Dlaczego najbardziej zaskoczone decyzją Ryanaira było lotnisko Chopina? W którym polskim porcie Ryanair powalczy wkrótce z Wizzairem? I czemu irlandzki przewoźnik nie zawsze jest zadowolony, gdy rząd dopłaca mu pieniądze do lotów? - oto najważniejsze rzeczy, które w czasie konferencji w Warszawie powiedział w rozmowie z nami David O'Brien, dyrektor handlowy Ryanaira.
PoprzednieObraz 1 z 12Następne
Będą nowe samoloty i trasy w Gdańsku i Wrocławiu
Ryanair w środę doda po jednym samolocie do swoich baz w Gdańsku i Wrocławiu. Linia ogłosi też tego dnia nowe kierunki z tych lotnisk. Wśród nowych tras z obu lotnisk znalazły się połączenia do Belfastu i Newcastle, choć jest niemal pewne, że nowych połączeń będzie więcej. Docelowo w tym roku Ryanair chce przewieźć ponad 8,8 mln pasażerów z Polski. Oznacza to, że firma pozostanie liderem na naszym rynku. Dla porównania: w 2015 r. Wizz Air (druga największa linia w Polsce) przewiozła u nas ok. 6 mln pasażerów.
Fot. Mariusz Piotrowski
Ryanair w środę doda po jednym samolocie do swoich baz w Gdańsku i Wrocławiu. Linia ogłosi też tego dnia nowe kierunki z tych lotnisk. Wśród nowych tras z obu lotnisk znalazły się połączenia do Belfastu i Newcastle, choć jest niemal pewne, że nowych połączeń będzie więcej. Docelowo w tym roku Ryanair chce przewieźć ponad 8,8 mln pasażerów z Polski. Oznacza to, że firma pozostanie liderem na naszym rynku. Dla porównania: w 2015 r. Wizz Air (druga największa linia w Polsce) przewiozła u nas ok. 6 mln pasażerów.
Fot. Mariusz Piotrowski
PoprzednieObraz 1 z 12Następne