Pierwsze pozytywne zmiany w Ryanair >>
Jakie to ma znaczenie dla pasażera? Bilety irlandzkiego przewoźnika będzie on mógł kupić w biurach podróży oraz u pośredników. Do tej pory było to praktycznie niemożliwe, a rezerwacji można było dokonać wyłącznie na stronie linii lotniczej.
Ryanair na bieżący rok ma ambitne plany. Zamierza przewieźć ponad 81,5 mln pasażerów. Jego sieć tras łączy 186 portów lotniczych w 30 krajach. Sprzedaż biletów u pośredników oraz w biurach podróży ma znacząco zwiększyć plany przewozowe zwłaszcza w sektorze biznesowym. Linia liczy, że klienci biznesowi będą stanowić ponad 40% wszystkich przewiezionych pasażerów, czyli dwa razy więcej niż obecnie.
Kenny Jacobs, dyrektor ds. Marketingu z Ryanair w Londynie powiedział, że więcej niż 22% tegorocznych klientów wybrało bądź wybierze Ryanaira dla podróży służbowych. Przewoźnik spodziewa się, że ten odsetek wzrośnie właśnie przy współpracy z Travelport. Pozwoli ona przedsiębiorcom i biurom podróżnym na jeszcze większy dostęp do niskich cen i tras Ryanair, zapewniając co roku oszczędność milionów euro w kosztach podróży.
Ryanair już nie chce być najgorszy. Koniec captcha i… >>
Partnerstwo z Travelport oraz uruchomienie rezerwacji dla branży turystycznej to kolejny krok w poprawie wizerunku przewoźnika. Do tej pory Ryanair m.in. zmienił wygląd strony internetowej, uprościł rezerwacje biletów, wprowadził numerowane miejsca w samolotach, umożliwił nieodpłatne zabranie na pokład drugiego bagażu podręcznego, udostępnił bezpłatną aplikację mobilną na telefon oraz mobilne karty pokładowe.