 3 odcinki. Czyli właśnie 3000 :D

Autor:  Malawi [ 22 Paź 2014 22:05 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

U mnie też SAS zawsze daje minimum 600 lub 1200 mil za odcinek zależnie od klasy.

Autor:  slaweko [ 04 Lis 2014 21:00 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Dzięki wielkie! Super kalkulator! Jest jeszcze kwestia tego rodzaju: rezerwacja zrobiona na niedawnej "promocji" Air Berlin, pierwszy i ostatni odcinek leci Air Berlin (AB8071 oraz AB8038), resztę leci United (UA125, UA1068, UA1069, UA124) mile się należą/będą dopisane, czy też nie? Przy próbie wprowadzenia numeru karty lojalnościowej do naliczenia mil na stronie Air Berlin, nie ma możliwości wprowadzenia Miles and Bonus, bo to nie ten sojusz (stąd moje wątpliwości). Pozostaje podanie numeru podczas odprawy?!

risto napisał(a):
http://www.owenrudge.net/utils/starcalc/

slaweko napisał(a):
Czy ktoś może mi podpowiedzieć? Za lot TXL - EWR - BOG - EWR - TXL, ile mil mi dopiszą w M&B? Czy będzie to 12914 (cała trasa w V), jak wynika z kalkulatora na http://www.united.com, czy też inna liczba? Ostatnio jechałem do/z CPH z SAS i z ich strony wynikało, że dopiszą mi 3000 mil, a doszło na konto "tylko" 600 (T) i 1200 (A), czyli 1800 mil.

Strona 8 z 10 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/