Klasa ekonomiczna nie musi być męcząca. Zobaczcie, jak linie dbają o komfort pasażerów z tanimi biletami
Nie wszyscy przewoźnicy upychają pasażerów do granic możliwości. Są tacy, którzy dbają i wprowadzają innowacje, które oznaczają wygody dla wszystkich podróżnych.
PoprzednieObraz 1 z 10Następne
Siedzenia w klasie ekonomicznej, które zmienisz w łóżko
Klasa ekonomiczna oznacza zwykle niewygodne, ściśnięte do granic mozliwości fotele, na których ciężko się zdrzemnąć. To jednak się zmienia. Linie Air New Zealand wprowadziły siedzenia typu Skycoach. Są one dostępne w Boeingach 777-300 na lotach długodystansowych. Chodzi o te rzędy, gdzie są obok siebie trzy siedzenia klasy ekonomicznej. Można je rozłozyć w prawdziwe w łóżko, na którym swobodnie położą się dwie osoby. Podłokietniki oczywiście składają się i nie przeszkadzają w leżeniu. Za dwa miejsca w Skycoach pasażerowie płacą regularną cenę, a za trzecie połowę. Kilka linii już skopiowało pomysł Air New Zeland. Klasę Family Couch oferują China Airlines, a Air Astana wprowadziły klasę Economy Sleeper.
Klasa ekonomiczna oznacza zwykle niewygodne, ściśnięte do granic mozliwości fotele, na których ciężko się zdrzemnąć. To jednak się zmienia. Linie Air New Zealand wprowadziły siedzenia typu Skycoach. Są one dostępne w Boeingach 777-300 na lotach długodystansowych. Chodzi o te rzędy, gdzie są obok siebie trzy siedzenia klasy ekonomicznej. Można je rozłozyć w prawdziwe w łóżko, na którym swobodnie położą się dwie osoby. Podłokietniki oczywiście składają się i nie przeszkadzają w leżeniu. Za dwa miejsca w Skycoach pasażerowie płacą regularną cenę, a za trzecie połowę. Kilka linii już skopiowało pomysł Air New Zeland. Klasę Family Couch oferują China Airlines, a Air Astana wprowadziły klasę Economy Sleeper.
PoprzednieObraz 1 z 10Następne






