Autor: | cistron [ 05 Cze 2015 21:26 ] |
Temat postu: | 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampers.. |
Od kilku dni trwa bardzo fajna promocja na produkty P&G kupione w sklepach Carrefour. Konkretnie chodzi o marki: Gillette, Venus, head&shoulders, Pantene, Wellaflex, Pampers, Always, Discreet, blend-a-med., oral-b, Old Spice, AmbiPur, Fairy Platinum, Lenor, Vizir, Ariel, Duracell. Organizator oferuje 100% zwrotu wartości kupionych produktów po wypełnieniu formularza i napisaniu krótkiej recenzji. Akcja trwa do końca sierpnia, dotyczy raczej małych opakowań, a na jedną osobę przysługują max. 2 zwroty. Szczegóły w Regulaminie: https://www.everydayme.pl/dzie%C5%84/carrefour-cashback Wrzucam to tutaj, ale mam uwagę do forumowiczów: z uwagi na dość ograniczony budżet organizatora przeznaczony na cashbacki (ok. 30000zł/miesiąc) proponuję, żeby każdy skorzystał z oferty tylko tyle ile potrzebuje i nie zakładał kilkunastu kont, żeby zrobić zapasy pieluch czy kapsułek do prania na kilka miesięcy, bo potem okaże się, że pula wyczerpie się i wiele osób nie skorzysta. Sam nie korzystałem jeszcze z tej oferty, więc nie wiem jak to wygląda w praktyce, ale mam nadzieję, że pójdzie tak samo dobrze jak się wydaje na pierwszy rzut oka;) |
Autor: | art77 [ 05 Cze 2015 22:38 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
30 tysiaków to by sam Maris pyknął w 2 dni ![]() |
Autor: | marcin89 [ 05 Cze 2015 23:08 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
A widzicie opcje rejestracji online elektronicznie? Ja widzę tylko formularz w pliku pdf do wydrukowania i wysłania. |
Autor: | Rick_Blaine [ 06 Cze 2015 09:26 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Całkiem ciekawa akcja. Max zwrot na poziomie 164 zł, gdyż można dokonać dwóch zgłoszeń, ale z zastrzeżeniem, że produkty będą z innej gamy ![]() Poniżej paragraf ![]() "6. Zgłoszenie udziału w Promocji za pośrednictwem strony http://www.everydayme.pl jest dwuetapowe: a) w pierwszym etapie wymagane jest wypełnienie za pośrednictwem strony http://www.everydayme.pl Formularza zgłoszeniowego (w tym sporządzenie recenzji Produktu Promocyjnego oraz podanie nr paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup tegoż Produktu) i przesłanie formularza on-line. Warunki §2 ust. 5a stosuje się odpowiednio. b) w drugim etapie zgłoszenia biorą udział wyłącznie Uczestnicy, których wypełnienie Formularza zgłoszeniowego, w tym sporządzenie recenzji, zostanie pozytywnie zweryfikowane przez Organizatora. Zgłoszenie w drugim etapie wymaga przesłania Organizatorowi drogą elektroniczną numeru rachunku bankowego Uczestnika oraz dołączenia zdjęcia paragonu lub faktury VAT dokumentującego zakup Produktu Promocyjnego, których nr został podany w pierwszym etapie. Organizator zastrzega, że jedno zgłoszenie udziału w Promocji za pośrednictwem strony http://www.everydayme.pl, jest możliwe wyłącznie z jednego konta everydayme. Tego samego konta everydayme nie można użyć do kolejnego zgłoszenia. Organizator zastrzega, że w przypadku wątpliwości może poprosić uczestnika o przesłanie oryginału dowodu zakupu na adres siedziby Organizatora." |
Autor: | jacob94 [ 06 Cze 2015 09:56 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Czyli w skrócie: jak im się recenzja nie spodoba to do drugiego etapu można nie przejść. Trochę mało pewna promocja. |
Autor: | jesion83 [ 06 Cze 2015 10:53 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Wczoraj jeszcze działał formularz online , dzis juz tylko papierowy:( |
Autor: | art77 [ 06 Cze 2015 14:29 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
jeśli ktoś byłby w Carrafurze prosiłbym o zrobienie zdjęcia gazetki/ ulotki o z produktami z tej promocji, jest tam np. Szampon H&S 400 ml, który kupiłem ,a ... w regulaminie go nie ma |
Autor: | becek [ 06 Cze 2015 15:03 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
skąd ci wyszło te 164? najdroższe produkty są po 50 zeta max można wykręcić 110 |
Autor: | Karolina_s [ 06 Cze 2015 15:32 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
@becek Najdroższe są szczoteczki elektryczne za 109 zł |
Autor: | travosz [ 06 Cze 2015 23:40 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
w takich konkursach pula nagród zazwyczaj jest o wiele większa np 3miliony zotych. tutaj jest 30tys. więc dobrze się zastanówcie przed zakupem. P&G nieźle sobie to wykombinowało dadzą nagrody za 30tys, a ludzie kupią za milion zotych. |
Autor: | yeo [ 06 Cze 2015 23:54 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Dokładnie, tym bardziej że w Carrefour nie przyjmują zwrotów... |
Autor: | art77 [ 07 Cze 2015 00:27 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
przez 14 dni ludzie będą kupować (w niektórych marketach zeszły wszystkie szczoteczki po 100) a firma maksymalnie długo przeciągnie by podać informacje że 30 000 się skończyło jak ktoś miał zamiar i tak kupić pastę to ok, ale zakładanie fakeowych kont i kupowanie szczoteczek po 110 zł może drogo kosztować |
Autor: | robert83 [ 07 Cze 2015 00:57 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
pula jest podzielona na 3 miesiące, więc może warto wybrać się na zakupy szczoteczki 1 lipca;) |
Autor: | art77 [ 07 Cze 2015 11:16 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
no tego nikt nie wie, może lepiej wysłać tak by zgłoszenie było na 1 lipca |
Autor: | robert83 [ 07 Cze 2015 12:10 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Zastanawiam się gdzie się podział formularz online, w listy nie chcę się bawić więc chyba poczekam do lipca. Szrajbnięte z Moto G2 |
Autor: | yellowman [ 07 Cze 2015 16:58 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
jacob94 napisał(a): Czyli w skrócie: jak im się recenzja nie spodoba to do drugiego etapu można nie przejść. Trochę mało pewna promocja. Myślę, że tu nie chodzi o to, czy recenzja jest dobra czy słaba, tylko czy wszystkie formalności zostały dopełnione, tzn np: "9. W Promocjinie będą uwzględniane: a.zgłoszenia nie spełniające warunków określonych w ust. 1 a, b niniejszego paragrafu;b.recenzjeProduktuPromocyjnegoo którychmowa w ust. 1 b,naruszającedobre obyczaje;c.zgłoszenia nie posiadające wszystkich załączników podanych w ust. 5 i 6 ;.zgłoszenia zawierające zakup Produktów Promocyjnych w innym sklepie niż Carrefourlub poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;e.recenzje innego ProduktuPromocyjnego niż widniejący na przesłanym dowodzie zakupu" aczkolwiek nie mam pewności. Zastanawia mnie "zgłoszenie pozytywnie zweryfikowane" a nie np. "zgłoszenie wybrane przez jury jako najlepsze" |
Autor: | TomashBX [ 13 Cze 2015 15:45 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Ciekawe, czy żeby załapać się na lipcową pulę, wystarczy dokonać zgłoszenia np. 1 lipca (paragon może być z końca czerwca)? Czy data na paragonie także musi być 1 lipca? Pozostaje też kwestia, czy jeżeli kupi się np. szczoteczkę z 2 końcówkami gratis za 120 zł, czy to uznają i zwrócą te 109 zł, czy te z gratisami już nie podlegają pod promocję? |
Autor: | luka89waw [ 14 Cze 2015 00:45 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
@up Produkt raczej nie moze przekraczać ceny której oni posiadają na dany asortyment. A czy zwrócą mniej czy wcale gdy przekroczy sam nie wiem. Co do zakupu jest tak: Cytuj: 7. Zgłoszenie musi mieć taką samą lub późniejszą datę niż data dokonania zakupu Produktów Promocyjnych. (...) także według mnie jeżeli chcesz wysłać na lipcową pule musisz kupić minimum pierwszego dnia, nie wcześniej bo zakupy z czerwca już się nie łapią.Ciekawe co w przypadku jeżeli regulamin mówi o formularzu online a mimo to jedego brak? Może będzie 1 lipca "Wróci" jakos? : P |
Autor: | kruczi [ 14 Cze 2015 23:18 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
luka89waw napisał(a): Ciekawe co w przypadku jeżeli regulamin mówi o formularzu online a mimo to jedego brak? Może będzie 1 lipca "Wróci" jakos? : P wysłałem maila w tej sprawie zapytanie zostało przekazane do "odpowiedniego działu" czekam ![]() pozdrawiam |
Autor: | robert83 [ 14 Cze 2015 23:25 ] |
Temat postu: | Re: 100% zwrot za produkty P&G (m.in. Gillette, Ariel, Pampe |
Cytuj: Szanowny Panie! Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. Jest nam niezmiernie przykro z powodu doświadczanych niedogodności. Uprzejmie informujemy, iż Pańskie zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu. Jeszcze raz dziękujemy, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt. Z poważaniem ja tak samo od 09.06 czekam... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |