Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Aegean - opłacalność
aegean-oplacalnosc,1574,40022
Strona 6 z 10

Autor:  bartek. [ 11 Kwi 2014 00:10 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Jako FTL bez problemu wchodziłem na priority check-in/security na dwoch roznych biletach "z kochanką". Teoria mówi, że nie - praktyka że tak ;)

Autor:  rincon [ 11 Kwi 2014 00:38 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

marek2011 napisał(a):
Generalnie to podstawowa zasada wszystkich programów *A - w ramach sojuszu liczy się metal, który leci a nie linia dająca kod na rejs: leci się na numerze LH ale LO -> przemapuje klasę rezerwacyjna na LO i naliczy mile wg niej (czasem niestety z przykrą niespodzianką tzn. mniej albo w ogóle jak niekwalifikująca).

Przy mixach z liniami poza sojuszem / przy liniach partnerskich sprawa już bardziej skomplikowana i nie ma jednej złotej reguły: czasem naliczy, czasem nie, czasem nie naliczy nawet w żadnych programie. Trzeba uważać. Poza tym tu najwyraźniej dochodzą różne odrębności poszczególnych programów w ramach *A


Nie wydaje mi sie to do konca prawda. W Star Alliance, majac karte lotu ewidentnie oplaca sie latac LO/LH/OS/LX, zakladam tez ze Adria i Croatian sa podobne. Loty np. SK lub TK sa duzo mniej oplacalne (lower base points level na tej samej klasie, no exective bonus).

Autor:  blasto [ 11 Kwi 2014 00:51 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

rincon napisał(a):
marek2011 napisał(a):
Generalnie to podstawowa zasada wszystkich programów *A - w ramach sojuszu liczy się metal, który leci a nie linia dająca kod na rejs: leci się na numerze LH ale LO -> przemapuje klasę rezerwacyjna na LO i naliczy mile wg niej (czasem niestety z przykrą niespodzianką tzn. mniej albo w ogóle jak niekwalifikująca).

Przy mixach z liniami poza sojuszem / przy liniach partnerskich sprawa już bardziej skomplikowana i nie ma jednej złotej reguły: czasem naliczy, czasem nie, czasem nie naliczy nawet w żadnych programie. Trzeba uważać. Poza tym tu najwyraźniej dochodzą różne odrębności poszczególnych programów w ramach *A


Nie wydaje mi sie to do konca prawda. W Star Alliance, majac karte lotu ewidentnie oplaca sie latac LO/LH/OS/LX, zakladam tez ze Adria i Croatian sa podobne. Loty np. SK lub TK sa duzo mniej oplacalne (lower base points level na tej samej klasie, no exective bonus).


Ale co dokładnie nie wydaje Ci się do końca prawdą?

Autor:  warsawfan [ 11 Kwi 2014 01:03 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

bartek. napisał(a):
Jako FTL bez problemu wchodziłem na priority check-in/security na dwoch roznych biletach "z kochanką". Teoria mówi, że nie - praktyka że tak ;)

Chodzilo mi o ta cala pozostala swite - jak by wszyscy wymienieni po kochance:) przyszli razem z Toba, to mogloby byc roznie.

Autor:  marek2011 [ 11 Kwi 2014 01:19 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Tak na prawdę zależy to lotniska , przewoźnika i agenta. W jednym przypadku jak np. zazwyczaj w LO będzie burdel przy boardingu, w innych np. w LH jest ściśle przestrzegana kolejność wchodzenia na pokład wg klasy/statusu. W odprawach nie ma zwykle problemów póki nie ma kolejki podobnych klientów.

Autor:  mega78 [ 17 Kwi 2014 18:00 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

moze sie komus to przyda

LO0279 W WAW - LHR Warsaw-London

naliczylo 225 punktow

Autor:  mega78 [ 17 Kwi 2014 18:02 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

a bussines kupione za 1299zl(w dwie strony)

karta mbank WOrldElite czyli jak dla mnie za darmo ;)

WAW-LHR w jedna strone nalicza
1349zl

LO0279 Z WAW - LHR Warsaw-London 1349

Autor:  mega78 [ 17 Kwi 2014 18:03 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

jak ktos chce informacje jak nabijac 5% na karcie mbank prawie za darmo to podam na privie, sposob pewny ryzyko prawie zadne ;)

Autor:  mega78 [ 26 Kwi 2014 21:36 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

mam pytanie do osob ktore maja juz karte GOLD

czy zanim ja dostaliscie fizycznie mogliscie korzystac ze statusu GOLD podajac numer karty? czy tez konieczne jest pokazanie karty GOLD?

Autor:  tasma [ 26 Kwi 2014 22:10 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

mega78
Wpuścili mnie do saloniku na podstawie wydruku maila informującego o przyznaniu statusu. Pan w Polonezie powiedział "tak, coś tam mam w systemie, może Pan wejść"

Autor:  mega78 [ 26 Kwi 2014 22:23 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

tasma napisał(a):
mega78
Wpuścili mnie do saloniku na podstawie wydruku maila informującego o przyznaniu statusu. Pan w Polonezie powiedział "tak, coś tam mam w systemie, może Pan wejść"


dziekuje za informacje

salonik to mniej wazny bardziej intereuje mnie dodatkowy bagaz ;)

Autor:  qus-qus [ 27 Maj 2014 10:09 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
blasto napisał(a):
qus-qus napisał(a):
Jak powinny zostać naliczone mile w programie M&B za przelot AMS-FRA-WAW. Oba fragmenty na potwierdzeniu podróży mam jako Lufthansa, klasa S, czyli teoretycznie 2x 500 mil. Drugi odcinek faktycznie był jednak operowany przez LOT. Na razie naliczono mi tylko pierwszy segment i mimo zgłaszania przez stronę drugi nadal nie jest naliczony?

Jak są naliczane odcinki, które w ramach code share są praktycznie operowanie przez kogoś innego np. Swiss operated by Edelweiss?


LO - jak LO
Edelweiss - jak LX (sprawdzone)


Czyli
LH operated by LO = liczony jako LO
LX operated by WK = liczone jako LX
Jaka to logika?
A jak jest z LX operated by 2L?


Logika jest taka, że:
- jeśli w grę wchodzą dwie linie *A to liczy się ta, która wykonuje lot
- jeśli w grę wchodzi linia *A i inna, z nią współpracująca (np. na zasadzie wet-lease), która nie wchodzi w skład *A lub innego sojuszu - to nie wiem jaka jest logika, ale zarówno Helvetic, OLT Germany i Edelweiss są (w przypadku OTL były) liczone jako LX. Z tego co się orientuje te loty mają numery LX i z milowego punktu widzenia są traktowane jak LX.


Dotychczas nie naliczono mi mil za lot
LH operated by LO (w teorii liczony jako LO)
LX operated by WK (w teorii liczony jako LX)

Czy wiecie gdzie to można zgłosić, bo wypełnianie formularza na stronie nic nie dało.

Bez problemu za to dostałem mile za LX operated by 2L Helvetic.

Autor:  ganrn [ 27 Maj 2014 11:16 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

I'll google it for You... ;)

Infolinia Aegeana - ostatnio dzwoniłem - bez problemu można się dogadać i dopytać co i jak. W moim przypadku "błędnie zakwalifikowany formularz" i Pani od razu to naprawiła.
+30 210 62 61 700

Autor:  mega78 [ 07 Cze 2014 20:35 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

trasa
CPH - SFO Copenhagen-San Francisco
nalicza
5473 punktów ;)

zabraknie mi 8 mil do Golda ;)

Autor:  tasma [ 07 Cze 2014 23:02 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

mega78
Zarezerwuj przez stronę Aegana auto na 1 dzień. Dostaniesz 500 mil.

Autor:  Sudoku [ 07 Cze 2014 23:22 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Ale mile za wynajem samochodu nie liczą się do statusu.

Autor:  Anonymous [ 08 Cze 2014 00:02 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Jaki jest limit w Aeganie na podręczny na liniach w Grecji . Na linii np. z Warszawy do Aten to 8 kilo i 56x40x25
W Grecji na liniach wewnętrznych podobno w tym roku zrobili do 5 kg i wymiary jak w Wizzarze Czy ktoś może to potwierdzić???

Autor:  Zeus [ 08 Cze 2014 00:14 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

8 kilo jest i na domestic i na international
http://en.aegeanair.com/travel-informat ... n-baggage/

Autor:  Anonymous [ 08 Cze 2014 00:27 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Kolego Zeus jak możesz i jesteś na forum to pomóż mi sprawdzić na Trainose gr dlaczego nie przechodzi płatność za bilety on line z Salonik do Sofii Wszystko urywa się po wpisaniu miejsc w pociągu i dalej nic nie mogę zrobić. Jak możesz napisz na PW

Autor:  tasma [ 08 Cze 2014 09:30 ]
Temat postu:  Re: Aegean - opłacalność

Sudoku napisał(a):
Ale mile za wynajem samochodu nie liczą się do statusu.

Fakt przepraszam.
W takim razie druga propozycja:
WAW-KRK Lotem w klasie V dostałem 77mil za odcinek. To samo na trasie WAW-POZ 88 mil.

Strona 6 z 10 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/